معرفی دشمنان دردویل (Daredevil) ـ قسمت اول

معرفی دشمنان دردویل (Daredevil) ـ قسمت اول

این مقاله به مناسبت انتشار فصل سوم سریال " بی باک" دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

برای آشنایی با شخصیت بی باک این مقاله و برای آشنایی با 10 کمیک برتر او نیز این مقاله را بخوانید.

 

(اگر قسمت دوم اين مقاله را نخوانده ايد ، اينجا را كليك كنيد).

 

1.The Fixer

فیکسر

خلق شده توسط استن لی که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱ از سری کمیک های the Fixer شخصیت دردویل تجربه کرد. شخصیت فیکسر یکی از روسای باندهای خلافکاری است که جک مورداک ( پدر مت مورداک ) برای در اوردن دخل و خرج دانشگاه پسرش و اینکه جلوی او شرمسار نشود مجبور شد تا پیش او برود تا بتواند هزینه های دانشگاه مت را فراهم سازد فیکسر هم در عوض برای جک مورداک مبارزه هایی ترتیب میداد تا کار خود را راه بی اندازد. جک پس از فرستادن مت به دانشگاه همچنان سرگرم پول در اوردن از ظریق مبارزه هایی بود که فیکسر برای او ترتیب می اورد. اما در واقع تمامی مبارزه های جک پیش زمینه نقشه اصلی فیکسر بود. فیکسر این نقشه را داشت تا در جدیدترین مبارزه جک به او بگوید که باید در دوم مبارزه ببازد اما قضیه برعکس میشود. مت مورداک و بهترین دوستش فاگی نلسون به تماشای ان مبارزه امده بودند بنابراین جک که نمیخواست پسرش را شرمنده کند مبارزه را برد تا باعث افتخار پسرش بشود و این کارش خشم فیکسر را بر انگیخت. جک که در این کار موفق شده بود دیگر برایش چیزی جز افتخار پسرش مهم نبود در راه برگشت به خانه در ایستگاه مترو توسط یکی از نوچه های فیکسر شده بود. مت مورداک از این خبر بسیار ناراحت شده بود و وقتی که لباس زردی پوشید و اسم خود را دردویل گذاشت به دنبال فیکسر رفت و پس از تعقیب و گریز های فراوان وقتی که فیکسر داشت از دست دردویل فرار میکرد پایش بر روی بشکه ای سر خورد و دچار سکته قلبی شد و مرد. فیکسر شاید دشمن بزرگی نباشد اما نقش مهمی در زندگی مت مورداک بازی میکرد.

 

2. The Owl

جغد دشمن دردویل

لیلند اوزلی ملقب به جغد خلق شد توسط استن لی و بیل اورت که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۳ از سری اول کمیک های دردویل در ماه اگوست سال ۱۹۶۴ تجربه کرد. لیلند اوزلییک سرمایه دار و کارشناس امور مالی شرور بود هرچند او واقعا بد ذات به نظر نمی امد تا اینکه یک مامور بازرسی داخلی از سازمان ای ار اس فایل هایی را کشف کرد که لیلند اوزلی را در حال انجام کارهای غیر قانونی و مجرمانه نشان میداد . بعد از این قضیه لیلند اوزلی تصمیم گرفت تا زندگی قبلی خود را رها و شروع به برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک ارباب جنایت در شهر نیویورک کند. او شروع به استخدام کردن افراد گردن کلفت و قاتل برای دسته خود که دسته جغد نام داشت کرد تا یک فرمانروایی کوچک راه بی اندازد. او بعد از گرفتن سرمی این قابلیت را پیدا کرد تا بدون هیچ نیرو محرکه ای به سبکی بپرد و تا مسافت های کوتاه پرواز کند. جغد تا بحال بارها با دردویل جنگیده و شکست خورده است و به جاهای مختلف از جمله شیگاگو و سن فرانسیسکو سفر کرده. جغد به عنوان رییس یک باند خلافکاری یک عمارت بزرگ در اطراف شهر دارد که شبیه یک رسد خانه جغد مانند است که پر از راه در رو های مختلف است که به تله های مختلف ختم میشود. جغد در اولین حضور خود در کمیک های دردویل دو فرد با نام سم غمگین و بوزینه ( میدونم اسماشون خیلی مسخرس ) را استخدام کرد که اولی استاد تیر اندازی با سلاح های مختلف و هدف گیری بسیار دقیق و دومی دارای هیکل بسیار گنده و تنومندی بود( به طوری که به راحتی میتواند با حیوانات بزر کشتی بگیرد و انها را شکست دهد) بود.

مقالات تکمیلی:

 معرفی دشمنان مرد عنکبوتی: جغد

 

3. Stilt Man

عکس استیلت من

ویلبر دی ملقب به استیلت من خلق شده توسط استن لی و والاس وود که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۸ از سری کمیک های دردویل در ماه ژوئن  سال ۱۹۶۵ تجربه کرد. ویلبر دی یک دانشمند و کارمند فردی به نام کارل کرکستون بود و به دفتر وکالت مت مرداک برای شکایت از رییسش برای دزدیدن طرح های او رفت اما در واقع قضیه بر عکس بود یعنی کرکستون دستگاه رم هیدرولیک را اختراع کرد و این ویلبر دی بود که طرح های او را دزدید و  از انها برای طراحی یک جفت پای فلزی بسیار دراز تلسکوپیک ( یعنی میتواند پاهای خود را کوتاه و بلند کند ) استفاده کرد که به او اجازه میداد تا بسیار بلند شود.

 

4.Bullseye

عکس بالزای bullseye 

لستر ( فامیلی نامعلوم) خلق شده توسط مارو ولف من وباب براون که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱۳۱ از سری کمیک های دردویل تجربه کرد. چیزی از گذشته بولزای در دسترس نیست فقط ما میدانیم که نام کوچک او لستر میباشد هرچند وقتی که او دستگیر و به یکی از زندان های بلند مرتبه و بسیار امنیتی دولت امریکا متقل شد در انجا و در طی بازجویی  اطلاعاتی از زندگی خود از جمله  اتش زدن خانه اشان توسط برادرش برای کشتن پدرشان را به زبان اورد . بعدها و پس از فرار کردن بولزای از زندان معلوم شد که بیشتر اطلاعاتی که او درباره خانواده و زندگی اش داده بود دروغ بودند مخصوصا قضیه اتش زدن خانه.  در واقع ان برادرش نبود که خانه رو به اتش کشید بلکه خود بولزای بود. بولزای یک قاتل بسیار بی رحم و ماهر است که میتواند از هر چیزی که در اطرافش است به عنوان یک سلاح استفاده کند در واقع میتوان گفت هر چیزی در دستان بولزای یک سلاح میباشد بولزای همچنین در پرتاب کارت استاد است و نشانه گیری بسیار دقیقی دارد به طوری که شاید ۱ یا ۲ بار نشانه گیری اش خطا از اب در امده او یکی از دشمنان درجه ۱ دردویل میباشد و بارها زندگی مت مرداک را به خاک و خون کشیده و به او ضربه های روحی و جسمی بسیار شدیدی وارد کرده است.

مقالات تکمیلی:

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است 

100 شخصیت برتر مارول: بولزآی

 

5.Gladiator

گلادیتور

ملوین پاتر ملقب به گلادیتاور خلق شده توسط استن لی و جان رومیتا که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱۸ از سری کمیک های دردویل در ماه جولای سال ۱۹۶۶ تجربه کرد. گلادیاتور جزو اولین دشمنان دردویل به حساب می اید . او یک طراح لباس است که از ابر قهرمانان متنفر است بنابراین لباسی با تیغ های اهنی که از مچ دستش بیرون می ایند و چکمه های تیز و برنده مانند شمشیر و یک کلاه که صورت او را میپوشاند را ساخت و نام خود را گلادیتاور گذاشت و تبدیل به یک شرور شد. او  اشنا شد که یکی دیگر از دشمنان دردویل بودMasked Marauder بعد از مبارزه با دردویل و شکست خوردن با شرور دیگری به او بعدها در اروپا دیده شد و در انجا دوباره با دردویل مبارزه کرد و سپس به گروه (( ماگیا )) و بعد به گروه شرور دیگری به نام  ملحق شد تا با دردویل مقابله کند. البته او بعدا به یکی از متحدین و دوستان دردویل تبدیل شد. ملوین پاتر Emissaries Of Evil  همچنین در سریال دردویل حضور داشت و نقش او را مت گرالد ایفا میکرد.

 

6. Masked Marauder

فرانک فرمام ملقب به غارتگر ماسک دار خلق شده توسط استن لی – جان رومیتا سینیور و فرانک گیاکویا که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱۶ از سری کمیک های دردویل در ماه می سال ۱۹۶۶ تجربه کرد . اینکه چگونه و چرا فرانک تبدیل به غارتگر ماسک دار شد هیچوقت معلوم نشد تنها چیزی که درباره او میدانیم این است که او رییس ساختمانی است که مت مورداک و فاگی نلسون در انجا ساکن هستند و اولین بار به عنوان یک ارباب جنایت به همراه نوچه و پول در دنیای کمیک معرفی شد. او در اولین درگیری اش در میان مردم با اسپایدرمن روبرو شد و نقشه هایش توسط اسپایدرمن منحل شد و سپس فرار کرد و پس از یک مقابله دیگر با اسپایدرمن و شکست خوردن در سومین نبرد خود تصمیم گرفت تا به نوچه هایش دستور دهد تا خود را بجای دردویل جا بزنند و با اسپایدرمن درگیر شوند تا اینگونه ان ها را به جان یکدیگر بی اندازد و به نقشه های خود برسد. پس از شکست نقش اش دوباره به یک مکان تجاری بخاطر دزدیدن یک سلاح رفت و در انجا و در طی درگیری با اسپایدرمن او را شکست داد و خواست او را بکشد اما دردویل از راه رسید و مانع این کار سد و از انجا بود که دشمنی اش با دردویل اغاز شد.

 

7. Mister Fear

مستر فیر

زولتان دراگو خلق شده توسط استن لی و والی وود که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۶ از سری کمیک های دردویل در ماه فبریه در ماه فبریه سال ۱۹۶۵ تجربه کرد . زولتان دراگو مالک موزه ای متشکل از مجسمه های مومی بود که تصمیم گرفت با استفاده از دانشش در علم شیمی اکسیری خلق کند تا مجسمه های مومی را به موجودات زنده تبدیل کند و از این طریق برای خود یک ارتش بسازد اما این ازمایش با شکست مواجه شد. بعدها زولتان فهمید که مخلوطی که ساخته است میتواند ترس را وارد ذهن افرادی کند که ان را تنفس میکنند. او برای خود یک لباس ترسناک طراحی کرد و نام خود را مستر فیر گذاشت.

 

8.The Kingpin

ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین خلق شده توسط استن لی و جان رومیتا که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۵۰ از سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز در ماه جولای سال ۱۹۶۷ تجربه کرد. ویلسون فیسک کودکی بسیار سخت و دشواری داشت و در سن ۱۲ سالگی اولین قتل خود را انجام داد و از همان بچگی دوست داشت تا در هر زمینه ای بهترین باشد. او از ورزش سومو ( یک نوع ورزش ژاپنی ) برای تقویت جسم و نیروی خود استفاده کرد به طوری که با دیدن او شاید بتوان گفت تمامی بدنش از عضله تشکیل شده است. او بعدها تبدیل به بزرگترین رییس سازمان های جنایتکاری در نیویورک شد و توانست افراد و شرور های بسیاری را به خدمت خود در بیاورد . کینگ پین با اینکه اولین بار در داستان های اسپایدرمن حضور یافت اما یکی از دشمنان اصلی دردویل بوده و همچنین در فصل اول سریال دردویل هم نقش خبیث اصلی را داشت.

مقالات تکمیلی:

100 شخصیت برتر مارول: کینگ پین

 كمیك برتر با حضور كینگ پین (The Kingpin)

لحظات ماندگار در كمیك های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

معرفي كپنگ پين

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم! 

 

 

9.Kirigi

کیریگی خلق شده توسط فرانک میلر که اولین حضور خود در دنیای کمیک را در شماره ۱۷۴ از سری کمیک های دردویل در ماه  سپتامبر سال ۱۹۸۱ تجربه کرد . کیریگی یک قاتل بسیار کشنده و با وفا از دسته نینجایی هند است و همیشه میگوید که هیچوقت نمیمیرد. او در نبردش با الکترا بخاطر انتقام الکترا از او زنده ماند و پس مدت کوتاهی استراحت به دنبال او رفت اما الکترا سر او را از بدنش جدا کرد و پس از این اتفاق بنظر میرسید که زندگی کیریگی در این دنیا به اتمام رسیده . اما بعدها سر و بدن او توسط دسته هند احیا شد و او دوباره به زندگی برگشت و به سوی مقابله با دردویل و متحدینش رفت اما این بار بدن او در اتش سوخت و باقی مانده اش توسط استیک ( استاد مت مورداک ) نابود شد.

 

با تشکر از خواندن این مقاله .

نویسنده: امير حسام رنجبر

Hesam avenger

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

كمیك "بی باك: پایان روزها" (Daredevil: End of Days) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (The Kingpin)

20 پانل برتر تاریخ کمیک بوک 

5 مرگ دردناک تاریخ کمیک بوک

10 نكته جالب (Easter Egg) در سریال تلویزیونی Daredevil

لحظات ماندگار: «الكترا» به دست «بولز آی» به قتل میرسد

75 لحظه ماندگار مارول: همه اش زير سر كينگ پين بود! 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Sherlockian
#1 Sherlockian 1395-01-07 11:24
اقای ترابی واقعا خیلی ممنون اون قضیه ویرایشو انجام دادین .
خیلی ببخشید به زحمت اقتادین :oops:
نقل قول کردن
AMIRHUSSEIN
#2 AMIRHUSSEIN 1395-01-07 11:38
سلام مدیر کجایی چرا ایمیل جواب نمیده :sad:
نقل قول کردن
Doc Strange
#3 Doc Strange 1395-01-07 11:49
وقتی خوندم :
"هر چیزی میتواند در دست بولزآی سلاح باشد ... "
فهمیدم نویسنده کیه :lol:
حسام جان معرکه بود مقالت.
برگشتت هم به سایت تبریک میگم. ;-)
فقط این استیلت من پاهاشو میتونه دراز کنه چرا تو عکس خودشم اینقدر گندست :o
نقل قول کردن
Sherlockian
#4 Sherlockian 1395-01-07 11:53
به نقل از Doc Strange:
وقتی خوندم :
"هر چیزی میتواند در دست بولزآی سلاح باشد ... "
فهمیدم نویسنده کیه :lol:
حسام جان معرکه بود مقالت.
برگشتت هم به سایت تبریک میگم. ;-)
فقط این استیلت من پاهاشو میتونه دراز کنه چرا تو عکس خودشم اینقدر گندست :o

ممنون دکی
در رابطه با استیلت من این عکسش داره نشون میده که در حالتی هست که پاهاشو بلند کرده و داره تو شهر راست راست میچرخه.
و گرنه خوده طرف ( ویلبر دی ) قد نسبتا بلندی نداره
نقل قول کردن
Doc Strange
#5 Doc Strange 1395-01-07 11:59
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Doc Strange:
وقتی خوندم :
"هر چیزی میتواند در دست بولزآی سلاح باشد ... "
فهمیدم نویسنده کیه :lol:
حسام جان معرکه بود مقالت.
برگشتت هم به سایت تبریک میگم. ;-)
فقط این استیلت من پاهاشو میتونه دراز کنه چرا تو عکس خودشم اینقدر گندست :o

ممنون دکی
در رابطه با استیلت من این عکسش داره نشون میده که در حالتی هست که پاهاشو بلند کرده و داره تو شهر راست راست میچرخه.
و گرنه خوده طرف ( ویلبر دی ) قد نسبتا بلندی نداره

نه آخه یکم شبیه جاینت من شده!
ولی خیلی خوب نوشتی معلومه همه این مدت داشتی کمیک میخوندی
راستی کمیکای Amazing Spiderman رو تا کجا خوندی؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#6 Sherlockian 1395-01-07 12:02
به نقل از Doc Strange:
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Doc Strange:
وقتی خوندم :
"هر چیزی میتواند در دست بولزآی سلاح باشد ... "
فهمیدم نویسنده کیه :lol:
حسام جان معرکه بود مقالت.
برگشتت هم به سایت تبریک میگم. ;-)
فقط این استیلت من پاهاشو میتونه دراز کنه چرا تو عکس خودشم اینقدر گندست :o

ممنون دکی
در رابطه با استیلت من این عکسش داره نشون میده که در حالتی هست که پاهاشو بلند کرده و داره تو شهر راست راست میچرخه.
و گرنه خوده طرف ( ویلبر دی ) قد نسبتا بلندی نداره

نه آخه یکم شبیه جاینت من شده!
ولی خیلی خوب نوشتی معلومه همه این مدت داشتی کمیک میخوندی
راستی کمیکای Amazing Spiderman رو تا کجا خوندی؟

اونا رو هنوز به طور جدی نتونستم شروع کنم
تمرکزم کلا رو دردویل بود و برخی از کمیکای دیگه
نقل قول کردن
erfan spidey
#7 erfan spidey 1395-01-07 12:18
کمیک در دست ترجمه چیا دارید ممنون میشم بگید؟

راستی من کمیک انت من اصلاح ناپذیرو دارم ترجمه میکنم دیدم کسی اینجا از انت من خوشش نمیاد خودم ترجمه و ادیتو شروع کردم نمونه هامو به کی بفرستم لطفا بگید طراحی جلدم بلد نیستم اگه کسی باشه کمکم کنه ممنون میشم
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1395-01-07 13:02
به نقل از Hesam avenger:
اقای ترابی واقعا خیلی ممنون اون قضیه ویرایشو انجام دادین .
خیلی ببخشید به زحمت فاتادین :oops:

خواهش میکنم
یه گیری تو فابل ورد شما بود که ایشالا از سفر برگشتم خودم بهت ایمیل میزنم و توضیح میدم
نقل قول کردن
Marvel khafan
#9 Marvel khafan 1395-01-07 14:15
خیلی مقاله ی خوبی بود و
8pic.ir/.../...
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#10 Samwel Tarly 1395-01-07 15:10
من از این مدل داستان ها که همیشه باید یک باند بزرگ مافیایی به زانو دربیاری خوشم میاد و جو داستان های دردویل هم کلا این شکلیه.من تازه فصل 1 دردویل دیروز تموم کردم و اطلاعاتی که درباره این شخصیت دارم از همین سریاله.من اصلا فکر نمی کردم ملوین پاتر یک ویلن باشه چون تو اون سریال به اجبار برای فیسک لباس دوخته بود و بعدا لباس اصلی مت هم اون طراحی کرده بود.
اقای رنجبر خیلی خوب شد که دوباره مقاله می نویسید و یک سوال دارم:چه کسی در کمیک ها لباس مت طراحی کرده؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#11 Sherlockian 1395-01-07 15:22
به نقل از agh:
من از این مدل داستان ها که همیشه باید یک باند بزرگ مافیایی به زانو دربیاری خوشم میاد و جو داستان های دردویل هم کلا این شکلیه.من تازه فصل 1 دردویل دیروز تموم کردم و اطلاعاتی که درباره این شخصیت دارم از همین سریاله.من اصلا فکر نمی کردم ملوین پاتر یک ویلن باشه چون تو اون سریال به اجبار برای فیسک لباس دوخته بود و بعدا لباس اصلی مت هم اون طراحی کرده بود.
اقای رنجبر خیلی خوب شد که دوباره مقاله می نویسید و یک سوال دارم:چه کسی در کمیک ها لباس مت طراحی کرده؟

تو کمیک ها خود مت چند ماه بصورت مخفیانه روی لباس قرمزش کار کرد تا راحت تر بتونه مبارزه کنه. ( به تعبیر دیگه روی لباس اولیش که زرد بود طراحی مجدد انجام داد )
نقل قول کردن
Amir spidey
#12 Amir spidey 1395-01-07 16:00
آقای ترابی تا حالا چند بار ازتون پرسیدم چجوری می تونم پابلیشر بشم ولی جواب ندا دید. میشه لطفا این بار دیگه جواب بدید؟
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1395-01-07 16:48
به نقل از Amir spidey:
آقای ترابی تا حالا چند بار ازتون پرسیدم چجوری می تونم پابلیشر بشم ولی جواب ندا دید. میشه لطفا این بار دیگه جواب بدید؟

من مسئول جواب دادن به سئوالات شما نیستم
شما این جور سئوالات رو باید ایمیل بزنید تا مسئول مربوطه بهتون پاسخ بده
نقل قول کردن
Amir spidey
#14 Amir spidey 1395-01-07 17:28
به نقل از mtm:
به نقل از Amir spidey:
آقای ترابی تا حالا چند بار ازتون پرسیدم چجوری می تونم پابلیشر بشم ولی جواب ندا دید. میشه لطفا این بار دیگه جواب بدید؟

من مسئول جواب دادن به سئوالات شما نیستم
شما این جور سئوالات رو باید ایمیل بزنید تا مسئول مربوطه بهتون پاسخ بده

من که نگفتم شما باید به سوال من جواب بدید.من گفتم لطفا.دیدم تا حالا جواب ندادید گفتم برای آخرین بار ازتون تقاضا کنم تا جواب سوال من رو بدید.حالا هم ازتون ممنونم که جوابم رو دادید.
نقل قول کردن
erfan spidey
#15 erfan spidey 1395-01-07 18:39
لطفا یکی اگه میدونه جواب منو بده
نقل قول کردن
Doc Strange
#16 Doc Strange 1395-01-07 19:02
به نقل از erfan spidey:
لطفا یکی اگه میدونه جواب منو بده

مستر انت من!
سایت بهت پروژشو داده؟
اصلا تو تست ادیت یا ترجمه دادی؟
اگه جوابات منفی ـه خوب داری وقتت رو تلف میکنی.
مدیر سایت هروقت کمیکی میخواد ارائه بده رو سایت خودش انتخاب میکنه چی ادیت یا ترجمه شه.
این که خودت دست به کار شدی و یه کمیک داری ترجمه و ادیت میکنی نتیجه ای نداره.
تو باید اول تست بدی تازه اگه قبول شدی بعد شاید اجازه دادن کمیکت بره رو سایت.
با توجه به این که سایت کمیکای مهم رو ادیت و ترجمه میکنه و کاری با علاقه شخصی شما نداره که چی رو ادیت و ترجمه کنید.
نقل قول کردن
h.paknia
#17 h.paknia 1395-01-07 20:13
ممنون حسام جان واقعا به این مقاله نیاز داشتم .
من همین چند روز پیش فصل یک دردویل رو تموم کردم باید بگم عالی بود و فکر نمیکردم اینجوری بهش جذب بشم . ایا جسیکا جونز هم در حد دردویل هست یا نه؟
یه سوال دیگه
تو یه قسمت از دردویل تو همونجا که دردویل میره تو یه جا که به اون یارو کچله بگه براش لباس درست کنه(فکر کنم قسمت 11) اونجا پاهای استیلت من نبود؟
بازم ممنون اقای رنجبر
نقل قول کردن
Si@Vash
#18 Si@Vash 1395-01-07 20:53
مقاله خوبی بود حال کردم باهاش

#17:
دادا بیام برات؟جسیکا جونز در حد دردویله؟این سوال داره عایا؟ :lol:
ولی یکم جنبه میخواد و هدفون البته.وسط خونواده با صدای بلند نبین که آخرش بد میشه واست ;-)
نقل قول کردن
Sherlockian
#19 Sherlockian 1395-01-07 20:55
به نقل از h.paknia:
ممنون حسام جان واقعا به این مقاله نیاز داشتم .
من همین چند روز پیش فصل یک دردویل رو تموم کردم باید بگم عالی بود و فکر نمیکردم اینجوری بهش جذب بشم . ایا جسیکا جونز هم در حد دردویل هست یا نه؟
یه سوال دیگه
تو یه قسمت از دردویل تو همونجا که دردویل میره تو یه جا که به اون یارو کچله بگه براش لباس درست کنه(فکر کنم قسمت 11) اونجا پاهای استیلت من نبود؟
بازم ممنون اقای رنجبر

خواهش میکنم عزیز
بله جسیکا جونز هم در حده دردویل هست و اگر بخوایم بر اساس نقدا بگیم بعضا بهترم هستش البته ازش انتظار اکشن نداشته باشین سریال رو داستان پیش میره و صحنهای اکشن انچنانی نداره
در رابطه با سوال دومتون باید بگم بله پاهای استیلت من در محل کار ملوین پاتر و به عنوان یکی از ایستراگ های فصل اول بودش. در رابطه با حضورش تو سریال هم خیلی بعید میدونم بیادش به چند دلیل :
1. هنوز چند تا از دشمن های اصلی دردویل تو سریال نیومدن مثله بولزای ، آیکاری و گلادیاتور که با وجود حضور ملوین پاتر در فصل یک و دو میشه گفت در فصل های آینده شاهد حضورش خواهیم بود. همچنین بولزای که واقعا حضورش واجبه تو سریال باید باشه.
2. استیلت من به دلیل توانایی بالا و پایین بردن پاهاش و تکنولوژی که داره فکر نکنم اصا مناسب این سریال باشه برای اینکه نه میتونه تو فضای سریالی مثله دردویل که دارکه بگنجه ( برای این میگم چون اون اولین حضورهای استیلت من در کمیک ها هنوز فضای کمیک های دردویل دارک نبود . ) و هم اینکه نیازمند جلوهای ویژه میباشه که تو سریال زیاد الزامی نیست.
صحنهای اکشن خاص و ماندگاریم نمیتونه خلق کنه.
بنابراین احتمال حضورش خیلی کمه.
نقل قول کردن
Ice Man
#20 Ice Man 1395-01-08 00:12
یه ایستراگ هم تو جسیکا جونز هست که اگه دقت کرده باشین و Nuke رو بشناسین میفهمین ؛ فرانک سیمپسون تو سریال جسیکا جونز همون Nuke اما قبل تبدیل شدنش به Nuke
بعد منم یه سوال ؛
Nuke تو سری مقاله های معرفی دشمنان دردویل هست ؟......
نقل قول کردن
Sherlockian
#21 Sherlockian 1395-01-08 00:38
به نقل از Ice Man:
یه ایستراگ هم تو جسیکا جونز هست که اگه دقت کرده باشین و Nuke رو بشناسین میفهمین ؛ فرانک سیمپسون تو سریال جسیکا جونز همون Nuke اما قبل تبدیل شدنش به Nuke
بعد منم یه سوال ؛
Nuke تو سری مقاله های معرفی دشمنان دردویل هست ؟......

بله در قسمت دوم هست و معرفی میشه.
و نکته ای که شاید خیلیا متوجهش نشدن این بود که نام واقعی nuke در کمیک های فرانک هست یعنی فرانک سیمپسون.
اما اونی که تو جسیکا جونز بود اسمش ویل بود ویل سیمپسون
پس اونی که تو جسیکا جونز بود همون nuke دشمن دردویل نیست.
شاید فقط برای آشنایی بوده یا یه ارتباط فامیلی بینشون وجود داره.
نقل قول کردن
Ice Man
#22 Ice Man 1395-01-08 00:54
آره ، ایول جواب دادی
اما خیلی خوب میشد که مثلا این واقعا Nuke باشه و بعد مثلا تو سریال دردویل یا فیلم کاپ وقتی دیگه Nuke شده بود میدیدیمش چون که تو فیلمای ولورین که نمیتونه باشه حداقل تو دردویل میومد ...
نقل قول کردن
Man Without Fear
#23 Man Without Fear 1398-09-30 18:09
واقعا بی باک شخصیت کاملی داره از ویلن ها بگیر تا کمیک ها بی باک داخل همشون حرفی برای گفتن داره
واقعا یکی از بهترین شخصیت های مارول
خیلی خوب میشه سریعتر بیارنش تو دنیای سینمایی
نقل قول کردن
spider flash
#24 spider flash 1399-07-16 23:03
با تشکر از اقای رنجبر باید بگم مقاله عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید