آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت اول

spider-man-costumes

 آنهایی كه دوست دارند درباره لباس های مختلف اسپایدرمن (مرد عنكبوتی) اطلاعات كسب كنند، این مقاله را از دست ندهند!

مقدمه: بدون هیچ اغراقی اسپایدرمن دارای یكی از نمادین ترین و شناخته شده ترین لباس ها در دنیای ابرقهرمانان كمیك بوکی است و شاید از این نظر فقط «سوپرمن» و «بتمن» بتوانند با او رقابت كنند. لباس كلاسیك آبی و قرمز او از سال 1962 (یعنی زمانی كه «استیو دیتكو» آن را طراحی كرد) تا به امروز تقریباً دست نخورده باقی مانده زیرا آنقدر زیبا، منحصر به فرد و بی عیب و ایراد به نظر میرسد كه تا به حال اگر تغییری هم كرده بسیار اندك و یا تنها برای مدتی خیلی كوتاه بوده است. به همین دلیل این لباس در اكثر فیلم ها ، سریال های انیمیشن و یا بازی های رایانه ای اسپایدرمن مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال و تحت شرایط خاص، اسپایدرمن لباس های دیگری را نیز بر تن كرده كه در این مقالات به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت سوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت چهارم

برای آشنایی با لباس های مردعنکبوتی در دنیاهای موازی نیز مقاله زیر را بخوانید:

20 لباس عجیب و غریب مرد عنکبوتی در دنیاهای مختلف!

  

لباس كشتي كج (Wrestler Costume)

اولين لباس مرد عنكبوتي

در هر حال همه ميدانيم كه پيتر پاركر پس آنكه در شماره 15 از كميك "فانتزي شگفت انگيز" به نيروهاي فوق بشري خود دست يافت لباسي خانگي و دم دستي براي خودش درست كرد تا در مسابقات كشتي كج شركت كرده و از اين راه پول به دست بياورد

 

لباس كلاسیك (Classic Red & Blue Costume)

لباس كلاسيك مرد عنكبوتي

لباس اصلی و مشهور اسپایدرمن! این لباس به رنگ آبی و قرمز است. عنكبوتی در جلو و عقب این لباس به چشم میخورد و تارهای عنكبوتی هم روی بخش های قرمز رنگ دیده میشود. این لباس نخستین لباسی بود كه پیتر پاركر به عنوان اسپایدرمن بر تن كرد (البته اگر از آن ماسك ساده اي كه او در مسابقه كشتي كج بر صورت زد صرفنظر نماييم). اسپايدرمن گاهی اوقات لباسش را تغییر داده ولی هر بار خیلی سریع دوباره به طرح اصلی بازگشته بنابراین لباس كلاسیك اسپایدرمن در طی سالهای گذشته نسبتاً بدون تغییری باقی مانده است. البته برخی از جزئیات آن تغییر كرده است.

لباس مرد عنكبوتي  ديتكو لباس اسپيادرمن لباس قرمز و مشكي مرد عنكبوتي

به طور مثال در سالهای ابتدایی كمیك های اسپايدرمن، تارهای عنكبوتی تور مانند در زیربغل او دیده میشد كه «استیو دیتكو» (یكی از دو خالق اسپایدرمن) آن را ابداع كرده بود. این تارهای زیر بغل (armpit webbing) کاربرد خاصی نداشتند و فقط تزئینی بودند.  همانطور كه در تصویر  بالا (سمت راست) میبینید ابتدا اندازه این تارها بزرگ  بود اما پس از او طراحان دیگر اندازه اش را تغییر دادند (تصویر وسط) يا حتي آنها را حذف كردند. یكی دیگر از تغییراتی كه گاهی در لباس كلاسیك اسپایدرمن به وجود می آید این است كه بعضی از طراحان مثل «اریك لارسن» و «جان بیرن» بخش آبی لباس او را به رنگ مشكی در می آورند (تصوير سمت چپ). سایز و اندازه چشمان اسپايدرمن روی ماسك اش نیز گاهی تغییر كرده است.

 

لباس سیاه رنگ فضایی (Alien Symbiote Black Costume)

لباس سياه فضايي مرد عنكبوتي
این لباس اولین بار به طور رسمی در شماره 252 كمیك "اسپایدرمن شگفت انگیز" بر تن اسپایدرمن رفت. البته از نظر زمانی اسپایدرمن پیشتر آن را در شماره 8 از كمیك "جنگ های مخفی" (Secret Wars) پیدا كرده بود. در واقع، اسپایدرمن به همراه برخی از دیگر از ابرقهرمانان معروف مارول به سیاره Beyonder رفته بود تا در مبارزاتی میان نیروهای خیر و شر شركت كند. در جریان مبارزات لباس كلاسیك او پاره شد. بنابراین نزد دستگاهی فضایی رفت كه لباس تولید میكرد. این دستگاه لباسی را به اسپایدرمن داد كه در حقیقت یك سیمبیوت یا ماده زنده فضایی بود كه تمام هیكلش را مثل یك لباس دربرگرفت. این لباس سیاه فضایی میتوانست به طور نامحدودی تار عنكبوت (webbing) تولید كند. ضمنا قدرت جسمانی اسپایدرمن را نیز افزایش داد و همچنین او را قادر ساخت به طور محدودی دست به تغییر ظاهر بزند و استتار نیز بکند! (این مقاله را بخوانید). اسپایدرمن تازه در شماره 258 "اسپایدرمن شگفت انگیز" بود كه فهمید این لباس در حقیقت یك موجود فضایی است و روی ذهنش تاثیرات مخرب مبگذارد. او با كمك گروه «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) توانست خودش را از شر این لباس خلاص كند. در نتیجه  لباس سیاه در محفظه ای زندانی شد ولی از آنجا فرار كرد و دوباره خودش را به پيتر چسباند اما او به كمك ناقوس كليسا دوباره از شرش خلاص شد (مثل فيلم "اسپايدرمن 3"). در نهايت اين لباس به میزبانی به نام «ادی براك» پیوست. پیوند میان براك و لباس فضایی منجر به پدید آمدن یكی از خطرناك ترین دشمنان اسپایدرمن به نام «ونوم» گردید.

 

لباس سیاه رنگ غیر فضایی (Regular Black Costume)

لباس سياه غير فضايي
در شماره 99 از كميك Spectacular Spider-Man یكی از متحدین اسپایدرمن به نام «گربه سیاه» (كه علاقه رومانتیكی هم نسبت به اسپایدرمن دارد) چون از لباس سیاه رنگ اسپایدرمن خیلی خوشش می آمد (زيرا فكر میكرد اسپایدرمن در آن جذاب تر و خوش تیپ تر به نظر میرسد)  يك لباس سياه دوخت و از اسپايدي خواست تا گاهي اوقات آن را بپوشد. اين لباس اصلا فضايي نبود و فقط به لباس فضايي سياه رنگ اسپايدرمن شبيه بود و هيچ تاثير بدي نميذاشت .  ابتدا اسپایدرمن ترسید زیرا فكر میكرد این لباس همان لباس سیمبیوت فضایی است. اما گربه سیاه به او توضیح داد كه اشتباه میكند. در هر حال اسپایدرمن به ناچار مجبور شد در شماره 263 "اسپایدرمن شگفت انگیز" این لباس را بر تن كند (چون لباس كلاسیكش را شسته بود و هنوز خشك نشده بود!!!). پس از آن اسپایدرمن به طور متناوب لباس كلاسیك یا سیاه رنگش را پوشید اما در نهایت لباس سیاه رنگ را كنار گذاشت چون همسرش «مری جین» با دیدن آن ميترسيد و به یاد «ونوم» می افتاد.

 

لباس Blood Spider

لباس Blood Spider

این شخصیت توسط تسک مستر آموزش داده شد تا از روی قدرت های مردعنکبوتی تقلید کند تا او را بکشد. نام واقعی اش بعدا فاش شد و فهمیدیم اسمش «مایکل بینگام» (Micheal Bingham) است. چندی پیش و در سری دوم کمیک های "محافظ مرگبار" که داستانش در گذشته رخ میداد، دیدیم که ونوم با کاری کرد تا شعله افکن بلاد اسپایدر منفجر بشه و در نتیجه او سوخت و کشته شد. پس میشه نتیجه گرفت در سالهای بعدی بلاد اسپایدر یا دوباره زنده شده یا اینکه یکی دیگه جای او را گرفته. در هر حال، او لباسی بر تن كرد كه شبیه لباس سیمبیوت سیاه رنگ بود. البته یك مخزن تارعنكبوتی در پشت لباسش بود و سیم هایی از آن به مچ دست او وصل میشد. این لباس تجهیزات بسیار كوچك مكشی هم داشت كه به او اجازه میداد به در و دیوار بچسبد.

 

لباس Poison

لباس Posion

اين لباسي است كه مرد عنكبوتي در دنياي شماره 70134 بر تن داشت. در اين دنيا او به طور كامل با سيمبيوت فضايي پيوند خورده بود. او همچنين جسد گوئن استيسي را از قبر خودش خارج و او را تبديل به موجودي كارنيج مانند كرد.

 

 لباس مغازه ای (Costume Shop)

اسپایدرمن تا به حال 3 بار مجبور شده از مغازه برای خودش  لباس بخرد! اولین آنها مربوط میشود به شماره 26 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" چون در شماره قبل   مرد عنكبوتی لباس خودش را در نبرد با روبات "قاتل عنكبوت" از دست داده بود و در خانه هم لباس اضافه نداشت به همین دلیل تصمیم گرفت یك لباس اسپایدرمنی از یك مغازه بخرد. جالب اینه كه این لباس خیلی بهش كوچك بود !

لباس مغازه اي

در شماره 113 از كمیك "اسپایدرمن شگفت انگیز" هم مرد عنكبوتي سخت مشغول مبارزه با «دكتر اختاپوس» بود به طوريكه حتی ماسك اش از صورتش افتاد (ماسك او در نهایت به دست «جی. جونا جیمسون» رسيد!) در هر حال، اسپایدرمن به یك ماسك نیاز داشت و به همین دلیل به مغازه ای كه لباس اسپایدرمن میفروخت، رفت. او در آنجا ماسكی پیدا كرد كه لنز نداشت!

لباس مغازه اي شماره 2

به همین دلیل چشم های او دیده میشد. در ضمن، اسپایدرمن در این داستان دستگاهی موسوم به exo-skeleton  به خودش وصل كرد تا توان بدنی اش افزایش یابد.

سپس در سال 1987 كمیك تك قسمتی Spider-Man vs. Wolverine به چاپ رسید كه در آن مرد عنكبوتی به همراه «ند لیدز» به آلمان رفت تا در مورد قضیه ای برای دیلی بیوگل تحقیق كنند. پیتر آن موقع دوباره به سرش زده بود حرفه ابرقهرمان را كنار بگذارد و به همین دلیل لباسش را با خودش نبرده بود . ولی با به قتل رسیدن ند لیدز او دوباره تصمیم میگرد اسپایدرمن شود و به همین دلیل میرود از یك مغازه آلمانی یك لباس اسپایدرمنی میخرد:

لباس مغازه آلماني

كه پشتش به زبان آلمانی  نوشته بود: Die Spinee (= عنكبوت )! 

 


لباس ماسك پاكتی  (Bag-Man)

لباس پاكتي مرد عنكبوتي bag man

 در شماره 258 از كمیك "اسپایدرمن شگفت انگیز" اسپایدرمن فهمید كه لباس سیاه فضایی در حقیقت یك موجود زنده است كه سعی دارد رابطه سیمبیوتیك (همزیستانه) با او برقرار كند (براي كسب اطلاعات بيشتر اين مقاله را بخوانيد). او نزد گروه "چهار شگفت انگیز"  (Fantastic Four) رفت و از آنها خواست تا این لباس را مورد بررسی قرار دهند.  در نتیجه خودش بدون لباس ماند. تا اینكه Human Torch (عضو آتشین چهار شگفت انگیز) لباس آبی رنگ  معروف این گروه را به او داد تا موقتاً بر تن كند. ولی از آنجائیكه چهار شگفت انگیز ماسك بر صورت نمیزنند، اسپایدرمن مجبور شد از یك پاكت به عنوان نقاب استفاده كند!

البته سالها بعد و در شماره 256 كمیك Spectacular Spdier-Man، پیتر مجبور شد بار دیگر از پاكت به جای ماسك استفاده كند چون در آن زمان به خاطر پاپوشی كه نورمن آزبورن برای مرد عنكبوتی دوخته بود، نمیتوانست از لباس خودش استفاده كند چون ممكن بود پلیس او را دستگیر كند. این لباس به The Bombastic Bag-Man مشهور است:

لباس bombastic bag man

یك لباس جالب و مشابه دیگر هم هست كه طرفداران اسپایدرمن به آن لقب لباس "برزنت نقاشی" (Paint Canvas-Man) داده اند:

لباس برزنتي مرد عنكبوتي

در شماره 18 از كمیك Peter Parker: Spider-Man دیدیم كه پیتر پاركر آپارتمانش را از دست داده و حتی یك نفر كوله پشتی اش را هم میدزدد! در هر حال، گرین گابلین از راه میرسد و میخواهد به «لیز آلن» حمله كند. پیتر كه چاره ای ندارد به اطراف خودش نگاه میكند و یك پارچه برزنتی كه برای نقاشی ازش استفاده میشود را روی زمین دید و از آن به عنوان لباس استفاده كرد تا هویت اش شناخته نشود و با گابلین بجنگد!


لباس  نینجایی (Ninja Spidey)

لباس نينجايي مرد عنكبوتي
در شماره های 213 و 214 از كمیك Spectacular Spider-Man لباس اسپایدرمن در نبرد با Typhoid Mary/ Bloody Mary آسیب دید. به همین دلیل او سعی كرده به طور موقتی بخش های پاره شده از لباسش را با تكه های پارچه به هم ببندد. به همین دلیل لباسش شبیه لباس نینجاها شد!
 

 

لباس عایق بندی شده (Insulated Spidey)

لباس عايقي مرد عنكبوتي
اسپایدرمن در شماره 425 كمیك "اسپایدرمن شگفت انگیز" مجبور شد برای شكست دادن «الكترو» لباسش را عایق كاری كند زیرا الكترو بسیار قوی تر شده بود و اشعه های الكتریكی نیرومندی از خودش تولید میكرد. این لباس بسیار شبیه لباسی است كه او پیشتر در شماره 66 كمیك Spectacular Spider-Man بر تن كرده بود. در آن شماره نیز اسپایدرمن برای مقابله با الكترو لباسش را با یك تشك بادی لاستیكی (!) عایق كاری كرده بود.
 

لباس سایبورگ (Cyborg Spidey)

لباس مرد عنكبوتي سايبورگ
درشماره 21 و 22 از كمیك Spider-Man بازوی اسپایدرمن دچار شكستگی شده بود. از این رو، مردی به نام «اسكار مك دانل» برای بازوی  اسپایدرمن یك  روكش فلزی درست كرد كه باعث شد شبیه یك سایبورگ شود (سایبورگ یعنی انسانی كه بعضی از اجزای بدنش با قطعات مكانیكی عوض شده). این حفاظ فلزی باعث شد تا اسپایدرمن بتواند قبل از بهبود بازو اش، به عرصه برگردد و با گروه «شش خبیث» مبارزه كند.  

 

لباس اختاپوسی (Octo-Spidey)

لباس دكتر اختاپوس

در كميك معروف "مراسم ختم دكتر اختاپوس" ، اسپایدرمن به دنبال قاتل دكتر اختاپوس ميگشت. تقريباً در انتهاي شماره دوم اين كميك او بازوهای اختاپوسی «دكتر اختاپوس» را پوشید تا با «الكترو» ، «ميستريو»، «كركس» و «هاب گابلين» بجنگد. البته كنترل این بازوها برای او بسیار سخت بود و در نتیجه در شماره بعدی آنها را درآورد.

 

لباس شش دستی (Six Arm Spidey)

مرد عنكبوتي 6 دستي
در شماره 100  از كمیك "اسپایدرمن شگفت انگیز"، پیتر پاركر كه طبق معمول از اسپایدرمن بودن خسته شده بود، معجونی درست كرد تا با خوردن آن نیروهای فوق بشری اش از بین برود اما در عوض چهار دست اضافی درآورد! بنابراین مجبور شد لباسی بر تن كند كه برای دستهای اضافی اش مناسب باشد!

لباسی شبیه به این بعدها بر تن  موجودی خبیث به نام «داپل گانگر» هم دیده شد:

داپل گانگر

(برای كسب اطلاعات بیشتر درباره داپل گانگر اینجا را كلیك كنید)

 

لباس هالكی (Spider-Hulk)

لباس هالك مرد عنكبوتي

اسپایدرمن در شماره های 69 و 70 از كمیك Web Of Spider-Manمشغول مبارزه با «هالك» بود اما به طور تصادفی مورد اصابت اشعه بیو-الکتریکی نشات گرفته از هالک قرار گرفت و در نتیجه برای مدت كوتاهی مثل هالك شد! خب همانطور که میتونید به راحتی حدس بزنید ، این نسخه از مرد عنکبوتی دنیای اصلی هم قدرت های مرد عنکبوتی را داشت و هم قدرت های هالک شگفت انگیز را و بسیار نیرومند بود!

 

لباس لیزاردی (Spider-Lizard)

ليزارد مرد عنكبوتي
در شماره 39 از كمیك Spectacular Spider-man  ، اسپایدرمن میخواست هر طور شده به دكتر «كرتیس كانرز» كمك كند تا دیگر به «لیزارد» تبدیل نشود اما در نهایت خودش به موجودی مارمولك مانند بدل شد! البته دكتر كانرز موفق شد سرمی را به او تزریق كند تا به شكل عادی خود برگردد.

 

لباس عنکبوتی (Cross-Species)

cross-species spider-man suit لباس مرد عنکبوتی
در شماره 437 از کمیک "اسپایدرمن شگفت انگیز"، اسپایدرمن سعی کرد تا به میوتانتی به نام Synch کمک کند اما در نهایت ماده ای خطرناک و ژنتیکی روی او ریخته میشود که سبب میگردد به موجودی نیمه انسان نیمه عنکبوت تبدیل شود (البته برای مدتی خیلی کوتاه!)

 

لباس نامحدود (Unlimited)

لباس spiderman unlimited
در شماره های 13 و 14 كمیك Webspinners دارای لباس جدیدی شد. این لباس همان لباسی بود كه اسپایدرمن در سریال كارتونی "اسپایدرمن نامحدود" (Spider-Man Unlimited) بر تن میكرد. در این داستان شاهد بازگشت سیمبیوت فضایی و پیوند دوباره آن با «كلتوس كاسدی» بودیم.

 

نويسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 لباس عجیب و غریب مرد عنکبوتی در دنیاهای مختلف!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

تمامی دفعاتی که اسپایدرمن لباس ابرقهرمان های دیگر را پوشید!

رتبه بندی قوی ترین لباس های زرهی مرد عنکبوتی!

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت سوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت چهارم

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی 10 لباس (کاستوم) برتر در فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست"

20 بازیگر برتر "مرد عنکبوتی" در سینما، انیمیشن و تلویزیون!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

رتبه بندی 10 لباس برتر «بن رایلی» (BEN REILLY)

رتبه بندی لباس های شخصیت های خبیث فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

رتبه بندی لباس های شخصیت های خبیث فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

SONIC
+6 #1 SONIC 1392-01-18 17:43
من به مراتب از اولین لباسی که در اولین عکس دیدم بیشتر خوشم اومد.امیدوارم در قسمت های بعد به اون بپردازید.
لطفا اگه میشه مقاله ای درباره ی بدترین کمیکهای اسپایدی بنویسید.باتشکر :D
نقل قول کردن
علی
+10 #2 علی 1392-01-18 22:27
خیلی ممنون از مقاله خوبتون...
من که واقعا لذت بردم :roll:
نقل قول کردن
علی
+8 #3 علی 1392-01-18 22:33
راستی من فکر نمیکردم مردعنکبوتی لباس سیاه غیر فضایی دارد....برام جالب بود،دو تا لباس شبیه هم ....ولی یکی بد- و یکی خوب ;-)
نقل قول کردن
احمد
+7 #4 احمد 1392-01-19 13:41
ممنون خيلي منتظر اين مقاله بودم. :lol:
نقل قول کردن
SONIC
+2 #5 SONIC 1392-01-19 19:35
ببخشید نتونستم خودمو کنترل کنم! :-? میخواستم بگم می شه درباره ی اولین لباسی که تو اولین عکس بالای صفحه قرار دارد توضیح مختصری بدهید؟(طلایی و قرمز) ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #6 mtm 1392-01-19 19:44
اون لباس و کلی لباس های دیگه در قسمت دوم یا سوم این مقاله معرفی خواهند شد
نقل قول کردن
سیاوش
+1 #7 سیاوش 1392-01-20 13:45
آغا فقط اومدم اینو بگمو برم تا 20 اردیبهشت هم نمیاما فقط اینو داشته باشید:
این چـــــــــــــــــــــــــــــــیه؟
en.wikipedia.org/.../...
نقل قول کردن
وحیدرضا اویسی
+2 #8 وحیدرضا اویسی 1392-01-21 17:27
سلام sonic اگه انيميشن اسپايدرمن نهايي رو ديده باشي اين لباسيه كه توني استارك(مرد آهني) براي پيتر درست كرده و به iron spiderman تبديل ميشه.آقاي ترابی درست گفتم؟
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1392-01-21 18:47
بله درسته اون لباس توسط تونی استارک (آیرون من) به پیتر داده شد (در داستان داخلی معروف Civil War)
نقل قول کردن
mtm
+1 #10 mtm 1392-01-21 18:50
اون فیلمیه که از به هم چسبوندن چند تا اپیزود از سریال تلویزیونی Amazing Spider-Man تو دهه 70 میلادی تشکیل شده

زودتر برگرد . جای خالیت تو این سایت احساس خواهد شد :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
abdollah seyfi
+2 #11 abdollah seyfi 1392-01-21 19:14
سلام
من این داستانو خوندم . تو این داستان مردعنکبوتی به از ملحق شدن به ایرون من و دولت . با تشویق ایرون من ماسکش را در برابر دیدگان برداشت ودر ادامه لباس جدیدی از ایرون من دریافت کرد که بعد از یک نبرد با افراد کاپیتان امریکا از گروه جدا شد و در حالی که به سختی زخمی شده بود توسط کیفردهنده به مقر افراد کاپیتان امریکا اورده شد و به اونا پیوست.
داستان marvel ultimate alliance 2 هم این داستان (civil war)رو دنبال میکنه.
نقل قول کردن
SONIC
#12 SONIC 1392-01-21 22:02
ممنونم از این همه اطلاعات.راستی جریان BIG TIME چیه؟ :-?
نقل قول کردن
mtm
+2 #13 mtm 1392-01-21 22:06
عجله نکن ! اینا رو همش تو قسمت های بعدی مقاله توضیح خواهیم داد :-*
اینجوری دوباره کاری میشه!
الان بهتره درباره لباس های همین مقاله صحبت کنیم
نقل قول کردن
امیر حسین زاده
#14 امیر حسین زاده 1392-01-23 14:12
سلام

خوشحالم که بالاخزه منتشر شد مقاله ، متاسفم که نتونستم مقاله زو کامل تحویل برم


اما دوبازه دازم بر میگزدم :lol:
نقل قول کردن
اشوزدنگهه
+1 #15 اشوزدنگهه 1392-01-24 17:58
سلام، خسته نباشيد.
بابت قرار دادن اين مقاله در سايت،‌ متشكرم. من هميشه گيج مي‌شدم كه چرا گاهي اوقات، زير بغل مرد عنكبوتي آن چيز تار مانند هست و گاهي نيست! چون به نظرم اين تكه‌ي لباس، از آزادي دست مي‌كاهد.
موفق باشيد.
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1392-01-24 19:42
خواهش میکنم ;-)
نقل قول کردن
mehrbod jp
#17 mehrbod jp 1392-01-27 15:51
تو داستان Spider-Man 21چشم پیتر هم آسیب دید؟(یه چیزی شبیه لنز رو چشمشه)
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1392-01-27 16:25
نه فکر نمیکنم آسیب دیده باشه
اونو طراح گذاشته تا بیش از پیش شبیه به یک سایبورگ بشه
نقل قول کردن
kingh2
+1 #19 kingh2 1392-01-30 10:02
میشه راجب اون لباس ابیه که پاکت رو سرش گذاشته یه توضیح بدی؟(عکس سمت چپ)
در ضمن خیلی منتظر قسمت دوم این مقاله هستم♥♥♥
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1392-01-30 23:04
اون لباس تو قسمت بعدي معرفی میشه
نقل قول کردن
lsk
+4 #21 lsk 1392-02-10 20:47
اسپایدرمن عضو چهار شگفت انگیز هم بوده؟
نقل قول کردن
mtm
+5 #22 mtm 1392-02-10 20:50
آره یکی دوبار به صورت موقتی
آخرین بار همین یکی دوسال پیش بود
وقتی human torch مرد ، جاشو گرفت
کلاً اسپایدرمن با این گروه خیلی رفیقه
مخصوصاً با Human Torch که بهترین دوست و رفیق اسپایدرمن بین تمام قهرمان های دیگست
نقل قول کردن
lsk
+5 #23 lsk 1392-02-15 13:43
ممنونم بابت جوابتان.
ببخشید میدونم ربطی به موضوع مقاله نداره اما من چند تا عکس از اسپایدرمن طراحی کردم میخواستم اگه بشه تو سایت شما بگذارم.
چطوری و چگونه؟ :lol:
نقل قول کردن
nima
-3 #24 nima 1392-02-18 16:04
ممنون از مقاله ولی من یه مشکلی دارم، آخه چه معنی میده آدم این همه خودشو بکشه یه لباس طراحی کنه و بدوزه بعدش هم سر نبرد ها جر واجر شه کلی وقت بذاره تعمیرش کنه اصلا معنی میده خدایی؟
نقل قول کردن
werta
+6 #25 werta 1392-02-19 14:13
یه سوال.اینکه توی کمیک ((مراسم ختم دکتر اکتاپوس)) نوشته شده اسپایدرمن دنبال قاتل دکتر اکتاپوس میگرده اونوقت توی superior spiderman دکتر اکتاپوس زندستو جایه اسپایدرمنه! :o
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1392-02-21 09:39
خوب فرق پيتر با اختاپوي همينه ديگه
يكي دنبال قاتل دشمنش ميگرده كي هم مياد جسم دشمنشو تسخير ميكنه :-*
نقل قول کردن
werta
#27 werta 1392-02-21 15:04
بسیار ممنون.میگم این دکتر اکتاپوس هم خیلی زرنگ و بی رحمه! ;-)
نقل قول کردن
صادق مرادی
#28 صادق مرادی 1392-02-29 21:32
لباس نامحدود باحاله.ازش خوشم میاد ;-) 8)
نقل قول کردن
shayan
#29 shayan 1392-03-16 17:46
lebase ghermezo meshkie spidey ya lebase siahesh ye chize digas 8)
نقل قول کردن
ارشیا غفاری
#30 ارشیا غفاری 1392-03-18 09:36
لباس نینجایی را اول فکر کرده بودم لاک پشت های نینجا بهش دادند
نقل قول کردن
ALI hasanlou
#31 ALI hasanlou 1393-08-12 18:36
ببخشید من هر کاری می کنم این عکس ها هیچکدوم وا نمیشه
فقط بخش سوم لباس های مرد عنکبوتی عکس هاش درست وا میشه
نقل قول کردن
mtm
+1 #32 mtm 1393-10-28 18:28
لينك تصاوير اين مقاله درست شد ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #33 mokhtar 1393-10-28 22:47
به نقل از mtm:
لينك تصاوير اين مقاله درست شد ;-)


کار خوبی کردی
از وقتی سایت samruby از دسترس خارج شده بعضی از عکسامون خراب شده بودن
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #34 mokhtar 1393-10-28 22:51
ولی این مقالات قدیمی و کلاسیک سایت رو که میبینم برام نوسالژیکه
نظرات کاربرا هم در نوع خودش جالبه
واقعا نظراتشون گاهی خیلی مبتدی بود
الان ماشالا همشون یه پا متخصص اسپایدرمن شدند
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+1 #35 sonic the spider hedgehog 1393-10-29 09:22
اتفاقآ من با همین مقاله با سایت اشنا شدم!!! :-)
نقل قول کردن
a.v.s
#36 a.v.s 1394-05-02 11:59
من عاشق لباس سیاه غیر فضایی مرد عنکبوتی شدم این لباس عالیه حیف شد دیگه خیلی لباسه رو نمی پوشه
نقل قول کردن
Artemis
#37 Artemis 1394-05-02 12:36
به نقل از a.v.s:
من عاشق لباس سیاه غیر فضایی مرد عنکبوتی شدم این لباس عالیه حیف شد دیگه خیلی لباسه رو نمی پوشه


البته توی کمیک جدید renew your vows قراره دوباره اون رو بپوشه
نقل قول کردن
Arian94
#38 Arian94 1394-05-02 12:56
ولی هیچ کدوم مثل لباس اصلی اش نمیشه 8)
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#39 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-09 13:23
بنظرم بهترین مقاله سایته ، خودم تا حالا نزدیک به ده بار همشو خوندم و الان باز دوباره دارم میخونم .
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#40 j.jonah jameson 1394-10-01 18:17
یکی از آرزو هام این بود در همچین مقالاتی نظر بدم
لباس عنکبوت خونی خیلی شبیه مرد عنکبوتی 2099 است
لباس مقازه ای خیلی ابدیت قشنگی داشت !
لباس ماسک پاکتی هم خیلی جالب شده بود !
ممنون بابت ابدیت
نقل قول کردن
mtm
#41 mtm 1394-10-01 18:32
بچه ها ... لباس poison هم به مقاله اضافه شد:

نقل قول کردن
farhood7
#42 farhood7 1394-10-01 20:51
ممنون و اینکه که خیلی خوبه که چیزای جدیدی اضافه شد.
نقل قول کردن
Hamid_k
#43 Hamid_k 1394-10-02 18:36
ایول اپدیت !
ممنون
نقل قول کردن
magnus
#44 magnus 1395-01-24 20:38
از لباس سایبورگ و پویزن خیلی خوشم اومد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید