معرفی تمام سریال های مارول (Marvel TV Series)

معرفی تمام سریال هایی که در آینده از مارول خواهیم دید!

این لیستی است از سریال های حال حاضر مارول یا اونایی که در آینده پخش میشوند.

 

مقدمه: از ABC گرفته تا Freeform و نتفلیکس و Hulu، مارول داره به شدت در همه شبکه های اصلی و مهم تلویزیونی خودش رو گسترش میده. ضمن اینکه مارول داره با فاکس هم همکاری میکنه تا پای مردان ایکس رو هم به تلویزیون باز کنه و اکنون سریال لژیون رو روی آنتن داره!

ما در این مقاله تمام سریال های حال حاضر یا آینده مارول رو معرفی میکنیم.

 

1- مامورین شیلد (Agents of SHIELD)

مامورین شیلد (Agents of SHIELD)

وضعیت: فعلا داره فصل چهارمش پخش میشه. فصل 5 هنوز تایید نشده.

"مامورین شیلد" اولین سریال مارول بود که به دنیای سینمایی اش ربط داشت. فصل اولش خوب نبود ولی به مرور خوب شد و الان عالیه. ضمن اینکه اتفاقات مهمی هم در آن افتاده. مثل معرفی Inhumans و گوست رایدر. همیشه شاهد ارتباطات تنگاتنگ این سریال با MCU بوده ایم. در این سریال کلارک گرگ در نقش فیل کولسون رهبر گروهه و کلوی بنت در نقش Skye بازی میکرد که به دیزی جانسون ملقب به Quake بدل شد (رهبر Secret Warriors) . هنوز فصل پنجمش تایید نشده ولی ABC به احتمال زیاد برای حداقل یه فصل دیگه تاییدش میکنه.

 

2- بی باک (Daredevil)

بی باک (Daredevil)

وضعیت: فصل سومش تایید شده

دردویل اولین همکاری مشترک بین مارول و شبکه نتفلیکس بود. با این سریال با بخش دارک و خفن عالم سینمایی مارول آشنا شدیم. چارلی کاکس در نقش مت مورداک که روزها وکیله و شبها "دویل" محله هلز کیچن رو بازی میکنه. در فصل 1 دردویل با کینگ پین جنگید که نقشش را وینسنت دونافریو ایفا کرد که عالی بود و میگن بهترین خبیث مارول خارج از دنیای کمیک بوده. در فصل 2 با گروه نینجاهای خبیث Hand جنگید و دوست دختر سابقش یعنی الکترا بازگشت که نقشش رو الودی یانگ بازی میکرد و البته جان برنثال هم که پانیشر بود! این سریال برای فصل 3 هم تایید شده.

 

3- جسیکا جونز (Jessica Jones)

جسیکا جونز (Jessica Jones)

وضعیت: فصل دومش تایید شده

مارول پس از موفقیت  سریال بی باک در نتفلیکس ، جسیکا جونز را ساخت. کریستین ریتر در نقش یک کارآگاه خصوصی ظاهر شد که پس از برخورد با خبیثی به نام کیل گریو و تجربه تلخی که داشت ، دیگر دنیای ابرقهرمانی را کنار گذاشته بود. در فصل اول او مجبور شد دوباره با بازگشت کیل گریو مبارزه کنه که نقشش رو دیوید تنت به زیبایی بازی کرد. در فصل اول شاهد حضور شخصیت های دیگر کمیک های مارول مثل Hellcat و Nuke بودیم. فصل دوم این سریال هم تایید شده.

  

4- لوک کیج (Luke Cage)

 لوک کیج (Luke Cage)

وضعیت: فصل دومش تایید شده.

سومین تجربه موفق همکاری مارول و نتفلیکس که این بار در محله سیاه پوستان نیویورک یعنی هارلم رخ میداد. مایکل کولتر که ابتدا در سریال جسیکا جونز معرفی شده بود این بار نقش اصلی بود . پس از اینکه کافه او در جسیکا جونز منفجر شد مجبور شد در هارلم شغل جدیدی پیدا کنه ولی خیلی زود پایش به شبکه پیچیده ای از جنایت و فساد باز شد و با امثال دایموند بک  و کاتن ماوث مقابله کرد. در این سریال همچنین با شخصیت میستی نایت آشنا شدیم که از شخصیت های کمیک های ماروله. فصل دوم این سریال هم ساخته میشه .

  

5- مامورین شیلد: اسلینگ شات (Agents of Shield: Slingshot)

مامورین شیلد: اسلینگ شات (Agents of Shield: Slingshot)

وضعیت: تمام قسمت هایش در اینترنت پخش شده.

در فاصله استراحت نیم فصل سریال مامورین شیلد، مارول اولین اسپین آف این سریال را به صورت web series (سریال اینترنتی) پخش کرد. این اسپین آف در واقع از 6 مینی اپیزود تشکیل شده بود و روی Yo-Yo Rodriguez تمرکز میکرد و رویدادهایی که قبل از فصل 4 مامورین شیلد به وقوع پیوسته بود را نشان داد.

  

6- لژیون (Legion)

 لژیون (Legion)

وضعیت: هم اکنون روزهای چهارشنبه از FX پخش میشه.

این اولین تجربه همکاری مارول و فاکس در عرصه سریال سازی است . این سریال محصول تلاش و ایده های نوآ هاولی خالق سریال تحسین شده "فارگو" هستش . شخصیت اصلیش هم دیوید هلر ملقب به لژیونه که در کمیک های مردان ایکس پسر پرفسور ایکسه و میوتانت بسیار قدرتمندی است. هنوز دقیقا معلوم نیست که چقدر به دنیای سینمایی مردان ایکس ربط داره. فعلا که با استقبال نسبتا خوبی هم مواجه شده.

 

7- آیرون فیست (Iron Fist)

 آیرون فیست (Iron Fist)

وضعیت: به زودی فصل اولش پخش میشه.

این چهارمی سریال مارول و نتفلیکسه. فین جونز نقش دنی رند رو بازی میکنه که کلی پول و ثروت خانوادگی بهش رسیده و وقتی پدر و مادرش کشته میشن به شهر افسانه ای K'un Lun میره و هنرهای رزمی یاد میگیره و قدرت مشت آهنی بهش میرسه.   وقتی دنی پس از سالها  به آمریکا برمیگرده میفهمه یکی از دوستان قدیمی خانواده اش همه چیز رو برای خودش مصادره کرده. این سریال روز 17 مارس از نتفلیکس پخش شد و علیرغم اینکه منتقدین بهش روی خوش نشان ندادند ولی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس بود.

 

8- مدافعین (Defenders)

 مدافعین (Defenders)

وضعیت: فصل اولش داره فیلمبرداری میشه.

در این سریال همانند فیلم اونجرز شاهد اتحاد شخصیت هایی خواهیم بود که قبلا تک تک در دنیای تلویزیونی مارول از روشون سریال ساخته شده: دردویل، جسیکا جونز، ایرون فیست و لوک کیج! انها گروه دفندرز رو تشکیل میدن تا با شخصیت خبیث مرموزی که نقشش رو سیگورنی ویور بازی میکنه بجنگند. البته شخصیت های دیگری از سریال های اونا در این سریال حضور دارند. این سریال سال 2017 میاد.

  

9- مجازات گر (The Punisher)

مجازات گر (The Punisher)

وضعیت : فصل اولش الان داره فیلمبرداری میشه.

این فعلا جدیدترین سریال مارول و نتفلیکسه . شخصیت پانیشر البته در فصل دوم دردویل معرفی شد و حسابی هم ترکوند. جان برنثال در نقش فرانک کسل عالی بود و در پایان فصل لباس معروف پانیشر رو بر تن کرد. در سریال اختصاصی خودش فرانک باید با برخی شخصیت های نظامی از گذشته خودش روبرو بشه و البته با روسای جنایتکاران و دشمن اصلیش به نام «جیگسا». این سریال هم 2017 میاد.

