معرفی نیروی های کیهانی در دنیای مارول

نيروهاي كيهاني در مارول

عالم هستی دارای مردم است،دارای زندگی است،نژاد های مختلف در سیاره های مختلف،اما،موجوداتی در عالم وجود دارند که قدرت و کارشان فراتر از اینهاست،در این مقاله به نیرو های کیهانی(cosmic entities) مارول در دو رده میپردازیم...

 

 - ارشدهای عالم (Elders of the Universe)

  ارشدهای عالم (قبل از انفجار بزرگ)

ارشدهای عالم (Elders of the Universe) از قدیمی ترین موجودات دارای عقل و هوش در تاریخ عالم هستی هستند. آنقدر قدیمی که تاریخ دقیق آنها مفقود شده است! گفته میشه هر یک از آنها بازمانده تمدنی است که از قبل از انفجار بزرگ وجود داشتند آنها تقریبا فنا ناپذیر هستند (گفته میشه «مرگ» به آنها فناپذیری بخشیده) آنها همدیگر را برادر میدانند ولی دلیل نمیشود که ضرورتاً نسبت فامیلی با هم داشته باشند. هر کدام از آنها عمر میلیاردی خود را صرف کار خاصی کرده است زیرا متوجه شدند اگر سرگرمی نداشته باشند اراده و میل خود به زنده بودن را از دست میدهند و فنا ناپذیری شون به فنا میرود! به طور مثال همسر یکی از ارشدهای عالم به نام «کالکتور» میلیاردها سال زیست ولی به دلیل آنکه دیگر انگیزه ای برای زنده ماندن نداشت از بین رفت. برخی از ارشدهای عالم تصمیم گرفته اند تا پتانسیل های ذهنی و فیزیکی خود را تا حد امکان توسعه دهند و به همین دلیل به موجوداتی بسیار قدرتمند تبدیل شده اند و برخی دیگر نیز به فن آوری متکی شده اند. اعضای ارشد های عالم عبارتند از:

- معمار (Architect): سازنده و طراح سازه ها.

- ستاره شناس (Astronome): وقایع نامه نویس ستاره ها، کهکشان ها و اشیا و رویدادهای سماوی.

- پرستار (Caregiver): قابله و شفا دهنده موجودات مهم کیهانی.

- کارینا کوراک (Carina Korvac): دختر کالکتور

- چالشگر (Challenger): یک بازیباز کیهانی. او گرند مستر اریجینال بود که به En Dwi Gast باخت.

- قهرمان عالم (Champion of the Universe): استاد مبارزات غیر مسلحانه. به دنبال یافتن چالش های جدید است و میخواهد با بزرگترین مبارزین نژادها و گونه های مختلف مبارزه کند.

- کالکتور (Collector): به دنبال جمع آوری اشیاء و گونه های حیات است (اولش میخواست ازشون محافظت کنه ولی الان فقط دوست داره ازشون کلکسیون داشته باشه).

- متفکر (Contemplator): یک فیلسوف که میخواهد درباره جنبه های مختلف فیزیکی و ذهنی و معنوی همه چیز در عالم به کاوش بپردازد.

- ایگو، سیاره زنده (Ego the Living Planet):   وقتی ارشدهای عالم میخواستند با گالاکتوس مبارزه کنند به آنها پیوست. البته معیارهای ارشد عالم بودن رو داره زیرا آخرین بازمانده نژاد خود است.

- کاوشگر (Explorer): مسافر و جستجوگر (به دنبال رسیدن  به جاها و مکان های نو و ناشناخته است).

- پدر زمان (Father Time): به دنبال ایجاد تغییرات و کنترل زمان است.

- گارا (Gara): 12 میلیارد سال عمر داره و آخرین بازمانده از نژاد Viscardi هستش که میخواستند در عالم به کاوش بپردازند ولی با مخالفت سلستیال ها روبرو شدند.

- باغبان (Gardner): در عالم سفر میکند و دنیاها را با تخم گیاهان و زیست بوم پر میکند تا شبیه به ایده آل های او در زمینه زیباشناسی شوند.

- گِرَند مَستر (Grandmaster): یک بازیباز کیهانی که نام اصلی اش En Dwi Gast است که همیشه به دنبال آن است تا رقابت ها و چالش های جدید ایجاد کند.

- فتوی دهنده (Judicator): شخصیت مونثی که قانون میسازد و به دنبال یافتن پرونده ها و مناقشات منحصر به فرد است تا درباره شان حکم صادر کند.

- نابودگر (Obliterator): یک شکارچی که شیفته آن است که به تعقیب گونه های زنده در عالم پرداخته و شکارشان کند. او چطور یکی از ارشدهای عالم شد؟ با نابود کردن تک تک هم نژادی های خود!

- متصرف (Possessor): یکی از ارشدهای عالم که شیفته تعقیب ، اکتساب و تصرف علم و دانش است.

- سودطلب (Profiteer): این خانم از ارشدهای عالمه که سالها پنهان مانده بود و خواهر گرند مستر هم هست که تنها هدفش جمع آوری ثروت است!

- تبلیغات چی (Promoter): یکی از ارشدهای عالم که شیفته ساماندهی و تبلیغ کردن برای رویدادهایی حماسی و سرگرم کننده در حد کیهانی است!

- دونده (Runner): مسافری که عاشق این است که شخصا از هر گوشه از عالم بازدید کند.

- تاجر (Trader): استاد مسلم مذاکره که شیفته تجارت، بازرگانی و سود مالی است.

- مسافر (Voyeger): یکی دیگر از دختران گرند مستر.

 

 

والای همگان (One Above All)

والای همگان (One Above All)

خدای دنیای مارول و خالق هر چیزی که در هستی وجود دارد.تا به حال ظاهر واقعی او دیده نشده و فقط به او اشاره شده.البته او در شماره 40 جلد دوم کمیکSensational Spider-Man با ظاهر انسانی اش دیده شد و با پیتر پارکر گفتگویی درباره زن عمویش داشت.(وقتی که توسط یکی از افراد کینگ پین ترور شده بود)اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست.گفته می شود او تصوری از استن لی یا جک کربی در کمیک های مارول است.

رده اول:موجودات کیهانی که "وظیفه"شان حفاظت از جهان و ایجاد نظم در آن است.فعالیت های آنها توسط "دادگاه زندگی" کنترل می شود.همچنین آنها معمولا احساسات ندارند و فقط روی منطق کار می کنند،آنها "خلق" شده اند تا وظیفه شان را انجام دهند

 

دادگاه زندگی (Living Tribunal)

Living Tribunal عكس

اولین حضور:

Strange Tales #157(June 1967)

موجود کیهانی بسیار قدرتمند که توسط One-Above-All خلق شد.قدرت او از همه نیرو های کیهانی(به جز خالقش)بیشتر است.قدمت او به اندازه جهان و وظیفه او محافظت از آن است. قدرت او از همه نیرو های کیهانی(به جز خالقش)بیشتر است،او میتواند ستاره هارا به راحتی منفجر کند و سیاره هارا در یک چشم به هم زدن از صفحه هستی محو کند.دادگاه زندگی خودش را به عنوان یک موجود با سه صورت آشکار می کند،که نشان دهنده سه شخصیت اوست.صورت جلویی-که معمولا با آن صحبت میکند-نشان دهنده عدالت است،صورت کاملا پوشیده شده در سمت راست نماد نیاز است و صورت نیمه پوشیده در سمت چپ سرش نماد خشم و غضب است.قبل از این که دادگاه زندگی در قضیه ای دخالت کند،باید هر سه شخصیت به توافق برسند.دادگاه زندگی در تمام جهان ها تک است و نسخه های مختلف جهان های مختلف ندارد.

دادگاه زندگی اخیرا توسط بیاندرها به قتل رسید و جسد او روی کره ماه هر جهان فرود آمد.

living tribunal

لازم به ذكره كه اين شخصيت در كميك مارول بر عليه دي سي هم حضور داشت شما ميتوانيد اين كميك را اينجا با ترجمه فارسي بخوانيد و لذت ببريد

 

ابدیت (Eternity)

ابديت eternity- مارول

اولین حضور:

Strange Tales #138 (November 1965)

ابدیت نهادی انتزاعی و تقریبا قادر مطلق است که نمایان زمان، اصالت و عمر کیهان در عالم مارول است. ابدیت معمولا وقتی آشکار می شود که خطری قریب الوقوع در کیهان باشد. وقتی که ثانوس با استفاده از سنگ های بینهایت از ابدیت قوی تر شد او را زندانی کرد،که نشان داد ابدیت کاملا قادر مطلق نیست. در هر حال قدرت های او از این قرار است: انحراف واقعیت، کنترل گرانش، علم لایتناهی، فال اموات، دورآگاهی، دگرپیکری، جاودانگی. (برای آشنایی بیشتر با این شخصیت، این مقاله را بخوانید).

مطالب مرتبط:

10 شخصیتی كه باید در فاز 3 فیلم های مارول باشند!

75 لحظه ماندگار در كميك هاي مارول: ابديت خلق ميشود

5 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

 

 

بینهایت (Infinity)

بینهایت (Infinity)

اولین حضور:

Quasar #24(July 1991)

بینهایت تصور فضا و انبساط آن است.او خواهر/نیمه دیگر ابدیت است.ابدیت و بینهایت با هم نماینده تمام زمان و فضا در جهان مارول هستند.ابدیت و بینهایت در واقع دو جنبه متفاوت یک وجود هستند؛از آنجایی که آنها در جریان "جنگ بینهایت" به صورت یک موجود به تصویر کشیده شدند.

بینهایت هم به همراه ابدیت و دیگر نهاد های کیهانی توسط بیاندر ها به قتل رسید.

 

مرگ (Death)

مرگ (Death)

اولین حضور:

Captain Marvel #26(May 1973)

مرگ همزمان با به وجود آمدن زمان و به همراه دیگر نیروهای کیهانی متولد شد.در واقع مرگ نقطه مقابل ابدیت است.در حالی که ابدیت تجسم زندگی و افزایش آن است،مرگ تجسم فنا و خب،مرگ است!او هم مانند دیگر نهاد های کیهانی اصلی شکل فیزیکی ندارد.اما برای ارتباط برقرار کردن با موجودات معمولی خودش را به شکل خانمی به نام خانم مرگ(Mistress Death)نشان می دهد.او معشوقه ثانوس و انگیزه او برای کشتار هایی است که انجام میدهد.(البته به نظر میرسد خانم مرگ آنچنان علاقه ای به ثانوس ندارد!)

مطالب مرتبط:

"جنگ بی نهایت" (Infinity War) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

75 لحظه ماندگار در تاريخ مارول: ثانوس نيمي از عالم را نابود ميكند!

 

 

ابلیوین (Oblivion)

ابلیوین (Oblivion)

اولین حضور:

Iceman #2(February 1985)

ابلیوین هم یکی دیگر از موجودات کیهانی انتزاعی و نیمه دیگر مرگ است.ابلیوین نماد نابودی جهان و جلوگیری از انبساط آن است.رابطه ابلیوین مرگ همانند رابطه ابدیت و بینهایت است و این دو،دو نیمه یک نهاد هستند.ابدیت و بینهایت و مرگ و ابلیوین با هم رقابتی.رقابتی که بین ابدیت و مرگ است و بینهایت و ابلیوین.

 

گالاکتوس (Galactus)

عكس galactus

اولین حضور:

Fantastic Four #48(March 1966)

خب قبل فهمیدیم که ابدیت/بینهایت و مرگ/ابلیوین ضد یکدیگر کار میکنند تا جهان در ثبات باشد،مسئول ایجاد این ثبات و عدالت گالاکتوس است،سیاره خور دوست داشتنی!گالان،که هم اکنون به عنوان گالاکتوس شناخته می شود، بازمانده دنیایی است که قبل از بیگ بنگ و به وجود آمدن جهان کنونی وجود داشت.گالان در سیاره ای به نام "تا" زندگی میکرد که پیشرفته ترین تمدن آن زمان را دارا بود که توسط انفجار بزرگ نابود شد ولی به طور معجزه آسایی گالان زنده ماند.کسی که به طور عجیبی نیروی جدیدی در خود یافته بود.

زمانی که دنیای گالان نزدیک به نابودی بود،او با "ادراک کیهانی"(نیرویی کیهانی دنیای قبلی که در واقع ابدیت جهان گالان بود)ملاقات کرد(بعد ها معلوم شد نیروی فونیکس باعث این ملاقات بوده) و ادراک کیهانی به او گفت که آنها در لحظات آخر این جهان خواهند مرد،اما به صورتی دیگر در جهان بعدی متولد خواهند شد.و بنابراین گالاکتوس،به وجود آمد.

مطالب مرتبط:

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

75 لحظه ماندگار مارول: تولد موج سوار نقره ای

تولد گالاکتوس

 

 

ارباب نظم و سرور بی نظمی

(Master  Order and Lord Chaos)

ارباب نظم و سرور بی نظمی (Master  Order and Lord Chaos)

اولین حضور:

Marvel Two-in-One annual #2

ارباب نظم و سرور بی نظمی به همراه دیگر نیروهای کیهانی در زمان تشکیل جهان به وجود آمدند. این دو نمیتوانند از هم جدا شوند، یعنی ارباب نظم نمیتواند بدون سرور بی نظمی وجود داشته باشد و برعکس. سرور بی نظمی از ارباب نظم سوال میکند و ارباب نظم به سرور بی نظمی جواب میدهد تا رضایت او را جلب کند.

این دو نیز از خطر بیاندر ها در امان نماندند...

 

سلستيال ها (Celestials)

سلستيال ها (Celestials)

اولین حضور:

Eternals #1

ملقب به "خدایان فضایی".سلستیال ها از کهن ترین و قدرتمندترین نژاد های فضایی هستند.همچنین آنها در برخی رخداد های کلیدی در تاریخ بشریت نقش داشتند مثل به وجود آمدن شاخه ای از نژاد انسان به نام Eternals.آنها نیز از آزمایشات کشنده بیاندرها در امان نبودند.

رده دوم:موجودات کیهانی که در واقع به عنوان نیروی کیهانی شناخته نمی شوند(پیرو "دادگاه زندگی" نیستند) اما به اندازه آنها (گاهی اوقات بیشتر) قدرتمندند.

 

 

نیروی فونیکس (Phoenix Force)

Phoenix Force نيروي فونيكس

اولین حضور:

X-men #101(October 1967)

نیروی فونیکس به عنوان یکی از کهن ترین نیروهای کیهانی است.(قدمت او حتی به دنیای قبل از بیگ بنگ هم میرسد!)نیروی فونیکس جادوانه،شکست ناپذیر و دارای ظاهری انتزاعی است.قدرت فونیکس غیر قابل تصور است.او قادر است هر تکه از جهان جابجا یا محو کند،یا آن را به طور کامل نابود کند.نیروی فونیکس بعد ها به زمین آمد و با جهش یافته ای به نام "جین گری" ترکیب شد و...

نیروی فونیکس تا به حال دردسر های فراوانی برای مردان ایکس به وجود آورده است.

مطالب مرتبط:

75 لحظه ماندگار در كميك هاي مارول: «فونیکس» برمیخیزد

 

 

بیاندرها (Beyonders)

beyonders

اولین حضور:

Marvel Two-in-One #63(May 1980)(اشاره)

New Avengers vol 3 #29(March 2015)(حضور کامل)

نژادی فضایی که از نظر قدرت تقریبا قاتل مطلق هستند!در حدی که آنها توانستند ابدیت،بینهایت،ارباب نظم و سرور بی نظمی و همچنین دادگاه زندگی را به قتل برسانند.آنها نژادی علاقه مند به آزمایشند.بخشی از بزرگترین آزمایشات آنها،خلق کردن "مرد مولکولی" بود.آنها مرد مولکولی را به عنوان یک "بمب" زنده خلق کردند.اگر مرد مولکولی یک دنیا میمرد،کل جهان آن همراهش نابود میشد!نقشه بیاندر ها این بود که همزمان تمام مردان مولکولی دنیاها را با هم نابود کنند و نتیجه آنرا تماشا کنند!

البته،ربوم الال(Rabum Ala)بر خلاف میل آنها عمل کرد.او باعث مرگ زودرس مرد مولکولی یک دنیا شد و پس از آن سفری برای نابود کردن مردان مولکولی اغاز کرد و پس از آن...مقاله "چگونه جنگ های مخفی آغاز شد" را دنبال کنید!(شکلک چشمک)

مطالب مرتبط:

 کمیک جنگ های پنهان (Secret Wars) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

جنگ های مخفی چگونه آغاز شد؟

 

 

بیاندر (Beyonder)

بیاندر (Beyonder)

(تصویر 13)

اولین حضور:

Marvel Superheores Secret Wars #1(May 1984)

عضو بچه سال از نژاد بیاندر ها! او اولین بار در جریان جنگ های مخفی 1984 سیاره ای به نام دنیای نبرد(Battleworld) ساخت و ابرقهرمانان و ابرشروران دنیای مارول را روبروی هم قرار داد(دلیل این رفتار او انگیزه کلی تمام بیاندر ها به آزمایش کردن است).ظاهر واقعی او تا به حال دیده نشده است و عکسی که در بالا میبینید ظاهری انسانی او است که برای خود برگزیده است!

مطالب مرتبط:

لینک دانلود کمیک Secret Wars (کامل)

10 كمیك برتر دكتر دووم (Dr. Doom)

 

نويسنده: سياوش پور فلاح

(Si@VaSh)

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent spidey
+1 #1 Agent spidey 1394-06-07 10:14
دمت گرم آقا سیاوش مقاله کامل و بی نقص بود البته آموزنده
نقل قول کردن
spidey.hd
+1 #2 spidey.hd 1394-06-07 10:16
عالی بود دستت درد نکنه ;-)
نقل قول کردن
captain alireza
+1 #3 captain alireza 1394-06-07 10:22
ایول آقا سیاوش خیلی جالب بود کلی اطلاعات بدرد بخور برام داشت ;-)
نقل قول کردن
M. goblin
#4 M. goblin 1394-06-07 10:56
مرسی اقا سیاوش!!
واقعا فوق العاده بود!!
مثل اینکه بیاندرزها همه رو کشتن!!
راستی.این نیواونجرز کمیک هاش رو اگه بخوایم بخونیم برای
یش مقدمه ی جنگ های پنهان، از چه شماره ای باید شروع کنیم؟یک؟
بعد علی، میتونی این لینک نیو اونجرزو بزاری رو سایت؟ اگه بزاری خیلی ممنون میشم.دستت طلا!
نقل قول کردن
werta
#5 werta 1394-06-07 11:02
عالی بود :lol:
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#6 امیرحسین مارول 1394-06-07 11:04
دستتون درد نکنه به تمام سوالاتم جواب داده شد
البته یه one above all هم هست که رهبر سلستیال هاست و نباید با one above all خالق اشتباه گرفته بشه :-)
آقای پورفلاح یک شخصیت به نام مارول توی دنیای مارول بود که تو کمیکای مارول علیه دی سی نمایش داده شد اونم میتونه قدرت کیهانی باشه؟
نقل قول کردن
A god name sparkles
#7 A god name sparkles 1394-06-07 11:11
واقعاً عالي بود! ، با تشكر از سياوش عزيز
به بهترين نحو قدرت هاي كيهاني جهان مارول رو توضيح داديد، فوق العاده بود! ;-)
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#8 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-07 11:33
آقا سیاوش عالــــــــــــ ــــــــــی بود ، اصن اگه این سایت با این همه مقاله نبود من هیچی در زمینه ی کمیک نمیدونستم. خیلی مقاله ی خوبی بود.
نقل قول کردن
Superior avenger
#9 Superior avenger 1394-06-07 11:47
خیلی وقت بود منتظر یه همچین مقاله ای بودم دستتون درد نکنه ;-)
نقل قول کردن
MSK
#10 MSK 1394-06-07 12:33
خیلی مشتاق بودم که دررابطه بانیروهای کیهانی اطلاعات بیشتری به دست بیارم.خیلی ممنون ازمقاله.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#11 Agent Marvel 1394-06-07 13:17
خیلی ممنون آقا سیاوش مقاله فوق العاده مفیدی بود.
نقل قول کردن
Sherlockian
#12 Sherlockian 1394-06-07 13:31
اقا سیاوش بسیار ممنون مقاله فوق العاده بود و البته جامع ;-)
نقل قول کردن
parker
#13 parker 1394-06-07 13:36
مقاله ی خوبی بود آقا سیاوش .

به کارت ادامه بده.
نقل قول کردن
Si@Vash
#14 Si@Vash 1394-06-07 14:19
به نقل از امیرحسین مارول:
دستتون درد نکنه به تمام سوالاتم جواب داده شد
البته یه one above all هم هست که رهبر سلستیال هاست و نباید با one above all خالق اشتباه گرفته بشه :-)
آقای پورفلاح یک شخصیت به نام مارول توی دنیای مارول بود که تو کمیکای مارول علیه دی سی نمایش داده شد اونم میتونه قدرت کیهانی باشه؟

مارول علیه دی سی رو نخوندم راستش
ولی تو این مقاله اون اصلی هارو معرفی کردم چون بعضیا هستن که الان فراموش شدن مثل sire hate و mistress love که کل حضورشون تو کمیک ها جنگ بینهایت بود.(انصافا خیلیم مسخره بودن :lol: به نقل از M. goblin:
مرسی اقا سیاوش!!
واقعا فوق العاده بود!!
مثل اینکه بیاندرزها همه رو کشتن!!
راستی.این نیواونجرز کمیک هاش رو اگه بخوایم بخونیم برای
یش مقدمه ی جنگ های پنهان، از چه شماره ای باید شروع کنیم؟یک؟
بعد علی، میتونی این لینک نیو اونجرزو بزاری رو سایت؟ اگه بزاری خیلی ممنون میشم.دستت طلا!

بله از شماره یک تا ٢٤ و بعدش ارک time runs out شروع میشه که هم تو اونجرزه هم نیو اونجرز کمیک های مربوط به اون هم اینجا نوشته(پایین صفحه عکس کمیک هاش هست با شماره هاشون) :
marvel.wikia.com/.../...
البته مقاله "چگونه جنگ های مخفی آغاز شد" هم تلاش کردم اتفاقات قبل از سیکرت وارزو پوشش بدم که قسمت دومشم تموم شده و فرستادم احتمالا همین روزا منتشر میشه
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
#15 The Amazing Mohammad 1394-06-07 14:34
خیلی مقاله خوبی بود.

یه نفر ثانوس و اپوکالیپس باهم مقایسه کنه و کلا بین گالاکتوس ثانوس و اپوکالیپس کدوم قوی تره. با توضیح ممنون
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#16 امیرحسین مارول 1394-06-07 14:47
به نقل از The Amazing Mohammad:
خیلی مقاله خوبی بود.

یه نفر ثانوس و اپوکالیپس باهم مقایسه کنه و کلا بین گالاکتوس ثانوس و اپوکالیپس کدوم قوی تره. با توضیح ممنون

ثانوس با دستکش بی نهایت از دو تاشون قویتره
همین :D
ولی بدون دستکش بی نهایت هم آپوکالیپس باز هم احتمالا خیلی دوام نمیاره بین ثانوس و گالاکتوس هم خیلی نمیشه عادلانه قضاوت کرد ولی احتمالا گالاکتوس می بره
نقل قول کردن
green arrow
#17 green arrow 1394-06-07 15:05
آقا سیاوش مقاله خیلی فوق العاده ای بود من اصلا بعضی ها را کلا نمی شناختم
بعد یک سوال موقعی که ثانوس دستکش بی نهایت دستش نباشه چه قدرتهایی داره؟قدرت هاش شبیه دارک سید است؟
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#18 امیرحسین مارول 1394-06-07 16:00
به نقل از green arrow:
آقا سیاوش مقاله خیلی فوق العاده ای بود من اصلا بعضی ها را کلا نمی شناختم
بعد یک سوال موقعی که ثانوس دستکش بی نهایت دستش نباشه چه قدرتهایی داره؟قدرت هاش شبیه دارک سید است؟

تقریبا
البته یه سری تفاوت هام هست مثلا دارکساید از چشمش اشعه امگا ساطع میکنه تقریبا هر موجود زنده ای رو نابود میکنه ولی ثانوس همچنین قابلیتی رو نداره در کل اگه بخواهیم بیطرفانه قضاوت کنیم دارکساید یخورده از ثانوس بدون دست کش بی نهایت قوی تره
نقل قول کردن
قربانعلی
#19 قربانعلی 1394-06-07 19:41
آقا سیاوش عالی بود حرف نداشت ! ;-)
واقعا لذت بردم :-)
نقل قول کردن
Spider-Dude
#20 Spider-Dude 1394-06-07 21:20
اگه وآن ابو ال خدای ماروله پس چرا دووم تونست یه خدا بشه و کلی چیزای و قلمرو ها به وجود بیاره؟
اصلا چرا وان ابو آل خیلی راحت پوزشو به خاک نمی ماله؟!
نقل قول کردن
Si@Vash
#21 Si@Vash 1394-06-08 09:36
به نقل از Spider-Dude:
اگه وآن ابو ال خدای ماروله پس چرا دووم تونست یه خدا بشه و کلی چیزای و قلمرو ها به وجود بیاره؟
اصلا چرا وان ابو آل خیلی راحت پوزشو به خاک نمی ماله؟!

کاش میدونستیم ;-) ولی یه احساسی به من میگه جاناتان هیکمن شاید تو شماره های نهایی از وان اباو ال استفاده کنه.
البته یه تئوذی دیگه هم هست که میگه وان اباو آل افرید و دخالت نکرد و اصلا living tribunal برای همین خلق شد. تا به جای one above all دخالت کنه
نقل قول کردن
Bad joke
#22 Bad joke 1394-06-08 11:59
به نقل از امیرحسین مارول:
به نقل از The Amazing Mohammad:
خیلی مقاله خوبی بود.

یه نفر ثانوس و اپوکالیپس باهم مقایسه کنه و کلا بین گالاکتوس ثانوس و اپوکالیپس کدوم قوی تره. با توضیح ممنون

ثانوس با دستکش بی نهایت از دو تاشون قویتره
همین :D
ولی بدون دستکش بی نهایت هم آپوکالیپس باز هم احتمالا خیلی دوام نمیاره بین ثانوس و گالاکتوس هم خیلی نمیشه عادلانه قضاوت کرد ولی احتمالا گالاکتوس می بره

چی تانوس از گالاکتوس قویتره
گالاکتوس با هر چی لشگر هم داره از پس گالاکتوس بر نمیان یه جورایی خدا برای خودش تانوس یه شاهه با سنگای بینهایت میدونی سنگای بینهایت هیچ عددی جلوی گالاکتوس نیستن

من موندم اطلاعاتتون ضعیفه چرا به سوالا جواب میدید
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
#23 امیرحسین مارول 1394-06-08 17:32
چقدر رو کامنتای این مقاله دشمن پیدا کردم :-|
خدا رحم کنه
نقل قول کردن
alispider
#24 alispider 1395-07-14 16:19
cosmic spider-man هم نیروی کیهانی داره.
نقل قول کردن
spider pool
#25 spider pool 1395-07-14 16:37
یه سوال مرد ملوکولی حساب نیست چون تو سیکرت وارز از هر کس قوی تر بود یا دکتر دووم سیکرت وارز اینا هم تغرییبن یه نیمچه کیهانی توی وجودشون بود
نقل قول کردن
Dark Knight
#26 Dark Knight 1395-07-14 17:37
واي اين مقالتون خيلي عالي بود من خودم با گالاكتوس بيشتر حال ميكنم 8)
نقل قول کردن
Rock star
#27 Rock star 1395-07-14 19:11
این مقاله برای قبل سیکرت وارز بود و در این مقاله نیرو های کیهانی دنیای قبلی مارول (قبل از دنیای نبرد) رو توضیح دادند.
در اصل مرد ملکولی هم نیرو های بیاندر ها رو جذب کرده بود و به دکتر دووم منتقلش میکرد تا قدرت های خدا مانند داشته باشه.
پس مرد ملکولی و دکتر دووم حساب نمیشند. خود مرد ملکولی هم یکی از آزمایشات بیاندر ها بوده و اونا خلقش کردند.
نقل قول کردن
COSMOS
#28 COSMOS 1396-02-19 19:26
مقاله عالیی بود .پس بالاخره روی دست همی این موجودات کیه؟والای همگان؟
نقل قول کردن
Kane.is.back
#29 Kane.is.back 1396-02-19 21:43
تو بین ارشدها فقط collector.grand master.ego.cham pion رو کم و بیش میشناسم بقیه رو گشتم پیدا نکردم
چرا oaa موقع حمله بیاندرز دخالت نکرد
تو کمیک thanos rising این death بود که تانوس به این جنون کشوند و دوستش داشت فقط نمیدونم سر چه چیزی تانوس از مرگ فاصله گرفت
درباره ی نیروی فونیکس که الان تین پسر تانوس این نیرو رو داره
بیاندرز هم برای دنیای beyonders realm هستند ولی یه سوال بعد از جنگ مخفی چی شدند کلا نابود شدند یا نه
نقل قول کردن
Barbod2018
#30 Barbod2018 1397-09-02 23:56
سلام یه سؤال on abov all از بیاندرا قویتره یا برعکس و همینطور مارول که توی مارول وس دیسی بود هم حساب میشه یا همون on above all هست
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#31 Miguel-OHara 1397-09-03 01:17
به نقل از Barbod2018:
سلام یه سؤال on abov all از بیاندرا قویتره یا برعکس و همینطور مارول که توی مارول وس دیسی بود هم حساب میشه یا همون on above all هست

one above all بیاندرا رو خلق کرده اصولا پس ازشون قوی تره. اون دو برادر در کمیک مارول علیه دی سی هم در واقع تجسمی از مولتی ورس مارول و دی سی بودن اونا هم توسط خدا (که تو مارول بهش میگن one above all تو دی سی بهش میگن presence ) خلق شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید