شماره 17 كمیك Amazing Spider-Man ترجمه شد + لینك دانلود

شماره  17 كمیك Amazing Spider-Man  ترجمه شد + لینك دانلود

همانطور كه در شماره قبل خواندید مرد عنکبوتی خسته ولی با روحیه ای خوب از نبردی تمام عیار در "دنیای عنکبوتی" به خانه برگشت و متوجه شد كه  شرکت خبیث "الکمکس" سعی دارد پروژه ساخت زندان ویژه برای ابرشروران را مال خود و "صنایع پارکر" را در این زمینه ناکام بگذارد.

سپس مسئولین الكمكس شخصیت پلیدی به نام «گوست» (Ghost) را كه به "خرابكار شركت های صنعتی" مشهور است اجیر كردند تا به شركت صنایع پاركر نفوذ كرده و آن را نابود كند. اینك ادامه ماجرا ...

 

The Amazing Spider-Man #17

كميك amazing spiderman

مترجم: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: اميد تقوی (the punisher)

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

نظر شما چیست؟

برای خواندن  دیگر کمیک های ترجمه شده سایت ما اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
+13 #1 mtm 1394-01-26 13:10
ابتدا لازم ميدونم از آقاي اميد تقوي (the punisher) صميمانه به خاطر اديت اين كميك تشكر كنم. ايشان با وجود تجربه كم در كار اديت اما كار فوق العاده اي انجام دادن كه من لازم از ايشون قدرداني كنم. در واقع آقاي آديگوزلي اديتور هميشگي كميك هاي مرد عنكبوتي شگفت انگيز مدتيه كه مشغله هاي زيادي دارن و نتونستن اين كميك رو اديت كنند و بنابراين اقاي تقوي واقعا به داد من رسيدند. بازم ممنون
نقل قول کردن
spider boy
+4 #2 spider boy 1394-01-26 15:52
دستتون درد کنه هنوز نخوندم که نظرمو بگم
25مگ؟؟؟با این سرعت پدرم در میاد تا دان کنم
نقل قول کردن
spider boy
+5 #3 spider boy 1394-01-26 16:22
باحال بود
ولی گوست خیلی رو اعصاب بود
این ساجانی هم خیل دیوانس رفته با یارو مذاکره کنه خدا کنه بمیره(که فکر نکنم)اگهبمیره کل صنایع پارکر از دستش راحت میشه :P
نقل قول کردن
mtm
+3 #4 mtm 1394-01-26 16:56
لينك دانلود مستقيم اين كميك به داخل متن اضافه شد
نقل قول کردن
The Assassin
+4 #5 The Assassin 1394-01-26 17:17
خیلی قشنگ بود
راستی گوست شخصیت جدیده ؟
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #6 M. goblin 1394-01-26 17:22
من هنوز کمیک رو نخوندم ولی انشالله یه نقد مینویسم.مخصوصا روی ادیت که یه جاش منو خیلی ناراحت کرد.البته اشکالی نداره.چون اولین بار بوده و من خودم اولین بار بدتر بودم.حالا بعدا!!
نقل قول کردن
mtm
+6 #7 mtm 1394-01-26 18:10
به نقل از The Assassin:
خیلی قشنگ بود
راستی گوست شخصیت جدیده ؟


نه، جديد نيست
ايشون سال 1987 در شماره 219 كميك هاي iron man خلق شد

قيافش هم اينجوري بود:



در هر حال ايون بيشتر دشمن ايرون من به حساب مياد

عضو گروه thunderbolts هم بوده
نقل قول کردن
the punisher
+3 #8 the punisher 1394-01-26 22:50
شما خیلی بمن لطف دارید آقای ترابی هر کاری که من انجام بدم حتی گوشه از کارای بزرگ شما نمیشه :oops:
نقل قول کردن
the punisher
+4 #9 the punisher 1394-01-26 22:57
#6
4تا ایراد خودم بگیرم از خودم
1- نوشته روی تصویر تو صفحه اول رنگش اشتباهه
2- صفحه توضیحات و ساعت سه صبح بود وقتی اونو گذاشتم ایمیل کردم
3- صفحه آخر یه جمله جا افتاده
4- باید صفحه های پایانی رو هم اظافه میکردم

اگه ایراد دیگه ای دیدی ممنون میشم بهم بگی

آقا من قول میدم این کمیکو ترمیم کنم بفرستم
نقل قول کردن
mtm
+3 #10 mtm 1394-01-26 23:07
#9:
هیچ ایراد برجسته ای تو ادیت نمیبینم
اصلا نیازی به ترمیم و اصلاح مجدد نیست
نقل قول کردن
hojats7731
+1 #11 hojats7731 1394-01-27 11:25
ضمن تشکر از بروبچ تهیه و تدوین و ترجمه می خواستم بگم که این کمیک به نظر من روند خیلی آرومی . یعنی کل داستان این میشه که پیتر متوجه میشه روبات ها همیشه نمی تونن درست عمل کنن! البته شاید هم من اشتباه می کنم. طراحی ها که مثل شماره قبل مضخرف بودن. ساجانی رو تو رو خدا نگاه شکل چی کشیده! ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه عالی.
نقل قول کردن
hojats7731
+2 #12 hojats7731 1394-01-27 11:27
یه چیز دیگه که به نظر من توی این کمیک جالب بود، این بود که پیتر حاضر بود برای نجات دادن بقیه هویتش لو بره. اما با کمک همون دختره که الان اسمش یادم نمیاد، همون عشق دکی اخی تونست از پس این مشکل بر بیاد که این به نظرم جالب بود.
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #13 mirabilis 1394-01-27 11:31
و اما در مورد این کمیک ، باید بگیم تا زمانی که آرک اسپایدر ورس بود ، حداقل چیزی که کمیک های اسپایدرمن داشت ، مشتاق کردن خواننده برای فهم وقایع بود ولی از شماره 16 به بعد ، سقوط داستان و طراحی شروع میشه ، باز شماره 16 یه درگیری در عین صحبت با تلفن های مختلف رو داره ولی با تاسف باید گفت شماره 17 یه داستان کاملا بیخوده !!
انگار اسلات ایده هاش تموم شده سر این داستان ، در طول داستان مدام رفرنس ها و اشارات به اتفاق های قبل از اسپایدرورس میشه ، به حدی که حتی خواننده رو خسته میکنه .
ساجانی مسخرست ، کارهایی که میکنه ، به نوعی شری که داره و پیتر از هیچی آگاه نیست ، نقش آنا تو کمیک که فعلا فقط رو اعصابه ، نه به نوعی با پیتر رابطه داره و نه نداره !!! این ها همه باعث شده کمیک یه چیز ضعیف بشه . تو کمیک پیتر دوتا رویکرد داره ، اول با خودش میگه این آنا آخرش هویتش رو معلوم میکنه ، بعد نظرش اینه که چقدر خوب داره هویتش رو پوشش میده ، یه سر درگمی در کلیت کار دیده میشه .
جمله های خیلی صریح که انگار کاراکترها یه بعدین و فقط یه جمله رو تکرار میکنند برای توجیح کارهاشون ، ساجانی مدام میگه ساخت زندان به درد نخوره ( اینقدر این جمله تکرار میشه که هروقت ساجانی دیده میشه ، میشه دیالوگش رو حدس زد !! ) گوست میگه با تکنولوژی مخالفم و باز تکرار ، حتی پیتر هم مدام یاد میکنه که شروران باید اصلاح بشن ، کلیتون هم باز تاکید میکنه و ... !! یعنی عملا داستان هیچی نداره جز یه مشت کاراکتر یه بعدی که رو در روی هم قرار میگیرن و جملاتشون رو بارها تکرار میکنند .
طراحی این کمیک هم مثل قبل برعهده راموسه که به نوع طراحیش واقفید !
اگه قرار باشه نمره ای بگیره این کمیک ، 2 از ده براش کافیه ، نه اکشن منسجمی داشت و نه داستان منسجمی .
نقل قول کردن
vahidcloner
+4 #14 vahidcloner 1394-01-27 11:59
-
نقل قول کردن
M. goblin
+1 #15 M. goblin 1394-01-27 12:05
#9
نه اصلا درمورد اینا نیست.این چون اولین بار بوده عالی بوده من فقط با یجاش مشکل دارم اونم صفحه ی توضیحاته.بقیه جاهارو چون وقت نکردم کمیکو بخونم ندیدم.
صفحه ی توضیحات رو شما کلا عوض کردی!!ولی خیلی راحت میتونستی پاک کنی.اگه درمورد تارام بوده که میتونستی یه سر به ادیت قسمت قبلی بزنی ببینی اونم پاک شده!!من فقط با این جاش مشکل داشتم.چون این صفحه کلا عوض شده!!

لازم هم نیست ادیت رو ترمیم کنی.فقط دیگه از این به بعد صفحات رو زیاد عوض نکن.میخوای بکنی بکن ولی دیگه...نه در این حد!! :lol:
نقل قول کردن
taichi
#16 taichi 1394-01-27 14:39
با تشکر از ترجمه ادیت عالی(اون متنهای روی عکس خیلی خوب پاک شده بودن و از طرفی شاید جلد شبیه جلد اصلی نباشه ولی خیلی خفن تر شده و اون مردعنکبوتی شگفت انگیز هم مثل یک جزیی از اون نور پردازی رو دیواره شده که ولی کاملا فیت جلدبود و انگار از اول اینطور بوده)
این کمیک به شدت افتضاح بود و هیچ چیز جالبی نداشت!نویسنده معلوم نیست با خودش چند چنده و کلا فقط میخواست بگه که اسپایدر من زیادی همه چیزا رو سخت میگیره!
اصلا دیالوگا قدرت خاصی نداشتن و انگار این کمیک نوشته شده که فقط نوشته شده باشه.
داستان هیچ انسجام خاصی نداشت انا ماریا رو مخ بود
از همه بدتر اون دستیار مردعنکبوتی (اون زنه اسمش چی بود؟)که شاید با پروژه زندان موافق نباشه ولی هیچ ادمی انقدر احمق نیست به کسی که داشت همین چند لحظه پیش میکشتش بیاد و حرف بزنه!و تازه انتظار جواب هم داشته باشه
در کل میشه گفت
it has more holes than a michael bay movie
حیف این تیمعالی که دارن رو همچین کار ضعیفی کار میکنن
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #17 mokhtar 1394-01-27 18:41
نقد شماره 17 کمیک amazing spiderman


اگه یادتون باشه در نقد خودم برای شماره قبلی امتیاز 8 رو بهش دادم.

اینجا:
spidey.ir/.../...

به نظرم بعد از رویداد بزرگی مثل دنیای عنکبوتی دیدن یک پیتر خسته که دوباره برگشته وسط مشکلات روزمره خودش جالب بود.

اما متاسفانه در این شماره دوباره میبینیم که دان اسلات برگشته به اشتباهات قبل از دوران دنیای عنکبوتی. یعنی شخصیت پردازی پر ایراد!

به شخصیت پیتر دقت کنید ... هر چیزی که میشه اصلا نمیتونه تصمیم بگیره یا حرف درست رو بزنه. همش یا آنا ماریا داره براش تصمیم میگیره یا ساجانی. انگار خودش زبان نداره! ناسلامتی قرار بود بعد از تجربه رهبری ارتش عنکبوتی ما شاهد یک پیتر قوی تر باشیم که میتونه صنایع پارکر رو هدایت کنه ولی هیچ اثری از تدبیر و مدیریت در او یافت نمیشه. اینجاست که به حرف آقای ترابی اعتقاد پیدا میکنیم که مارول دوست داره پیتر و اسپایدرمن مدام در یک سن و وضعیت باقی بمونن. ولی اگه قرار باشه شخصیت مورد علاقه ما رشد نکنه و به maturity شخصیتی نرسه و اگه قراره اتفاقات و رویدادهای مختلف روش تاثیر نگذارن پس اصلا چرا باید به عواقب کارهاش یا اتفاقاتی که براش می افته اهمیت بدیم؟

و حالا میرسیم به آنا ماریا مارکونی. به نظر من ایشون کارکتر جالبی نیست و در کمیک های امیزینگ اسپایدرمن اصلا شخصیت پردازی خوبی نداره. البته میدونم تو کمیک های مرد عنکبوتی برتر نقش عمده ای داشت. اتفاقا اونجا شخصیت جالبی بود و یه جور عشق منحصر به فرد و نامتعارف و غیر کلیشه ای برای اتو اکتاویس به شمار میرفت (یه جورایی خیلی به هم می اومدن!)

ولی وقتی کمیک های مرد عنکبوتی برتر و قضیه اسپاک تموم شد فکر میکردم نقش آنا ماریا هم تغییر کنه ولی اینطور نشد . به همین دلیل اون جذابیتی که داشت از بین رفت چون نوع رابطه پیتر و آنا ماریا با نوع رابطه اکتاویس و آنا ماریا فرق میکنه . الان برای من قابل درک نیست چرا آنا ماریا که ادعا میکنه فقط دوست پیتره ولی حاضره این همه فداکاری براش بکنه و بره مهمانی زن عمو می که قبلا تحقیرش کرده بود؟

(راستی، چرا زن عمو می در اسن شماره جوری رفتار میکرد که انگار با نامزدی پیتر و آنا ماریا موافقه؟ این در حالیه که یادتونه قبلا یه بار تو کمیک های superior spiderman چقدر به آنا ماریا و جثه کوچکش متلک انداخت و به پیتر گفت که براش مناسب نیست)

البته اعتراف میکنم اون بخشی که آنا ماریا سعی میکرد به پیتر بگه که چرا اینقدر همه چیز رو پیچیده میکنه جالب بود. یه جورایی داشت به خواننده گوشزد میکرد که پیتر چه خصوصیاتی داره. ولی بعد مدتی این بخش هم تکراری شد و دیگه آدم از حرف های آنا ماریا کفری میشد! یه جاهایی هم که دیگه اصلا غیر منطقی میشد. یعنی اسلات میخواد باور کنیم آنا ماریا با یه جمله قضیه همکاری مجدد پیتر با اسپایدرمن رو حل کرد؟؟؟؟؟؟؟

ساجانی هم که مثل یه روانی تمام عیار عمل میکنه!!! همش داره سر پیتر داد میزنه. شخصیت اش به شدت نچسب و غیر دوست داشتنیه. معلوم نیست کسی مثل ایشون که هیچ اعتقادی به پیتر و پروژه هاش نداره و هر چند وقت به یه شخصیت خبیث همکاری میکنه اصلا چرا تو صنایع پارکر باقی مونده و نمیزاره بره یه جای دیگه مثل الکمکس کار کنه؟

شایدم ساجانی قراره شخصیت خبیث داستان باشه ولی پس چرا شماره قبلی در مواجه با الکمکس و نفراتش اینقدر سنگ صنایع پارکر رو به سینه میزد؟ این تناقض رفتاری اصلا برام قابل هضم نیست

کلا بعد از spider verse نوعی بلاتکلیفی تو کمیک amazing spiderman به چشم میخوره. معلومه خود اسلات هم حالش رو نداره خوب بنویسه و برنامه خاصی برای آینده نداره. چون secret wars در راهه و بعدش معلوم نیست amazing spiderman چه سمت و سویی داشته باشه.

هامبرتو راموس هم که به شدت زور میزنه با اغراق در طراحی کمی بر بار دراماتیک داستان اضافه کنه ولی بدتر خرابش میکنه.

نمره من به داستان و طراحی :4 از 10
ترجمه و ادیت : 10 از 10 ( با عرض خسته نباشید خدمت ادیتور جدید سایت)
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #18 Hossein sbn 1394-01-27 19:13
ببخشید کامنت بی ربط می دم مطلب مرتبطی پیدا نکردم:
آقای ترابی کارتون young justiceرو دیدید؟نظرتون دربارش چیه؟در ضمن می شه بگید چرا پخشش قطع شد؟
نقل قول کردن
mtm
+1 #19 mtm 1394-01-27 19:32
به نقل از Hossein sbn:
ببخشید کامنت بی ربط می دم مطلب مرتبطی پیدا نکردم:
آقای ترابی کارتون young justiceرو دیدید؟نظرتون دربارش چیه؟در ضمن می شه بگید چرا پخشش قطع شد؟


من چند قسمت اولش رو دیدم
به نظرم کارتون خیلی خوبی بود.

مغز متفکرش اقای گرگ وایزمن بود (همون مغز متفکر کارتون spectacular spiderman) ولی راستش سرم شلوغ شد و دیگه ندیدمش

خیلی هم برای هوادارای دی سی محبوب بود

دلیل کنسل شدنش رو دقیقا نمیدونم ...
نقل قول کردن
Reverse
+1 #20 Reverse 1394-01-28 16:31
ممنون بابت ترجمه ایشالله اگه بشه یه نظری دربارش میدم ولی کمیک چندان جالبی نبود!
نقل قول کردن
karia mokhtari garakani
#21 karia mokhtari garakani 1394-04-18 11:50
  • عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37