 

10- نا انسان ها (The Inhumans)

نا انسان ها (The Inhumans)

وضعیت: در حال طی مراحل پیش تولید است.

اولش قرار بود مارول فیلم سینمایی نا انسان ها رو بسازه ولی بعدش انگار منصرف شد و الان میگن سریالش در دست ساخته. البته ما قبلا در سریال مامورین شیلد شخصیت هایی از نژاد نا انسان ها داشته ایم ولی این دفعه قراره در سریال اختصاصی خودشون روی محبوب ترین و شناخته شده ترین آنها یعنی "خانواده سلطنتی" تمرکز بشه و امثال بلک بولت، کریستال، کارناک و مدوسا رو ببینیم. در ضمن دو قسمت اول این سریال قراره به صورت یک فیلم سینمایی در سینماهای IMAX نمایش داده بشه.

  

11- کلوک و داگر  (Cloak and Dagger)

 کلوک و داگر  (Cloak and Dagger)

وضعیت: در حال طی مراحل پیش تولید است.

این سریال قراره از شبکه Freeform پخش بشه و حال و هوایی تین ایجری و رومانتیک داره. چند وقت پیش هم اعلام شد که اولیویا هولت نقش داگر رو بازی میکنه و آبری جوزف هم نقش کلوک را ایفا میکنه. میگن داگر یک دختر کو چولو و با استعداده به نام تندی بوئن که شاهد مرگ خانواده اش بوده . اما حالا که نوجوان شده با پسری به نام تایرون (کلوک) اشنا میشه که زندگیش رو عوض میکنه. کلوک هم جوان جسور و بی باکه که تجربیات تلخی داشته".

  

12- گروه کنترل خسارات (Damage Control)

گروه کنترل خسارات (Damage Control)

وضعیت: پایلوتش سفارش داده شده.

مارول میخواد با این سریال وارد عرصه کمدی بشه. سال 2015 هم سفارشش داده شد. مغز متفکرش هم بن کارلین هستش که سابقه ساخت سریال های کمدی زیادی رو داره. این سریال براساس کمیک هایی به همین نام ساخته خواهد شد که در اون به ماجراهای بامزه سازمانی که مسئول تعمیر و پاکسازی خسارات باقی مانده از نبرد بین ابرقهرمانان و دشمنان آنان است، پرداخته میشه.

 

13- فراری ها (Runaways)

فراری ها (Runaways)

وضعیت: پایلوتش سفارش داده شده.

مارول با این سریال همکاری خودش رو با شبکه تحسین شده Hulu شروع میکنه. این سریال براساس سری کمیک های برجسته مارول است که برایان کی واگن و آدریان آلفونا خلق کردند. در این کمیک گروهی از نوجوانان دنیای مارول متوجه میشوند که والدین شون ابر خبیث هستند و در نتیجه از خانه و کاشانه خود فرار میکنند. چند وقت پیش گفته شد که یکی از شخصیت های این سریال را عوض کرده اند چون یک میوتانته و مارول نمیخواد با فاکس به مشکلی برخورد کنه. همچنین چند وقت پیش بازیگران نقش های خبیث این سریال انتخاب شدند. ظاهرا Hulu خیلی هم مشتاقه که سریالی چند سیزنی از روش بسازه.

  

14- سریال با استعدادها

سریال ایکس من

وضعیت: پایلوتش سفارش داده شده.

این سریال قراره دومین همکاری مشترک بین مارول و فاکس در عرصه تلویزیون پس از لژیون باشه. میگن درباره یک خانواده هستش که معلوم میشه فرزندشون یک میوتانته و باید از دست مامورین دولتی فرار کنند و به گروه مقاومت ملحق بشوند. ضمنا تایید شده که قسمت پایلوتش توسط برایان سینگر، کارگردان مشهور فیلم های ایکس من ساخته میشه. هنوز معلوم نیست کدوم شخصیت ها در فیلم حاضر خواهند بود ولی سینگر قول "چهره های آشنا" رو داده . تهیه کننده این سریال هم گفته که شاهد حضور روبات های Sentinel  در اون خواهیم بود.

 

15- پروژه مرموز مارول

وضعیت: در مرحله پیش تولید قرار داره.

جان رایدلی (فیلمنامه نویس فیلم تحسین شده "12 سال بردگی") مدتیه که داره روی یک سریال مرموز از مارول کار میکنه.  او در ضمن نویسنده کمیک The American Way برای شرکت Wildstorm هم بوده. ما فقط میدونیم که این سریال درباره یکی از شخصیت های فعلی ماروله و از ABC هم پخش میشه.

 

 

16- یک سریال کمدی دیگر

وضعیت: در مرحله پیش تولید قرار داره.

همون موقعی که اعلام شد مارول سفارش پایلوت سریال Damage Control رو داده ، اعلام شد که یک سریال کمدی دوم هم در نظر داره . مارول خیلی داره درباره این سریال مخفی کاری میکنه ولی کاملا معلومه که میخواد وارد ژانرهای مختلف بشه.

 

17- جنگجویان جدید (New Warriors)

جنگجویان جدید (New Warriors)

وضعیت: در مرحله پیش تولید قرار داره.

این سومین سریال کمدی ماروله و براساس گروه ابرقهرمانی نوجوانانه مارول که در دنیای کمیک وجود داشته اند ساخته خواهد شد. میگن دختر سنجابی که از شخصیت های محبوب مارول شده در اون حضور داره. میگن مارول داره ایده این سریال رو به شبکه های مختلف میده.

 

سریال هایی که دیگر ساخته نمیشوند: مامور کارتر و تحت تعقیب

Agent Carter سریال فوق العاده مارول بود که حالتی retro داشت و دو فصل پخش شد. در این سریال هیلی اتول بار دیگر در نقش پگی کارتر ظاهر شد (همون نقشی که در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو" داشت . این سریال نمرات و نقدهای خوبی هم داشت و همچنین هواداران پرشور.  ولی در نهایت کنسل شد. البته هنوز بعضی ها امیدوارن ادامه ش توسط نتفلیکس ساخته بشه.

Most Wanted هم قرار بود اسپین آف سریال مامورین شیلد باشه ور بابی مورس (ماکینگ برد) و لنس هانتر (نیک بلاد) در اون باشند . پایلوتش هم سفارش داده شد ولی بعد فهمیدیم کنسل شده.

 

امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت خبیث برتر سریال های کمیک بوکی!

رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

10 پیچش داستانی برتر در سریال های کمیک بوکی

بدترین پیچش های داستانی در سریال های کمیک بوکی

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول 

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AMIRHUSSEIN
#1 AMIRHUSSEIN 1395-12-04 14:46
راستی سریال مامورین شلید گوست رایدر چی شد زندهست؟؟؟
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1395-12-04 18:06
چقدر سریال :eek:
سریالهای شبکه نتفلیکس فوق العاده است به خصوص فصل اول بی باک هم ابرقهرمان خوبی داشت و هم خبیث به شدت ترسناکی داشت.
راستی اگه میشه سریالهای دی سی رو هم معرفی کنین :-*
نقل قول کردن
shayanspideylover
#3 shayanspideylover 1395-12-04 21:07
خوب به نظر من بی شک دردویل بهترین سریال بین این سریالاست.
در مورد پانیشر و آیرون فیستم خیلی شوق دارم چون به نظرم جیگساو با اون صورتش کلی گریم خفن میخواد و خیلی باحال میشه دیفندرز هم که خود اونجرزه دنیای سریالای ماروله ولی یه فکری تو ذهنمه ایکاش عملی شه اونم اینه که اون پروژه مخفی یه سریال 23 قسمتی از مرد عنکبوتی باشه یعنی به تمام آرزو هام میرسم اگه این اتفاق بیوفته
نقل قول کردن
siavashg0021
#4 siavashg0021 1395-12-04 22:13
به نظرتون امکان داره سریال مرموز مارول در مورد هاکای باشه
چون یادمه یه شایعه ای بود ممکنه یه سریال درموردش بسازن ، اگه بشه که خیلی خوب میشه :roll:
نقل قول کردن
BlackPanter96
#5 BlackPanter96 1395-12-05 07:56
عجب خبری بود خیلی ممنون
نقل قول کردن
Parsahimself
#6 Parsahimself 1395-12-06 16:09
به نقل از AMIRHUSSEIN:
راستی سریال مامورین شلید گوست رایدر چی شد زندهست؟؟؟

فعلا که از داستان خارج شد ولی بعید میدونم مرده باشه. احتمالا یا برای آخر فصل برش میگردونن یا توی فیلم ها شاهدش خواهیم بود. مسلما نمیان یه همچین شخصیت خفنیو وارد کنن و بعد یهو بکشنش. صرفا فکر کنم قصدشون این بود که اوریجینشو روایت کنن. حالا یا برای خود سریال یا دنیای سینما مشخص نیست.

به نقل از siavashg0021:
به نظرتون امکان داره سریال مرموز مارول در مورد هاکای باشه
چون یادمه یه شایعه ای بود ممکنه یه سریال درموردش بسازن ، اگه بشه که خیلی خوب میشه :roll:

آخ منم به همین فکر میکردم. امیدوارم که باشه. چون هم هاکای هم بلک ویدو این قابلتیو دارن که از روشون سریال ساخته بشه البته فکر کنم خبرش بود که قراره فیلم بلک ویدو ساخته بشه. اگر نه که میشه خوشحال بود که مارول قصد داره براشون سریال بسازه. چون شما فکر کن اینا تقریبا از اول تو فیلمای mcu بودن و هیچ ولی مثلا بلک پنتر یه حضور تو جنگ داخلی داشت و الانم دارن فیلمشو می سازن.
نقل قول کردن
parker
#7 parker 1396-02-14 19:37
ایجنت کارتر این اواخر عالی شده بود . شخصا اون رو به ماموران شیلد ترجیح میدم چون ماموران شیلد به طور کلی چیز خاصی نداره.
بهترین لیست هم دردویل و جسکیا جونزن.البته الان دارم لوک کیج رو میبینم خوبه ولی در سطح اون دو تا نیست.
نقل قول کردن
Odyssey
#8 Odyssey 1396-02-14 21:18
البته منم مثل شما فک میکردم لژیون باشه اسمش اما اسمش لیژن هست !
درباره این سریال بگم بازی های سریال خیلی خوب بودن مخصوصا دن استیوینز و ابری پلازا . اما از فرم سریال خیلی خوشم نیومد با کارهایی که قبلا تو ژانر سوپرهیرویی انجام شده بود خیلی فرق داشت و هنوزم نمیدونم چجوری با کوچک کردن قاب فضا رویایی یا حتی رویایی تر می شه ! یکم یاد فیلمای وس اندرسون افتادم .اما هنوزم همون کمدی خوب فارگو رو داره
در کل دو قسمت آخر خوب بودن

درباره ربطش هم به اکس من بگم که همونطور که میدونیم دیوید هالر پسر چارلز اگزویر هست تو سریال هم وقتی راجب به پدر دیوید حرف می زدن یه تصویر مبهمی از چرخ ویلچر اگزیویر نشون دادن
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1396-02-14 21:32
به نقل از Odyssey:
البته منم مثل شما فک میکردم لژیون باشه اسمش اما اسمش لیژن هست !

تو رسم الخط فارسی لژیون نوشته میشه. مثل لژیونر
تلفظ صحیح انگلیسی اش هم "لیجن" هستش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44