5 لحظه شوکه کننده برتر تاریخ جوکر!

5 لحظه شوکه کننده جوکر

امروز میخواهیم تا راجع به یکی از برترین شخصیت خبیث دنیای کمیک  حرف بزنیم...این شخصیت کسی نیست جز جوکر!!!

 جوکر هم مانند هر شخصیت خبیثی در دنیای کمیک قطعا لحظات دلهره آور و شوکه کننده ی زیادی داشته ولی گل سر سبد این لحظات کدامند؟ کدام پانل ها در تاریخ کمیک های جوکر ما را وادار به گفتن عبارت: "بابا این مرتیکه دیوونست!" کرده اند؟ برای گرفتن جواب این سوال با من، امیرعلی آصفی...همراه باشید...

 

5- پوست کندن مانتی!

کمیک killing joke

در گرافیک نوول تحسین شده ی "جوکر" که "برایان آزرلو" نویسندگی آن را بر عهده داشت ما جوکر را میبینیم که از طریق نفوذ و پارتی های متعدد خودش بالاخره از تیمارستان آرکهام آزاد میشود. این داستان در حقیقت در جهانی جدا از جهان اصلی دیسی جریان داشت و در خود یکی از وحشتناک ترین لحظات جوکر را به نمایش گذاشت!

گوردون

جوکر توسط یکی از آدم های خود به نام مانتی آزاد میشود اما مانتی در زمانی که جوکر در تیمارستان بوده است اشتباهی بزرگ میکند. او هارلی کویین معشوقه ی جوکر را در کلوپ شبانه اش به عنوان یک رقاصه استخدام میکند و وقتی جوکر از این موضوع با خبر میشود به کلوپ مانتی میرود و پوست او را میکند...بله! او به معنای واقعی با چاقو تمام پوست بدن مانتی را میکند و او را مانند یک تکه گوشت بی ارزش در حالی که دارد از درد میمیرد روی صحنه ی رقص کلوپ می اندازد تا همان جا جان بدهد و بمیرد!

این صحنه نشان میدهد که جوکر شخصیتی است که برای جان انسان ها کوچک ترین ارزشی قائل نیست...واقعا این صحنه یکی از دلهره آور ترین صحنه های جوکر در طول این 75 سال است!

 

4- کشتن همسر کمیسر گوردون!

 کشتن همسر کمیسر گوردون

این اتفاق در شماره 741 کمیک های کاراگاهی بتمن افتاد و بار دیگر ثابت کرد که جوکر پشیزی برای جان انسان ها قائل نیست حتی بچه های کوچک!

جنایت جوکر

در این کمیک همسر "کمیسر جیم گوردون" یعنی "سارا گوردون" به دنبال جوکر میرود و میخواهد جلوی او را از کشتن هزاران بچه بیگناه بگیرد...سارا سر وقت میرسد و اسلحه اش را به سمت جوکر نشانه میگیرد اما جوکر هم یکی از بچه های کوچک را بلند میکند و به عنوان یک گروگان در دستان خود میگیرد اما ناگهان بچه را پرت میکند و سارا گوردون اسلحه خودش را می اندازد و وقتی شیرجه میزند تا بچه را بگیرد جوکر روی هوا مغز او را متلاشی میکند...اما صبر کنید هنوز تمام نشده...اوج بیرحمی جوکر در پانلی نمایان میشود که او از اتاق بیرون می آید و پشت سر او هزاران بچه ی کوچک رو جنازه ی خون آلود سارا گوردون راه میروند...اگر شما این صحنه را وحشتناک و دلهره آور نمی دانید متاسفانه باید بگویم که شما انسان نیستید!!!

 

3- صورت بی صورت!

صورت جوکر

همین ابتدا به شما بگویم اگر شما آرک داستانی مرگ خاندان را نخوانده اید این گزینه حاوی اســــپـــــــویـــــــلـــــر شدید می باشد!

در سری جدید کمیک های بتمن یعنی در سری 52 ما در آرک داستانی سوم از داستان های بتمن که نویسندگی آن را اسکات سنایدر و طراحی آن را گرگ کاپولو بر عهده دارند شاهد حضور شخصیت منفی درجه یک دنیای دیسی یعنی جوکر بودیم.

ماسک جوکر

در این داستان جوکر صورت خودش را با چاقو میبرد...می دانم که بریدن صورت یک نفر به اندازه کافی وحشتناک است اما اگر دلیل این عمل جوکر را بدانید دلهره بیشتری نصیبتان میشود...جوکر صورت خود را میبرد برای آنکه به بتمن بفهماند صورت و شکل و شمایل بتمن مهم نیست! جوکر تکه ای از وجود بدن اوست، شخصیت جوکر تکه ای بزرگ از روح اوست (به همین دلیل است که شخصیت جوکر یک پله رشد کرد و کنار شخصیت نورمن آزبورن ایستاد زیرا او در این داستان دیگر همان دیوانه ی همیشگی نبود!!!) جالب است بدانید جوکر این خصوصیت خود را فقط در بتمن و خودش میبیند و بقیه ی اعضای خانواده ی خفاشی (bat family)  را از خودش و بتمن جدا میکند که این امر در پایان داستان باعث نفاق در بین خانواده ی خفاشی میشود به معنای واقعی خاندان خفاشی میمیرد! شما میتوانید اوج دلهره را در صحنه ای که جوکر صورت خودش را به دیوار میخ کرده ببینید و بعد هم یک لیوان آب یخ بخورید...البته اگر با خوردن آن آب یاد آن خون های رو دیوار نیافتادید!!!

 

2- مرگ جیسون تاد!

مرگ جیسون تاد

یکی از درد ناکترین لحظات در تاریخ کمیک های ابرقهرمانی زمانی است که شخصیت خبیث داستان برنده میشود و قهرمان داستان هم هیچ کاری نمیتواند انجام دهد، لحظاتی مانند مرگ گوئن استیسی...در کمیک های بتمن شاید بتوان درد ناکترین مرگ را مرگ دستیار بتمن یعنی رابین دوم جیسون تاد دانست. بعد از اینکه دیک گریسون یا همان رابین اول به دنبال عشق خود رفت و شخصیتی به نام نایتویگ شکل گرفت بتمن از پسری جوان و باهوش به عنوان دستیارش استفاده کرد!

اوضاع این دو همکار خوب وبود و حتی جیسون مادر گمشده اش را هم پیدا کرده بود اما دیری نگذشت که جیسون و مادرش توسط جوکر دزدیده شدند و جوکر جیسون را با میله ای فلزی آنقدر زد تا او بمیرد...او این کار را جلوی مادر جیسون انجام داد و بعد هم صحنه ی جرم را ترک کرد و مادر جیسون و جسد بی جان جیسون را به یک بمب ساعتی امانت داد!!!

و این چنین یکی از دردناک ترین صحنه های تاریخ کمیک های بتمن رقم خورد یعنی صحنه ای که بتمن جسد بی جان جیسون را در آغوش میگیرد و از زیر آوار بیرون می آورد!

در این پانل ثابت میشود که جوکر رحمی در کارش نیست و مانند یک حیوان بی رحم است...یک حیوان درنده!!!

 

1- شلیک به باربارا گوردون!

فرقی نمیکند که از چه زمانی با کمیک های بتمن آشنا شده باشید...قطعا تمام کسانی که تا بحال یک ورق کمیک را لمس کرده اند این لحظه را یکی از وحشیانه ترین لحظات تاریخ شخصیت جوکر میدانند! (هشدار! عکس پایین سانسور شده اما ممکن است برای بعضی از مخاطبان دلخراش باشد!)

در کمیک تحسین شده ی جوک کشنده! (killing joke)  نوشته ی نویسنده ی بزرگ "آلن مور" یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات کمیک های بتمن رقم خورد! یعنی صحنه ای که جوکر با یک لباس تابستانی پشت در خانه ی خانواده ی گوردون ظاهر میشود و به باربارا گوردون جوان شلیک میکند! (این شلیک مرگبار به مهره های ستون مهره های باربارا اصابت میکند و او را برای همیشه فلج میکند!) اما صبر کنید، هنوز تمام نشده...اوج خوی حیوانی جوکر زمانی نمایان میشود که او کمیسر جیم گوردون را بصورت لخت مادر زاد به یک ماشین شهر بازی میبندد و او را به تالاری پر از مانیتور میفرستند...مانیتور هایی که مملو از صحنه های تجاوز به بدن لخت دختر کمیسر گوردون یعنی باربارا است و تمام اجزای بدن باربارا را غرق در خون نشان میدهد! جوکر با این عملش کمیسر گوردون را تا مرز دیوانگی پیش میبرد و بار دیگر ثابت میکند که جوکر یکی از بهترین شخصیت های خبیث تاریخ کمیک است!

و این بود صحنه هایی وحشتناک و دلهره آور در تاریخ شخصیت جوکر اما قطعا شما هم صحنه هایی چه از فیلم ها چه از انیمیشن ها و چه از کمیک های بتمن راجع به جوکر به خاطر دارید. پس لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید تا در کنار هم قدم به قدم به کاوش در دنیای پهناور و جذاب دیسی بپردازیم!

 

امیرعلی آصفی ( A god name sparkles )

امير علي آصفي

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت (FACT) مهمی که باید درباره "جوکر" بدانید

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 ابر خبیث برتر کمیک بوکی!

جنجالی ترین داستان های كمیك بوكی در 20 سال گذشته!

10 كمیك مهم و تاثیرگذار شوالیه تاریكی (Dark Knight) + لینک دانلود

بتمن از چه شخصیت هایی تقلید کرده است؟

كمیك فارسی: شوالیه آركام (Arkham Knight) + لینك دانلود مستقیم

بهترین فیلم كوتاه بتمن (عالیه)

کمیک Batman و Spiderman ترجمه شد! + لینک دانلود مستقیم

ترسناک ترین داستان بتمن ترجمه شد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
+2 #1 mtm 1394-07-11 13:44
به زودی ...
ترجمه شماره 4 کمیک جنگ داخلی




در این شماره جنگ شروع میشه !
نقل قول کردن
Doc Strange
#2 Doc Strange 1394-07-11 13:50
واقعا عالی فقط بدترینشون از نظر من همون .... گزینه ی یکه!
(خدا رحم کنه،مسئولین این مقاله رو نخونن ... :-* )
و وحشتناک ترینشونم همون 3 هست ... :sad:
نقل قول کردن
spider emad
#3 spider emad 1394-07-11 14:01
مقالت عالی بود و بعضی از صحنه هاش دلخراش....در هر صورت ممنون بابت این مقاله.آقای ترابی ممنون که این کمیکو ترجمه میکنید من واقعا عاشق این کمیکم!چه برسه بخواد الان جنگش شروع بشه!دستتون درد نکنه بخاطر قرار دادن این کمیک جذاب
نقل قول کردن
the punisher
#4 the punisher 1394-07-11 14:12
مرسی امیرعلی عالی بود
واقعا جوکر یکی از خبیث تریناست!شر مطلق!اصلا خوبی ای درونش وجود نداره انگار نه انگار که درون انسان خوبی ای وجود داره

مقاله های امیر یه منبع عالیه برای کسایی که میخوان دیسی یاد بگیرن
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#5 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-11 14:16
عالی بود
این است جوکر...
واقعا همشون دلخراش و وحشتناکن...
به قول شما شماره 3 واقعا وحشتناک ه و همون یه داستان میتونه جوکر رو از یه دیوانه عادی چیزی در حد نورمن کنه...
واقعا باید با این مقالات بریم به حمله دی سی فن ها تا ببینیم کی بهتر از دی سی تعربف می کنه
__________

استاد ، بنظر شما بجز مدیران کی از همه بیشتر در تخصصی بودن نظرات سایت کمک کرده؟
______________

1#
بی صبرانه منتظرشم
نقل قول کردن
Hamid_k
#6 Hamid_k 1394-07-11 14:33
وای نه نه! خیلی وحشتناک بودن! اصلا از ذهنم نمیرن! وای کمک! کمو!
نقل قول کردن
spider emad
#7 spider emad 1394-07-11 14:41
به نقل از Hamid_k:
وای نه نه! خیلی وحشتناک بودن! اصلا از ذهنم نمیرن! وای کمک! کمو!

:-| :-? :-| :o :-|
نقل قول کردن
Sherlockian
#8 Sherlockian 1394-07-11 14:56
واقعا مقاله عالی بود مرسی محشر بود این جوکر واقعا ویلن جذابی هستش و همیشه برام جذاب بوده بعضی وقتا میخوام بگیرم یه دل سیر بزنمش :D :lol: بنظرم بدترینش همین باربارا گوردون بود واقعا شوک زده شدم.
پ.ن:اقا ببخشید میدونم ربطی نداره ولی بنظر شما راهی هست که بقیه سریال کنستانتینو بسازن؟؟؟؟ همین الان الان قسمت اخرو دیدم و باید بگم :o یعنی عینه چی شوک زده شدم و رفتم تو خماری اخه منی؟؟؟؟اصن یک درصدم امکانشو نمیدادم.بهرحال هر چی فحشه عالمه جمع میکنم و همش نثار اون کسی که سریالو کنسل کرد یعنی...
بنظرتون امکان ادامه داره(یه امیدی بهم بدین :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: )
نقل قول کردن
Dark spidey
#9 Dark spidey 1394-07-11 15:05
واقعا جوکر کسیه که رحم نداره مثل حیوانه وحشیه و کسیه که بدترین بلا هارو سر بتمن اورده ازارش داده کسایی رو ازش گرفته
جوکر یک شیطان کامله

ممنون از اقا اصفی که با مقالات مربوط به دیسی شون کمک بزرگی به سایت میکنن
نقل قول کردن
wolverin24
+1 #10 wolverin24 1394-07-11 15:48
واقعا فک افتاد
ولی انصافا نمیشه با نورمن مقایسه اش کرد
جوکر قظعا بهترین بدمن تاریخ خواهد بود
نقل قول کردن
mtm
+1 #11 mtm 1394-07-11 15:54
به نقل از wolverin24:

ولی انصافا نمیشه با نورمن مقایسه اش کرد


درسته
خباثت نورمن ظریف تر ولی عمیق تر و موثر تره
یعنی جوکر خیلی رو و اشکار کار میکنه. کاراش حالت چندش آور و شوکه کننده هستند
همه رو با خبر میکنه از شرارتش
ولی نورمن خیلی چراغ خاموش و زیرکانه کار میکنه
خیلی ها هم خبر ندارن چه شیطانی هستش
تصور کن یکی مثلا بیاد دختری رو که عاشقشی رو از بالای پل پرت کنه پایین یا دختر تازه به دنیا اومدت رو بدزده ولی نتونی به کسی ثابت کنی (تازه تو رو هم به جای قاتل مقصر بدونن!)
این خیلی بدتره که فقط خودت و یه عده انگشت شمار از از کارهای خبیثانه یه شیطان خبر داشته باشی
نقل قول کردن
Night Knight
#12 Night Knight 1394-07-11 15:55
آخریش خیلی دردناک بود :cry:
نقل قول کردن
Victor
#13 Victor 1394-07-11 16:09
مرسی خیلی خوب بود امیر علی
اطلاعاتت راجع به عالم دی سی خیلی عالیه
ما به وجود افرادی چون شما افتخار میکنیم امیدوارم جبهه ی دی سی هم تو این سایت با حضور اشخاصی چون شما رونق پیدا کنه
--------
دوستان اگه یکی از شماها وقت داره اون خبر ورایتی راجع به سریال جدید مارول رو کار کنه
نقل قول کردن
A god name sparkles
#14 A god name sparkles 1394-07-11 16:33
#13 شرمندمون کردی...مرسی ;-)
نقل قول کردن
SLH Hero
#15 SLH Hero 1394-07-11 16:57
حالم بهم خورد :-x .
با این همه حوکر هنوزم برام شخصیت جذابی نیست. تنها عمق شخصیتیش دیوانه بودنشه. حالا هرچقدر هم که بیرحم باشه.
نقل قول کردن
Black Spidey 81
#16 Black Spidey 81 1394-07-11 16:58
اوه اوه گزینه یک بسیار وحشتناک بود من که گورخیدم
نقل قول کردن
spidey 2230
#17 spidey 2230 1394-07-11 17:56
وای پسر!!!!!!!!!!!!!!
عالی بود!واقعا همه چیش عالی بود.
تمام اطلاعاتی رو که می خواستم خیلی عالی طبقه بندی و
گفته شده بود!
واقعا از دست زحماتتون ممنونم.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#18 j.jonah jameson 1394-07-11 18:03
ای وای من!
یعنی پست فترترین شخصیت عالمه کمیک های بتمنه ولی از 5و4 واقعا دلم کباب شد
شماره ی 3و2و1 رو میدونستم اما خداییش هیچی از جوکر رو نمیشه بعنوان یک ویلن خوب در آورد چون کسی که هم شوخی میکنه هم خیلی خونسرد آدم میکشه نباید یک ویلن درست درمون باشه باید یک ویلن تمام عیار باشه!
یه چیز تو مایه های نورمن
نقل قول کردن
kaito
#19 kaito 1394-07-11 19:07
گزینه 5 و 3 رو بیشتر دوس داشتم، گزینه چهار که اصلا شوکم نکرد( باور کنید انسانم، ولی گرافیک کمیک هم نقشی داره دیگه)
یک نسبت به تاریخ طراحیش عالی بود...
دو هم که، فقط زد، شکه کردن داره؟؟؟؟

راستی مسئول جواب ایمیلا رو بده... کار داریم
نقل قول کردن
آرتمیس
#20 آرتمیس 1394-07-11 20:49
مقاله ی معرکه ای بود
ولی هیچ شخصیتی (چه سوپر هیرو چه ویلین) پیچیدگی و عمق شخصیت پردازی این موجود مجنون را ندارد
1- هیچ گونه قانونی ندارد
2-به هر حال دوباره سرو کلش پیدا میشه
3-هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد
4- هیچ انگیزه ای نداره و فقط بر اساس لذت خود و دیدن رنج دیگران کاراشو انجام میده
(ولی خودمونیما:شخصیت مجذوب کننده ای داره :lol: )
نقل قول کردن
a.v.s
#21 a.v.s 1394-07-11 22:15
وحشتناک ترین شون 5 بود :cry: واییییی :cry: :-x وحشتناک ترین قتلی بود که دیدم :cry:
شماره چهار در حد ممکن دلهره آور بود :cry:
شماره 3 خیلی دلهره آور نبود واسم :-* ولی کندن صورتش چرا :-* :-| دیوونه :P
شماره 2 . اون رحمی در این کار نداشت :sad:
شماره 1 . نظری ندارم :-* (یعنی انقدر بیرحمانه بود که اصلا چیزی برای گفتن ندارم :-* )

جوکر در حد چندش آوری و در حد مرگ وحشتناک جنایت میکنه :-* اون دیووانه ترین مرد جهان است . کسی از اون دیووانه تر پیدا نمیشه تو دنیا . ولی یه مرد بزرگه . بزرگتر از هر جنایت کاری . اون همیشه تلاش میکنه زندگی بتمن (یا کمیسر گوردون) رو به جهنم تمام عیار تبدیل کنه (و نشونم داد که هویت بتمن براش فرقی نداره ) . و این است یه مرد سخاوتمند :lol:
اینم نظر من :-)
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1394-07-11 22:18
جدا ازهمه ممنون از اقای آصفی که زحمت این مقاله رو کشیدن
ممنون :-)
نقل قول کردن
Doc Strange
#23 Doc Strange 1394-07-11 22:22
به نقل از a.v.s:


جوکر :-*
نقل قول کردن
Superior avenger
#24 Superior avenger 1394-07-11 23:38
مقاله ی جالبی بود ;-)
مرتیکه ی روانی حالمو بهم زد :-x
من از جوکر خوشم میومد ولی این کاراش یکم از علاقم بهش کم کرد :-*
من می خوام اینو بدونم اون کسایی که این بلا ها رو جوکر سرشون آورده تو اون لحظه نمی تونستن از خودشون دفاع کنن؟ مثلا تو گزینه ی یک جوکر چطور تونست بدون هیچ مشکلی پوست مانتی رو تمیز جدا کنه و مانتی هم هیچ دفاعی از خودش نکنه؟ یا چطور جوکر بدون هیچ مشکلی به باربارا شلیک کرد؟ :-x :-x
و یه چیز دیگه اینکه جوکر بعد از اینکه صورتش رو کند چه بلایی سرش اومد؟
نقل قول کردن
superior iron man
#25 superior iron man 1394-07-11 23:50
#24من باربارو میتونم توضیح بدم
باربارا تو خونه نشسته بود و منتظر دوستش بود که زنگ خونشونو بزنه و برن بیرون یدفعه جوکر زنگو میزنه و باربارا فکر میکنه که دوستشه و بدون اینکه ببینه پشت در کیه درو باز میکنه بلافصله جوکر به باربارای بی دفاع شلیک میکنه و داخل میاد و از باربارا عکس میگیره که ادامش تو مقاله بالا بود ولی داستانشو بخون قشنگه ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#26 A god name sparkles 1394-07-12 00:34
#24 اتفاقا باید علاقه ات بیشتر بشه که...جوکر یه ویلنه، قهرمان که نیست تا ازش انتظار کار خوب داشته باشیم اصلا یه ویلن باید از روی همچین چیزایی سنجیده بشه :-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
#27 Agent Marvel 1394-07-12 12:01
با تشکر از امیر علی برای این مقاله خوب.

5 لحضه شوکه کننده برتر جوکر در فیلم ها

5-تعقیب و گریز با هاروی دنت

این سکانس به معنای واقعی کلمه دلهره آور بود ! کامیونی که هاروی رو حمل میکنه مورد حمله جوکر قرار میگیره و جوکر قصد داره به هر قیمتی که شده کامیون رو بترکونه ! با هر سلاحی ! ولی تیرش به سنگ میخوره

4-کشتن ریچل

مرگ ریچل از ماندگار ترین مرگ های فیلم های کمیک بوکی محسوب میشه.جوکر اول با کشتن افراد مشور شهر شروع کرد و بعد به سراغ آدم عادی ای مثل ریچل میره تا با کشتنش ناتوانی بتمن رو نشون بده ......boom !

3-کشتن پدر و مادر بروس

صحنه فلاش بکی که جک نایپر (تو فیلم Batman ) جلوی چشمان بروس پدر و مادرش رو میکشه (هر چند با کمیک ها در مغایرت قرار داره) ولی جمله نهایی که به بروس میگه سکانس رو دلهره آور میکنه : تا حالا زیر نور ماه با شیطان رقصیدی ؟!

2-چرا اینقدر جدی ؟!

هم سکانس کشتن اون مافیا و هم صحنه ای که جای زخم هاشو برای ریچل شرح میده و اون برخورد های وحشیانه و "تجاوز گونه" ای که با ریچل میکنه و داستان وحشت ناکش رو برای ریچل شرح میده، با اومدن بتمن هم قضیه تموم نمیشه و جوکر ریچل رو از پنجره به بیرون پرتاب میکنه !

1-هیث لجر !!!

کارت اعتباری دلقک ! ،دیوانگی بدون محض جوکر و.... کل نقش آفرینی لجر یه دلهره کامله ! فقط کافیه به تماشای بازی بی نقص و شگفت انگیز لجر بشینید ، دلهره آوره و شوکه کننده !
نقل قول کردن
The Assassin
#28 The Assassin 1394-07-12 16:36
رتبه یک واقعا ب جاس
کمیک قشنگ و دلهره آوره
مرگ جسیون تاد هم بد بود اما تا اونجا ک شنیدم خود طرفدارا ب مرگش رای دادن
نقل قول کردن
m.spidey
#29 m.spidey 1394-07-12 18:49
اوووق حالم بد شد بیرحمانه ترین از نظر من یک بود
واقعا دیوانس این جوکر ... خله :lol:
واقعا این مقاله تمام و کمال وحشی گری آشکار و دیوانگی جوکر رو نشون داد این نشون میده که جوکر خفن ترین فوق ابر خبیث دنیاس
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#30 Samwel Tarly 1394-07-12 19:45
خدای من.عجب صحنه های دلخراشی.
شما چطور تونستید رتبه بندی کنید؟
همشون باید رتبه اول می بودن.
تو انیمیشن تحسین برانگیز Batman Under the Red Hood ابتدای فیلم نشون داد که با دیلم میزدش.
نباید جوکر با نورمن ازبورن مقایسه کرد اما به نظر من نورمن خبیث تره(چون یک دفعه عمو مختار گل خوب برام توضیح داد و قانع شدم)
به نظر من اون لحظه ای که تو the Dark Knight Returns جوکر. رواپزشک با لیوان کشت و بقیه رو با گاز خنده هم می تونست تو این لیست باشه.
نقل قول کردن
Si@Vash
#31 Si@Vash 1394-07-12 21:58
پیشنهاد میکنم نیو ۵۲ بتمن اسکات اسنایدر رو بخونید.به نظر من یکی از بهترین کمیک های نیو ۵۲ هست.من در کنار hawkeye مت فرکشن قرارش میدم واقعا
نقل قول کردن
Si@Vash
#32 Si@Vash 1394-07-12 22:01
به نقل از Hulk:
مقاله ی جالبی بود ;-)
مرتیکه ی روانی حالمو بهم زد :-x
من از جوکر خوشم میومد ولی این کاراش یکم از علاقم بهش کم کرد :-*
من می خوام اینو بدونم اون کسایی که این بلا ها رو جوکر سرشون آورده تو اون لحظه نمی تونستن از خودشون دفاع کنن؟ مثلا تو گزینه ی یک جوکر چطور تونست بدون هیچ مشکلی پوست مانتی رو تمیز جدا کنه و مانتی هم هیچ دفاعی از خودش نکنه؟ یا چطور جوکر بدون هیچ مشکلی به باربارا شلیک کرد؟ :-x :-x
و یه چیز دیگه اینکه جوکر بعد از اینکه صورتش رو کند چه بلایی سرش اومد؟

شما خباثت یک ابرخبیث کمیک بوکی رو دیدی علاقت نسبت بهش کم شد؟مگه تو دنیای واقعی زندگی میکنه که شما از خباثتش بدت بیاد؟
ولی اقا به نظرم باید 5 لحظه شوکه کننده بولز ای هم باشه.اونم از صحنه شوکه کننده زیاد داره
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #33 spidey 4ever 1394-07-12 22:21
مرسی ولی این جنگولک بازی های چندش اور که فقط نوجوان های جوگیر را شوکه میکند برام جالب نیست. من بیشتر منتظر مقاله "10 بلایی که نورمن سر پیتر پارکر/مرد عنکبوتی اورده است " هستم
نویسنده اش رو هم نمیگم چون خودتون میدونید کیه
عمو جون نوکرتم
بنویس تا بفهمن خباثت یعنی چی
نقل قول کردن
Sherlockian
#34 Sherlockian 1394-07-12 22:27
به نقل از Si@Vash:
پیشنهاد میکنم نیو ۵۲ بتمن اسکات اسنایدر رو بخونید.به نظر من یکی از بهترین کمیک های نیو ۵۲ هست.من در کنار hawkeye مت فرکشن قرارش میدم واقعا

هاکای که شاهکار بود بنظرم اون ارکای اسکات اسنایدرم همش غیر end game عالی بودش مخصوصا court of owls و city of owls که خیلی باهاشون عشق کردم.
نقل قول کردن
A god name sparkles
#35 A god name sparkles 1394-07-12 22:34
#33 همه ی مطالب کمیکی دنیا از ابتدای انتشار اکشن کامیکز بریزیم دور! من یه سوال صریح دارم...

تجاوز، شما رو شوکه نمیکنه؟ :-|
نقل قول کردن
spidey 4ever
#36 spidey 4ever 1394-07-12 22:35
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Si@Vash:
پیشنهاد میکنم نیو ۵۲ بتمن اسکات اسنایدر رو بخونید.به نظر من یکی از بهترین کمیک های نیو ۵۲ هست.من در کنار hawkeye مت فرکشن قرارش میدم واقعا

هاکای که شاهکار بود بنظرم اون ارکای اسکات اسنایدرم همش غیر end game عالی بودش مخصوصا court of owls و city of owls که خیلی باهاشون عشق کردم.

کلا کمیک های دی سی در حال حاضر فقط بتمن اسنایدرش ارزش خوندن داره
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #37 spidey 4ever 1394-07-12 22:42
به نقل از A god name sparkles:
#33 همه ی مطالب کمیکی دنیا از ابتدای انتشار اکشن کامیکز بریزیم دور! من یه سوال صریح دارم...

تجاوز، شما رو شوکه نمیکنه؟ :-|

نه
اونقدر در دنیای کمیک و فیلم و سریال انجام شده که دیگه شوکه ام نمیکنه
شما رو شوکه میکنه؟ پس دهنت بوی شیر میده
ضمن اینکه طرف دیوونه است دیگه، دیوونه هم هر چیزی ممکنه بکنه
من که هر غلطی بکنه شوکه نمیشم
البته نویسنده های بتمن از این به بعد با ذهن 'خلاق' خودشون را بیش از قبل فعال کنند و صحنه های چندش اور جدیدی برای جوکر خلق کنند
شاید مثلا بعدا جوکر به همه زندانی های ارکام تجاوز دسته جمعی کند (این شوکه کننده است برات نه؟) یا اونا دسته جمعی سر ببره ؟

بعد فن بوی های جوجه فکلی دی سی فروم های اینترنتی را میزارن روی سرشون و میگند: " دیدی جوکر چه کار خفنی کرد؟ این معرکه است! بتمن خیلی دارکه. برای بچه ها نیست"
به قول استاد مختار "جوکر مثل داعشه ولی نورمن مثل اونی که پشت صحنه به داعش کمک میکنه و در ظاهر شعار مبارزه با تروریسم میده"
حالا کدوم واقعا ترسناک تر و خبیث تره؟
برای امثال شما که ظاهر بین هستی احتمالا داعش!
نقل قول کردن
A god name sparkles
#38 A god name sparkles 1394-07-12 22:54
آقا باشه مادهنمون بوی شیر میده البته به اضافه ی شیرینی چون اینوقت شب خیلی میچسبه، نه حالا دور از شوخی واقعا شما تجاوز شوکه ات نمیکنه؟!؟! اصلا فرقی نمیکنه بار ها انجام شده باشه! انسانیت کجاست؟ یعنی شما برات عادی شده توی خیابون ببینی رد میشی میری؟ کمیک ها رو نباید سطحی بخونی برادر من، باید با واقعیت ترکیب شون کنی، این داستانا رو برای گذشتن ازشون نمینویسن! مینویسن تا ازشون درس بگیری!!!

حالا شما میگی تجاوز دیگه شوکه ام نمیکنه، به جان خودم به استاد ترابی میگم یه دور ببرتت سازمان ملل اونجا این عبارت رو بگو خودت ببین روح و روانتو رنده میکنن یا نه!


"تجاوز شوکه ام نمیکنه!"
come on man where is your soul? :eek:


پ،ن: با این عبارتی که گفتی به نورمن و جوکر که هیچی، به بشریت توهین شد! :-|
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #39 spidey 4ever 1394-07-12 23:01
#38:
درست متوجه نشدی
من منظورم این بود که جوکر هر کاری کنه شوکه ام نمیکنه
جوکر الان شخصیتی شده که اونقدر کارای کثیف کرده که هیچ چیزش شوکه ام نمیکنه
برام تک بعدیه
دیگه سوپرایزم نمیکنه
پ،ن:
به نظرم کلا سطح بالا حرف میزنم برات مفهوم نیستم
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #40 spidey 4ever 1394-07-12 23:26
باشه منم همون جا میگم
ولی یادت باشه "خباثت" ضرورتا معادل "چندش اور" بودن نیست
به عبارت ساده تر: هر که بیشتر کارای چندش اور و شوکه اور تر میکنه ، خبیث تر نیست
خباثت لایه های زیرین و نهفته ای دارد
اما متاسفانه ما بیشتر خباثت را در سطح میبینیم
شما یک rapist را خیلی خبیث میدونی اما من جامعه ای که این فرد را به وجود اورده خبیث هر میدانم
شما معلول میبینی و من علت
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #41 s.kraven 1394-07-13 00:35
من همیشه تا مدت ها حس میکردم نورمن به چیزی که توسینما لیاقتشه نرسیده . خیلی کمتر رسیده!
ولی شب اسپایدرمن 1 رو با کیفیت بالا دیدم و نظر عوض شد.
کلی روی نکات اقتباسی فکر کردم و دیدم .هرچند نورمن آزبورنش باید استوار تر میبود ولی خبیث فیلم حرف نداشت.ار دکتر اختاپوس هم بهتر بود.ولی بازهم حد نورمن از این بالاتر بود.یکم میتونست بلاهایی که نورمن سرش میاره بزرگتر باشه.
من نورمن رو به عنوان بهترین خبیث کمیکی قبولش دارم و ان شائ الله مارول داره اونو بزرگتر هم میکنه.
دن الات وعده یک نورمن متفاوت رو داده و از اون ور هم وات ایف اینفنیتی...
ولی خدا...
شاید بخوان نورمن رو جانشین دکتر دووم کنن(دکتر دووم=خفن ترین خبیث مارول :eek: )
پ.ن:میدونم ربطی به جوکر نداشت . نمیخاد بگید :-?
نقل قول کردن
Sherlockian
#42 Sherlockian 1394-07-13 18:46
اصن این جوکر یه جذابیت خاصی داره برام نمیدونم چرا اینقدر ازش خوشم نمیاد برای من اولین شرور تو دنیای کمیکه(هرچند که شاید بعضیا موافق نباشند)ولی چه کنیم یه جورایی بیشتر از بقیه شرورا باهاش ارتباط برقرار کردم.اصن همیشه کاراش شوکه کنندس مثلا تو همون کمیک کیلینگ جوک(تازه دو روز پیش خوندمش) سره قضیه **** به باربارا و شلیک کردن بهش و فلج کردنش خیلی شوکه شدم اخه سریع درو باز کرد یعو بنگ!!!!
نقل قول کردن
Sherlockian
#43 Sherlockian 1394-07-13 18:53
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Si@Vash:
پیشنهاد میکنم نیو ۵۲ بتمن اسکات اسنایدر رو بخونید.به نظر من یکی از بهترین کمیک های نیو ۵۲ هست.من در کنار hawkeye مت فرکشن قرارش میدم واقعا

هاکای که شاهکار بود بنظرم اون ارکای اسکات اسنایدرم همش غیر end game عالی بودش مخصوصا court of owls و city of owls که خیلی باهاشون عشق کردم.

کلا کمیک های دی سی در حال حاضر فقط بتمن اسنایدرش ارزش خوندن داره

نه اتفاقا این کمیکای جاستیس لیگ و اکشن کامیکس و گرین لنترنم و گریسون (البته این کمتر ولی قشنگه) و این کنستانتین هلبلیزر جدیده هم ارزش خوندن داره
نقل قول کردن
batspider
#44 batspider 1394-07-13 20:44
ممنون امیر علی جان .مقاله های عالی می نویسی. مخصوصا از دیسی

جوکری که فقط میکشه و شکنجه میده اصلا جالب نیست . اخه یعنی چی؟ البته برای همین انقدر طرفدار داره!
جوکر فیلم شوالیه تاریکی واقعا عالی بود جا هایی که الکی آدم نمی کشت باعث شده بود واقعا عاشق جوکر بشم .جوکر جدید هم امیدوارم خوب در بیاد.
جوکر سریال گاتام هم جالبه . اما اونم زیادی مجنونه تو قسمت دوم فصل دوم ...(اسپول)... نیرو ها پلیس را عاش و لاش کرد .بیچاره رئیس پلیس یک روزه :cry:
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
+1 #45 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-26 23:13
همین الان از توی کمیک کیلینگ جوک برمی گردم
نمیدونستم کجا باید نظر بدم برای همین اومدم اینجا
فقط لطفا نظرمو پاک نکنین
اینم بگم برای ومیک جوک کشنده خیلی اسپویل دارم
خب اول بگم که واقعاکمیک خوبی بود و بهش 20 میدم
در کنار اوریجینال سین کمیک مورد علاقمه
همونطور که میدونین داستان بیشتر در مورد فلج شدنه باربارا گوردونه
به خوبی در این کمیک به خباثت جوکر پی برده میشه و نشون میده این دیوونه روانی هیچی حالیش نیست
در بین داستان اصلی به خوبی اوریجین جوکر بیان میشه
خودم بار اول که توی مقاله 10 ابرصرور برتر کمیک دیدم یکی از اوریجین ها مربوط به دلقکیه که خوب برنامه اجرا نمیکنه و....
خب اصولا گفتم خیلی کلیشه ای ه و مزخرفه اما وقتی کمیک رو خوندم فهمیدم اونقدرا هم بد نیست
کار های جوکر با باربارا واقعا وحشتناکه و کاملا غیرقابل پیش بینی ه
همچنین کاری که با کمیسر کرد
همچنین به خوبی بتمن رو نشون میدن که میخواد جلوی همه این گند کاری ها رو بگیره و جوکرو آدم کنه
ولی نمیشه
همچنین داستان تم وحشتناکی رو داره
من همون صفحه اول که چشمای جوکر در تاریکی بود داشتم غش می کردم ( اینقد ترسو ام)
و خب در واقع کمیک خیلی خیلی خیلی خوبی بود
نمره من از 100 بهش 91 ه
بنظرم در کنار اوریجینال سین بهترین کمیک جهانه
(البته من کمیک های خیلی خوبی رو هنوز نخوندم)
نقل قول کردن
old man omid
#46 old man omid 1397-08-18 14:46
بسیار عالی اقای اصفی بسیار عالی بود!
ولی در کمیک های بی عدالتی باعث شد که سوپرمن لوییز لین رو بکشه و ی جورایی خبیث بشه !
ولی باز هم عالی بود
نقل قول کردن
sonicamir13
#47 sonicamir13 1398-09-13 18:53
سلام
ممنون بابت مقاله
به نظرم مورد ۳ و ۵ اخر وحشی گریه
اخه خودتونه به جای بتمن بزارید(تو گزینه ۳)اخه نمیگین این دیگه چه روانی هس؟
و در مورد ۵ هم نمیخواد خودتونو جای کسی بزارید چون تصورش سخته :-|
نقل قول کردن
Sepehr Joker
#48 Sepehr Joker 1400-02-18 03:55
عالی عالی ، من عاشق جوکرم ، بنظرم هیچ کدوم وحشتناک نبودن ، خیلی خوب بود ، خوشم اومد
نقل قول کردن
Sepehr Joker
#49 Sepehr Joker 1400-09-04 22:19
عالی بودددددد ، من عاشق این شخصیتم ، از تک تک صحنه ها لذت بردم ،بهترینشون ک باهاش حال کردم همون کشتن زن جیم گوردون بود ، جوکر عشقه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید