صحنه میان تیتراژ انتقام جویان 2 چه مفهومی دارد؟

چند روز پیش صحنه میان تیتراژ فیلم "انتقام جویان: عصر الترون" لو رفت (اگر ندیدید اینجا را کلیک کنید) در این صحنه «ثانوس» را دیدیم که به "دستکش بی نهایت" (infinity gauntlet) دست میاید.

ثانوس thanos

از طرفی دیگر میدانیم که قراره قسمت های سوم و چهارم سری اونجرز ، "جنگ بینهایت" (Infinity Gauntlet) نام داشته باشند . این فیلما براساس کمیک های به همین نام ساخته خواهند شد (برای کسب اطلاعات کافی درباره این کمیک ها و دانلود آنها این مقاله آقای ترابی را مطالعه کنید)

 

همچنین میدانیم که مرد عنکبوتی، کاپیتان مارول، پلنگ سیاه، دکتر استرنج  و یک سری شخصیت های دیگه هم در صف طولانی پیوستن به عالم سینمایی مارول قرار دارند و به احتمال فراوان آنها هم در اونجرز 3 و 4 دیده خواهند شد و با ثانوس نبرد خواهند کرد. ولی الان سئوال این است که ثانوس چطور قرار است به تک تک سنگ های بی نهایت (infinity stones) دست یابد تا آنها را در دستکش بگذارد؟ باید صبر کرد و دید ...

تا به حال ما 4 سنگ بینهایت را دیده ایم:

تسراکت در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین اونجرز (space)

ارب در فیلم محافظین کهکشان (power)

 عصای لوکی (که الان در سر ویژن قرار دارد) در فیلم اونجرز و اونجرز 2 (Mind)

 و ایثر در فیلم ثور 2 (Reality)

. بنابراین دو سنگ دیگر به نام های Soul و Time باقی مانده اند ولی قطعا آنها هم به زودی در فیلمهای مارول رونمایی خواهند شد.

ولی اینجا یک نکته ابهام آمیز وجود دارد و آن این است که دستکش بینهایت اولین بار در فیلم ثور دیده شد ، یعنی در جایی که غول های یخی سعی کردند صندوقچه ادین (پدر ثور) را غارت کنند. البته باید خیلی دقیق نگاه کنید تا متوجه اش شوید چون بیشتر شبیه به یک eater egg مخفی   است :

دستکش بینهایت

پس آیا میتوان صحنه میان تیتراژ اونجرز رو اینطور تفسیر کنیم که ثانوس در ازگارد است و توانسته در آنجا دستکش بینهایت را گیر بیاورد؟

یک فرضیه دیگر هم این است که چون ثانوس با لوکی در ارتباط است و در اونجرز 1 هم دیدیم که لشگر چیتاری را به او داد تا به زمین حمله کند پس شاید لوکی با ثانوس همکاری کرده و کلید صندوقچه اودین را در اختیارش قرار داده تا بتواند دستکش بینهایت را بردارد (ضمن اینکه دیدیم در پایان ثور 2، لوکی جای اودین را گرفته است)

نظر شما چیست؟ صحنه میات تیتراژی اونجرز 2 را چطور تفسیر میکنید؟ به نظر شما ثانوس چطور به دستکش بینهایت دست یافته؟ ولی حالا او چطور قرار است به سنگ های بینهایت دست یابد؟ اصلا سنگ های بینهایت الان کجا هستند؟ دو سنگ باقی مانده در کدام فیلمها معرفی خواهند شد؟

 

نويسنده:  عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره دستکش بینهایت (INFINITY GAUNTLET) بدانید

معرفی ثانوس

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

10 حقیقتی که باید درباره ثانوس (THANOS) و خانواده اش بدانید

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

5 رویارویی برتر مرد عنکبوتی و ثانوس (THANOS)

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

New Goblin
+5 #1 New Goblin 1394-02-11 14:18
به به یه شاهکار مقاله ای دیگه!
نسخه ای که من از فیلم اونجرز دو دیدم 2 ساعت و 11 دقیقه بود و اصن پنج ثانیه بیشتر تیتراژ نداشت!
باید منتظر نسخه های کاملتر بمونم!
نقل قول کردن
Mj Trevor
+4 #2 Mj Trevor 1394-02-11 14:59
عمو مختار دستت بابت این مقاله تخصصی درد نکنه سرعت عملت از نور هم بیشتره
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #3 mokhtar 1394-02-11 15:43
#1 و #2:
مرسی
ولی من این مقاله رو ننوشتک که قربون صدقه من برید !

من اینو نوشتم که با هم بحث کنیم و جواب سئوالات منو بدید:

صحنه میات تیتراژی اونجرز 2 را چطور تفسیر میکنید؟

به نظر شما ثانوس چطور به دستکش بینهایت دست یافته؟

ولی حالا او چطور قرار است به سنگ های بینهایت دست یابد؟

اصلا سنگ های بینهایت الان کجا هستند؟ دو سنگ باقی مانده در کدام فیلمها معرفی خواهند شد؟
نقل قول کردن
I am the best
#4 I am the best 1394-02-11 15:47
شاید یکی از اون دوتا سنگ دیگه ویبرنیوم باشه این جوری یه جوری راهو واسه پلنگ سیاه هموار می کنن
نقل قول کردن
Z-men
+4 #5 Z-men 1394-02-11 15:48
خیلی ممنون از عمو مختار عزیز.
در مورد مکان سنگ های بینهایت من یه توضیح کوچیک بدم.

تسراکت الان در ازگارد هست و اون جا ازش نگهداری میشه.
(اخر فیلم اونجرز دیدیم که ثور و لوکی با استفاده از اون به ازگارد برگشتند و اون رو با خودشون بردند.

ارب یا همون power gme در زاندار ازش نگهداری میشه. ( اخر فیلم محافظین دیدیم محافظین اون رو بردند زاندار)

Mind gem هم که گفتید الان پیش ویژن هست.

ایسر هم دیدیم که ازگاردی ها اون رو بردند پیشTaneleer Tivan یا همون callector . پس تو مجموعه ی اونه.

احتمالا ما soul gem رو در فیلم دکتر استرنج ببینیم چون به فضای فیلم میخوره و time gem هم شاید قسمت اول جنگ های بینهایت ببینیم. در واقع تو قسمت اول با داستان دستکش بینهایت و کامل شدن سنگ ها رو به رو هستیم و دستکش اخر های فیلم کامل میشه و اونجرز یه شکست بد میخورن و در قسمت دوم ادام وارلاک میاد اونجرز ثانوس رو شکست میدن.
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #6 mokhtar 1394-02-11 15:56
به نقل از Z-men:
خیلی ممنون از عمو مختار عزیز.
در مورد مکان سنگ های بینهایت من یه توضیح کوچیک بدم.

تسراکت الان در ازگارد هست و اون جا ازش نگهداری میشه.
(اخر فیلم اونجرز دیدیم که ثور و لوکی با استفاده از اون به ازگارد برگشتند و اون رو با خودشون بردند.

ارب یا همون power gme در زاندار ازش نگهداری میشه. ( اخر فیلم محافظین دیدیم محافظین اون رو بردند زاندار)

Mind gem هم که گفتید الان پیش ویژن هست.

ایسر هم دیدیم که ازگاردی ها اون رو بردند پیشTaneleer Tivan یا همون callector . پس تو مجموعه ی اونه.

احتمالا ما soul gem رو در فیلم دکتر استرنج ببینیم چون به فضای فیلم میخوره و time gem هم شاید قسمت اول جنگ های بینهایت ببینیم. در واقع تو قسمت اول با داستان دستکش بینهایت و کامل شدن سنگ ها رو به رو هستیم و دستکش اخر های فیلم کامل میشه و اونجرز یه شکست بد میخورن و در قسمت دوم ادام وارلاک میاد اونجرز ثانوس رو شکست میدن.


دقیقا!
خیلی کارت درسته ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #7 Bad joke 1394-02-11 15:56
خب با سلام و تشکر من که فکر میکنم دستکشی که تانوس دستش کرد را ساخته که از سنگها بهره ببره همین طور که کالکتور گفت تمدن های قدیم راهی برای استفاده از همشون یه جا پیدا میکردن
و اون دستکشی که توی ثور یک بود به نظرم همین طوری بود توجه کنید جواهرم داره که نباید قانونا داشته باشه
اون دوتا هم یا توی ثورو دکتر استرنج یا محافظان کهکشان و دکتر استرنجه چون فکر میکنم دورمامو باید یه غلطی بکنه و برای بزرگ جلوه دادنش لازمه ولی خب حتما از این سه تا فیلم خارج نیست
نقل قول کردن
the punisher
+4 #8 the punisher 1394-02-11 16:03
ولی من فکر نمیکنم فیلم کاپیتان مارول و تنها بزارن یه جورایی احتمال میدم یکی از سنگا توی فیلمش نشون داده بشه
قدرت سول چیه؟
و یه سوال که چون تا الآن برام مهم نبوده بهش فکر نکرده بودم
ریشه کاپیتان مارول چیه؟خودش پناهنده از سیاره کریه یا یه زمینیه که قدرتشو از یه کری گرفته؟
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #9 Bad joke 1394-02-11 16:09
خب ما تا اون موقع چند تا فیلم داریم ببینیم چی داریم بهش بپردازیم
فیلم جنگ داخلی :احتمالا این فیلم از هم پاشیدن اونجرز را درپی خواهد داشت و ته مایه ای به فیلم اول اونجرز سنگهای بینهایت میده که بدون اونجرز چه بلایی ممکنه سرمون بیاد

بعد دکتر استرنج که احتمال که دادم سنگی که دست دورمامو معرفی کنه تا هم اتصال به دنیای مارول داشته باشه تازه برادر وودو هم شنیدم هست که این جادوگر افریقایی احتمال داره تو فیلم بلک پنتر هم باشه تا کمکش کنه
پلنگ سیاه احتمالا تنها داستانی که میشه برای بلک پنتر برای فیلم سینمایی اقتباس کرد همکاری کلاو و من ایپ هستش برای کودتا علیه بلک پنتر و برگشتن او شکست دادنش اخرش هم کلاو به اون شکل مستر سونت تبدیل بشه

وثور که معلوم نیست ولی باید بلایی سر ازگارد بیاد که اون سنگه از دستشون بره
ومحافظان که احتمال داده میشه داستان جهان هالک را تعریف کنه ممکن هست به داستانش با تانوس ادمه بده

ولی هر چی هست یکی از این سنگها از این دو فیلم در میاد

و کاپیتان مارول که بعید میدونم به خاطر زمینه تکنولوژیک ریشه داستان و تمدن کری به سنگها تو فیلم اشاره بشه و اگر داستان اورجین باشه که هست داستانش را تو کامنت بعد توضیح میدم
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #10 mokhtar 1394-02-11 16:14
حسن به نظرت اینجایی که تو تیتراژ اونجرز 2 میبینیم ثانوس دستکش رو برمیداره، کجاست؟ ازگارد؟
نقل قول کردن
I am the best
+3 #11 I am the best 1394-02-11 16:15
یه سوال این تسراک با عصای لوکی چه فرقی می کنه؟؟؟
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #12 Bad joke 1394-02-11 16:17
داستان کاپیتان مارول که مربوط به کارول دنوره خیلی باحاله افرادی یه سفینه قدیمی کری با نام سنتری را پیدا میکنن یه سرباز کری به نامmarr-vellبه زمین میاد اوضاع را بسنجه عاشق کارول دنور که خلبان ارتش هستش میشه در اخر بر اثر انفجار مارول سرطان میگیره و کارول دنور قدرتی به دست میاره که به احترام مارول اسم خودشا میزاره کاپیتان مارول

احتمال زیاد به خاطر عظمت ریشه کاپیتان مارول و مصاحبه کوین فایگی که گفت قبل از نشون دادن کارول دنور انسان کاپیتان مارول را نشون نمیدیم احتمال زیاد داستان فیلم داستان اورجین باشه و همین شالوده را نگه دارن و میتونن دشمنایی از دنیای مارول مثل مودوک و گریم ریچر را نشون بدن حتی میتونن به واندرمن هم بپردازن و اونا بسازن


در کل همین الان دو تا فیلنامه کامل برای کاپیتان مارول و بلک پنتر گفتم ناگفته نماند که ناانسانها و اسپایدرمن جای خود داره
نقل قول کردن
Mj Trevor
+4 #13 Mj Trevor 1394-02-11 16:18
هشدار اسپویل








منم یه فرضیه دارم:بنظرم سنگ ها قبل از جنگ های بی نهایت تکمیل میشند و تانوس دستکش رو بدست میاره همراه سنگ ها.حالا چرا سنگ ها زودتر از جنگ های بی نهایت بدست میان برای اینکه طبق گفته یکی از دوستان قراره توی اونجرز عصر التران یه بلایی سر هالک بیاد(من هنوز اونجرز دو رو ندیدم)و اونو با کویین جت بفرستند فضا خب پس هالک از اونجرز حذف شد بعد از اون در کاپیتان 3 کاپیتان آمریکا میمیره و ایرون من هم به فضا پرتاب میشه خب اینم از کاپیتان و ایرون من،حالا نوبت ثور هست،اون به احتمال زیاد توی ثور 3 کشته میشه پس الان اعضای اصلی اونجرز از بین میرند.حالا میرسیم به اونجرز جنگ بی نهایت ادام وارلوک که در فیلم محافظان کهکشان از پیله اش خارج شده بود پس به احتمال زیاد او در قسمت اول اونجرز جنگ بی نهایت با تانوس می جنگه و پیروز میشه و سنگ هارو هم بدست میاره،همانطور که در کمیک ها هم دیدیم او سعی میکنه تمامی اتفاقات بد گذشته را با استفاده از سنگ ها پاک کنه خب پس با این وجود اعضای مرده ی اونجرز مانند کاپیتان،ایرون من،ثور و هالک زنده میشن(اینجوری مارول هم یک ریبوت نصفه و نیمه انجام داده)بعد همه با هم در اونجرز سنگ های بی نهایت دو باز میگردند.اینجوری میشه دلیل غیاب اونجرز رو در فیلم اونجرز جنگ بی نهایت یک توجیح کرد.
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #14 Bad joke 1394-02-11 16:19
#10
نه نیست گفتم احتمالا داده دستکشا براش ساختن تا سنگا را توش کار کنه
اگر بخوان تانوس تو محافظان کهکشان باشه تو ثور 3 هم باشه ابهتی براش نمیمونه برای اونجرز3 خیلی حساب شده نشونش میدن
نقل قول کردن
the punisher
+3 #15 the punisher 1394-02-11 16:25
حسن یا مختار
قدرت سول جم چیه؟
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #16 mokhtar 1394-02-11 16:38
به نقل از I am the best:
یه سوال این تسراک با عصای لوکی چه فرقی می کنه؟؟؟


دو تا سنگ جدا توشون به کار رفته

مارول خیلی هم هوشمندانه ازشون استفاده کرده

mind gem در عصای لوکی (به همین دلیله که در فیلم اونجرز عصای لوکی داشت روی ذهن یا mind اعضای گروه تاثیر میزاشت)

space gem هم در تسراکت ( به همین دلیل هم رد اسکال اخر فیلم کاپیتان امریکای 1 رفت به فضا یا همون space)
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #17 mokhtar 1394-02-11 16:38
به نقل از the punisher:
حسن یا مختار
قدرت سول جم چیه؟


راستش من یادم نیست

ولی باید خفن باشه :-*
نقل قول کردن
j.parker
+1 #18 j.parker 1394-02-11 16:41
عمو جواب منو تو بخش نظرات نقد تریلر جدید بتمن میشه بدی؟
نقل قول کردن
Mj Trevor
+2 #19 Mj Trevor 1394-02-11 16:51
عمو مختار فرضیه منو خوندید?نظرتون راجبش چیه?دوستانی که فرضیه مو خوندن نظری راجبش بدن.
نقل قول کردن
Z-men
+4 #20 Z-men 1394-02-11 17:04
به نقل از warrior king:
هشدار اسپویل








منم یه فرضیه دارم:بنظرم سنگ ها قبل از جنگ های بی نهایت تکمیل میشند و تانوس دستکش رو بدست میاره همراه سنگ ها.حالا چرا سنگ ها زودتر از جنگ های بی نهایت بدست میان برای اینکه طبق گفته یکی از دوستان قراره توی اونجرز عصر التران یه بلایی سر هالک بیاد(من هنوز اونجرز دو رو ندیدم)و اونو با کویین جت بفرستند فضا خب پس هالک از اونجرز حذف شد بعد از اون در کاپیتان 3 کاپیتان آمریکا میمیره و ایرون من هم به فضا پرتاب میشه خب اینم از کاپیتان و ایرون من،حالا نوبت ثور هست،اون به احتمال زیاد توی ثور 3 کشته میشه پس الان اعضای اصلی اونجرز از بین میرند.حالا میرسیم به اونجرز جنگ بی نهایت ادام وارلوک که در فیلم محافظان کهکشان از پیله اش خارج شده بود پس به احتمال زیاد او در قسمت اول اونجرز جنگ بی نهایت با تانوس می جنگه و پیروز میشه و سنگ هارو هم بدست میاره،همانطور که در کمیک ها هم دیدیم او سعی میکنه تمامی اتفاقات بد گذشته را با استفاده از سنگ ها پاک کنه خب پس با این وجود اعضای مرده ی اونجرز مانند کاپیتان،ایرون من،ثور و هالک زنده میشن(اینجوری مارول هم یک ریبوت نصفه و نیمه انجام داده)بعد همه با هم در اونجرز سنگ های بی نهایت دو باز میگردند.اینجوری میشه دلیل غیاب اونجرز رو در فیلم اونجرز جنگ بی نهایت یک توجیح کرد.


خب ...
شما میگی که قبل از فیلم اول دستکش کامل میشه. خب ما این کامل شدن رو کجا قراره ببینیم ؟! تو صحنه های میان تیتراژی؟!
شما میگی ادام وارلاک در قسمت اول پیروز میشه و سنگ ها رو به دست میاره و اونجرز تو قسمت دوم بر میگردند.. خب قسمت دوم رو قراره از اول تا اخر جشن بگیرن و برقصن؟؟؟

شما همه چیز رو در نظر نگرفتید و به چیزهای فرعی پرداختید.
نقل قول کردن
Mj Trevor
+3 #21 Mj Trevor 1394-02-11 17:11
به نقل از Z-men:
به نقل از warrior king:
هشدار اسپویل








منم یه فرضیه دارم:بنظرم سنگ ها قبل از جنگ های بی نهایت تکمیل میشند و تانوس دستکش رو بدست میاره همراه سنگ ها.حالا چرا سنگ ها زودتر از جنگ های بی نهایت بدست میان برای اینکه طبق گفته یکی از دوستان قراره توی اونجرز عصر التران یه بلایی سر هالک بیاد(من هنوز اونجرز دو رو ندیدم)و اونو با کویین جت بفرستند فضا خب پس هالک از اونجرز حذف شد بعد از اون در کاپیتان 3 کاپیتان آمریکا میمیره و ایرون من هم به فضا پرتاب میشه خب اینم از کاپیتان و ایرون من،حالا نوبت ثور هست،اون به احتمال زیاد توی ثور 3 کشته میشه پس الان اعضای اصلی اونجرز از بین میرند.حالا میرسیم به اونجرز جنگ بی نهایت ادام وارلوک که در فیلم محافظان کهکشان از پیله اش خارج شده بود پس به احتمال زیاد او در قسمت اول اونجرز جنگ بی نهایت با تانوس می جنگه و پیروز میشه و سنگ هارو هم بدست میاره،همانطور که در کمیک ها هم دیدیم او سعی میکنه تمامی اتفاقات بد گذشته را با استفاده از سنگ ها پاک کنه خب پس با این وجود اعضای مرده ی اونجرز مانند کاپیتان،ایرون من،ثور و هالک زنده میشن(اینجوری مارول هم یک ریبوت نصفه و نیمه انجام داده)بعد همه با هم در اونجرز سنگ های بی نهایت دو باز میگردند.اینجوری میشه دلیل غیاب اونجرز رو در فیلم اونجرز جنگ بی نهایت یک توجیح کرد.


خب ...
شما میگی که قبل از فیلم اول دستکش کامل میشه. خب ما این کامل شدن رو کجا قراره ببینیم ؟! تو صحنه های میان تیتراژی؟!
شما میگی ادام وارلاک در قسمت اول پیروز میشه و سنگ ها رو به دست میاره و اونجرز تو قسمت دوم بر میگردند.. خب قسمت دوم رو قراره از اول تا اخر جشن بگیرن و برقصن؟؟؟

شما همه چیز رو در نظر نگرفتید و به چیزهای فرعی پرداختید.

ممنون من حواسم پی این چیزا نبود یکی دو ساعت دیگه شایدم زود تر کامل ترشو می نویسم.
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #22 mokhtar 1394-02-11 17:13
به نقل از warrior king:
عمو مختار فرضیه منو خوندید?نظرتون راجبش چیه?دوستانی که فرضیه مو خوندن نظری راجبش بدن.

خوندم جالب بود
ولی به نظر منم ثانوس قبل از جنگ بینهایت سنگ ها رو تکمیل نمیکنه
نقل قول کردن
I am the best
+3 #23 I am the best 1394-02-11 17:20
یه سوال بسیار مهم تانوس این سنگ ها را برای چه می خواهد ایا هدف او بدست اوردن دل death است؟؟؟ بعید می دونم چجوری می خوان death نشون بدن؟؟؟ یعنی فقط واسه حکمرانی بر جهان می خوادش؟؟؟ اینو هم بعید می دونم این طوری خیلی کارتونی میشه باید یه دلیل قانع کننده تر باشه واسه ساختن دست کش بی نهایت.
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #24 mokhtar 1394-02-11 17:28
به نقل از Bad joke:
#10
نه نیست گفتم احتمالا داده دستکشا براش ساختن تا سنگا را توش کار کنه
اگر بخوان تانوس تو محافظان کهکشان باشه تو ثور 3 هم باشه ابهتی براش نمیمونه برای اونجرز3 خیلی حساب شده نشونش میدن


اخه اینجا یه مشکلی است. پیدا کردن دستکش کم چیزی نیست. من تعجب میکنم چرا مارول اینو وسط تیتراژ نشون داده
بهتر نبود میزاشتش مثلا برای ثور 3 یا حتی برای فیلم infinity war?
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #25 mokhtar 1394-02-11 17:29
23:
چه دلیلی قانع کننده تر از حکمرانی بر همه دنیاها؟
نقل قول کردن
I am the best
+3 #26 I am the best 1394-02-11 17:44
#25
خب این جوری به نظرتون تانوس یکم کلیشه ای و کارتونی نمیشه من نمی گم هدفش نباید این باشه کمیکش خیلی منطقی تر گفته اینو واس خاطر دل death همه ی دنیارو جلو پاش می ریزه قطعا خواستگاری از death اونو جذابتر و باورپذیر تر می کنه نه اینطوری:
تانوس:آی ملت ایها الناس می خوام بیام کره زمینو بگیرم باهاش بانپا برم.
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #27 Bad joke 1394-02-11 17:45
#24
اخه دستکش مهم نیست سنگا مهم هستند که احتمالا هیچ کدوم رانداره
من که میگم اخر فیلم جنگ بینهایت یک دستکش تکمیل شده میاد زمین
فکر کنم دلیل قانع کننده خفنی هست که چرا میاد زمین چون یه سنگ تو سر ویژنه صد درصدم میمیره چون باید بمیره و یه چیز دیگه عمرا کاپیتان توفیلم جنگ داخلی بمیره
اخه با چه دلیلی زندش کنن مسخره میکننشون من یه ایده دارم واسه کل جنگ بینهایت مینویسمش فقط موقعی که کامپیوترم از اشغال خارج شد با موبایل ادم به فاک میره
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #28 mokhtar 1394-02-11 18:05
#26:
هنوز که مشخص نیست . شایدم death در فیلم باشه
به علاوه هدف ثانوس قطعا فقط حکمرانی بر زمین نیست. هدفش قطعا حکمرانی بر تمام دنیاها و عالم هاست
و این هدف بچه گانه و کارتونی نیست
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #29 mokhtar 1394-02-11 18:10
#27:
درست میگی ولی میشد دراماتیک تر و با حوصله تر نشونش داد
شخصا دوست داشتم تو قسمت بعدی ثور میدیدم لوکی دستکش رو از صندوقچه ادین درمیاره میدتش به ثانوس
نقل قول کردن
I am the best
+4 #30 I am the best 1394-02-11 18:30
#28
اره از این نظر بهش فکر نکرده بودم
عمو مختار شما این کمیک thanos rising
به نظرتون کمیک خوبیه اخه گذشته تانوسو توش نشون
میدن مثلا اینکه تانوس نسبت به افراد دیگه سیارش یه
جهش یافتس و طرد میشه و...
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #31 Bad joke 1394-02-11 18:44
#29
اخه اصلا اون ایستر اگ ثور 1چیزی نیست که روش حساب کنیم من که مطمئنم دوباره این دستکش چیه کاربردش چیه کلی توضیح میدن مثل ایستر اگ های فاز اول که تو فیلم بعدی کلی دربارش صحبت شد توفیلم خودش
من که مطمئنم deathتو فیلم هست ولی مثل کمیک نیست قطعا این قضایای .........تخیلی داستان حذف میشه اخه کل سنگهایی که نشون داده شدن با کمیکش فرق میکرد اینم فرق خواهد کرد
و احتمال میدم تانوس اول لشگرایی با استفاده از سر لشگراش بفرسته بعد خودش بیاد اخه مسئله اینه کمک جنگهای بینهایت تو خود صنعت کمیک داستان عالی نیستن دیگه برای سینما فاجعه بار میشن داستان را بیشتر خود نویسنده ها مینویسن
نقل قول کردن
the punisher
+4 #32 the punisher 1394-02-11 21:35
ولی مختار هدف اینم نیست چون یادت باشه دستیارش به لوکی و خودش به رونان که هدفشون حکمرانی و انتقام بود گفتن که هدفتون بچه گانه ست!از این واژه برای جفتشون استفاده کرد برای همین موندم که چیکار میخواد بکنه!!!
یه چیز دیگه م که درباره تانوس وجود داره اینه که خدمتکاران وفاداری نداره بلکه همه بخاطر ترس یا کمک گرفتن از قدرتش بهش خدمت میکنن و بهش وفاداری ای ندارن که تقریبا شکی ندارم دلیل شکست خوردنش همین میشه

نکته دیگه مکان جمع شدن سنگها که منم با حسن موافقم سنگا توی پارت یک تکمیل میشن،اگه دقت کرده باشید تو سری هری پاترم همچین اتفاقی افتاد منظورم جاییه که لورد وولدرمورت چوبو بدست میاره
ولی بازم احتمال داره بعضی از سنگارو قبل از فیلم بدست بیاره مثل همون ثور یا گاردینز

یه حسی بهم میگه جنگ بینهایت تو زمین نیست،منظورم اینه که جنگ نهایی تو زمینه ولی تا قبل از جنگ پایانی تو دنیاها یا سیاره های مختلف جنگای زیادی اتفاق میوفته و تانوس توی همش پیروز میشه که این باعث میشه اتحاد بی سابقه ای برای مقابله باهاش صورت بگیره
نقل قول کردن
Victor
+4 #33 Victor 1394-02-11 22:15
عالی بود عمو مثل همیشه
صحنه میان تیتراژی اونجرز 2 را چطور تفسیر میکنید؟
بنظرم این یه صحنه از فیلم جنگ های بینهایته یعنی ما صحنه ی کامل اینو تو فیلم جنگ های بینهایت خواهیم دید زمانی که همه ی سنگارو بدست آورده و اومده سراغ دستکش بینهایت تا فشنگشو پر کنه البته میتونیم تو یکی از دیگر فیلمای مارول هم ببنیم ولی مطمئنم تو جنگ بینهایت این اتفاق میفته و اینجوری که نمیشه ثانوس فقط خود دستکشو حمل کنه بدون اینکه حتی یکیش هم داشته باشه اول باید بدستش بیاره حداقل یکیشو بعد بیاد سراغ دستگش در ضم به گفته ی ثانوس هم دقت کنید تو تیتراژ
finally I'll do it my self
کلمه ی finally گویای همه چیزه یعنی حتماً یه قلطی کرده که اینو میگه مگه نه؟
به نظر شما ثانوس چطور به دستکش بینهایت دست یافته؟
همونطور که حسن آقا هم تو کامنت 7 گفتن ثانوس خودش این دستکشو ساخته و میخواد که با این روش همشونو یجا کنترل کنه چون مطمئناً اونایی که کالکتور درمورد این سنگا میدونرو ثانوس هم میدونه و میدونه که واسه کنترل همش باید یکاری بکنه یچیزی پیدا بکنه که همشونو داخش بزاره و واسه همین این دستکشو میسازه
ولی حالا او چطور قرار است به سنگ های بینهایت دست یابد؟
ثانوس تو همه ی فیلمایی که دیدیم در قبال افتادن سنگا بدست افراد خیلی خونسرده انگاری خودش میخواد همه ی این اتفاقا بیفته
مطمئناً ثانوس میتونست براحتی سنگ بینهایت ارب رو بدست بیاره ولی نمیدونم چرا از رونان درخواست چنین چیزی رو کرد یا خیلی راحت میتونست اون سنگ بینهایت Mind رو از لوکی بگیره ولی اصلاً توجه نمیکرد در رابطه با دیگر سنگا هم همین روالو داشت
اصلا سنگ های بینهایت الان کجا هستند؟ دو سنگ باقی مانده در کدام فیلمها معرفی خواهند شد؟
بنظر من اون سنگ بینهایت Soul تو دکتر استرنج سرو کلش پیدا میشه ولی اون سنگ بینهایت time رو نمیدونم دقت کنید که ما تا به اینجا هر سنگ بینهایتی رو که دیدیم مارول برای معرفیه هر کدومش یه فیلمه کامل کنار میزاره و واسه هر کدوم یه زمینه ی مناسب فراهم میکنه تا معرفیش کنه این سنگ روح احتمالاً تو دکتر اسرنج دیده میشه چون با یه فضایی کاملاً جادویی و ارواح گونه طرف خواهیم بود سنگ time هم باید زمینه براش فراهم بشه حالا من نمیدونم چطوری
اینم خودم اضافه کنم
اون دستکش بینهایت به همراه همه ی سنگای بینهایتش تو ازگارد چیکار میکنه؟
این صحنه نشون میده که بعد از تکمیل دستکش با سنگ های بینهایت دستکش به ازگارد برده میشه و مطمئناً این دستکش رو تو راهرو نمیزارن فقط مارول با این ایستر اگ خواسته نشون بده که قراره دستکش بینهایتو به همراه سنگاش تو ازگارد ببینیم
من میگم ثانوس فقط سه چهار تا از سنگارو تو دستکش میزاره و بعد دستکشو از دست میده بعد هم که سنگ افتاد به دست اونجرز به وسیله ی سنگی که پیشونیه ویژنه و همچنین سنگیکه پیش ثور و داخل ازگارده کامل میشه و ثور از دیگر اعضای اونجرز میخواد که اون دستکش باید تو ازگارد نگه داری بشه چون ایمنتره و همین طور هم میشه و میبرنش به ازگارد و ثانوس تو ازگارد شخصی بنام لوکی رو به عنوان هم پیمان داره و بدلیل اینکه لوکی در ماموریت اول ثانوسو ناامید کرد و خواسته اش برآورده نشد در حالی که ثانوس ارتش Chitauri رو در اختیارش گذاشته بود حتماً ثانوس میگه که توپ در میدان توئه و باید واسم یکاری بکنی اونم اینکه منو ببری ازگارد لوکی هم میبرتش حتماً میپرسید لوکی خودش استفادش میکنه ولی او باهوش تر از این حرفاست و مثل رونان نیست و میدونه که اگه اونو دستکش کنه نابود میشه البته من شک دارم در مورد آخری چون لوکی همیشه میخواسته بر ازگارد فرمانروایی کنه نه اینکه نابودش کن ولی اگه این اتفاق بیفته حتماً یدلیل قانع کننده ای واسه کارش داره
نقل قول کردن
A god name sparkles
+5 #34 A god name sparkles 1394-02-11 23:47
دو دستکش بینهایت در یونیورس سینمایی مارول وجود دارد!!!
بله! متن بالا رو درست خوندید ، رئیس استودیو مارول کوین فیج طی مصاحبه ای اعلام کرد: " آن دستکش بینهایتی که در صحنه ی میان تیتراژ اونجرز 2 میبینید همانی نیست که در فیلم ثور 1 در صنوقچه ی اودین مشاهده کردید"

این هم آپدیت سوالات مقاله:

پس آیا با وجود دو دستکش متفاوت:
آیا کسی با آن جفت دیگر دستکش بپا خواهد خواست تا thanos را متوقف کند؟
سنگ ها روی کدام دستکش قرار میگیرند؟
پس آیا با وجود دو دستکش احتمال وجود سنگ های بینهایت دیگری هم وجود دارد؟
نقل قول کردن
Banshee
+4 #35 Banshee 1394-02-11 23:59
#33
ولی به نظرم گفت Fine
یعنی یه جورایی به این معنی که "باشه، حالا که شما نمیتونید کاری کنید، خودم انجامش میدم..."
شایدم اشتباه میکنم. آخه یه بار بیشتر نگاهش نکردم...
نقل قول کردن
Banshee
+4 #36 Banshee 1394-02-12 00:04
#35
تایید میشه. الان دوباره نگاهش کردم. ثانوس میگه Fine, I'll Do It Myself
وای خدا جاش برولین هم رفت قاطی بازیگرای مورد علاقه ـم...
کسی فیلم Oldboy با بازی Josh Brolin و Elizabeth Olsen رو دیده؟؟
من دیدمش. به نظرم یک ساعت اول فیلم عالیه ولی بعدش ضعیف میشه. (شرمنده یه جورایی اسپم شد...)
نقل قول کردن
behrad81
+4 #37 behrad81 1394-02-12 00:23
سلام ببخشید من فقط اومدم بگم تا حداقل سه هفته دیگه نمیتونم بیام ببخشید
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #38 mokhtar 1394-02-12 01:19
#34:
بله
فایگی تایید کرد اون دستکشی که در تیتراژ پایانی عصر الترون دیدیم با اونی که در فیلم ثور دیدیم فرق داره
حالا چند حالت پیش میاد:
- اونی که در فیلم ثور بود فقط یه easter egg بوده و بس
- اونی که در فیلم ثور بود فقط یه کپی یا replica از روی دستکش اصلی بوده
- لوکی ثانوس رو فریب داده و دستکش قلابی بهش انداخته!
- کلا تو عالم سینمایی مارول از دستکش بینهایت زیاد یافت میشه . یعنی شاید به اندازه سنگها ، دستکش هم هست. پس شاید 6 دستکش وجود داشته باشه. در این صورت ...
- ادام وارلاک هم میتونه دستکش خودش رو داشته باشه و با اون به اونجرز کمک کنه تا ثانوس را شکست بدن

شما چی فکر میکنین؟
نقل قول کردن
ELEGANT
+3 #39 ELEGANT 1394-02-12 01:30
به نقل از Banshee:
#35
تایید میشه. الان دوباره نگاهش کردم. ثانوس میگه Fine, I'll Do It Myself
وای خدا جاش برولین هم رفت قاطی بازیگرای مورد علاقه ـم...
کسی فیلم Oldboy با بازی Josh Brolin و Elizabeth Olsen رو دیده؟؟
من دیدمش. به نظرم یک ساعت اول فیلم عالیه ولی بعدش ضعیف میشه. (شرمنده یه جورایی اسپم شد...)


واااای oldboy محشره !! البته از روی یه فیلم چینی به اسم oldboy 2003 ساختنش ولی عالیه
میدونی رو پوستر چی نوشته ؟ افراد دارای ناراحتی قلبی فیلمو نبینند !!! یعنی یکی از تکان دهنده ترین و کثیف ترین پایان بندی ها رو داشت
خیلی فیلم خوبی بود
هم درام قوی , هم اکشن خوب


--------------------------

درباره ثانوس و دستکش
اولا ممنون عمو مختار بابت طرح این مقاله و بحث
دوما اون دستکش تو ثور 1 رو کلا فراموش کنید , اون صرفا یه easter egg بود و اصلا نمیشه روش حساب کرد

اما اینکه ثانوس چجوری سنگ هارو بدست میاره و چرا خودش دست بکار نمیشه من چند تا ایده دارم
اولا ثانوس خودشو قوی ترین موجود کائنات میدونه و تو اونجرز 1 دیدیم که حتی شخصا با لوکی صحبت نمیکرد چون اونو در حد خودش نمیدونست !
تو اونجرز 1 ما دیدیم که ثانوس عصا رو بهش داد که با تسراکت برگرده و بجاش پاداش بگیره که لوکی تسراکت رو نیاورد , عصا رو هم به فنا داد :دی
تو محافظان کهکشان هم که به رونان گفت اون سنگ رو براش بیاره و اونم جاش اون تمدن رو براش نابود کنه
ولی رونان خودش یاغی شد !
پس ثانوس خودش نمیخواد دستاشو کثیف کنه , به نوچه هاش میگه کاراشو بکنه که این حرفمو اون جمله داخل تیتراژ اونجرز2 که ثانوس میگه , تایید میکنه ( خودم باید انجام بدم ! )

به نظر من , ما ثانوس رو تو ثور 3 میبینیم و احتمالا تو راگناروگ دست داره و باعث میشه ازگارد حسابی داغون بشه ( حتی ممکنه ازگارد سقوط کنه ! )

و اونجا تسراکت رو بدست میاره , من حتی ایده مردن ثور رو هم ممکن میدونم . چون هم الان ثور مونث داریم و هم احتمال حضور بتا بیل ری هم تو دنیای مارول هست

نمیدونم چقدر احتمال این یکی وجود داره , ولی ما تو ثور 3 هم شاید یه سنگ دیگه ببینیم . شاید time
ایده ام هم اینه , البته میدونم دارم چرت و پرت میگم :دی
سنگ زمان باعث بهم ریختن دنیای ازگارد میشه و یه سری هیولای باستانی میان و حتی ممکنه زمان رو بهم بریزه و باعث یه سری اتفاقات بشه

حس قوی ای بهم میگه بلک پنتر هم مثه کاپیتان یه تم جاسوسی 30یاسی داره با اکشن قوی
احتمال حضور یه سنگ تو بلک پنتر کمه ولی تو دکتر استرنج هست

ثانوس تو اخرای قسمت اول جنگ های بی نهایت دستکش رو کامل میکنه ولی این دلیل نمیشه اوایل فیلم بیهوده باشه , مسلما واسه بدست اوردن سنگ ها خون بپا میکنه !
این باز یه ایده دیگه رو مطرح میکنه :دی
تو جنگ های بی نهایت 1 موقع گرفتن سنگ ارب از سیاره Nova ممکنه ما کاراکتر Nova رو هم ببینیم . شاید یه شخصیت ابرقهرمان جدی نباشه تو اون فیلم ولی دیدن تلاشش و زمینه سازی واسه حضورش جالبه

ایثر رو فکر میکنم کالکتور خودش میده به ثانوس , حالا با حرف خوش یا با زور و مردنش ! ولی میده مطمئنم

دیگه بیش از این چرت و پرت نگم
عذرخواهی میکنم از اساتید سایت
اینم ایده های بنده با همین اطلاعات اندک
نقل قول کردن
ELEGANT
+2 #40 ELEGANT 1394-02-12 01:34
به نقل از mokhtar:
#34:
بله
فایگی تایید کرد اون دستکشی که در تیتراژ پایانی عصر الترون دیدیم با اونی که در فیلم ثور دیدیم فرق داره
حالا چند حالت پیش میاد:
- اونی که در فیلم ثور بود فقط یه easter egg بوده و بس
- اونی که در فیلم ثور بود فقط یه کپی یا replica از روی دستکش اصلی بوده
- لوکی ثانوس رو فریب داده و دستکش قلابی بهش انداخته!
- کلا تو عالم سینمایی مارول از دستکش بینهایت زیاد یافت میشه . یعنی شاید به اندازه سنگها ، دستکش هم هست. پس شاید 6 دستکش وجود داشته باشه. در این صورت ...
- ادام وارلاک هم میتونه دستکش خودش رو داشته باشه و با اون به اونجرز کمک کنه تا ثانوس را شکست بدن

شما چی فکر میکنین؟


عمو مختار , عالم مارول همین الانم خیلی داره پیچ در پیچ میشه . بنظرم بیشتر از این پیچیده اش نمیکنن بخصوص که قراره کلی کاراکتر جدید هم اضافه بشه . یواش یواش تمرکز کردن رو همه داستانک ها و داستان اصلی یونیورس سخت میشه و ادم زده میشه !
پس بنظرم خیلی تو در تو نمیشه , همون ایستر اگ یا کپی میتونه منطقی تر باشه
وجود چندتا دستکش بنظرم پیچیده میکنه جریانو
و اینکه اگه وارلاک دستکش خودشو داشته باشه , دیگه نبرد ادم وارلاک و ثانوس سر دستکش هیچ ؟ ( البته فکر نکنم کلا نبردی هم داشته باشن :lol: ) ولی مسلما وارلاک هم دستکش رو راحت بدست نمیاره
و یه حدس دیگه : تو فاز 3 باید منتظر مردن اونجرزهای بیشتری باشیم بنظرم
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #41 Bad joke 1394-02-12 01:34
#38
اون یه ایستر اگ بوده همین
بعدشم بعید میدونم کسی غیر از تانوس بتونه قدرت سنگا را رام کنه وگرنه ابهت تانوس چی میشه
وجدانا کارگردان فکر کرده باحاله تو فیلم ثور اونا اونجا گذاشتن گفته تو دنیای فضایی مارول چی باحاله گفتن اون گذاشتنش تو فیلم زیاد نباید جدیش گرفت
نقل قول کردن
ELEGANT
+3 #42 ELEGANT 1394-02-12 01:50
#40
با اینکه ثانوس رو کم نشون میدن تا ابهتش حفظ بشه تا فیلم جنگ های بی نهایت موافقم , ولی به نظرم شما اقای ریاحی , ثانوس تا اون موقع هیچ حضور دیگه ای نداره ؟؟ نمیشه خدایی !!
ثانوس الان راس هرم villain های ماروله از نظر قدرت ( البته گالاکتوس هست ولی تو MCU نیست )
بعدم تو توضیحاتی که از ثور 3 اومده اکثرا کلمه Apocalyptic یا Apocalypse رو استفاده کردن که احتمال سقوط ازگارد هست , ازگارد هم تمدن قوی و قدرتمندیه . واسه بالابردن ابهت ثانوس اگه دستشو بند کنن به درب و داغون کردن ازگارد بهتر نیست بنظرتون ؟
نقل قول کردن
Banshee
+2 #43 Banshee 1394-02-12 02:06
به نقل از ELEGANT:
به نقل از Banshee:
#35
تایید میشه. الان دوباره نگاهش کردم. ثانوس میگه Fine, I'll Do It Myself
وای خدا جاش برولین هم رفت قاطی بازیگرای مورد علاقه ـم...
کسی فیلم Oldboy با بازی Josh Brolin و Elizabeth Olsen رو دیده؟؟
من دیدمش. به نظرم یک ساعت اول فیلم عالیه ولی بعدش ضعیف میشه. (شرمنده یه جورایی اسپم شد...)


واااای oldboy محشره !! البته از روی یه فیلم چینی به اسم oldboy 2003 ساختنش ولی عالیه
میدونی رو پوستر چی نوشته ؟ افراد دارای ناراحتی قلبی فیلمو نبینند !!! یعنی یکی از تکان دهنده ترین و کثیف ترین پایان بندی ها رو داشت
خیلی فیلم خوبی بود
هم درام قوی , هم اکشن خوب

جالبه. الان که گفتی فیلم چینی و سال 2003 یادم اومد فیلمه رو. متاسفانه فیلمش رو ندیدم. ولی توی فیلم یه که مال 2003 هستش یه صحنه ای وجود داره که شخصیت اصلی توی یه راهرو راه میره و مبارزه میکنه(شبیه به بازی های دو بعدی) که اون صحنه فکر کنم جزو مبارزات برتر سینمای جهان به حساب میاد. جالبه توی فیلم 2013 هم یه همچین مبارزه ای رو جاش برولین انجام میده و دقیقا مثل فیلم 2003 توی کمرش یه چاقو هم میخوره...
نقل قول کردن
milad dmc
+2 #44 milad dmc 1394-02-12 10:09
بچه ها تور سه قرار داد با مارول امضا کرده تور 3،جنگ بینهایت 1 و 2 پس امکان مردن تور در راگناروگ وجود نداره
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #45 M. goblin 1394-02-12 10:15
دوستان نمیدونم کسی گفت یا نه ولی تایید شده که در mcu ما شاهد دو دستکش بینهایتیم.
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+4 #46 Ali Khodabandeh 1394-02-12 10:31
مگه چنتا سنگ بینهایت است که دوتا دستکش هست؟
اون یکی دست کیه؟
اون چجوریه؟
از دست مارول
نقل قول کردن
New Goblin
+5 #47 New Goblin 1394-02-12 11:05
به نقل از mokhtar:

من اینو نوشتم که با هم بحث کنیم و جواب سئوالات منو بدید:

صحنه میات تیتراژی اونجرز 2 را چطور تفسیر میکنید؟

به نظر شما ثانوس چطور به دستکش بینهایت دست یافته؟

ولی حالا او چطور قرار است به سنگ های بینهایت دست یابد؟

اصلا سنگ های بینهایت الان کجا هستند؟ دو سنگ باقی مانده در کدام فیلمها معرفی خواهند شد؟


شرمنده اون لحظه فقط درحد همین چند کلمه وقت داشتم!

خب به نظر من که اون دستکش هیچ سنگی توش نبود و مسلما اگه سنگها توش باشن باید بدرخشن ولی این خیلی عادی مث یه دستکش طلایی بود!مث این که اینو دستش کرد تا عزمش رو جزم کنه برای پیدا کردن این سنگها!

(دقت کردین قضیه این سنگها یکم شبیه یادگاران مرگ هری پاتر هست؟؟؟)

اگه اون دستکش در اون صحنه خالی از سنگ بوده باشه شاید ثانوس اون دستکش رو نوچه هاش براش ساختن که سنگهای بی نهایت رو بذاره توش و مسلما نیازی ب به دست آوردنش نداره ولی گذاشتش تو یه محفظه تا به چنگ دیگران نیفته!

سنگهای دیگه هم به نظر من تو این فیلمها خیلی احتمال رونمایی شون بالاس:
Thor RagnaroK
Doc Strange
Guardians of Galaxy 2
ــــــــ
همین الان بقیه کامنتارو خوندم و متوجه شدم چقدر نظراتم شبیه حسن آقاست!!! :eek: :eek: به خدا وقتی این متنو مینوشتم اصن هیچ نگاهی به کامنتا نکردم!!!!!!
نقل قول کردن
milad dmc
+3 #48 milad dmc 1394-02-12 11:10
بچه ها avengers چقدر تو امریکا فروخته.یکی بره ببینه خبرش اومد
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #49 mokhtar 1394-02-12 12:14
به نقل از milad dmc:
بچه ها avengers چقدر تو امریکا فروخته.یکی بره ببینه خبرش اومد


امار هنوز رسما منتشر نشده
پیشبینی میکنن افتتاحیه اش 213 میلیون باشه که بزرگترین افتتاحیه تاریخه!
رکورد قبلی هم دست اونجرز 1 بود با 208 میلیون
میگن فیلم در نهایت 2 میلیارد فروش میکنه
نقل قول کردن
Victor
+7 #50 Victor 1394-02-12 12:28
یه چیز بسیار جالب هم من بگم و نشون بدم که حسابی شیر تو شیر بشه 8)
من چون کمیک نخوندم نمیدونم دستکش تو کدوم دستک ثانوسه ولی یه سرچی زدم دیدم تو هردو بوده بعضی موقع ها تو دست چپ و بعضی موقع هم تو دست راست :o
این از دست راست
اینم از دست چپ
و دیگر عکسا
این عکسیه که جاش برولین رو تو کمیک کان به همراه دستکش بینهایت نشون میده دقت کنید دستکش دست چپشه
اینم عکسیه که از تیتراژ پایانی اونجرز گرفتم اینجا هم نشون داده میشه که ثانوس دستکشو دست چپش میکنه
این عکس هاییه که مارول تو کمیک کان 2010 بیرون داد مخصوص دست راسته
این هم اون عکسیه که دستکش بینهایتو تو ازگارد نشون میده دست راست
راستی این هم عکسی از ویدیویی که مارول به عنوان تیزر از فیلم جنگ بینهایت بیرون داد دست چپ
و این نشون میده دستکشی که تو این تیتراژ ثانوس دست چپش میکنه مخصوص خودشه و قراره همون دستکش چپ رو که ثانوس تو این تیتراژ دستش میکنرو تو فیلم جنگ بینهایت هم ببنیم چون تو تیزر فیلم جنگ بینهایت هم نشون داد که دستکش دست چپشه
ولی ولی این احتمال هم توسط داستان سکرت وارز از بین میره چون از قراره معلوم مارول کمیکاشو ریبوت خواهد کرد و بنوعی متناسب با دنیای سینماییش میکنه و تو داستان Secret Wars: Infinity Gauntlet مارول نشون داده که دستکش تو دست راست ثانوسه نه دست چپ
از اون طرف هم تو داستان Infinity Gauntlet قبلی دستکش تو دست چپ ثانوس بوده :o
اینا هم میتونن باشن البته احتماشون خیلی خیلی کمه
شایدم ثانوس دو دستکش دستش کنه :o
راستی آدام وارلوک هم دستکشو دست چپش میکنه
نظرتون؟ انگار واقعاً دو دستکش وجود داره :o
منکه گیچ شدم :o
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #51 mokhtar 1394-02-12 14:11
#50:
خدا بگم چیکارت کنه علی
کلی ذهنمو درگیر کردی
:o
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+3 #52 Mehrad Davaii 1394-02-12 17:04
دوستان 2 تا سوال داشتم...
1-تو سایت cosmicbook.com نوشته بود که تانوس رو از دارکساید کپی زدن درسته یا نه؟
2-جاش برولین قراره که نقش تانوس رو بازی کنه یا نه؟
ممنون
نقل قول کردن
iron man
+4 #53 iron man 1394-02-12 17:15
اره جاش برولین نقش ثانوس رو بازی میکنه.
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #54 Agent spidey 1394-02-12 18:10
عمو مختار مثل همیشه عالیه
نقل قول کردن
Victor
+3 #55 Victor 1394-02-12 18:25
#52
خب آره کپی زده شده دلیل بسبار بسیار قانع کننده هم داره اونم اینکه 2 سال زودتر از ثانوس خلق شده میبینی یه دلیله بسیار منطقیه بقیه ی کاراکترای مارول هم کپی شدست مثلا سایکلوپس ثور از سوپر من تونی استارک بلک پاندر و شوالیه ماه از بتمن گرین گابلین از جوکر آقای شگفت انگیز از پلاستیک من ددپول از دث استروک کویک سیلور از فلش میستیک از تو همونی که تو سریال فلش بود گربه ی سیاه از زن گربه ای انت من از اتم هاوک آی از اررو و خیلیای دیگه
راستی خود مارول هم از رو دی سی کپی شده و این دی سی بود که اول از مارول کاراکتر خلق کرد
میبینی همش کپیه واسه همین هم هست که کاراکترای دی سی همیشه بهترند واسه همینکه مارول فقط اسپایدیو داره و فقط رو اون مانور میده در حالی که دی سی مونده که از کدوم کاراکترش کمیک بده بیرون
نقل قول کردن
mtm
+4 #56 mtm 1394-02-12 18:48
به نقل از Mehrad Hidden:
دوستان 2 تا سوال داشتم...
1-تو سایت cosmicbook.com نوشته بود که تانوس رو از دارکساید کپی زدن درسته یا نه؟
2-جاش برولین قراره که نقش تانوس رو بازی کنه یا نه؟
ممنون


دارک ساید و ثانوس خیلی بهم شبیه هستند ولی اصلا درست نیست بگیم از روی هم کپی کردند چون انگیزه هاشون برای خباثت فرق میکنه . دارک ساید دنبال معادله Anti-Life هستش هستش ولی ثانوس دنبال به دست آوردن دل معشوقه اش به نام death

شخصا حس میکنم دارک ساید خفن تره ولی ثانوس جذاب تره (کلا ادم هایی که انگیزه هایی عشقی دارن برام جذاب ترن)
نقل قول کردن
Z-men
+4 #57 Z-men 1394-02-12 20:00
#50

کم کم قضیه داره جالب میشه!
خب من میخوام چندتا سوال مطرح کنم و جواب های احتمالی بهشون بدم، تا ببینیم کجا هستیم!
--------

در کامیک کان سال 2010 دستکش بینهایت رو میشد دید که اون دستکش برای دست راست بوده به احتمال خیلی خیلی زیاد این همون دستکشی هست که ازش توی فیلم ثور استفاده شده.
اما ما در اولین دیداری که با ثانوس داشتیم یعنی در فیلم اونجرز یک دستکش دیگر و دیدیم که دست چپ ثانوس بود!

سوال اول. چرا دستکش رو عوض کردن؟!

مقدمه . به نظرم مارول دستکش تو ازگارد رو الکی نشون نداده. الان که سال 2016 هست مارول تا 12 سال دیگه برنامه اش رو چیده اون موقع هم برنامه جنگ بینهایت رو داشته چون یه سال بعدش ثانوس اومده و دستکش بینهایت به وضوح تو کامیک کان به تصویر کشیده شده‌.

جواب اول. جاش برولین چپ دست بوده و با دستکش تو دست راست حال نمیکرده!!
جواب دوم. میخواستن اون دستکش تو ازگارد یه ایستر اگ باقی بمونه و مردم بفهمند که اون تموم شده است.

ما تو فیلم ثور همه ی چیزهایی که درون صندوقچه ادین بود رو به وضوح دیدیم . به جز دستکش بینهایت!

سوال . چرا کارگردان باید همچین کاری کنه؟!

جواب . چون یه ایستراگ بوده.
جواب دوم. چون دقت بیبنده رو در مورد اون میخواسته بالا بره یا به عبارتی با اون کار داشته.

اگر جواب دوم رو درست بگیریم پس دوباره میپرسیم چرا دستکش رو عوض کرده؟!
چرا باید کوین فایگی بیاد شخصا بگه این دو دستکش با هم فرق دارند در حالی که تابلوه که فرق دارند؟

جواب اول. اون دستکش ازگارد متعلق خواهد شد به ادام وارلاک.
جواب دوم. نبولا دختر ثانوس با استفاده از اون سنگ های بینهایت رو از پدرش میدزده و سنگ های قلابی تو دستکش ثانوس میذاره!!!

ما در فیلم های مارول دیدیم که ثانوس خودش دست به کار نمیشد و لوکی و رونان رو جلو فرستاد.

سوال. چرا ثانوس با اون عقلش باید همچین کاری کنه.
سوال دوم. ثانوس انقدر کم عقله که یه سنگ بینهایت رو که در اختیارش هست رو به لوکی بده؟!

جواب سوال اول. ثانوس ویژگی های سنگ ها رو میدونه اما نمیدونه که چطور باید همه ی اون ها رو کنترل کرد پس رونان و لوکی رو موش ازمایشگاهی میکنه تا بفهمه چطوری میتونه کنترلشون کنه.

جواب دیگر. ثانوس نمیخواد کسی بفهمه که داره دنبال این سنگ ها میگرده پس مجبوره به دیگران اعتماد کنه.

جواب سوال دوم.

ثانوس انقدر به خودش اطمینان داره که هر وقت خواست بتونه سنگ ها رو به دست بیاره و مشکلش کنترل کردن اون هاست.

جواب دیگر. ثانوس قصد داشته ببینه دو سنگ بینهایت در کنار هم میتونن قرار بگیرن یا نه پس لوکی رو با سنگ ذهن میفرسته کنار سنگ فضا!!

تا به حال از شش سنگ بینهایت چهارتا رو دیدیم و معرفی شدن.
سوال. دو سنگ دیگه رو قبل از فیلم جنگ بینهایت خواهیم دید و معرفی میشوند؟

جواب. بله! هنوز شب دراز است و غلندر بیدار. مارول زیاد فیلم داره میتونه اون دوتا رو معرفی کنه.

جواب دو. یکی از اون ها رو خواهیم دید و دیگری رو در قسمت اول میبینیم. احتمالا در فیلم دکتر استرنج یکی از سنگ ها که احتمالا سنگ روح باشه رو خواهیم دید.
من به شخصه فکر میکنم سنگ زمان رو در قسمت اول خواهیم دید و معرفی خواهد شد.

ما میدانیم که چهار سنگ معرفی شده الان کجا هستند.

سوال. ثانوس چطوری اون ها رو به دست میاره؟

جواب. ثانوس میدونه سنگ ها کجا هستند و یه جوری به گوش اونجرز میرسونه که من میخوام چه کار کنم و سنگ ها کجان. اونجرز سنگ ها رو یه جا جمع میکنن که ازش محافظت کنن در همین حال ثانوس غافلگیرشون میکنه و تمام. این طوری هوش ثانوس به نمایش در میاد.

جواب دو. ثانوس تک تک بره سراغ سنگ ها. این طوری اونجرز بعد از مدتی میفهمه و داستان هر کی زودتر برسه پیش میاد و داستان جذاب میشه.
البته باید اضافه کنم که من معتقدم داستان کامل شدن سنگ ها و دستکش رو ما در قسمت اول میبینیم و یهو دستکش کانل رو دست ثور نمیبینیم چون قراره ویژن بمیره.

سوال پیش امده!. ویژن چطور میمیره؟

جواب. همون طور که گفتم احتمالا یکی از دو سنگ مثلا سنگ زمان تا قبل از قسمت اول معرفی نمیشه. ثانوس که خودش نمیدونه سنگ زمان کجاست برای اونجرز و ویژن تله میذاره و یه ادرسی به گوششون میرسونه اون ها هم میرن اون جا و تو تله میافتن و ویژن از بین میره.

و سوالات دیگه که الان ذهنم کار نمیکنه.
اگر شما سوال و یا جواب احتمالی به ذهنتون رسبد بگید .
نقل قول کردن
movahedm
+2 #58 movahedm 1394-02-12 20:39
تا اونجایی که من دیدم همون چهار تا سنگم تو دستکش ثانوس نبود
احتمالا توی اونجرز 3 جنگ و جدل سر گرفتن سنگه
نقل قول کردن
Victor
+2 #59 Victor 1394-02-12 21:57
یه cameo هست تو فیلم اونجرز عصر اولتران

نظرتون؟ :-*
نقل قول کردن
M. goblin
+2 #60 M. goblin 1394-02-12 22:21
راستی اقای ترابی به نظرتون بهتر نیست مقاله ی منو یکم عوض کنیم؟! :-* بعضی چیزاش اشتباهه!!
نقل قول کردن
Z-men
+4 #61 Z-men 1394-02-13 12:11
به موضوع جالب:

برخی از هواداران به نکته ی جالبی در مورد ارتباط ثانوس و سنگ های بینهایت کشف کرده اند که می تواند تصادفی باشد و یا کوین فایگی از ان چه فکر میکردیم باهوش تر بوده است!

تا به حال چهار سنگ بینهایت معرفی شده اند٬ تا حالا دقت کردید چرا هیچ کدوم از سنگ ها با نام خودشون معرفی نشدند و ابتدا در قالب چیز دیگری بودند و اسم دیگری داشتند؟!
حال بیاییم به اسمشون دقت کنیم و اسم ثانوس )THANOS) دقیقا شش حرف دارد!:

T برای حرف اول اولین سنگ بینهایت در قالبTesseract ، مکعب ابی فضایی، معرفی شد ان هم در فیلم cap :the first avenger و بعد فهمیدبم که این همان space gem است.

H هنوز نمیدانیم.

A برای دومین سنگ که Aether در فیلم thor : the dark world دیدیم و احتمال فراوان همان Reality Gem است.

N, هنوز نمیدانیم.

O , سنگ قدرت را اولین بار در محافظین کهکشان در قالب Orb دیدیم که قدرت نامحدودی به صاحبش میداد.

S , عصای لوکی که همان Scepter ان را شناختیم و بعدا فهمیدن یک سنگ بینهایت است در واقع Mind Gem که قدرت تسلط بر فرد رو به دارنده اون میده.

حالا این موضوع تصادفیه یا خیر یعنی سنگ های Time و Soul از این قاعده پیروی میکنند و در قالب دیگری که با H و یا N اغاز میشوند معرفی می شوند؟!!
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #62 mokhtar 1394-02-13 14:50
61#:
interesting
:o
نقل قول کردن
superior spider boy
+1 #63 superior spider boy 1394-02-26 22:15
من که تعجب کردم :o راستی...
نقل قول کردن
mtm
#64 mtm 1394-02-26 22:30
به نقل از superior spider boy:
من که تعجب کردم :o


بله درسته
شما عضو جدید هستی؟
به سایت خوش امدی ;-)
نقل قول کردن
superior spider boy
#65 superior spider boy 1394-02-27 13:27
بله من عضو جدیدم
ممنون
نقل قول کردن
Master Spidey
#66 Master Spidey 1395-02-05 13:50
من که میگم بعد وقایع فیلم محافظان کهکشان هست. چون وقتی ثانوس به رونان گفت ارب رو برام بیار تا سیاره رو نابود کنم. میخواست ارب رو بگیره تا خودتون میدونین دیگه بزاره توی دستکش بینهایت ولی وقتی رونان ارب رو برای خودش گرفت و خواست اون سیاره رو نابود کنه ولی نشد و ارب افتاد دست نیرو های نوا. پس ثانوس منظورش از اینکه باشه. خودم انجامش میدم اینه که میخواد خودش اون سنگ هارو پیدا کنه. شاید توی محافظان کهکشان 2 یه سرقت از نیروی نوا رخ بده که در آن ارب ناپدید شده.
نقل قول کردن
StarLord
#67 StarLord 1395-02-17 23:50
اگه دقت کنین تو فیلم دستک خالی بود
نقل قول کردن
ironmohammad
#68 ironmohammad 1396-01-27 13:42
#33
می شه اونجایی که گفتی چرا لوکی خودش دستکش رو نمی بره را یک بار دیگه واضح تر توضیح بدی آخه درست نفهمیدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید