آیا دورمامو در نقش گالاکتوس دنیای سینمایی مارول ظاهر خواهد شد؟

آیا دورمامو در نقش گالاکتوس دنیای سینمایی مارول ظاهر خواهد شد؟

هشدار این مطلب اسپویل های سنگینی داره !

دیگه تقریبا همه میدونیم که دورمامو در فیلم دکتر استرنج حضور داره ولی ایا او قراره گلاکتوس MCU باشه؟!

یکی از بزرگترین رازهای دنیای سینمایی مارول دشمن اصلی دکتر استرنج یعنی دورمامو بود (ما اینجا خبرش رو داده بودیم که دورمامو تو این فیلمه) شما میتونید برای آشنایی با دورمامو این مقاله یا این مقاله را بخوانید ولی در هر حال در فیلم دکتر استرنج او یک موجود کیهانی بسیار نیرومند از دنیای تاریکی است که میخواهد دنیای ما رو تسخیر کند. دیگر دشمن دکتر استرنج یعنی Kaecilius و طرفدارانش برای دورمامو کار میکنند.در پایان فیلم هم اگر به خاطر رشادت های دکتر استرنج و اینشنت وان نبود، دورمامو دنیای ما را بلعیده بود.

دومامو - دکتر استرنج

 

اما کار دورمامو هنوز تمام نشده و دکتر استرنج فقط حمله او را دفع کرد . بنابراین مشخصه که مارول برای او نقشه های فروانی داره. خیلی میگند مارول میخواد دورمامو، گالاکتوس دنیای سینماییش باشه! همونطور که میدونید گالاکتوس از برترین شخصیت های خبیث تاریخه (تو این مقاله و این مقاله و این مقاله بیشتر درباره گالاکتوس توضیح دادیم).

گالاکتوس

او بسیار نیرومنده و از دشمنان اصلی چهار شگفت انگیز محسوب میشه. ولی متاسفانه رایت این شخصیت دست شرکت فاکسه و این شرکت در فیلم چهار شگفت انگیز 2 حسابی به گالاکتوس گند زد. گفته میشه مارول و دیزنی خیلی سر رایت گالاکتوس با فاکس مذاکره کرده اند ولی فاکس حاضر نیست رایتش رو به مارول بده. بنابراین به نظر میرسه که مارول سعی داره به جای گالاکتوس از دورمامو در همین نقش استفاده کنه.

سه دلیل برای این ادعا وجود داره:

1- او در فیلم دکتر استرنج به عنوان "بلعنده دنیاها" (devourer of the worlds)  معرفی میشه و اینشنت وان میگه که دورمامو یک موجود گرسنه است که دیگر دنیاها را میخوره. همانطور که میدونید این لقب ، لقب گالاکتوسه و گالاکتوس هم دنیاهای دیگر رو میبلعه.

2- دورمامو در فیلم دکتر استرنج نشون میده که میتونه به دیگران قدرت بده تا کارهاش رو براش انجام بدن و زمینه ساز حضورش در کره زمین بشوند (منظورم Kaecilius است). همانطور که میدانید گالاکتوس هم همین کار را در دنیای کمیک میکنه و بارها افرادی را به نام herald انتخاب کرده (مثل موج سوار نقره ای) تا زمینه نابودی دیگر دنیاها را برایش فراهم کنند.

3- دورمامو را نمیشه شکست داد و دکتر استرنج در فیلم مجبور میشه باهاش مذاکره کنه تا به نوعی بیخیال زمین بشه. علاقمندان به کمیک های چهار شگفت انگیز هم خوب میدانند که گالاکتوس هم شکست نمیخوره و هربار راهی پیدا میکنند تا به نوعی از خوردن کره زمین صرف نظر کنه.

بنابراین میشود نتیجه گرفت که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، دورمامو دشمن اصلی قهرمانان این شرکته و ما قراره با شخصیتی همچون گالاکتوس روبرو بشویم، با همان  قدرت و هیبت!

دورمامو

نظر شما چیه؟

عمو مختار

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

10 دشمن برتر دکتر استرنج (DR. STRANGE)

رسما منتشر شد: اولین تصویر از دورمامو در فیلم دکتر استرنج!

معرفی دشمنان برتر چهار شگفت انگیز - قسمت سوم

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Cap-Spider Potter 1395-08-18 13:17
WoooOooow

چه ایده توپی !
دمشون گرم
شخصیت بزرگی میتونه باشه و برا قهرمانان تو فاز بعدی دردسر ساز میشه (اکر از دست تانوس جون سالم به در ببرن! :D )
#2 A,morradi 1395-08-18 13:54
ایده خوبیه باید ببینیم چی میشه
راستی کیفیت HDCAM 1080P دکتر استرنج اومد این کیفیتش
s6.uplod.ir/.../...
#3 mtm 1395-08-18 14:05
به نقل از A,morradi:
ایده خوبیه باید ببینیم چی میشه
راستی کیفیت HDCAM 1080P دکتر استرنج اومد این کیفیتش
s6.uplod.ir/.../...

لینک دانلود بده بزاریم تو سایت
در ضمن من انشاله اوایل هفته بعد قراره این فیلم رو به صورت سه بعدی ببینم.
نایب الزیاره همه شما هستم :lol:
#4 mirabilis 1395-08-18 14:25
به شخصه تصور میکنم یکی از بدترین خبرهای ممکن بود که میشد شنید ، حتما با خودتون میگید چرا ؟! و اما چرا این خبر بدترین چیز ممکن بود :
اولا مارول ویلن های فوق قدرتمند کم نداره ، برین یه نگاه به سایت های مختلف بندازین ، همیشه از ده تا ویلن فوق قدرتمند ، شیش تا هفت تاش برای ماروله ، اگه رایت گالاکتوس کبیر هم دستش نیست ، میتونه از ویلن های دیگه استفاده کنه که میتونن یه دنیا رو به خاک و خون بکشن .
ثانیا گند زدن به خود دورمامو هستش ، اگه چیزی به یه شخصیت اضافه کنی یا کم کنی که از اون چیزی که هست فاصله بگیره یا تبدیل یا تشبیه به یه کاراکتر دیگه بشه ، دیگه اون کاراکتر رو نداریم ( فرق نمیکنه شبیه به اون کاراکتر باشه یا نه ، بن رایلی و پیتر پارکر هر دو شبیه همن ، در واقع یکی کلون اون یکیه و هر دو اسپایدرمنن ، ولی این کجا و اون کجا !! ) .
ثالثا کاراکتر خوبی مثل گالاکتوس ، لیاقت این رو داره براش جنگید و حتی اگه بیست سال هم طول میکشه ، منتظر برگشت رایتش موند .
رابعا ، این کار دقیقا مثل این میمونه که هالک رو نداری ، ثور رو بیاری تا دقیقا کارایی که هالک میکنه رو بکنه ، مثلا با خشم بی عقل بشه و قدرتمند تر !!! خب ثور یه چیز دیگست ، نمیشه نقش هالک رو بازی کنه ، کار مضحکیه .
امیدواریم به هیچ وجه این خبر درست نباشه ، هزارتا دلیل هم بیارن ، این دلایلی که گفتیم رو توجیه نمیکنند ، نمیشه گرین گابلین نقش دووم رو بازی کنه تو MCU فقط به این دلیل که رایتش رو ندارن ... .
#5 DC Knight 1395-08-18 15:08
به نقل از mirabilis:
به شخصه تصور میکنم یکی از بدترین خبرهای ممکن بود که میشد شنید ، حتما با خودتون میگید چرا ؟! و اما چرا این خبر بدترین چیز ممکن بود :
اولا مارول ویلن های فوق قدرتمند کم نداره ، برین یه نگاه به سایت های مختلف بندازین ، همیشه از ده تا ویلن فوق قدرتمند ، شیش تا هفت تاش برای ماروله ، اگه رایت گالاکتوس کبیر هم دستش نیست ، میتونه از ویلن های دیگه استفاده کنه که میتونن یه دنیا رو به خاک و خون بکشن .
ثانیا گند زدن به خود دورمامو هستش ، اگه چیزی به یه شخصیت اضافه کنی یا کم کنی که از اون چیزی که هست فاصله بگیره یا تبدیل یا تشبیه به یه کاراکتر دیگه بشه ، دیگه اون کاراکتر رو نداریم ( فرق نمیکنه شبیه به اون کاراکتر باشه یا نه ، بن رایلی و پیتر پارکر هر دو شبیه همن ، در واقع یکی کلون اون یکیه و هر دو اسپایدرمنن ، ولی این کجا و اون کجا !! ) .
ثالثا کاراکتر خوبی مثل گالاکتوس ، لیاقت این رو داره براش جنگید و حتی اگه بیست سال هم طول میکشه ، منتظر برگشت رایتش موند .
رابعا ، این کار دقیقا مثل این میمونه که هالک رو نداری ، ثور رو بیاری تا دقیقا کارایی که هالک میکنه رو بکنه ، مثلا با خشم بی عقل بشه و قدرتمند تر !!! خب ثور یه چیز دیگست ، نمیشه نقش هالک رو بازی کنه ، کار مضحکیه .
امیدواریم به هیچ وجه این خبر درست نباشه ، هزارتا دلیل هم بیارن ، این دلایلی که گفتیم رو توجیه نمیکنند ، نمیشه گرین گابلین نقش دووم رو بازی کنه تو MCU فقط به این دلیل که رایتش رو ندارن ... .

ولی به نظرم ایده بدی نیست
در هر حال دورمامو و گالاکتوس از اولش هم بهم شباهت داشتن
دورمامو میرفت دنیاهای دیگه و فتحشون میکرد، گالاکتوس هم اونا رو میخورد
واقعا شبیه هستند
ضمن اینکه فاز 4 در راهه و مارول به یه ویلن بزرگ و خفن مثل گالاکتوس نیاز داره. پس حالا که فاکس عوضی بازی در میاره، کی بهتر از دورمامو؟
#6 skyfall 1395-08-18 15:49
خوبه یه توضیح خوب واسه بهترین ویلین هایی که مارول میتونه ازش استفاره کنه بدید عالیه البته به غیر از اونایی که معلومه استفاده میشن یا شدن
البته اینجوری اونجرز یه خرده دکتر استرنج محور میشه
#7 Count Dracula 1395-08-18 16:00
به نقل از mirabilis:
به شخصه تصور میکنم یکی از بدترین خبرهای ممکن بود که میشد شنید ، حتما با خودتون میگید چرا ؟! و اما چرا این خبر بدترین چیز ممکن بود :
اولا مارول ویلن های فوق قدرتمند کم نداره ، برین یه نگاه به سایت های مختلف بندازین ، همیشه از ده تا ویلن فوق قدرتمند ، شیش تا هفت تاش برای ماروله ، اگه رایت گالاکتوس کبیر هم دستش نیست ، میتونه از ویلن های دیگه استفاده کنه که میتونن یه دنیا رو به خاک و خون بکشن .
ثانیا گند زدن به خود دورمامو هستش ، اگه چیزی به یه شخصیت اضافه کنی یا کم کنی که از اون چیزی که هست فاصله بگیره یا تبدیل یا تشبیه به یه کاراکتر دیگه بشه ، دیگه اون کاراکتر رو نداریم ( فرق نمیکنه شبیه به اون کاراکتر باشه یا نه ، بن رایلی و پیتر پارکر هر دو شبیه همن ، در واقع یکی کلون اون یکیه و هر دو اسپایدرمنن ، ولی این کجا و اون کجا !! ) .
ثالثا کاراکتر خوبی مثل گالاکتوس ، لیاقت این رو داره براش جنگید و حتی اگه بیست سال هم طول میکشه ، منتظر برگشت رایتش موند .
رابعا ، این کار دقیقا مثل این میمونه که هالک رو نداری ، ثور رو بیاری تا دقیقا کارایی که هالک میکنه رو بکنه ، مثلا با خشم بی عقل بشه و قدرتمند تر !!! خب ثور یه چیز دیگست ، نمیشه نقش هالک رو بازی کنه ، کار مضحکیه .
امیدواریم به هیچ وجه این خبر درست نباشه ، هزارتا دلیل هم بیارن ، این دلایلی که گفتیم رو توجیه نمیکنند ، نمیشه گرین گابلین نقش دووم رو بازی کنه تو MCU فقط به این دلیل که رایتش رو ندارن ... .

با حرفتون کاملا موافقم
امیدوارم حقیقت نداشته باشه
اگه بخوان کسی رو گالاکتوس کنن _ که بازم کار اشتباهیه _ نباید ویلن تاپی مثل دورمامو رو تغییر بدن
از پتانسیل التران هم به نظرم مارول هنوز میتونه استفاده کنه تو ایج آف التران نصفش رو هم ندیدیم!!!
#8 Thor 1395-08-18 17:24
ببخشید بابت اسپم
اون صحنه ای که تو تریلر محافظین کهکشان ۲ بود که شبیه به بایغراست بود فکر کنم مربوط به سنگ soul بود چون سنگ soul پیش هایمداله و به همین دلیل میرن ازگارد تا سنگ رو بدست بیارن چون سنگ روی لباس هایمدال نصب شده
#9 A,morradi 1395-08-18 17:32
زیر نویس انگلیسی فیلم دکتر استرنج برای کیفیت HDCam 1080p

uplod.ir/.../...
#10 A,morradi 1395-08-18 17:48
به نقل از mtm:
به نقل از A,morradi:
ایده خوبیه باید ببینیم چی میشه
راستی کیفیت HDCAM 1080P دکتر استرنج اومد این کیفیتش
s6.uplod.ir/.../...

لینک دانلود بده بزاریم تو سایت
در ضمن من انشاله اوایل هفته بعد قراره این فیلم رو به صورت سه بعدی ببینم.
نایب الزیاره همه شما هستم :lol:

آقای ترابی وقتی فیلم رو گذاشتید توی سایت ( که آدرسش اینه : uploadboy.me/.../...به نقل از A,morradi:
زیر نویس انگلیسی فیلم دکتر استرنج برای کیفیت HDCam 1080p

uplod.ir/.../...

اینم بزارید تنگش
#11 mirabilis 1395-08-18 18:44
یه زمانی بود میگفتن به جا نقل قول کردن های طولانی ، شماره کامنت بذارین ، انگار اون سیاستم مثل فرزند کمتر زندگی بهتر دو دهه قبل بودش !!
در هر حال :
#6 : اصلا هم فکر خوبی نیست ، یه سوال میپرسم ازت ، اگه جواب دادی ، تازه میتونی درموردش بحث کنی ، یه دوره ای بن رایلی ، کلون برگزیده پیتر پارکر ، جای پیتر رو گرفت و شد اسپایدرمن ، این دوتا همه چیشون یکی بود ، از شکل ظاهرشون تا حتی قدرت هاشون ، ولی عکس العمل طرفدارها چی بود ؟ چقدر اون ایده جواب داد ؟ چقدر کار درستی بود ؟
یه مدت دیک گریسون هم جای بروس وین رو گرفت و بتمن شد ، قدرت ها و توانایی هاشون هم تقریبا یکی بود و شبیه بودن ، ولی چقدر این ایده دووم آورد ؟
ببین پسر خوب ، هر چیزی جای خودش رو داره ، شبیه تر از پت و مت نداریم بهم ، ولی هر کدوم شکل و رفتار خاص خودش رو داره عین شباهت ، شخصیت پردازی دو چیز یکسان نیست ، از لحاظ قدرت هم شبیه نیستن ، مخصوصا بخوای یکیو به جای یه کاراکتر دیگه استفاده کنی که مجبوری یه چیزهایی بهش بدی و یه چیزهایی ازش کم کنی ، حتی توی دنیای واقعی هم دوقلوها شخصیت های یونیک خودشون رو دارن ، کاملا فکر احمقانه ای این امر .
صحبت آخرم اینه اگه دلیلی داره این ایده خوبه ، ما در خدمتیم ، ولی اگه میخوای از روی سلیقه بگی ، سلیقت رو برای خودت نگه دار و در حد یه نظر عمومی بگو ، در جواب کامنت ما ارائش نده ، چون تصور میشه داری در مورد اون دلایل بحثی میکنی .
#12 DC Knight 1395-08-18 19:09
#12:
قطعا هیشکی گالاکتوس نمیشه. ولی مارول نمیتونه 20 سال صبر کنه رایتش برگرده
پس رفته نزدیک ترین گزینه بهش رو انتخاب کرده. این هوشمندی مارول رو نشون میده. با مثال های شما هم زیاد موافق نیستم چون گالاکتوس "شخصیت" خاصی که نداره و از انرژی یاخته شده. منظورم اینه که به خاطر هیبت و تهدیدش شناخته میشه نه ویژگی های شخصیتی. پس یکی که هم هیبتش باشه و مثل خودش تهدید امیز باشه میتونه جاش رو بگیره. اما مثال هایی که شما زدی شخصیت هاشون با هم فرق داره و نمیتونن جایگزین هم باشن
#13 mirabilis 1395-08-18 19:34
#13 : ببین قضیه همینجاست ، مارول اصلا و ابدا نیازی به گالاکتوس نداره فعلا ، اصلا بیاد از خود دورمامو استفاده به عنوان دورمامو ، چرا باید دورمامو رو گالاکتوس کنه ؟!!!!
اصلا منطقی نیست ، وقتی یه ویلن خوب مثل دورمامو داری ، چرا باید بیای یه چیز دیگش کنی تا استفادش کنی ؟!
گفتی گالاکتوس شخصیت پردازی خاصی نداره ، اوکی ، از خود دورمامو استفاده کنین که علاوه بر قدرت ، شخصیت منحصر به فرد خودش رو داره .
اصلا دورمامو هیچی ، مارول یه دوجین ویلن داره که قدرتاشون فراتر از درکه ، درست ، بیشتر این کاراکترها دست خودش نیست ، دست فاکسه ، ولی باورت میشه یه سری ویلن هست که خیلی کم دیده شدن ولی نهایت قدرتن ؟
مارول بیاد از اینا استفاده که که خیلی بیشتر سود میبره تا دورمامو رو گالاکتوس کنه ، اولا دستش برای هر نوع تغییر و تحولی توی این کاراکترها بازه ، چون پیش زمینه ی خاصی تو کمیک ها ندارن ، ثانیا میتونن به بهونه ی استفادشون توی دنیای سینمایی دوباره توی کمیک ها ازشون استفاده کنن .
از هر جهت نگاه کنی مسخرست دورمامو رو گالاکتوس کنی ، اینقدر دورمامو وسعش کم شده که باید از یه کاراکتر دیگه بهش قرض بدن تا تهدید آمیز بشه ؟!!!!!
مثال هایی هم که بنده زدم ، از قضا شبیه ترین گزینه های موجود بود که میشه به جای هم استفاده کرد ، چندتا دور تو کمیک ها بزنی دستت میاد ، بالا هم دقت کنی ، قدرت و خصوصیات فیزیکی رو مثال زدیم اول ، در نهایت گریزی هم به شخصیت پردازی داشتیم .
#14 Victor 1395-08-18 19:36
ایده افتضاحیه
مسخره تر از این ایده دیگه وجود نداره
جوکر شدن لکس لوثر رو میشه تحمل کرد ولی خداییش این یکی رو اصلا نمیشه
چه لزومی داره مارول بیاد از دورمامو گالاکتوس بسازه؟ چرا باید بخواد هر طور شده از گالاکتوس به عنوان خبیث اصلی mcu استفاده کنه؟ اصلاً مگه طبق گفته کوین فایگی مهمترین فاکتور در دنیای سینمایی مارول "وفادار ماندن به ذات و جوهره شخصیتها" نیست؟
گنجاندن خود گالاکتوس اصلی در فیلم ها خودش یه دغدغه بزرگه، حالا بماند که بخوان یه شخصیت شبیه به گالاکتوس رو ساخته و ازش در فیلم ها استفاده کنن
باید توجه کرد که گالاکتوس فقط بخاطر بلعیدن دنیاها این همه شکوه و عظمت در کمیک ها و نزد طرفداران نداره بلکه کلی وجه و ویژگی دیگه داره که ازش گالاکتوس میسازه. بعلاوه، عالم گالاکتوس، کاراکترهای کناری اش مثل واچر، تولدش، بیگ بنگ و بلعیدن دنیاها و اینا یه داستان کاملاً جدا داره و هر شخصیتی که درشت هیکل است و به بقیه قدرت میبخشه نمیتونه گالاکتوس باشه
#15 amirx79x 1395-08-18 19:42
به نظر من نمیتونن چون تو فیلم استرنج با چهارتا respawn دورمامو رو حملشو دفع میکنه پس فکر کن اگه همه اونجرز باشن چی میشه حتما یه راهی پیدا میکنن حداقلش به دورمامو ضربه سنگینی میزنن که شاید عقب نشینی کنه این میشه یه جور ادامه داستان که دورمامو با ثانوس و بقیه دشمنای بزرگ متحد بشه بعد حمله کنه
#16 Victor 1395-08-18 19:47
#13
گالاکتوس شخصیت خاصی نداره و از انرژی ساخته شده!
عجب!
پس میشه بگی فرق گالاکتوس با دیگر همنوعان خودش چیه؟
گالاکتوس شخصیت داره خوبشم داره، منتهی هر کسی نمیتونه درکش کنه
#17 DC Knight 1395-08-18 20:13
به نقل از Victor:
#13
گالاکتوس شخصیت خاصی نداره و از انرژی ساخته شده!
عجب!
پس میشه بگی فرق گالاکتوس با دیگر همنوعان خودش چیه؟
گالاکتوس شخصیت داره خوبشم داره، منتهی هر کسی نمیتونه درکش کنه

پس به نظر جنابعالی big bad فاز 4 کی باشه؟
واقعا کی باشه بهتره؟
چرا اینقدر تعصب بیجا به خرج میدهید؟ دورمامو که عین خود گالاکتوس نمیشه که، فقط همون function رو ایفا میکنه
این ایده بهتره یا اینکه بیست سال صبر کنیم تا جناب گالاکتوس تشریف بیارن mcu?
#18 Cap-Spider Potter 1395-08-18 20:22
یعنی منظورشون این بوده که میخوان اینو جای گالاکتوس جا ساز کنن ؟! :o
من فکر کردم فقط قراره اون عظمت گالاکتوس رو براش در نطر بگیرند تا از همین شروع کار ارزش بالایی در mcu داشته باشه
نه اینکه بیان اینو دقیقا جای گالاکتوس بزارن :o
فک نکنم هم منظورشون این بوده هااا
ولی اگه بوده پس وا ویلا :o

#6
خب مگه لازمه حتما گالاکتوس ویلین فاز بعدی باشه ؟ این همه خبیث ، این همه شخصیت بزرگ و کاندید های اصلی برای این نقش... خوشبختانه مارول که کمبود شخصیت نداره...

#12

مثال جالبی زدی و حرفتو اثبات کردی... :-)

#13

چرا اخه ؟ چرا باید حتما گالاکتوس باشه ؟ چرا بیان شخصیت دورمامو رو جای گالاکتوس جا بزنن و بعد اینجوری هم کامل به شخصیت دورمامو رسیدگی نکردن و وفادار نبودن و هم الکی گالاکتوس رو خراب کردن...
مگه لازمه همچین کاری ؟ یعنی اگر حالا نمیتونن از گالاکتوس استفاده کنن حتما باید کسی که از یه جهت هایی بهش شباهت داره رو تو این نقش بزارن ؟
اصلا منطقی نیست که چون فعلا گالاکتوس تو mcu نمیاد پس باید کسی شبیه اون رو نشون بدن...
آیا اینجوری ریشه و منشا دورمامور رو خراب نکردند ؟
اینطوری به پایه و اساس هردو شخصیت لطمه میزنند...
#19 Victor 1395-08-18 20:56
#18
من از کجا بدونم که بدمن فاز ۴ و مابقی کدوم شخصیته؟ شاید از همین دورمامو استفاده کنن یا شاید از یه شخصیت دیگه
بستگی به خود مارول داره
بدمن های مارول رو نمیشناسی حداقل یه سر به سایت ign بزن ببین تو رده بندی ۱۰۰ خبیث برتر کدوم شخصیت ها قرار گرفتن
انقدر استفاده غلط از لغت "تعصب" شده که بنظر میاد بعضیا یادشون رفته تعصب یعنی چی
مرد حسابی اصلا میدونی function گالاکتوس چیه که داری ازش دم میزنی؟ بگو ما هم بدونیم
از کی تا حالا function گالاکتوس بلعیدن مولتی ورس بوده؟ بگو من هم بدونم دیگه
چطور شد که تا دیروز هیشکی وجود و حضور گالاکتوس تو mcu رو به کفشش هم نمیگرفت ولی الان امثال شما دارن برای حضورش لحظه شماری میکنن؟
#20 Nightwatcher 1395-08-18 21:40
ولی حیف... گالاکتوس یه چیز دیگس... کاش میشد هر شخصیت مارول جای خودش توی mcu باشه. نه اینکه محافظین کهکشان به جای ff باشه یا دورمامو به جای گالاکتوس.
آخه چی بگم به این فاکس؟ :-|

البته حالا که فعلا رایت گالاکتوس رو ندارن این ایده هم بد نیست.
#21 mirabilis 1395-08-18 21:48
#18 : نشون دادی بحث کردن باهات اشتباه ترین کاریه که میشه کرد ، به جا دلیل آوردن و مباحثه ، فقط داری توپ رو شوت میکنی زمین این و اون ، هر وقت یاد گرفتی بحث کنی ، بیا صحبت کن ؛ انگار متوجه نیستی اصلا در مورد چی صحبت میکنیم ، هی فقط میگی هیچی گالاکتوس نمیشه ، انگار مارول قحطی کاراکتر داره . گالاکتوس رو باید بذارن وقتی رایت چهار شگفت انگیز برگشت ، برن تو کارش ، گالاکتوس بدون چهار شگفت انگیز ، مثل نماز بی وضو میمونه ، در این حد .
علی بیخودی انرژی هدر نده ، آب تو هاون کوبیدنه .
تا یادمون نرفته بگیم یه سر برو لغت نامه رو باز کن ، معنی تعصب رو دربیار ببین کیا متعصبن کیا نیستن .
کسی دیگم خواست بحث کنه ، یکم مطالعه کنه بعد بیاد .
#21 : محافظین کهکشان جای FF نبودن ، در واقع مارول میخواست یونیورس کیهانیش رو هم گسترش بده ، چون FF رو نداشت ، رو آورد به محافظین کهکشان ، کمیک های نوا هم بودن که تم فضایی داشتن یا کاپیتان مارول ، ولی ترجیح دادن از محافظین کهکشان اول استفاده کنند که یه گروه از عجیب غریب ترین مخلوقات کهکشانی هستند .
#22 DC Knight 1395-08-18 21:51
به نقل از Victor:
#18
من از کجا بدونم که بدمن فاز ۴ و مابقی کدوم شخصیته؟ شاید از همین دورمامو استفاده کنن یا شاید از یه شخصیت دیگه
بستگی به خود مارول داره
بدمن های مارول رو نمیشناسی حداقل یه سر به سایت ign بزن ببین تو رده بندی ۱۰۰ خبیث برتر کدوم شخصیت ها قرار گرفتن
انقدر استفاده غلط از لغت "تعصب" شده که بنظر میاد بعضیا یادشون رفته تعصب یعنی چی
مرد حسابی اصلا میدونی function گالاکتوس چیه که داری ازش دم میزنی؟ بگو ما هم بدونیم
از کی تا حالا function گالاکتوس بلعیدن مولتی ورس بوده؟ بگو من هم بدونم دیگه
چطور شد که تا دیروز هیشکی وجود و حضور گالاکتوس تو mcu رو به کفشش هم نمیگرفت ولی الان امثال شما دارن برای حضورش لحظه شماری میکنن؟

اخوی اعصاب نداری ها :o
شما فازت چیه؟ از مسولین مارولی که همین الان از جللسه جر و بحث با مسولین فاکس برگشتن؟ چرا اینقدر دلت پره؟! :D
اخوی سوال کردم گفتم ایا تهدید دیگه ای در حد گالاکتوس الان هست که مارول انتخاب کنه؟ نمیشه که egghead (دشمن مرد مورچه ای ) رو بیارن که :D
شما حتما شنیدی که ثانوس رو هم چون گالاکتوس فراهم نبود انتخاب کردن
اون لیست 100 شخصیت برتر ign هم ارزونی خودتون ! بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره :lol:
کلا ign رو خیلی ساله جدی نمیگیرن.
#23 DC Knight 1395-08-18 21:53
به نقل از mirabilis:
#18 : نشون دادی بحث کردن باهات اشتباه ترین کاریه که میشه کرد ، به جا دلیل آوردن و مباحثه ، فقط داری توپ رو شوت میکنی زمین این و اون ، هر وقت یاد گرفتی بحث کنی ، بیا صحبت کن ؛ انگار متوجه نیستی اصلا در مورد چی صحبت میکنیم ، هی فقط میگی هیچی گالاکتوس نمیشه ، انگار مارول قحطی کاراکتر داره . گالاکتوس رو باید بذارن وقتی رایت چهار شگفت انگیز برگشت ، برن تو کارش ، گالاکتوس بدون چهار شگفت انگیز ، مثل نماز بی وضو میمونه ، در این حد .
علی بیخودی انرژی هدر نده ، آب تو هاون کوبیدنه .
تا یادمون نرفته بگیم یه سر برو لغت نامه رو باز کن ، معنی تعصب رو دربیار ببین کیا متعصبن کیا نیستن .
کسی دیگم خواست بحث کنه ، یکم مطالعه کنه بعد بیاد .
#21 : محافظین کهکشان جای FF نبودن ، در واقع مارول میخواست یونیورس کیهانیش رو هم گسترش بده ، چون FF رو نداشت ، رو آورد به محافظین کهکشان ، کمیک های نوا هم بودن که تم فضایی داشتن یا کاپیتان مارول ، ولی ترجیح دادن از محافظین کهکشان اول استفاده کنند که یه گروه از عجیب غریب ترین مخلوقات کهکشانی هستند .

شما هم که اعصاب نداری که
قبلا شماها خوش اخلاق تر بودین. دمتون گرم . خوب بی تجربه هایی مثل ما رو جذب میکنید :cry:
#24 Victor 1395-08-18 22:03
جدای از مسئله گالاکتوس شدن دورمامو، فکر نکنم مارول برای فاز بعدیش هم از بدمن کیهانی استفاده کنه
تانوس به اندازه کافی دیدیم و دیگه باید یه خبیث زمینی اون هم از نوع غول (نه مثل التران و لوکی که برای یه فیلم استفاده شد) تو mcu معرفی کنن
البته خیلی دوست دارم بعد از یه خبیث کیهانی، مارول سراغی از بدمن مولتی ورسی مثل دورمامو واقعی بگیره و در این بین هم مقدمات خبیث تمام عیار زمینی رو فراهم کنه
ناانسان ها رو هم نباید از یاد برد که چند روز پیش فایگی گفت فیلمش قطعا ساخته میشه ولی بعد از اتمام فاز ۳ و در نقطه آغازین فاز ۴
#25 Nightwatcher 1395-08-18 22:05
#22
سلام جناب میرابیلیس. درست میفرمایید.
منظورم این بود که اگه مارول رایت ff رو داشت تا الان دو قسمت فیلم ازش ساخته بود. ولی چون رایتشو نداشت رفت سراغ گزینه های بعدی مثل gog. یعنی میخوام بگم اگه مارول رایت ff و اکس من رو داشت الان توی mcu همه شخصیتها سر جای خودشون بودن. انگشت اتهام به سمت فاکس گرفتم. ;-)

#25
آخ چی میشد اگه ویلن فازهای بعدی دکتر دووم بود...
-2 #26 mirabilis 1395-08-18 22:10
#24 : ببین پسر خوب ، اینقدر بد اخلاق تر از من هست که نگو ، خیلی ها بقیه رو به کفششون هم حساب نمیکنن ، بحث شروع نشده میشورنشون میندازنشون کنار . به خدا توی این سایت اینقدر جسارت عجیب غریب از کوچیک تر از خودم دیدم که گاهی اوقات یادشون میفتم پشیمون میشم چرا باهاشون اصلا هم صحبت شدم ، طرف یازده سالش بود ، داشت منو نصیحت میکرد که چی خوبه و چی خوب نیست و حتی انتقاد هم نبود ، دقیقا توهین کرد ، این فقط یه نمونه از چیزاییه که دیدم ، به قدری نسل های جدید احترام شکنی میکنن که نمیدونم در نظر میگیرن یه زمانی سن و سال امثال ما میشن یا نه .
من واقعا فکر کردم میخوای یه بحث به درد بخور بکنی ، ولی دیدم داری فقط یه سری جمله رو بازنویسی میکنی ، بهتر از گالاکتوس نداریم ، مارول عالیه ، تهدید آمیز تر از گالاکتوس مگه هست و ... .
نشون میده سواد کمیکی نداری هیچ ، سواد فیلمی هم نداری ، اگه داشتی میدونستی یه ویلن فقط نباید تهدید آمیز باشه ، گاهی یه ویلن در حد مرد کانگورویی ، اگه یه شخصیت پردازی قابل باور و درست حسابی داشته باشه ، میتونه فوق العاده جذاب و دیدنی تر از یه ویلن قوی و تو خالی باشه .
من مشکلی نداشتم اگه فقط یه نظر از رو سلیقه میدادی و تمام ولی اینکه میای واردی بحثی میشی که حتی نمیتونی دو تا دلیل برای حرفات بیاری و لیبل متعصب بودن رو به کسی مثل من میزنی که هیچ وقت از هیچ کمپانی دفاع نکردم و در عوضش به جاش هم از دی سی تعریف کردم و هم از خیلی چیزهای مارول ، هم از ایمیج و هم از داینامیت و ... ، نشون میدی نمیخوای بحث کنی ، دوست داری یکم کل کل کنی ، تو سن شما شاید جذابه ولی برای من ، یه چیز کاملا غیر قابل درکه ، خیلی وقتی اصلا معنی کل کل کردن رو درک هم نمیکنم چه برسه بخوام برم سمتش .
وظیفه ی منم جذب مخاطب برای کمیک نیست واقعا ، زمانی که من جذب کمیک شدم ، نهایتا دوتا جلد از کمیک های انگلیسی اسپایدرمن و هالک رو پیدا میکردی و تن تن ! با همین چیزا جذب کمیک و کمیک استریپ شدیم .
به نظرم سایت اینقدر برنامه برای جذب مخاطب کمیک میکنه که دیگه به شخصه لازم نباشه بیام دعوت کنم به عضو جدید ، فعلا که 95 درصد از این مخاطبای جدید بچن و به شدت به یه طرف خاص چسبیدن و اون یکی سمت رو بی سواد یا متقلب خطاب میکنن و این شده که فضای جدید کمیک تو ایران ، شبیه این مدارس دخترونه تو زنگ های تفریح شده که هر کی غیبت یه بابایی رو میکنه .
امیدوارم بالاخره این قشر بزرگ بشن ، حداقل وقتی 25 یا 30 سالشون شد برگردن و یه نگاه به این مسائل بندازن ، ببینن چقدر شبیه کودکستان بوده فضای الان مخاطبان کمیک ... .
#27 Victor 1395-08-18 22:12
#23
جواب سوالت رو دادم
برو ۱۰۰ خبیث برتر سایت ign رو ببین
نمیگم برو رتبه ها رو ببین، میگم برو اسم شخصیت ها رو ببین تا بشناسی کیا هستن و کیا نیستن
خیلی هم خوب شد که به جای گالاکتوس از تانوس استفاده کردن
دلیل استفاده از تانوس (گالاکتوس) هم کاملا عیانه
مارول یه شخصیتی رو میخواست که برای فاز سینماییش حسابی کشش بده تا برای سال ها دغدغه یه خبیث کله گنده نداشته باشه
#28 Captain Dead Pool 1395-08-18 23:42
ایول اینطوری عالی میشه همین اول بسم اللاه دکتر کلی دورمامو رو عصبانی کرد هی دورمامو دکی رو میکشت دکی هم زنده میشد
#29 Ice Man 1395-08-20 02:25
دورمامو اصلا با گالاکتوس يک شخصيت کاملا متفاوته ! اون ايده خوردن سياره ها و...هم بخاطر گالاکتوس باحاله اما براى دورمامو چه اجبارى هست که مشابه گالاکتوس باشه !؟ دورمامو ميتونه فاز بعدى مارول رو کاملا متفاوت کنه اما اينجورى نه تنها به خوبى گالاکتوس نميشه ، تازه به دورمامو هم گند ميزنن
#27
دقيقا همينطوره ، تازه اگه اون موقع مارول به جاى گالاکتوس از ثانوس استفاده کرد نمياد الان زحمت هاش به هدر بده
شايد اصلا وقتى که دکتر استرنج و...دورمامو رو شکست بدن گالاکتوس هم به وجود بياد ، البته اين فقط فرضيست اما شايد وقتى که دورمامو نابود بشه گالاکتوس هم براى انجام يک بخش از کارايى که دورمامو انجام ميده بياد چون گالاکتوس يک موجود کيهانيه که وجودش براى کهکشان يا کيهان لازمه
البته اين ميتونه خيلى طول بکشه مثلا تا وقتى که مارول رايت گالاکتوس و چهار شگفت انگيز و موج سوار نقره اى و دکتر دووم و... رو پس بگيره

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید