10 چیزی كه از تریلر بازی جدید مرد عنكبوتی فهمیدیم

10 چیزی كه از تریلر بازی جدید مرد عنكبوتی فهمیدیم

امروز سلطان بازی های سوپرهیرویی پس از اینكه مدتها بود خودنمایی نكرده بود  دوباره به عرصه بازگشت و   به طور ناگهانی تریلری از بازی جدید مرد عنكبوتی منتشر شد (اگر آن را ندیده اید اینجا را كلیك كنید). بنابراین این شما و این هم تحلیلی بر این تریلر!

 

1- این بازی ربطی به فیلم های مرد عنكبوتی نداره

بازي جديد مرد عنكبوتي

خلاصه داستانی كه شركت سازنده بازی منتشر كرده كاملا نشون میده كه این بازی و داستانش ربطی به فیلم های قبلی یا بعدی مرد عنكبوتی نداره:

Marvel and Insomniac Games have teamed up to create a brand-new and authentic Spider-Man story. This isn’t the Spider-Man you’ve met before, or seen in a movie. This is an experienced Peter Parker who’s more masterful at fighting big crime in New York City. At the same time he’s struggling to balance his chaotic personal life and career while the fate of nine million New Yorkers rests upon his shoulders.

"مارول و شركت Insomniac Games با هم متحد شده اند تا یك داستان كاملا جدید و حقیقی از مرد عنكبوتی خلق كنند. این اسپایدرمنی نیست كه قبلا باهاش ملاقات كرده باشید یا در سینما دیده باشید. این یك پیتر پاركر باتجربه است كه در مبارزه با جنایت در شهر نیویورك تجربه بیشتری داره. در عین حال او داره سعی میكنه بین زندگی و حرفه پرتلاطم خودش تعادل ایجاد كنه. همچنين سرنوشت 9 میلیون نفر از مردم نیویورك بر دوش اوست".

بنابراین معلومه كه مرد عنكبوتی در این بازی تازه كار نیست . به علاوه نوع حركات و ضرباتش نشان از تجربه داره و این باز هم ثابت میكنه این بازی ربطی به فیلم جدید مرد عنكبوتی كه سال بعد میاد نداره چون تو اون فیلم قراره یك مرد عنكبوتی تازه كار ببنیم. ضمن اینكه پیتر پاركر در ابتدای تریلر میگه كه مردم شهر روش حساب میكنند و این باز هم نشون میده كه ایشون تازه كار نیست.

 

 2- چرا این بازی فقط برای PS4 داره میاد؟

بازي spiderman ps4

برای اولین بار در تاریخ بازی های مرد عنكبوتی این عنوان قراره به صورت انحصاری و فقط برای PS4 بیاد. ولی چرا واقعا ؟ دلیلش كه رسما اعلام نشده ولی الان تو سایت های اینترنتی خارجی دو تا فرضیه مطرحه كه البته ممكنه هر دوی اونا هم غلط باشه!

- اینكه این بازی قراره انحصارا برای سونی ساخته بشه احتمالا جز توافق دیزنی و سونی بوده. یعنی یكی از شرط های سونی برای قرض دادن مرد عنكبوتی به دنیای سینمایی مارول این بوده كه بازی های این شخصیت رو منحصرا برای كنسول خودش تولید كنه.

- شركت سازنده این بازی یعنی Insomniac، از زیرمجموعه های سونی به حساب میاد و بنابراین این بازی هم انحصارا برای PS4 ساخته میشه.

 

3- صداپیشه مرد عنكبوتی شناخته شد؟

4- صداپیشه مرد عنكبوتی شناخته شد؟

هنوز صدا پیشه مرد عنكبوتی نامش رسما اعلام نشد ولی اگه خوب دقت كنید به نظر میرسه كه «یوری لاونثال»  (Yuri Lowenthal) باشه . لاونثال صداپیشه كاركشته ای هستش و در انواع و اقسام كارتون های معروف مثل ben ten و یانگ جاستیس و ترنسفمرز و ناروتو و .. حرف زده. ولی مهم تر از همه اینه كه ایشون در بازی موبایل Spider-Man Unlimited هم جای پیتر پاركر حرف زده و احتمالا به همین خاطره كه برای این بازی انتخاب شده. البته او قبلا سال 2011 هم جای اسپایدرمن در بازی Marvel Super Hero Squad Online حرف زده بود.

 

4- یك نیویورك بسیار پرجزئیات

شهر نیویورك زادگاه مرد عنكبوتی و بخش لاینفك دنیای این شخصیته ، به طوریكه میشه گفت مرد عنكبوتی با این شهر رابطه ارگانیك داره. كاملا معلومه كه نیویوركی كه در این بازی شاهدش خواهیم بود از نظر دقت و توجه به جزئیات نه تنها در بازی های مرد عنكبوتی بلكه در خیلی از گیم های سبك open world سابقه نداشته. فقط كافیه در ابتدای تریلر به تصویری كه براتون انتخاب كردم دقت كنید تا متوجه این قضیه بشید. مخصوصا به اینكه در پس زمینه یك جرثقیل دیده میشه:

نيويورك مرد عنكبوتي

این نشون میده سازندگان بازی كاملا به حال و هوای نیویورك وفادار بوده اند و میدونند كه در این شهر همیشه داره ساخت و ساز ميشه.

این تصویر هم هست:

اونایی كه نیویورك رفتند میدونند كه این شهر خیابان یك طرفه زیاد داره و اینم یكی از اوناست و تراكم ماشین ها و همچنین حضور تاكسی های زردرنگ نشون میده كه سازندگان چقدر به جزئیات این شهر دقت داشته اند. ضمنا حضور تعداد زیاد عابرین تو پیاده رو نشون میده كه بلاخره شاهد یك نیویورك زنده و باطراوت در این بازی خواهیم بود.

 

5- لباس مرد عنكبوتی از منابع مختلف الهام گرفته

لباسی كه بر تن مرد عنكبوتیه به نظر تركیبی از لباس های مختلف اوست. یعنی مثلا لنزهای متحرك داره كه قطعا از لباس مرد عنكبوتی در فیلم جنگ داخلی الهام گرفته شده.

حتی به نظر میرسه كه جنس این لباس هم از همونیه كه در جنگ داخلی بود. همچنین درست مثل لباس مرد عنكبوتی در این فیلم، تارهای عنكبوتی روی لباس، برجسته یا raised نیستند:

لباس نو مرد عنكبوتي 

البته نوارهایی كه بخش ران و پایین تنه لباس به چشم میخوره آدم را به یاد لباس فیلم مرد عنكبوتی شگفت انگیز 1 میندازه. همچنین این تصویر نشون میده كه مرد عنكبوتی كتانی يا كفش ورزشي به پا داره و این هم باز انگار از فیلم مرد عنكبوتی شگفت انگیز 1 الهام گرفته شده:

 

ضمنا عنكبوت بزرگ و سفیدرنگی كه روی سینه و پشت لباسش هست آدم را یاد لباس اسكارلت اسپایدر بن رایلی و Spider-Man Unlimited میندازه!

لباس اسپيادرمن   لباس spiderman unlimited 

 

 

6- تاب خوردن بسیار روان و سیال

این صحنه كاملا نشون میده كه قراره موقع تاب خوردن، تارهای مرد عنكبوتی به ساختمان ها اصابت كنند:

 تاب خوردن بسیار روان و سیال

ما قبلا هم در بازی هایی مثل spider-man 2 یا حتی the amazing spider-man 2 كه سال 2014 عرضه شد همچین سیستمی برای تاب خوردن در سطح شهر داشتیم ولی ایندفعه واقعا تحول بزرگی را شاهدیم و مطمئن باشید كه از این نظر بازی عالی خواهد بود

 

7- نورمن آزبورن تو بازی هست؟!

اینجا دیگه قضیه داره جالب میشه!

در روی یكی از بیلبوردهای سطح شهر میبینیم كه نوشته "انتخاب ما برای شهردار شهر: آزبورن":

نورمن آزبورن تو بازی هست

حالا منظورش كدوم آزبورنه؟ هری یا نورمن؟ من كه صد در صد میگم نورمنه. بنابراین امیدواریم كه نورمن آزبورن در این بازی حضور چشمگیری داشته باشه. اگه اینطور باشه پس حتما با یك نورمن آزبورن واقعا جاه طلب و با نفوذ روبرو خواهیم بود چون قصد داره شهردار شهر بشه و این عالیه!

 

8- دیلی بیوگل هم در بازی هست!

خودتون ببینید:

ديلي بيوگل 

البته معلوم نیست كه واقعا دیلی بیوگل و جی. جونا جیسمون چقدر در این بازی نقش دارند ولی امیدواریم نقششون فقط به ایستراگ های اینچنینی خلاصه نشه!

 

9- مستر نگاتیو در بازی حضور داره؟

ما در تریلر اشاره خاصی با boss ها ندیدیم و معلوم نیست كه مرد عنكبوتی با كدامیك از دشمنان معروف خودش قراره در این بازی بجنگه ولی چیزی كه مشخصه آدم هایی كه او باهاشون مجینگید ماسك هایی داشتند كه قبلا بر صورت افراد «مستر نگاتیو» دیده بودیم:

مستر نگاتيو 

افراد مستر نگاتيو inner demons

پس آیا مستر نگاتیو در بازی هست و حضور چشمگیری داره؟

(براي اشنايي با مستر نگاتيو، اين مقاله رو بخونيد)

 

10- اون صحنه داخل رستوران قضیه اش چی بود؟

در بسیاری از لحظات تریلر شاهد حركات آكروباتیك مرد عنكبوتی در سطح شهر و در مبارزه با دیگران هستیم ولی یك صحنه در تریلر هست كه نقطه عطف اون محسوب میشه و اونم جاییكه كه مرد عنكبوتی جست و خیز كنان از روی میزهای داخل یك رستوران میپره و آخرش هم از پنجره میره بیرون:

اون صحنه داخل رستوران قضیه اش چی بود

ولی سئوال اینجاست كه آیا این بخشی از گیم پلی واقعی بازیه یا بخشی از صحنه های سینمایی (cutsecne)؟ به نظر میرسه كه جزو گیم پلی باشه ولی آیا در طول بازی میشه وارد همه ساختمون ها یا رستوران ها شد و همچین كاری كرد؟ خیلی بعیده چون كنسول های نسل فعلی گنجایش همچین حركاتی رو ندارند.

 

نظر شما چیست؟ شما چه موارد دیگری را در تریلر شناسایی كردید؟

 

نویسنده: عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد بازی های مرد عنکبوتی

تاریخچه بازی های مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amazing Spidey
#1 Amazing Spidey 1395-03-25 16:04
یه سوال کسی اینجا اساسینز 3 یا 4 رو بازی کرده ؟
تو ایندو نسخه وقتی میرفتی تو خونه یک یجورایی دیگه کنترل دست ادم نبود و با حرکات اتروباتیک توسط اون خونه میانبر میزد
فکر کنم مورد اخر هم یه چیزی شبیه اون باشه
در کل واقعا مشتاق شدم و بیش از حد منتظرم
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1395-03-25 16:09
به نقل از Amazing Spidey:
یه سوال کسی اینجا اساسینز 3 یا 4 رو بازی کرده ؟
تو ایندو نسخه وقتی میرفتی تو خونه یکی یجورایی دیگه کنترل دست ادم نبود و با حرکات اتروباتیک توسط اون خونه میانبر میزد
فکر کنم مورد اخر هم یه چیزی شبیه اون باشه
در کل واقعا مشتاق شدم و بیش از حد منتظرم

تو اساسينز 3 بود، درسته؟ منم فكر كنم درست حدس زدي . مثل همونه احتمالا
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#3 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:13
مقاله عالی بود ولی ...

نوشته بودین برای اشنایی با مستر نگاتیو این مقاله رو بخونین

دقیقا کدوم مقاله :o
؟
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#4 Reverse Spidey 1395-03-25 16:14
#1
ایشون راست میگه.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#5 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:15
اقای ترابی میشه تو این پست تو قسمت نظرات یه نقد کوتاه از تریلر این بازی بنویسم ؟

اسپم به حساب نمیاد ؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#6 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:17
به نقل از Amazing Spidey:
یه سوال کسی اینجا اساسینز 3 یا 4 رو بازی کرده ؟
تو ایندو نسخه وقتی میرفتی تو خونه یک یجورایی دیگه کنترل دست ادم نبود و با حرکات اتروباتیک توسط اون خونه میانبر میزد
فکر کنم مورد اخر هم یه چیزی شبیه اون باشه
در کل واقعا مشتاق شدم و بیش از حد منتظرم



بله منم گرفتم چی شد

و دقیقا درست گفتی 8)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#7 Nightwatcher 1395-03-25 16:17
میتونه بازی فوق العاده ای باشه اگه داستانش هم خوب باشه.

لباسش هم بیشتر از لباس جنگ داخلی پیروی میکنه.

میتونه در حد و اندازه سری آرکام ظاهر بشه اگه دشمنان معروف اسپایدی به همراه مراحل مهیج داشته باشه.

راستی این بازی open world ه؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:18
یه سوال !

چرا اواتار عمو مختار اینجا همون قبلیه ؟ :o
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#9 Reverse Spidey 1395-03-25 16:18
به نظر من نورمن در بازی حضور نداره و فقط چند تا اشاره بهش میشه! فکر میکنم این بازی میخواد مثل بازیهای آرکهام سیتی و آرکهام اورجینس عمل کنه. یعنی اول یک اسپایدر من با تجربه نشون بده بعدش کم کم برگرده به عقب و زمان درگیریش با دشمنان اصلیش مثل همین نورمن و در این بازی نورمن یا ناپدید شده یا مرده یا یه بلایی سرش اومده!
ولی بازم فرضیه هست.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#10 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:19
به نقل از Nightwatcher:
میتونه بازی فوق العاده ای باشه اگه داستانش هم خوب باشه.

لباسش هم بیشتر از لباس جنگ داخلی پیروی میکنه.

میتونه در حد و اندازه سری آرکام ظاهر بشه اگه دشمنان معروف اسپایدی به همراه مراحل مهیج داشته باشه.

راستی این بازی open world ه؟



فک کنم اره
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#11 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:23
#3

ممنون درست شد
نقل قول کردن
young spider
#12 young spider 1395-03-25 16:25
اگه نورمن باشه ، یا درگیری باند نورمن با مستر نگاتیو را شاهد هستیم یا همکاری این دو باند برای از بین بردن اسپایدرمن و حکومت بر شهر . شاید نورمن واقعا ‌‌پشت ماجرا مستر نگاتیو هست . البته قطعا بازی نزدیکی اکران فیلم اسپایدرمن میاد و امکانش هم هست که ویلن فیلم ، تو بازی هم باشه ولی با یک اریجین و لباس دیگه .
حداقل خدا کنه یه چند تا ایستراگ از دیگر سوپرهیرو ها هم ببینیم . تنها چیزی که mcu کم داره ، بازی کنسولی هستش .
اگه بازی انحصاری ایکس باکس وان بود ، امکان داشت چند وقت بعدش برای PC بیاد مثل تومب رایدر یا کوانتوم بریک یا ... ( انحصاری زمانی ) ولی ....
حالا که انحصاری ps4 هست ، تو کما هم نمی تونید روی کنسول دیگری یا PC تجربه کنید ( مثل آنچارتد ۴ یا لست گاردین )


ببخشید اگه اسپم بود
:oops: :oops:
( گفتم یادی از خاطراتمون بکنیم )
نقل قول کردن
Nightwatcher
#13 Nightwatcher 1395-03-25 16:25
پتانسیل اسپایدرمن اونقدر زیاده که به نظر من توی صفحات کمیک جا نمیشه و باید توی فیلمها و بازیهای اینچنین ازش به بهترین نحو استفاده بشه و آثاری عظیم ازش ساخته بشه.
نقل قول کردن
mokhtar
#14 mokhtar 1395-03-25 16:26
به نقل از Cap Spider Potter:
مقاله عالی بود ولی ...

نوشته بودین برای اشنایی با مستر نگاتیو این مقاله رو بخونین

دقیقا کدوم مقاله :o
؟

الان روش كليك كني ميري به اون مقاله مورد نظر
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #15 mokhtar 1395-03-25 16:30
به نقل از Nightwatcher:
پتانسیل اسپایدرمن اوقدر زیاده که به نظر من توی صفحات کمیک جا نمیشه و باید توی فیلمها و بازیهای اینچنین ازش به بهترین نحو استفاده بشه و آثاری عظیم ازش ساخته بشه.

ولي قبلا هم به خوبي از اين پتانسيل استفاده شده
انيميشن: spectacular spiderman
سينما: فيلم هاي مرد عنكبوتي 1و و2
بازي: اسپيادرمن ps1، مرد عنكبوتي 2 (ps2، xbox)، ultimate spiderman، و shattered dimensions

درسته الان مدتيه ما از اسپايدي بازي درست و درمون نداريم ولي اسپيادرمن در كنار بتمن قطعا بهترين سوپرهيرو در زمينه تاريخچه بازي هاي رايانه اي هستش

منتهي به قول استاد ترابي ما ايراني ها كلا حافظه تاريخي مون ضعيفه همش در زمان حال زندگي ميكنيم، مخصوصا نسل جديد :-*
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1395-03-25 16:32
به نقل از Cap Spider Potter:
اقای ترابی میشه تو این پست تو قسمت نظرات یه نقد کوتاه از تریلر این بازی بنویسم ؟

اسپم به حساب نمیاد ؟

نه، به حساب نمياد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#17 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:32
#14

بله ممنون

در نظر ۱۱ هم نوشتم درست شد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#18 Cap-Spider Potter 1395-03-25 16:33
به نقل از mtm:
به نقل از Cap Spider Potter:
اقای ترابی میشه تو این پست تو قسمت نظرات یه نقد کوتاه از تریلر این بازی بنویسم ؟

اسپم به حساب نمیاد ؟

نه، به حساب نمياد



تنکس

پس مینویسم
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#19 j.jonah jameson 1395-03-25 16:34
خدا از دهنت بشنوه عمو
ای خدا یعنی دوباره میشه یه حالگیری از این عنکبوت کوچولو بکنیم ؟
خدایی حضور نورمن در این بازی حتی از وجود منم مهمتره !!! :-*
این بازی باید همچین دشمنی داشته باشه ( صرفا نورمن هم گابلین باشه به کسی بر نخوره ها ولی هری کمی منگل میزنه ، خباثتش زیاد به دل نمیشینه . )

من واقعا از محیط بازی لذت بردم . درسته که در مقاله کامل بهش اشاره شد ولی نکته مهمش همین بود که شاهد یه نیویورک زنده هستیم .
خدا کنه بشه تو خونه ها رفت .... حالا نه همه ی خونه ها اونایی که آدم توش باشه و دفعه بعد که دوباره میری ادماش هنوز هم باشند نه اینکه دیگه اثری ازشون نباشه .

آقا منم یه مژده ای بدم که اگر این بازی با نقد های خوبی مواجه شد. ( منظورم نقد اساتید این سایته نه این گیمر های آماتور زبون نفهم ، مردک هنوز فرق بین R1 R2 رو نمیدونه داره خود شیرینی میکنه . شمال رو میگیره جنوب میزنه ) منم تمامی گیمپلی هایی که واقعا ارزش دیدن داره رو دانلود و آپلود میکنم ( اگر اجازه هست )
آقا نظرتون راجب راینو در این بازی چیه ؟ بگید لطفا
نقل قول کردن
Nightwatcher
#20 Nightwatcher 1395-03-25 16:35
#15
بله
من نگفتم قبلا از پتانسیلش استفاده نشده.
منظورم این بود که فیلمها و بازیهای اسپایدرمن خیلی خیلی بهتر از اینها هم میتونه باشه.

من خودم بازی اسپایدرمن ps1 رو میپرستیدم. همچنین فیلمهای سم ریمی.
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#21 Amazing Spidey 1395-03-25 16:36
راستی یه چیزی رو دقت کردین ؟
رو اون روزنامه دیلی بیگول نوشته وات نکست :"بعدی چیه ؟"
بنظرتون منظورش چیه ؟
نقل قول کردن
iron man
#22 iron man 1395-03-25 16:36
ممنون عمو مختار عالی بود من که به شخص منتظر همچین بازی بودم خود من که کنفرانس سونی رو زنده می دیدم وقت معرفی این بازی داشتم از خوشحالی سکته می کردم :-) با توجه به استدیو که بازی رو می سازه قطعا شاهکار خواهد بود
--------------- ---
نقل قول کردن
beast boy
#23 beast boy 1395-03-25 16:36
آقای ترابی اون مقاله که برای ترجمه دادید عکساش خیلی ناجوره چیکار کنمشون عکس را؟
جایگزین کنم؟
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1395-03-25 16:40
به نقل از beast boy:
آقای ترابی اون مقاله که برای ترجمه دادید عکساش خیلی ناجوره چیکار کنمشون عکس را؟
جایگزین کنم؟

عكس مهم نيست
خودمون جايگزين ميكنيم
نقل قول کردن
young spider
#25 young spider 1395-03-25 16:41
به نقل از Amazing Spidey:
راستی یه چیزی رو دقت کردین ؟
رو اون روزنامه دیلی بیگول نوشته وات نکست :"بعدی چیه ؟"
بنظرتون منظورش چیه ؟


حملات باند مستر نگاتیو ، یا باند نورمن
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#26 j.jonah jameson 1395-03-25 16:44
به نقل از Amazing Spidey:
راستی یه چیزی رو دقت کردین ؟
رو اون روزنامه دیلی بیگول نوشته وات نکست :"بعدی چیه ؟"
بنظرتون منظورش چیه ؟


اگر نویسنده اش من باشم شک نکن مردعنکبوتی مردم رو از یه آتش سوزی ..... یه بلایی نجات داده بعد منم دارم میکوبونمش ( ای جان ) و منظورم از بعدی چیه اینه که بلایی بعدی ای که این خزنده دیوار پیما میخواد سر مردم بیاره چیه .
خدا کنه حداقل چند جا حالشو بگیره .
نقل قول کردن
mehran spidey
#27 mehran spidey 1395-03-25 16:47
مرسی عمو مقاله خیلی خوب بود راستش من پولشو دارم تا ps4 بخرم یعنی چیزی حدود یک و چهارصد دارم اما راستش بابام اجازه نمیده و میگه که بازیاش گرونه و همچنین میگه بازی کردن مال بچه هاس و غیره ولی سعی میکنم راضیش کنم تا برام بخره دعا میکنم یه بار بگه باشه :cry:
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1395-03-25 16:48
اقاي عليجاني اين خبر گيم پلي جديد اينجاستيس 2 رو بزار تو سايت لطفا
منم الان ويدئوش رو تو كانال ميزازم
نقل قول کردن
iron man
#29 iron man 1395-03-25 16:50
چشم همین الان
نقل قول کردن
mehran spidey
#30 mehran spidey 1395-03-25 16:54
به نقل از j.jonah jameson:
خدا از دهنت بشنوه عمو
ای خدا یعنی دوباره میشه یه حالگیری از این عنکبوت کوچولو بکنیم ؟
خدایی حضور نورمن در این بازی حتی از وجود منم مهمتره !!! :-*
این بازی باید همچین دشمنی داشته باشه ( صرفا نورمن هم گابلین باشه به کسی بر نخوره ها ولی هری کمی منگل میزنه ، خباثتش زیاد به دل نمیشینه . )

من واقعا از محیط بازی لذت بردم . درسته که در مقاله کامل بهش اشاره شد ولی نکته مهمش همین بود که شاهد یه نیویورک زنده هستیم .
خدا کنه بشه تو خونه ها رفت .... حالا نه همه ی خونه ها اونایی که آدم توش باشه و دفعه بعد که دوباره میری ادماش هنوز هم باشند نه اینکه دیگه اثری ازشون نباشه .

آقا منم یه مژده ای بدم که اگر این بازی با نقد های خوبی مواجه شد. ( منظورم نقد اساتید این سایته نه این گیمر های آماتور زبون نفهم ، مردک هنوز فرق بین R1 R2 رو نمیدونه داره خود شیرینی میکنه . شمال رو میگیره جنوب میزنه ) منم تمامی گیمپلی هایی که واقعا ارزش دیدن داره رو دانلود و آپلود میکنم ( اگر اجازه هست )
آقا نظرتون راجب راینو در این بازی چیه ؟ بگید لطفا

ببخشید دخالت کردم ولی به نظرم اگه راینو باشه خیلی حال میده مثلا با شاخش یه ماشینو پرتاب میکنه بعد ما باید ماشینو بگیریم خیلی حال میده ولی من دوست داشتم حالت داستانی نداشت مثلا کلی جهان آزاد بود بعد هر وقت یه اتفاقی میفتاد رو نقشه نشون میداد بعد ما میرفتیم میدیدیم مثلا مستر نگاتیوه اینجوری طبیعی تر میشد بعد مثلا میشد رفت خونه خوابید
نقل قول کردن
beast boy
#31 beast boy 1395-03-25 16:56
به نقل از mtm:
به نقل از beast boy:
آقای ترابی اون مقاله که برای ترجمه دادید عکساش خیلی ناجوره چیکار کنمشون عکس را؟
جایگزین کنم؟

عكس مهم نيست
خودمون جايگزين ميكنيم


آقای ترابی بعد اون بخش اول هست که نوشته قرارداد یهودا من توی جرمش به مشکل برخوردم بقیه را کلشون را ترجمه کردم اما با توی این یکی به با مشکل مواجه شدم میشه کمک کنید لطفا؟ :oops:
نقل قول کردن
Kousha-Spider
+1 #32 Kousha-Spider 1395-03-25 16:57
مرسی از عمو مختار! خیلی دقیق مورد بررسی قرار گرفت :-)
مورد 2 : Insomniac زیر مجموعه ی سونی نیست ولی یکی از شرکت هایی هست که بعضی از بهترین انحصاری های سونی رو میزنه، دو سال پیش یه بازی برای ایکس باکس وان داد. این استدیو حداقل یک سال هست که داره این بازی رو میسازه. نکته ی خوب این هست که مستقیما با Marvel Games همکاری میکنه و مارول یه جورایی بر روی بازی نظارت میکنه.پس باید مطمئن باشیم از جانب کمیکی هوادارای اسپایدی رو راضی میکنه ;-)

مورد 10:به نظرم این صحنه مستقیما از گیم پلی هست فقط اینکه تو محیط هایی مثل رستوران انجام حرکات با دکمه ها فرق میکنه.مثلا وقتی میخواهید به سمت جلو برید از میزی به میز دیگه میره و وقتی تار میزنید به ستون تار میزنه :lol:

در کل به شدت امیدوارم بالاخره بعد از مدت ها یک بازی عالی از اسپایدی ببینیم :D
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1395-03-25 17:01
#31:
باشه ايميل كن. يه نگاهي ميكنم
نقل قول کردن
beast boy
#34 beast boy 1395-03-25 17:04
به نقل از mtm:
#31:
باشه ايميل كن. يه نگاهي ميكنم

دستت درد نکنه آقای ترابی که کمکم می کنید واقعا ممنون
فقط به ایمیل سایت؟ یا ایمیل شما؟چون من ایمیلتون را ندارم
بعد اون نقد را هم نخواندید؟
همانی که مدیریت براتون ارسال کرد؟
نقل قول کردن
Agent spidey
#35 Agent spidey 1395-03-25 17:09
آقای ترابی نظر شما درباره تریلر بازی چیه؟
نقل قول کردن
J.A.R.V.I.S
#36 J.A.R.V.I.S 1395-03-25 17:09
تاریخ عرضه اعلام شده؟؟؟ :sigh:
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1395-03-25 17:11
به نقل از beast boy:
به نقل از mtm:
#31:
باشه ايميل كن. يه نگاهي ميكنم

دستت درد نکنه آقای ترابی که کمکم می کنید واقعا ممنون
فقط به ایمیل سایت؟ یا ایمیل شما؟چون من ایمیلتون را ندارم
بعد اون نقد را هم نخواندید؟
همانی که مدیریت براتون ارسال کرد؟

شما به ايميل سايت بفرستش. درباره نقد هم تو ايميل بهت ميگم
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1395-03-25 17:12
به نقل از Agent spidey:
آقای ترابی نظر شما درباره تریلر بازی چیه؟

نظر من؟ والا خيلي خوب و هيجان انگيزه ولي اجازه بده تا جزئيات بيشتري ازش منتشر نشد نظري ندم جون براي من داستان از همه چيز مهم تره و ما فعلا تقريبا هيچي از داستان بازي نميدونيم
نقل قول کردن
beast boy
#39 beast boy 1395-03-25 17:13
به نقل از mtm:
به نقل از beast boy:
به نقل از mtm:
#31:
باشه ايميل كن. يه نگاهي ميكنم

دستت درد نکنه آقای ترابی که کمکم می کنید واقعا ممنون
فقط به ایمیل سایت؟ یا ایمیل شما؟چون من ایمیلتون را ندارم
بعد اون نقد را هم نخواندید؟
همانی که مدیریت براتون ارسال کرد؟

شما به ايميل سايت بفرستش. درباره نقد هم تو ايميل بهت ميگم


ممنون آقای ترابی
فقط جسارت نباشه آخه چند رو قبل هم همینو گفتید :oops:
و باشه پس جوابش را بفرستید به ایمیلم
نقل قول کردن
Agent spidey
#40 Agent spidey 1395-03-25 17:15
خدایی من خیلی دوست دارم که با پیتر هم بشه تو شهر گشت (بانیروی فوق بشری ) فقط هم تو آلتیمیت اسپایدرمن هم میسر شد
نقل قول کردن
Stan Lee
#41 Stan Lee 1395-03-25 17:35
خيلي جالب بو.د. لذت بردم. هم از مقاله و هم تريلر . ول يبه قول استاد ترابي بايد ديد داستان بازي چطوره. :-*
نقل قول کردن
punisher1
#42 punisher1 1395-03-25 17:37
چرا از کپ و بقیه کاراکترای مارول بازی درست حسابی نمیسازن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#43 Cap-Spider Potter 1395-03-25 17:37
نقد کوتاه بازی جدید اسپایدرمن :


خب ، امروز تریلر بازی جدید مرد عنکبوتی منتشر شد و غوغایی کوچیک به پا کرد !!
در این تریلر تقریبا اصلا هیچ چیز مهمی رو لو ندادند و خیلی کم ما الان درباره این بازی اطلاع داریم پس به همین دلیله که نمیتونم نقدی طولانی در حال حاضر براش بنویسم





فضای بازی کاملا هیجانی و جذب کننده است و یکی نقات قوت بازی همین است
ایستراگ هایی در طول تریلر به چشم میخوره که هرکدام از این ایستراگ ها فرضیه هایی رو در ذهن ما ایجاد میکنه که با ، به حقیقت پیوستن هدکدام از این فرضیه ها امیدی خاص برای ما ایجاد میشه






اسپایدی سرعتی ، قدرتی ، جدی و دارای لباسی خیلی خوب است
پیتر را در تریلر ندیدیم اما اشنایی نسبتا خوبی با ویژگی های اسپایدرمن داشتیم




لباس او الهامی از چندین عنوان است
لباسش بیشتر از فیلم جنگ داخلی پیروی میکند و شباهت زیادی به مرد عنکبوتی این فیلم دارد






نوع جنگیدن مرد عنکبوتی خیلی جالب است
نوعی شلختگی و نا منظمی در نبرد های او به چشم میخوره که مرا به خود جذب کرده است
این نوع جنگیدن مرا یاد نبرد های فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ میندازه






هیجانی کامل ، اسپایدرمنی جذاب ، گرافیک اندازه و مناسب ، نبرد هایی زیبا ، متفاوت بودن اسپایدی با هر بازی یا فیلم دیگر ، دیده نشدن نکته منفی در تریلر و ... همه و همه امیدی برای ما ایجاد میکند که ما را برای این بازی مشتاق تر کرده است





قطعا فقط در تریلر ویژگی هایی کوچک از دریای بیکران نقات مثبت بازی دیده شده و ما باید منتظر ب دست اوردن اطلاعاتی بیشتر (( از جمله داستان بازی )) از این بازی باشیم و تا انتشار ان صبر کنیم .












پایان
نقل قول کردن
Stan Lee
#44 Stan Lee 1395-03-25 17:38
به نقل از punisher1:
چرا از کپ و بقیه کاراکترای مارول بازی درست حسابی نمیسازن

چون اسپايدرمن شناخته شده ترين محبوب ترين و پول ساز ترين شخصيت ماروله. درست مثل بتمن تو دي سي. دي سي هم هميشه از بتمن ميسازه. ديدي بازي درست درمون از سوپرمن يا گرين لنترن و فلش بسازه؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#45 Cap-Spider Potter 1395-03-25 17:44
غذرخواهی به دلیل کوتاه بودنش

۱۴ سالم بیشتر نیست توقع بالایی نداشته باشینا :zzz
نقل قول کردن
The spider
#46 The spider 1395-03-25 17:45
دیگه واجب شد یه ps4 بخرم
گیم پلی اش مثل هیچ کدوم از بازی های دیگه اسپایدرمن نیست و امیدوارم با این گیم پلی فوقالعاده بتونن داستانش هم مثل این کنن
اولا لباسش به دلم ننشست و گفتم این چیه تا اینکه برای سومین بار دیدمش و گفتنم همچین هم بد نیست توی این بیست سال همچین تفاوتی توی لباسش ندیدم و گاهی اوقات متفاوت بودن میتونه میتونه بهتر باشه
نقل قول کردن
Stan Lee
#47 Stan Lee 1395-03-25 17:46
به نقل از Cap Spider Potter:
نقد کوتاه بازی جدید اسپایدرمن :


خب ، امروز تریلر بازی جدید مرد عنکبوتی منتشر شد و غوغایی کوچیک به پا کرد !!
در این تریلر تقریبا اصلا هیچ چیز مهمی رو لو ندادند و خیلی کم ما الان درباره این بازی اطلاع داریم پس به همین دلیله که نمیتونم نقدی طولانی در حال حاضر براش بنویسم





فضای بازی کاملا هیجانی و جذب کننده است و یکی نقات قوت بازی همین است
ایستراگ هایی در طول تریلر به چشم میخوره که هرکدام از این ایستراگ ها فرضیه هایی رو در ذهن ما ایجاد میکنه که با ، به حقیقت پیوستن هدکدام از این فرضیه ها امیدی خاص برای ما ایجاد میشه






اسپایدی سرعتی ، قدرتی ، جدی و دارای لباسی خیلی خوب است
پیتر را در تریلر ندیدیم اما اشنایی نسبتا خوبی با ویژگی های اسپایدرمن داشتیم




لباس او الهامی از چندین عنوان است
لباسش بیشتر از فیلم جنگ داخلی پیروی میکند و شباهت زیادی به مرد عنکبوتی این فیلم دارد






نوع جنگیدن مرد عنکبوتی خیلی جالب است
نوعی شلختگی و نا منظمی در نبرد های او به چشم میخوره که مرا به خود جذب کرده است
این نوع جنگیدن مرا یاد نبرد های فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ میندازه






هیجانی کامل ، اسپایدرمنی جذاب ، گرافیک اندازه و مناسب ، نبرد هایی زیبا ، متفاوت بودن اسپایدی با هر بازی یا فیلم دیگر ، دیده نشدن نکته منفی در تریلر و ... همه و همه امیدی برای ما ایجاد میکند که ما را برای این بازی مشتاق تر کرده است





قطعا فقط در تریلر ویژگی هایی کوچک از دریای بیکران نقات مثبت بازی دیده شده و ما باید منتظر ب دست اوردن اطلاعاتی بیشتر (( از جمله داستان بازی )) از این بازی باشیم و تا انتشار ان صبر کنیم .












پایان

نقدت خوب بود پسر. خوب مينويسي
نقل قول کردن
Stan Lee
#48 Stan Lee 1395-03-25 17:47
ولي كلا خيلي با سايت اسپايدي حال ميكنم. نويسنده هايي مثل عمو مختار داره كه خيلي سريع از دل يه تيزر يا تريلر كوتاه يك مقاله حرفه اي در ميارن. خيلي كارتون درسته
استن لي بهتون افتخار ميكنه
stan lee is proud of you
نقل قول کردن
punisher1
#49 punisher1 1395-03-25 17:48
باید ps4 بخریم این از god of war جدید و dead reising جدید و اینم از اسپایدرمن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#50 Cap-Spider Potter 1395-03-25 17:53
47#

استن لی ؟!؟


خالق بیشتر شخصیت های مارول ازم تعریف کرد ؟

ماشاالله به خودم :o
نقل قول کردن
iron man
#51 iron man 1395-03-25 18:42
خبر اومده برای دیدن تصاویر و نمایش های بیشتر از بازی spiderman باید تا psx صبر کنیم
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#52 Reverse Spidey 1395-03-25 19:19
عالی بود
نقل قول کردن
captain bat
#53 captain bat 1395-03-25 19:29
من خودم با توجه به بازی ای گذشته اسپایدی اینن نمیخرم تا ببینم نقد ها و نظر مردم در موردش چیه ps4بازی اش گرونه اگه بازی اشغال بشه پول ریختیم دور :sigh:
نقل قول کردن
vahidcloner
#54 vahidcloner 1395-03-25 20:35
سلام.خیلی وقت بود نظر ندادم
تریلر بازی زیبا بود .حداقل گیم پلی که اینو می گفت.طراحی نیویورک هم عالی بود اما هنوز در حد نسل هفتم هستش...نورپرداز ی هم خوب بود ولی امیدوارم سیستم کنترل بهتر از اون چیزی که در مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 دیدیم باشه ...گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل در حد انقلاب نبود ولی پیشرفت هایی تو جزئیات داره...در کل اسپایدی کم کم داره از لحاظ گرافیک و.. به کیفیت های عالی میرسه و امیدواریم مثل نسخه های دیگر کمیک بوکی نظیر ارکام نایت به گرافیک و گیم پلی فوق العاده برسه
نقل قول کردن
vahidcloner
#55 vahidcloner 1395-03-25 20:37
اضافه کنم که شهر بسیار زنده و به قول معروف با روح ساخته شده و نسبت به شهر نسخه قبل که سرد و بی روح بود نیست
نقل قول کردن
magnus
#56 magnus 1395-03-25 20:39
عالی بود عمو مختار. اگر به شما یه تصویر تاریک و پوچ هم نشون بدن باز ازش ایستراگ در میارید!
اینطور که معلومه بازی عالیه. بازی های شرکت اینسامنیاک هم به ذات اسپایدی میخوره. ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#57 Samwel Tarly 1395-03-25 21:05
عالی بود عمو مختار به کوچکترین نکات هم اشاره کرده بودی.من سبک مبارزه اش رو تو این بازی بیشتر دوست داشتم و تو این بازی خیلی ورجه وورجه میکرد.فقط خدا کنه موقع نبرد با دشمن هاش شوخی هم بکنه چون واقعا لازمه.خدا کنه تو این سری یک نورمن ازبورن ببینیم که دنبال حقه بازیه یا حتی مستر نگاتیو هم برای اون داره کار میکنه اما بعدا با هم به مشکل بخورن.خدا کنه که این سری ادامه دار باشه اگه خوب باشه
نقل قول کردن
Agent spidey
#58 Agent spidey 1395-03-25 21:29
امروز ps4 گرفتم :cry:
نقل قول کردن
امیر رضا
#59 امیر رضا 1395-03-25 21:33
اقایون اونایی که افسوس میخورن برای بازی کامپیوتر دارن
نگران نباشن باید این مشخصات رو داشته باشن تا PS4 رو کامپیوتر اجرا بشه
1. سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰
2.پردازنده‌ی Intel Core i5-560M با فرکانس ۲٫۶۷ گیگاهرتز
3. ۲ گیگابایت رم
4.صفحه نمایشی با حداقل وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل
..........
اگر از کامپیوترهای مک استفاده می‌کنید باید سیستم عامل OS X Yosemite یا OS X El Capitan داشته باشید. همچنین این کامپیوترها باید یک پردازنده‌ی Intel Core i5-520M با فرکانس ۲٫۴۰ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم داشته باشند.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#60 j.jonah jameson 1395-03-25 22:04
#59
یعنی با این مشخصات CD Ps4 روی کامپیوتر میخونه ؟؟
یا باید یه برنامه ی تبدیل هم براش انجام بشه ؟
بیشتر توضیح میدید ؟
نقل قول کردن
Doc Strange
#61 Doc Strange 1395-03-25 22:12
به نظرتون ممکنه غیر اسپایدرمن شخصیت های دیگه دنیای مارول رو تو بازی ببینیم؟ :sigh:
نقل قول کردن
young spider
#62 young spider 1395-03-25 22:17
به نقل از j.jonah jameson:
#59
یعنی با این مشخصات CD Ps4 روی کامپیوتر میخونه ؟؟
یا باید یه برنامه ی تبدیل هم براش انجام بشه ؟
بیشتر توضیح میدید ؟



اون دوست عزیزمان امیر رضا هم اینترنت خوبی داره ، هم ps4 . نه نمیشه دی وی دی رو بزاری تو دی وی دی درایو PC .

اسم قابلیت Remote Play هستش . اگه دوست داری تو تلویزیون بازی نکنی یا تلویزیون نداری ( خراب هست یا هر چی ) می تونه تو PC تجربه کنی . یک جورایی PC تبدیل به تلویزیون میشه .
یه برنامه ویندوزی هست که می تونه از سایت پلی استیشن دانلود کنی.
البته کیفیت و رزولیشن خیلی پایین میاد

در آخر مرد مومن من اگه PS 4 داشتم دیگه تو PC بازی نمی کردم که تو تلویزیون بازی می کردم
نقل قول کردن
2m-had
#63 2m-had 1395-03-25 22:19
یانگی به ایمیل سایت دسترسی داری؟
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#64 Reverse Spidey 1395-03-25 22:20
#60
جیمسون جان این کار اصلا شدنی نیست اگه هم باشه پدر سیستم رو در میاره!
نقل قول کردن
young spider
#65 young spider 1395-03-25 22:23
به نقل از 2m-had:
یانگی به ایمیل سایت دسترسی داری؟


کی من ؟؟؟!! من خودم امروز ایمیل زدم ، منتظرم امشب جواب بگیرم.
نقل قول کردن
young spider
#66 young spider 1395-03-25 22:25
به نقل از امیر رضا:
اقایون اونایی که افسوس میخورن برای بازی کامپیوتر دارن
نگران نباشن باید این مشخصات رو داشته باشن تا PS4 رو کامپیوتر اجرا بشه
1. سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰
2.پردازنده‌ی Intel Core i5-560M با فرکانس ۲٫۶۷ گیگاهرتز
3. ۲ گیگابایت رم
4.صفحه نمایشی با حداقل وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل
...........................................
اگر از کامپیوترهای مک استفاده می‌کنید باید سیستم عامل OS X Yosemite یا OS X El Capitan داشته باشید. همچنین این کامپیوترها باید یک پردازنده‌ی Intel Core i5-520M با فرکانس ۲٫۴۰ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم داشته باشند.



در ضمن اگه میشه از سایت ز©©ج© مطلب نذارید .

البته ما تو اون سایت یه رفیق داریم که خیلی دوستش داریم .
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#67 j.jonah jameson 1395-03-25 22:39
#62
#64
ممنون ، خیلی هیجان زده شدم گفتم ما که باید این لامصب رو تا چند سال دیگه نگه داریم خب بریم بروز اش کنیم اگر شد بازی PS4 روش نصب کنیم که بایه تیر 2 نشون زده باشیم .

ولی مثل اینکه قسمت نیست . :sad:

با خودم هم گفتم مگه میشه چنین کاری کرد شدنی نیست ولی دیگه در عمل انجام شده قرار گرفتم .

ببین جون من یه بازی چطور همه رو اسیر خودش کرده !

فکر کنم اگر برای PC نیاد اتقاق خاصی هم نیوفته چون سونی اونقدر برو بیا داره که این چیزا براش چندان مهم نیست !
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
#68 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1395-03-25 22:41
59#
پسر جان اگه بازی هم برا pc بیاد با این سیستمی که شما می گی با کلی بدبختی اجرا می شه چون حداقل رم 8 می خواد با گرافیک 980 و ...
#52 چه کاریه عزیزمن مگه ps4 کابل hdmi نداره همونو وصل کن به مانیتور کامپیوتر
#58 مبارک باشه مطمئن باش هرکس گرفته ضرر نکرده خودمم ps4 دارم
اگه مثله مردعنکبوتی نهایی تارها رو دیوار بمونه طبیعی طبیعی می شه
#1ببین معمولا همچین صحنه ایی تو مراحل بازیه نه وقتی بیکاری و آزادی چون فناوریش نیست و اگه هم اینطور باشه مثه بازی اساسینز زود می گذره
اگه تونی استارک باشه بنظرم خوب می شه چون اون می تونه لباس هاش و امکاناتش رو آپگرید کنه و یه سری وسایل جدید براش بسازه
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
#69 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1395-03-25 22:46
#67
توکلت به خدا باشه
اگه یادت باشه shattered dimetions هم اول برا کنسول ها اومد چند ماه بعد برای pc اونم به چه دلیل نمی دونم ولی فکر کنم زیاد دعا می کردیم بازیش بیاد اومد :lol: :lol:
حالا هم نیومد ps4 بگیر ضرر نمی کنی که..
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#70 j.jonah jameson 1395-03-25 22:57
#69
ممنون که روحیه دادی ، دوست عزیز !
ما که در تمام مراحل توکل به خدا داریم . حتی برای روش کردن این قراضه ( لپ تاپ رو میگم )
بله اونو خوب یادمه ، چه بازی ای بود !
خودم آلان به فکر خریدش هستم ، خدا کنه طرف اهل معامله باشه بتونیم کنار بیایم !
ممنونم داداش ، جون تازه گرفتم !
نقل قول کردن
StarLord
#71 StarLord 1395-03-25 23:16
وای بازی مرد عنکبوتی با گرافیک بالا بایه شهر پر جزئیات اگه قابلیت تاب خوردن آزاد تو شهر داشته باشه عالی میشه! :D
تجربه بازی های اسپایدرمن روی کنسول ها واقعا هیجان انگیزه.
ولی نه روی پلی استیشن چهار با خرج دویست هزار تومن!
بازی های اسپایدی ارزش خرید بالایی دارن ولی تو کتم نمیره!
یچیز دیگه هم هست:کار خوبی نمیکنن تو بعضی از این بازی ها به اسپایدی شخصیت دارکی میدن! این مثل همون کاریه که فیلم بتمن علیه سوپرمن سر شخصیت بتمن بیچاره اورد!
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
#72 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1395-03-25 23:27
ببین می خوای یه بازی تو ps4 بگیری اول باید نقدشو بخونی که ارزش خرید داره یا نه بعد ببینی چند ساعت گیمپلی داره
اکه اینارو رعایت کنی مطمئن باش از خریدت ضرر نمی کنی
نه اینکه سرسرکی بدون تحقیق مثله من پولتو بدی the order 1886 و amazing spider man 2 که هرکدومشون حداثر 8ساعت گیمپلی بیش تر نداشتند
نقل قول کردن
Peybat
#73 Peybat 1395-03-25 23:30
امیدوارم قسمت open world اش انقدر تمیز کار شده باشه که دیگه GTA روبذاریم کنار
نقل قول کردن
StarLord
#74 StarLord 1395-03-25 23:30
اینا که تابلوئه عزیزدل!
نقل قول کردن
Agent spidey
#75 Agent spidey 1395-03-26 00:00
#68 البته ریجن 3 هستش اما فرقی نداره
نقل قول کردن
Dark Knight Spidey
#76 Dark Knight Spidey 1395-03-26 01:36
مقاله خوبی بود. منتهی فقط یک اشتباه داشت. اونم تو بخش حدس دلایل انحصاری بودن بازی بود. اونم اینه که شرکت سازنده بازی زیرمجموعه سونی نیست. به اینجور شرکت ها اصطلاحا second party میگن. first party میشه زیرمجموعه شرکت ناشر , third party میشه سازنده و ناشر جدا هستن منتهی بر طبق قرارداد و توافقی میان برای کنسول اون شرکت (سونی , مایکروسافت و یا نینتندو) بازی رو انحصاری میسازن ! مثل رابطه Remedy با مایکروسافت . سکند پارتی ها زیرمجموعه نیستن ولی خوب خیلی همکاری دارن با شرکت اصلی. اینسامنیاک هم همینطور برای سونی و کنسول هاش خیلی بازی ساخته . بازی مولتی پلتفرم و انحصاری غیر سونی هم داشته . مثلا بازی fuse که ساخته بود مولتی بود. و یا بازی Sunset Overdrive انحصاری XBOX ONE بود.
نقل قول کردن
Soheil spidey
#77 Soheil spidey 1395-03-26 02:25
ممنون عمو بابت مقاله
خیلی جالب بود

بالاخره مث اینکه بعد مدت ها قراره شاهد یه بازی درست و درمون از اسپایدی باشیم :-*

ولی این لباس اسپایدی رو اعصابمه بد وضعی :-|

بیشتر مجمع الالبسه ست تا لباس خاص

حالا اون رنگ سفیدشو کجای دلم بزارم

البته زیادم بد نیستا ولی اخه چ کاریه؟

بجای این قشنگ ی کاستوم خوب و ی دست طراحی میکردن

نه این مجمع الالبسه رو!

اگه قصد الهام گرفتنه خب
این بیشتر تقلیده تا الهام

لوگوی جلوش از سری فیلمای Tasm و ایضا کفش

لوگوی پشتی سگانه ی ریمی

قالب کلیش از civil war

و شلوارش یجورایی ترکیبی از civil و tasm 1

شما به این نمیگین مجمع الالبسه؟

تنها نقطه ضعفیه ک بنظرم تریلر داشت فقط همین لباس بود
نقل قول کردن
fe
#78 fe 1395-03-26 03:28
من که ps4 ندارم. هرکی داره خوش به حالش :cry:
نقل قول کردن
Rorschach
#79 Rorschach 1395-03-26 10:14
ایول عالیه خیلی معرکس
عاشق لباسشم ای کاش دشمن های زیادی رو تو این بازی ببینیم
مثلا رینو یا ونوم
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#80 amir a. ghaderi 1395-03-26 14:50
مرسي استاد مختار بابت اين مقاله سريع و عالي شما.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#81 amir a. ghaderi 1395-03-26 14:51
به نقل از Dark Knight and Spidey:
مقاله خوبی بود. منتهی فقط یک اشتباه داشت. اونم تو بخش حدس دلایل انحصاری بودن بازی بود. اونم اینه که شرکت سازنده بازی زیرمجموعه سونی نیست. به اینجور شرکت ها اصطلاحا second party میگن. first party میشه زیرمجموعه شرکت ناشر , third party میشه سازنده و ناشر جدا هستن منتهی بر طبق قرارداد و توافقی میان برای کنسول اون شرکت (سونی , مایکروسافت و یا نینتندو) بازی رو انحصاری میسازن ! مثل رابطه Remedy با مایکروسافت . سکند پارتی ها زیرمجموعه نیستن ولی خوب خیلی همکاری دارن با شرکت اصلی. اینسامنیاک هم همینطور برای سونی و کنسول هاش خیلی بازی ساخته . بازی مولتی پلتفرم و انحصاری غیر سونی هم داشته . مثلا بازی fuse که ساخته بود مولتی بود. و یا بازی Sunset Overdrive انحصاری XBOX ONE بود.

مقاله اشتباه نداشت. استاد مختار فقط گفت تو اينترنت دو فرضيه مطرحه كه شايد هر دو اشتباه باشن. ايشون هيچ كدوم رو تاييد نكرد
نقل قول کردن
Archangel
#82 Archangel 1395-04-05 21:11
درباره اون آخری باید بگم شک نکنید جزو گیم پلی هستش. خب نمیدونم ولی شاید عمو مختار آنچارتد 4 رو بازی نکردن این بازی هر وقت فک میکنی CUTSCENE میاد در واقع همون گیم پلیه :o انقدر روش کار شده که فک کنم تا دوسال دیگه تحسین بشه.
این قسمت اسپایدر من معلوم بود گیم پلیه .تازه فک نکنم بدونید چه کارایی از PS4 برمیاد! :lol: .خیلی ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
kia spider
#83 kia spider 1395-04-13 19:04
مقاله عالی بود عمو
فقط درمورد گزینه اخر یه چیز بگم:
نقل قول:
آیا در طول بازی میشه وارد همه ساختمون ها یا رستوران ها شد و همچین كاری كرد؟ خیلی بعیده چون كنسول های نسل فعلی گنجایش همچین حركاتی رو ندارند
مثل اینکه شما بازی های جدید نسل هشتم که محیط باز هستن رو بازی نکردید. مثلا ویچر3،فالوود 4 و...این بازی ها محیط ها و فضای زیادی دارن و بی راحتی می شه توی بیشتر خونه ها و...رفت.نیویورک و به ویژه منهتن نصف محیط این بازی هستن پس باید بشه وارد بیشتر ساختمان ها هم شد یا حداقال تو مراحل چند بار این حرکت تکرار بشه
نقل قول کردن
David Bosony
-1 #84 David Bosony 1395-04-14 19:06
یه نفر توی کامنت ها گفت که امیدواره این بازی به حد Arkham Knight برسه.
باید بهش بگم نه عزیز, این بازی به گرد پای اونم نمیرسه
چونکه این بازی کاملا مثل بازی های Amazing Spider-Man 1 و 2 هست که واقعا به درد نخور بودن.
نقل قول کردن
David Bosony
-1 #85 David Bosony 1395-04-14 19:10
اونا هم درست همینطوری تاب میخوردن, شهرهمینطوری open world بود, گرافیک همینطور بود, صدا گذارشم فک کنم همین بود
نقل قول کردن
David Bosony
+1 #86 David Bosony 1395-04-14 19:21
عالی
نقل قول کردن
David Bosony
-1 #87 David Bosony 1395-04-14 19:27
دیگه فک نکنین این بازیه یه چیز جدیده, دیدن که کاملا تکراریه و اصلا اصلا به پای بازی های قدیمه تر مثل Spider-Man Web Of Shadows یا Ultimate Spider-Man یا Spider-Man 2 ps2 نمی رسه, چه برسه که بخواد بشه در حد سری های Arkham
نقل قول کردن
kia spider
+1 #88 kia spider 1395-04-14 21:01
به نقل از T@ROKH:

دیگه فک نکنین این بازیه یه چیز جدیده, دیدن که کاملا تکراریه و اصلا اصلا به پای بازی های قدیمه تر مثل Spider-Man Web Of Shadows یا Ultimate Spider-Man یا Spider-Man 2 ps2 نمی رسه, چه برسه که بخواد بشه در حد سری های Arkham

شما نمی تونید با یک تلیر 2 دقیقه ای بگید مثل عناوین قبلیه.بعد بازی Spider-Man Web Of Shadows یک عنوان ضعیفه شما هم عکس های بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1 رو گذاشتید که اون موقع خیلی از هواداران(از جمله اقای ترابی)را شگفت زده و سوپراِیز کرد. و البته یک بازی به درد نخور هم نبود.شما چون طرفدار سری ارکامی دلیل نمی شه بگی این بازی افتضاحه.بعد از انتشار بازی حتی اگه به خوبی ارکام هم نبود دلیل نمی شه بگیم بازی چرتی بوده
نقل قول کردن
mokhtar
#89 mokhtar 1395-04-14 21:38
به نقل از T@ROKH:
اونا هم درست همینطوری تاب میخوردن, شهرهمینطوری open world بود, گرافیک همینطور بود, صدا گذارشم فک کنم همین بود

خیلی مزخرف گفتی
تاب خوردن رو الان چی جوری مقایسه کردی؟ تا خودت بازی نکنی، میشه مقایسه کرد؟ کلا تاب خوردن باید از نظر شما چطور باشه که جنابعالی بهش بگی "خوب"؟ بگو ما هم یاد بگیریم
Open world بودن رو از کجا مقایسه کردی؟ open world بودن از نظر شما فقط تو سطح شهر حرکت کردنه؟ جزییات پس چی میشه؟ تو اونا میشد وارد ساختمون ها شد؟
صداگذاری رو چیجوری ارزیابی کردی؟ این که فقط یه موسیقی تزیینی داشت. شما موسیقی متن بازی رو شنیدی تو تریلر؟ صداهای شخصیت ها رو شنیدی؟

محض اطلاعت بگم که بازی های قبلی tasm نه به خاطر تاب خوردنش بد شدن و نه چندان به خاطر گرافیک و صداگذاری
مشکل از گیم پلی بیخود داخل محیط های بسته، داستان معمولی و عجله ای ساخته شدن اونا بود
این در حالیه که ما هنوز تقریبا هیچی از داستان این بازی یا گیم پلی حقیقی اون نمیدونیم
حالا همینجا مرد و مردونه بهت میگم که این بازی محشر میشه. تو هم مزخرف ترین کامنت چند ماه اخیر رو تو سایت گذاشتی
نقل قول کردن
Dark Knight
#90 Dark Knight 1395-07-14 00:01
اي كاش چند تا لباس داشته باشه و با هر لباسش بشه يه قابليت جديد پيدا كرد مثلا اگه لباس اسپايدرمن 2099 تو بازي باشه بشه مثل كميك سرعتش بيشتر بشه و در عوض حس عنكبوتيش از كار بيفته نه مثل اسپايدرمن شگفت انگيز 2 كه هر لباسي بپوشي هيچ قابليت جديدي بهش اضافه نشه(والا هر لباسي ميپوشيدي هيچ چيز بهش اضافه نميشد حتي فنون هم تغييري نميكرد)
من كه الان ps4 ندارم ولي اگه بشه شايد سال ديگه گرفتم اميدوارم اين بازيم تا اون موقع بياد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44