شماره 12 از كميك Superior Spider-Man ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

شماره 12  از  كميك Superior Spider-Man ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

یکی از مهم ترین کمیک های اخیر مرد عنکبوتی تقدیم به شما!

شماره 12  از  كميك Superior Spider-Man ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

لينك دانلود مستقيم

لينك دانلود غیر مستقيم

مترجم و گرافیست: محمد شیرزاده

 

 منتظر نظرات و مباحث خوب شما هستیم!

برای خواندن دیگر کمیک هایی که از مرد عنکبوتی ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری اول كمیك های "مرد عنكبوتی برتر" به زبان فارسی

شماره آخر از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک! 

کمیک "اختاپوس برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 کمیک مرد عنکبوتی که برای دنیای گیم عالی هستند!

رویداد کمیک بوکی "قیامت عنکبوتی" (کامل) + لینک دانلود

شماره 1 از کمیک SUPERIOR SPIDER-MAN TEAM-UP ترجمه شد!

شماره 2 از کمیک SUPERIOR SPIDER-MAN TEAM-UP ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

۱۰ کاستوم برتر دکتر اختاپوس

كمیك های مرد عنکبوتی: توطئه کلونی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

پارسا
+5 #1 پارسا 1392-04-25 14:32
به به ممنون
نقل قول کردن
محمد شیرزاده
+3 #2 محمد شیرزاده 1392-04-25 14:55
عزيزان ضمن تشكر كردن نظرات خودتون رو درباره داستان بنويسيد .
نقل قول کردن
عرفان نقوی
+4 #3 عرفان نقوی 1392-04-25 14:55
دارید فوقالعاه کار میکنید...
عالیه اقا محمد ;-)
نقل قول کردن
Saleh
+4 #4 Saleh 1392-04-25 15:24
چقدر زود به زود ترجمه می کنید :o .
نقل قول کردن
محمد كلباسي
+5 #5 محمد كلباسي 1392-04-25 16:24
دمت گرم
نقل قول کردن
امیررضا
+2 #6 امیررضا 1392-04-25 18:23
ایول ایوله محمد تاج سره
نقل قول کردن
عرفان نقوی
+2 #7 عرفان نقوی 1392-04-25 20:51
داستان عالی...
ترجمه فوق عالی...
محتوا عالی...
کلا همه چیز عالی...
واقعا ممنونم اقا محمد 8)
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #8 mokhtar 1392-04-25 22:59
ظاهراً اگر خودم آستین ها رو بالا نزنم و به داستان نپردازم کس دیگری اینکارو نمیکنه!
طراحی ها خوبه، صحنه های اکشن خوب طراحی و تنظیم شده و شخصیت پردازی ها لااقل منطقی بودند و هیچ کدام از آنها مرا آزار نداد. اثری از مضحک بودن هم در دیالوگ ها به چشم نمیخورد.
اما یه جای کار ایراد دارد و نمیگذارد به حد کافی از این داستان لذت ببرم. علتش را بعد از اندکی فکر کردن پیدا کردم: مبارزه اسپاک با دشمنانش به مخاطب القا نمیکند که او از نظر ذهنی، فیزیکی و روحی به نهایت توان خود رسیده. به عبارت دیگر، سابقاً در نبردهای ماندگار و خاطره انگیز اسپایدرمن با کسانی مثل «جاگرنات»، «مورلان» و حتی گاهی «ونوم» شاهد بودیم که قهرمان ما از تمام قدرت، اراده و استقامت خود استفاده میکند تا بر چالشی که به نظر غیرممکن می آید فایق آید. اما با وجود آنکه کرارکترهای خبیثی مثل «والچر» و «عقرب» اصطلاحاً redesign شده اند و خیلی خفن تر از قبل به نظر میرسنداما نه نویسنده و نه طراح قادر هستند که مبارزه اسپاک با آنها را جذاب و نفس گیر کنند. اصلاً یکبار هم حس نکردم که اسپاک به زحمت افتاده و دارد با چنگ و دندان از جانش دفاع میکند و اینجاست که تفاوت نویسنده با نویسنده گان کلاسیک داستان های اسپایدرمن مثل «راجر استرن» یا «پیتر دیوید» آشکار میگردد.
در حقیقت شگرد اسپاک در مبارزه که عبارت است از آمادگی سازی خود و محیط قبل از شروع مبارزه و استفاده از تجهیزات باحال و جالب شاید در شماره های قبل تا حدی جذابیت داشت و جدید و freshبه نظر میرسید اما در اینجا کاملاً بیات و کهنه جلوه میکند. به نظرم اگر اسلات فکری به حال این موضوع نکند، "اسپایدرمن برتر" همین جذابیت مینیمم خودش را نیز از دست خواهد داد چون خواننده اصلاً احساس نمیکند که اسپاک جانش به خطر افتاده و همواره میداند که امکان دارد در هر لحظه از مبارزه او تجهیزاتی جدید رو کند و حریف را شکست دهد و این یعنی عدم اهمیت مخاطب به سرنوشت قهرمان داستان
در ضمن ، برایم مهم نیست که آیا در نهایت اسپاک، اسمایت را میکشد یا نه؟ چون او قبلاً هم دست به قتل زده (منظورم massacre است) پس چیز جدید یا شوکه کننده ای در انتظارم نخواهد بود. به سرنوشت کاراکترهای مکمل هم اهمیت نمیدهم چون عین روز برایم روشن است که اسلات هیچ کدام از آنها را به کشتن نمیدهد (فقط شاید در نهایت یک کاراکتر درجه 3 یا 4 که حضور چندان محسوسی هم در داستانهای اسپایدرمن نداشته کشته شود)
نقل قول کردن
mirabilis
+3 #9 mirabilis 1392-04-25 23:11
منتظر بودم شروع کنی . در نتیجه ... . :D ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #10 mokhtar 1392-04-25 23:40
پس به قول "میتی کمون" : بیا داداش "کایکو" ، اینم از دستمال قدرتت!
:lol:
البته من هنوز حرفم درباره این شماره تموم نشده ها :-*
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #11 mirabilis 1392-04-26 00:29
داستان کم نداشت ولی رضایت بخش هم نبود . اسپاک جدید ، بیشتر شبیه به یه سایبورگ شده ( از بس که تجهیزات رو میکنه ! ) تا یه ابرقهرمان . تمام کارهاش هم که حساب شده هست ؛ یعنی امکان نداره که یه چیزی رو کنی که ایشون از قبل براش آماده نشده باشه . کلا دان اسلات ، اسپاک رو به دور از اشتباه نشون میده ( مگه یه صحنه که بازم یه طوری جمعش میکنه ! ) . کاراکتری که حتی یه اشتباه نداشته باشه ، واقعی تر به نظر میاد یا کسی که مثل بقیه حداقل چندتا اشتباه داره ؟
نویسنده سعی کرده که صحنه های غیر منتظره خلق کنه ولی در کل شما انتظار همه ی اون صحنات رو داری ! سعی شده که شوخی هایی در کاراکتر اسپاک وجود داشته باشه ولی این شوخی ها اینقدر خشکن که هیچ جذابیتی برای خواننده پیدا نمیکنند .
جیمز جانا جیمسون هم که کاراکتری نامعلوم جلوه میکنه . شهردار نیویورک بودن ، یعنی یکی از "قدرتمندترین افراد جهان"؟
به نظر میرسه که کلا داستان از هم گسیخته هست ، اسپاکی که از هیچ کس دستور نمیگیره ، ناگهان در مقابل جیمسون ، این چنین متواضع میشه ؟! هر تصوری که نویسنده از داستان داشته ، نتونسته به خوبی نشونش بده . در ضمن دشمنان جاه طلب و تا حدی باهوش اسپایدی برای یک سری یونیفورم جنگی ، حاضر به انجام هر کاری میشوند و از کشتن دشمن قدیمیشون که اسپایدی باشه ، دست میکشند ؟! نکات نامفهوم زیادی در داستان به چشم میخوره و اگه نظر بنده رو بخواید ، داستان ضعیفی داره !
در ضمن یه انتقاد هم داشتم . با این که ترجمه ی خوبی ارائه داده بودن آقای شیرزاد ولی یه قسمت هایی رو کم لطفی کرده بودند و کلی ترجمه کرده بودند . مثل اون قسمتی که دستیار جیمسون داره درباره ی تصویر ارائه شده از ربات عنکبوتی صحبت میکنه . زیبایی کار به اینه که خواننده خودش متوجه بشه که کاراکتر درباره ی چی صحبت میکنه . ;-)
نقل قول کردن
هیربد
#12 هیربد 1392-04-26 00:32
طراحیش خیلی بده مخصوصا حالت چشای اسپایدرمن
کلا من طراحی های استگمن رو بیشتر دوست داشتم در این کمیک ها
چون یک سبک صابت داره ولی این طراح (اسمشو نمیدونم) در هر شماره یک سبک جدید رو میکنه راموس هم که اصلا شوته و تو باق نیست (از لحاظ طراحی میگم) ولی بد ترین اشکال طراحی چشم های اسپایدرمن بود تو هر پانل سایز چشای اسپایدرمن تغییر تغییر میکنه و بعضی جاها خیلی کوچیک میشه ولی مثلا استگمن همیشه چشا را گنده میکشید
امیدوارم هر چه زود تر استگمن برگرده
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #13 mirabilis 1392-04-26 00:36
به نظر میرسه که چشم اسپاک مثل لنز دوربین ، برای بهبود شرایط دیدن ، کوچیک و بزرگ میشه و بدی طراحی به نظر نمیاد . طراحی ها در زمینه سادن و متوجه اتفاقات در جریان داستان میشی . برای این داستان که طراحی های خوبیه ! :D ;-)
نقل قول کردن
وحیدرضا اویسی
+8 #14 وحیدرضا اویسی 1392-04-26 01:44
اول از همه جاداره که از زحمات بی دریغ و بی چشمداشت آقای شیرزاده تشکری کنیم.برای سلامتی یشون صلوات.(هرکی فرستاد لایک بزنه).و اما کمیک:ترجمه که مثه قبلی عالی بود.داستانش خوب بود و کمی مهیج من این دفعه خوشم اومد.طراحی هاش بسیار زیبا و جالب بود و کلا هومبرتو خنگوس!!!!!!!رو تو جیبش گذاشته بود.از شجاعت جیمسون هم خوشم اومد که به اسپایدی کمک کرد.یه سوال چرا کله ی اسمایت اینجوریه؟؟؟شبیه سوسکه...!راستی آقای ترابی من خودم یه طراحی هایی از اسپایدرمن دارم میشه تو سایت بذارین؟؟؟؟اگه موافقت کنین ممنون میشم.
نمره من:به طراحی 10.به دیالوگ نویسی 8.5.به سبک داستان هم 9.5
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #15 mokhtar 1392-04-26 12:13
باهات موافقم ولي دو تا نكته هست كه فكر كنم بايد توضيح بدم:
- يكي اينكه شما ميگي اسپاك بيش از حد متواضع شده ولي با توجه به اتفاقات شماره 13 به نظرم اسپاك دليل داره كه چنين كاري ميكنه !
- دوم اينكه به نظرم دان اسلات داره عمداً شوخي هاي اسپاك رو بيمزه مينويسه چون ميخاد بگه كه او مثل پيتر در اين كار مهارت نداره . به خصوص از وقتي كه ياد و خاطره پيتر كاملاً از ذهنش پاك شده
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #16 mokhtar 1392-04-26 12:48
الماني كه من در اين شماره ازش بدم نيومد نحوه استفاده نويسنده از شخصيت «جيمسون» بود. در واقع جونا ثابت ميكنه كه مرد عمله (هر چند كه ديدن او در يك زره و اسلحه به دست تا حدي خنده دار بود) . پانل هاي ابتدايي كه در آنها همسر جيمسون از او ميخواهد تا زندگي اش را بر سر تنفر و نفرت هدر ندهد جالب بود و نوعي "تنش تراژيك" قابل باور را در ذهن تداعي ميكرد. به همين دليل وقتي بعداً جيمسون به اسپاك دستور ميدهد تا «اسمايت» را اعدام كند، برام قابل باور بود. البته در كل در كميك هاي "اسپايدرمن برتر" شخصيت پردازي جيمسون افتضاح بوده و او بسان يك فاشيست سنگدل به تصوير كشيده شده ولي لااقل در اين شماره كارهاي او برايم منطقي جلوه ميكند.
در پايان هم بايد بگم كه در مجموع اين شماره نسبت به شماره قبلي افت كرده بود ولي هنوز قابل تحمل بود ولي اگر اسلات فكري به حال نقاط ضعفي كه در بالا بهشان اشاره كردم، نكنه اونوقت اين كميك ديگر readable نخواهد بود
Uncle mokhtar is out of here
;-)
نقل قول کردن
محمد
+4 #17 محمد 1392-04-26 15:41
ممنون از آقای شیر زاده. ترجمه خوب بود. داستان این قسمت خوب بود و تم تازه ای داشت ولی با تجهیزات بیشمار اسپاک دیگه شکست ناپذیر شده و داستان تقریبا قابل پیشبینیه و کمتر میتونه شما رو غافلگیر کنه. مخصوصا *اسپویل قسمت بعد* وقتی اسپاک جلوی انتقال مغز اسمایت به خودش رو میگیره مسخره ترین بخش کمیک بود بود.البته داستان بدی نبود ولی به نسبت شماره 11 و 12 قابل پیشبینی تر بود. انتظار پایان متفاوت تری رو داشتم. در شماره های بعد اگر چیزی برای رو کردن نداشته باشه خسته کننده میشه.
نقل قول کردن
karia mokhtari garakani
#18 karia mokhtari garakani 1394-04-10 15:58
عالی بود من حال کردم دکتر فکر همه جاشو کرده بود 8)
نقل قول کردن
BARY.SPIDEY
#19 BARY.SPIDEY 1397-04-13 03:19
سلام ببخشید میخواستم ببینم که ترجمه ی کمیک Superior foes of spider-man به کل از سایت حذف شده یا خیر؟
(ببخشید بابت اسپم.اینجا مرتبط ترین صفحه بنظرم اومد :-* )
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1397-04-13 06:53
به نقل از BARY.SPIDEY:
سلام ببخشید میخواستم ببینم که ترجمه ی کمیک Superior foes of spider-man به کل از سایت حذف شده یا خیر؟
(ببخشید بابت اسپم.اینجا مرتبط ترین صفحه بنظرم اومد :-* )

بله حذف شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37