شماره 3 كمیك Spider-Woman ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

همانطور كه در قسمت  قبل خواندید «جسیكا درو» ملقب به زن عنكبوتی در دنیای وارثان گیر افتاده. او آنجا متوجه شده «مورلان» عاشقش است! و اینك ادامه ماجرا ...

شماره های قبلی را نیز از اینجا و  اینجا دانلود کنید.

  

Spider-Woman #3

کمیک شماره 3 زن عنکبوتی spiderwoman

مترجم: محمد شيرزاده

اديتور و گرافيست: محمد اسدپور

طراح كاور: R-SPIDEY

لينك دانلود غير مستقيم

لينك دانلود غير مستقيم (آپلودر)

 

 

- این "پسر اصیل" که عنکبوت بافنده درباره اش به زن عنکبوتی میگه، کی میتونه باشه؟

- به این داستان چه نمره ای میدهید؟

برای خواندن قسمت های قبلی "دنیای عنکبوتی" اینجا را کلیک کنید

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک "زن عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (SPIDER-WOMAN)

10 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "زن عنکبوتی" بدانید

كمیك های دنیای عنكبوتی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

15 حقیقتی که احتمالا درباره " کاپیتان مارول " نمیدانستید !

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسکرال(SKRULL) ها بدانید

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

شماره آخر از کمیک "تهاجم مخفی" (SECRET INVASION) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

اطلاعات جدید درباره "لیدی اسپایدر" (Lady Spider)

7 شخصیت مونث برتر كمیك های مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+4 #1 mokhtar 1393-11-12 11:59
به نظرم کمیک خیلی خوبی بود
داره خیلی خوب به هدف خودش میرسه
یعنی هم داره به خوبی داستان دنیای عنکبوتی رو پیش میبره و هم اینکه داره برای کمیک های اختصاصی گوین و سیلک زمینه چینی میکنه
ولی این وسط شاید لازم بود اطلاعات بیشتری درباره گوین اسپایدر و خصوصیات اخلاقی اش به خواننده داده میشد تا برای خوندن کمیک اختصاصیش مجاب تر بشن
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+3 #2 sonic the spider hedgehog 1393-11-12 12:11
کمیک جالبی بود ممنون از اقای شیرزاده و اقای اسدپور که این کمیک را ترجمه و ادیت کردند.این از نقد من:(البته فکر نکنم کسی اسمشو بزاره نقد) :lol:
داستان خوبی بود.ولی مورلان رو یه جوری احمق نشون داده بودن.
یعنی با اون رفتار هایی که زن عنکبوتی میکرد هنوز نفهمیده بود که این جسیکا درو یه دنیای دیگه است.که البته برای این که عنکبوت بافنده گفت همه اون خوش شانسی هایی که اورده برای این بوده که اون کمکش کرده میشه توجیه کرد.
ولی بقیه داستان خوب از اب در اومده بود.خیلی جالب بود وقتی دیدم مری جین لوم ورلد چه کارست.
یا اون جایی که زن عنکبوتی با عنکبوت بافنده دیدار میکنه میشه
تو تار و پود هستی اسپایدی های جالبی دید.مثل ایرون من عنکبوتی یا ایرون فیست عنکبوتی که برای من جالب بودن.
نمره من به داستان ۹/۷۵ از ۱۰
ترجمه و ادیت ۱۰ از ۱۰
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #3 mokhtar 1393-11-12 14:06
#2:
نقد خوبی بود
فقط در رابطه با اینکه مورلان تا حدی احمق به تصویر کشیده شده باید توضیح بدم که زن عنکبوتی قدرتی داره که از طریق اون میتونه چیزی از خودش متصاعد کنه که مردهای اطرافش مجذوبش بشن!
یکی ار دلایلی که شاید مورلان متوجه نشده بود میتونه همین باشه. یعنی جسیکا از نیروش استفاده کرده تا حواس مورلان بیش از پیش پرت بشه!
نقل قول کردن
superfrank
+1 #4 superfrank 1393-11-12 14:30
دوستان ممن کمیک رو دانلود کردم ولی متاسفانه 10 صفحه بیشتر نداره یعنی صفحه دهم ادامه نداره و کل صفحه آبی میشه از لینک مستقیم هم دانلود کردم
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #5 mokhtar 1393-11-12 14:47
به نقل از superfrank:
دوستان ممن کمیک رو دانلود کردم ولی متاسفانه 10 صفحه بیشتر نداره یعنی صفحه دهم ادامه نداره و کل صفحه آبی میشه از لینک مستقیم هم دانلود کردم


ایراد از internet connection شما هستش
چون من دانلود کردم، بدون مشکل و کامل
نقل قول کردن
Miguel ohara
+3 #6 Miguel ohara 1393-11-12 15:32
بابت ترجمه و ادیت ممنون کمیک قشنگی بود
نقل قول کردن
sobhani
+3 #7 sobhani 1393-11-12 15:51
خیلی ممنون کمیک جالبی بود.
ادیت و ترجمه هم حرف نداشت.
من هم یه همچین سوالی که چرا مورلان نفهمید این جسیکا یکی دیگست برام پیش اومد که عمو مختار جواب داد.
به نظر من بهتر بود جسیکا تو قسمت قبل به اون یارو دزد دریائیه بگه صندوقه رو بنداز تو آب!یا یه جوری از دستش خلاص می شد تا به این روز نیفته!
عجب شغل مسخره ای داشت مری جین این دنیا.
قضیه عنکبوت بافنده هم جالبه یعنی این عنکبوت بافنده همه ی مردان و زنان عنکبوتی رو زیر نظر داره؟پس یه جورایی واچر عنکبوتی ها هستش!
یه سوال"اون یکی"معلوم شد کیه؟
فک کنم پسر اصیل همون بنجامین پارکر باشه ولی چون اسمش فرزند هست شاید یکی دیگه باشه. خیلی منتظرم بدونم توی اون طومار چی بود مطمئنم یه جورایی باعث پیروزی عنکبوتی ها میشه.
نمره من به این کمیک:
9/10
نقل قول کردن
The Rock
+3 #8 The Rock 1393-11-12 15:59
خیلی ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک کارتون عالی بود ;-)

داستان هم داستان خوبی بود خوب داره جلو داره فقط من یه چیزی بگم سر اون صفحه آخر سپایدرمن 2099 که طراح کمیک مردعنکبوتی کیهانی رو اون جوری کشیده بود عمو مختار به شوخی گفت که انگاری نویسنده ها و طراحان دنیای عنکبوتی با هم هماهنگ نیستن ولی انگار واقعا همین طوره شما به amazing spiderman 12 دقت کنید جسیکا کاملا لباسش سالمه مورلان از اون ور میاد فرزند عنکبوتی رو میده دست اون خواهر برارد دوقلوش و بعدشم میره ولی این جا جسیکا کاملا لباسش پاره شده حتی کفش هم پاش نیست و تازه مورلان هم حتی یه ذره هم شک نمیکنه نه سوالی نه چیزی هیچی! بعدش هم راهشو میگیره و میره به نظر شما این یه خورده عجیب نیست؟به نظرم زیاد جالب نبود این قضیه.
ولی در هم جال داستان خوبی بود من که خوشم اومد.این پسر اصیل هم هیچ نظری ندارم که کی میتونه باشه.کس خاصی به ذهنم نمیرسه احتمالا هم هنوز معرفی نشده انشالله در آینده خواهیم فهمید.
ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه عالی بود دستتون درد نکنه ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #9 mokhtar 1393-11-12 16:11
#7:
"اون یکی" که مدتیه مشخص شده همون کین هستش
البته قدرت های اون یکی در وجود کین تجلی پیدا کرده
فکر کنم اقای ترابی قراره یه مطلب مجزا درباره اش بنویسه
پسر اصیل هم فکر کنم کارن باشه (توضیح بیشتر نمیدم چون تو شماره 3 کمیک spider verse team up درباره کارن هستش
نقل قول کردن
sobhani
+4 #10 sobhani 1393-11-12 16:16
8#:راستی اگه دقت کنی زن عنکبوتی در کمیک12 مرد عنکبوتی شگفت انگیز پشت یه ستون داره با مرد عنکبوتی حرف میزنه ولی همون حرف ها رو تو این کمیک توی کانال کولر داره میگه!
و در ضمن توی امیزینگ12 لباس و شلوار جسیکا سالمه ولی تو این کمیک پاره شده.
در ضمن تو امیزینگ12 وقتی جسیکا میاد پیش مورلان اون دو تا دوقلو ها هم هستن ولی اینجا نیستن!
دیگه حال و حوصله اینجور اکتشافات رو ندارم! :lol:
9#:آهان که اینطور خیلی ممنون.
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #11 mokhtar 1393-11-12 16:37
#10:
البته این چیزا و ناهماهنگی ها کاملا طبیعیه
مخصوصا برای داستان های بزرگ و event مثل دنیای عنکبوتی
چون اینقدر کمیک ها در هم تنیده هستن که طراح ها اصلا نمیرسن با هم هماهنگ کنن . یعنی نویسنده متن رو به همراه یه سری ایده کلی براشون ایمیل میکنه و اونا هم میرن کمیک رو طراحیش میکنن
تازه من در مقایسه با event های بزرگ دیگه، به نظرم دنیای عنکبوتی تا اینجا عالی همه چیز رو بهم وصل کرده
نقل قول کردن
sobhani
+4 #12 sobhani 1393-11-12 16:47
11#:بله حالا که بیشتر فکر می کنم می بینم حق با شماست.
البته کلا این چیزا زیاد مهم نیست و تا کسی زیاد دقت نکنه نمیفهمه.
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #13 Bad joke 1393-11-12 17:28
کمیک همین طور جالب پیش میره حالا باید ببینیم در اینده چی میشه (نه که نمیدونیم :-* )
ولی طراحی ها جالب هستند شخصیت جسیکا خیلی خوب از اب در اومده همیشه باخودش حرف میزنه و از اون طرف اعصاب هم نداره هر کی زر بزنه یه مشت هوالش میکنه لباس جالبی هم براش طراحی کردن نمیدونم چرا قدرت پرواز را از جسکا گرفتن اون چند وقت پیش میتونست این کارا بکنه نمیدونم زیاد کمیک با دقت نمیخونم
تضاد جالبی هم بین گوئن و سیلک هست هر چی اون پر شرو شوره و بی مزست اون منطقی وعصا قورت داده
نقل قول کردن
SLH Hero
+4 #14 SLH Hero 1393-11-12 17:59
من نمی دونم چرا کلاً نقد کمیک های Spider-Woman برام غیر ممکنه! شاید چون نکته خاصّی تا اینجا نداشته و فقط یک کمیک کمکی برای Spider-Verse بوده. ولی حالا که همشون جمع شدن یک نقد کوچک کلّی براشون می نویسم:

تا اینجا که این کمیک مشکلی نداشته و کارش رو کاملاً بی نقص انجام داده. ولی مشکل اینجاست که کاری که انجام میده کار مهمّی نیست! تنها چیز مهمّی که من تو این کمیک دیدم پیشگویی هایی بود که Master Weaver به زن عنکبوتی داد.

از اینها گذشته این کمیک برای شخصیت پردازی زنان عنکبوتی خیلی مفید بوده و کاملاً تونسته اونا رو به خواننده بشناسونه. برای من از همه جالب تر شخصیت جسیکا درو هستش. چون دیالوگ های زیادی توی ذهن جسیکا هستن یک شخصیت کامل به عنوان یک Agent گرفته (مثل بلک ویدو).

شخصیت سیلک هم که معلومه: یک زن عنکبوتی بی تجربه با قدرت های زیاد ولی مهارت های مبارزه ای و قدرت کم، خراب کار و کسی که همش باید ازش محافظت بشه. نکته جالب درباره این کمیک اینه که توی هر قسمت سعی کرده تا جایی که می تونسته به کمیک های اصلی جهان عنکبوتی نزدیک نباشه و داستان خاصّ خودش رو داشته باشه.

در کل بگم که این کمیک به خوبی تونسته یک چیز متفاوت نشون بده. خیلی جالب و خوبه که بتونیم شخصیّت زن های عنکبوتی هم در کنار این همه مردعنکبوتی ببینیم.

ولی هنوز یکم خسته کننده و کند هستش و امیدوارم تو کمیک های بعدی این مشکل برطرف بشه. طرّاحی ها هم به نظرم عالی بودن و کاملاً با سبک داستان و فضای کمیک جور می شدن.
نمره این کمیک تا به اینجا: 8.5 از 10
میدونم که دیگه خیلی کلیشه ای شده ولی ترجمه و ادیت هم 10 از 10 :lol: . ولی جدّی ترجمه عالیه دیالوگ های ترجمه شده از دیالوگ های اصلی هم بهترن.
نقل قول کردن
azad691
+3 #15 azad691 1393-11-12 19:19
دوستان من تازه واردم چطور می شه پست گذاشت؟ :-|
نقل قول کردن
Abbas Spidey
+3 #16 Abbas Spidey 1393-11-12 19:27
من دانلود کردم خوندم واقعا خوب و هیجان انگیز بود مخصوصا اینکه آخرش 3زن عنکبوتی باهم متحد شدن
نقل قول کردن
Banshee
+1 #17 Banshee 1393-11-12 20:37
یه خبر به اعضای سایت و دوستان گلم بدم که این آخرین شماره ای بود که از سری Spider-Woman ترجمه شد... :sad:
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #18 SLH Hero 1393-11-12 20:48
#15:
منظورت از پست چیه؟ اگر منظورت اخبار و مقاله و... هستش اونا رو باید به ایمیل سایت بفرستی و بعد اگر خوب و جدید بود مدیریت سایت اون رو تو سایت قرار میدن.
نقل قول کردن
mtm
+3 #19 mtm 1393-11-12 20:51
به نقل از Banshee:
یه خبر به اعضای سایت و دوستان گلم بدم که این آخرین شماره ای بود که از سری Spider-Woman ترجمه شد... :sad:


ولی محمد جان فکر کنم شماره بعد هم مربوط به دنیای عنکبوتی میشه
نقل قول کردن
mirabilis
+4 #20 mirabilis 1393-11-12 21:46
خب توقع ما از این کمیک بیشتر از این چیزی بود که توی کمیک به تصویر در اومده بود و نا امید شدیم . سیلک داره با یه سوسک حرف میزنه ، به شخصه وال-ای رو تو این زمینه بیشتر ترجیح میدم ، مورلان و کلا وارثان مغزشون عین ساعت کار میکنه ، بعد متوجه نشدن جسیکا کیه !!! انصافا خیلی خیلی مسخره بود ، مری جین خونین مالین افتاده ، جسیکا عین چی داره از مورلان دوری میکنه ، با پیتر پارکر تماس برقرار کرده در حالی که جنیکس داره به تمام پیام ها گوش میده و ... ، آب از آب تکون نمیخوره ، حالا عدم هماهنگی این شماره با سری امیزینگ که جای خود داره . یعنی مضحک تر از این هم میشد کار رو پیش برد ؟ نکته ی مثبت داستان ، طراحی ها بود ، اگه اشتباه نکرده باشیم ، همین طراح سری التمیت چهار شگفت انگیز رو هم کار کرده که طراحی هاش قابل قبوله . ( لا مصب چه خوب سو استورم رو طراحی میکرد !!! :-* ) رنگ آمیزی هم در حد مطلوب . قسمتی از داستان که یه گوئن مثبت رو هم نشون داد ، جالب بود ، از همه بیشتر ترغیب شدم بدونم گوئن چطور کاراکتریه ؟!! آیا اخلاقیات پیرتر رو داره یا نه ؟!
اگه قرار باشه نمره بدیم ، 5 از 10 هست و نه بیشتر ... .
نقل قول کردن
Bad joke
+6 #21 Bad joke 1393-11-12 22:15
#20
خیلی گیری تو به خدا ادم وراجی مثل سیلک معلومه تنهاست با سوسک حرف میزنه اتفاقا جالبه
دوما همه میگن چرا نفهمید جسیکا عوض شده چرا باید میفهمید اولا زیاد پیش هم نبودن دوما شما یه روز میرید خونه میبیند اعصاب مصاب موجود نیست کلا باباتون منتظره بره تو شیکمت به این فکر نمیرسی که یه اسکرول جای بابات اومده و بابات الان در راه counter earthهستش میگی امروز اعصاب نداره همین تازه ناز پرورده ای مثل جسیکای اون دنیا
بعدشم کمیکه دیگه خیلی سختی تو میای صد تا ایراد از از گالاکتوس تریلوژی بگیرم کمیک همیشه بخشی از داستان را خالی نگه میداره
نقل قول کردن
Reverse
#22 Reverse 1393-11-12 22:49
واقعا این کمیک خیلی خوبه طراحی داستان هیجان استرسش مثل امیزینگ نیست ولی بازم در حد قابل قبولیه ولی یعنی واقعا انقدر عشق این مورلان رو کور کرده؟ که تفاوت میان جسیکا دنیای 616 اصلی با دنیای لوم ورلد رو نمیفهمه؟ عجیبا غریبا :o
ولی خدایی این سیلک بیچاره انقدر تو اون اتاق مونده که روابط اجتماعی و تنهاییش از پیتر دبیرستانی بیشتره (شاید یکی از دلایل اسلات برای چسبوندن سیلک به پیتر این قضیه س :-* )
گوئن چه بی مزه شده :-| از جوک بدش میاد ولی کلا این ساعته هم کار نمیکرد تو اون لحظه حساس کار کرد جلل خالق دیگه کمیکه دیگه ولی از یه جاهایی مثل جاهایی که مورلان داستان کند و کسل کننده میشه :-*
در هر صورت من انقدر خسته ام که نفهمیدم چی نوشتم دیگه به بزرگی خودتون ببخشید
نمره من به این داستان 7 از 10 یک نمره برای کندی کمی از داستان و دو نمره این احمقی وارثان که حتی نفهمیدن که این جسیکا درو اون جسیکا لوم ورلد نیست :-|
داستان خوبیه خیلی خوبه ولی مشکلاتیم داره دیگه!
به ترجمه و ادیت هم 11 از 10 میدم :-*
دیگه گفتم دیگه دنیای کمیکه هر چیزی ممکنه مثل نمره من به ادیت کمیک :lol:
با تشکر
این نکته رو هم بگم بخاطر روی گل عمو مختار و آقای ترابی اون پنج خط بالا رو برداشتم ;-)
نقل قول کردن
mtm
+5 #23 mtm 1393-11-12 23:17
من تعجب میکنم چرا اینهمه بحث شده درباره اینکه چرا مورلان نفهمیده جسیکا فرق کرده؟
جوابش خیلی ساده است. واقعا تعجب میکنم که کاربران این سایت که حتما با شخصیت زن عنکبوتی اشنا هستند چرا همچین بحثی رو مطرح میکنند

ما میدونیم که زن عنکبوتی چیزی از خودش متصاعد میکنه به نام فرمون یا pheromone (= ماده ای شیمیایی که بعضی جانوران برای جذب هم نوع خود ترشح میکنند). فرمون هوش و حواس را از سر مردان میبره. تو این کمیک هم اونجایی که جسیکا مورلان رو ترک میکنه کاملا مشخصه که از pheromone استفاده کرده و به همین خاطر مورلان متوجه نشده
حتی تو کمیک کاملا به این موضوع اشاره میشه:


ترجمه:

" تا اثر اون pheromone ها از بین بره و مورلان بفهمه که دختری که الان ولش کرد اصلا شباهتی به اون دوست دختر میگو خور و رقاص اش نداره، 10 دقیقه وقت دارم"

خواهشا دیگه این بحث رو ادامه ندید که برای سایت تخصصی ما افت داره
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #24 Bad joke 1393-11-12 23:40
#23
مسئله اینه استاد تو ترجمه دقیقا بهش اشاره نشده بعدشم
واقعا مثلا عین همن خب حالا مورلان میگه بابا امروز اعصاب نداره الان رو دورست :oops:
نقل قول کردن
mtm
+4 #25 mtm 1393-11-12 23:57
#24:
تو ترجمه نمیشد از کلمه "فرمون" اشتفاده کرد چون خیلی ها متوجه اش نمیشدن (شاید هم با فرمون ماشین اشتباه میگرفتنش :lol: ) و یا حتی اگه تو ترجمه به مثلا چیزی که جسیکا "ترشح" کرده یا "ساطع" کرده اشاره میسد بازم برای خواننده قابل فهم نبود

بهخاظر همین محمد شیرزاده در حرکتی هوشندانه تو ترجمه اش گفته"تا عقلش سر جاش بیاد 10 دقیقه وقت دارم" که به طور غیر مستقیم به موضوع اشاره داره

ضمن اینکه به قول خودت مورلان اعصاب نداره امروز. مخصوصا با اتفاقاتی که جدیدا رخ داده
نقل قول کردن
mtm
+3 #26 mtm 1393-11-13 00:05
حسن اقا exiles رو خوندی؟
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #27 Bad joke 1393-11-13 00:13
#کمی 7 قسمت خوبه ها یه جوریه من کلا با طراحیش ارتباط نمیگیرم مانیتورم هم قاط زده باید دویست دفعه روشن خاموشش کنی با یه 14 اینچ قدیمی عوضش کردم اونا که قد توپ قوس دارن اصلا نمی فهمم چی میگذره حوصله خوندنش هم ندارم حواسم پرت میشه در کل وقتی حواسم مشغوله یا اعصاب ندارم سواد انگلیسیم افتضاح میشه هیچی نمیفهمم

ولی خونم نظرما میگم تا شماره 100 هم گرفتم ولی رفیقم میگه تو برو همون یولتیماتوم بخون این داستانای سطح بالا را برای تو ننوشتن
نقل قول کردن
mirabilis
+1 #28 mirabilis 1393-11-13 00:33
#21 : اتفاقا زمانی که داریم کمیک میخونیم ، زیاد سخت گیر نیستیم و معمولا سعی میشه از کمیک لذت برده بشه ( به شرط اینکه چرت و پرت نباشه ) ولی وقتی قرار نقد کنیم ، قاعده متفاوته ، آیه نازل نشده که حتما باید کمیک نمره ی بالا بگیره . کوچکترین نکته ای موثره ، یه لحظه خودت فکر کن ، نویسنده نمیتونست این تنهایی سیلک رو به روش جالب تری نشون بده که حتی نقاط بارز روانشناختی رو هم به معرض نمایش بده ؟!!
#23 : واقعا عجیبه ، این دلیل واقعا شما رو قانع میکنه ؟ باور کنید میدونیم داریم چی میگیم .
ما با تمام قدرت های جسیکا آشناییم ، ولی یه مسئله ای هست ، فرمونی که داره بهش اشاره میشه ، یه ماده ای که معمولا حشرات تولید میکنند و نهایتا پستانداران با داشتن اندام تخصصی برای پیگیریش میتونند جذب اون بشن . ضمن اینکه معمولا این ماده روی جنس ماده تاثیر میذاره نه جنس نر !!! هیچ سندی وجود نداره که این ماده تاثیری روی انسان ها داشته باشه ( در واقع اصلا تاثیری هم نداره و انسان هیچ عضو کاربردی برای جذب این ماده و جداسازیش از سایر مواد نداره ) و قدرت تولید اون هم رو نداره بالطبع و از همه مهم تر ، بر فرض محال تاثیر هم بخواد بذاره ، جسیکا باید استراتترانول از خودش ساطع کنه نه فرمون !!! از همه ی اینها گذشته ، فرمون هیچ تاثیری روی قوه ی قضاوت و فهم و درک نداره ، بر فرض اینکه جسیکا یه تانکر فرمون هم اون موقع ترشح کرده باشه ، هیچ تاثیری روی فهم و درک مورلان نداره .
بر فرض خیلی محال تر ، مورلان مدهوش بود و نفهمید ، جنیکس که اونجا نیست مدهوش بشه ، اون از تماس ها متوجه میشه و به مورلان و سولوس میگه ، دوقلو ها که توی کمیک امیزینگ دیدیم که مدهوش نشدند ، از روی شواهدی که جسیکا به جا گذاشت میفهمیدند ، خود سولوس که پدر اینهاست ، عمرا نفهمه !!!
حالا اگه همه ی این بحث های علمی ، داستانی و تخصصی برای سایت افت داره که ما حرف دیگه ای نداریم .
i'm outta here .
نقل قول کردن
Imperial King
+1 #29 Imperial King 1393-11-13 01:08
به نقل از mirabilis:
#21 : اتفاقا زمانی که داریم کمیک میخونیم ، زیاد سخت گیر نیستیم و معمولا سعی میشه از کمیک لذت برده بشه ( به شرط اینکه چرت و پرت نباشه ) ولی وقتی قرار نقد کنیم ، قاعده متفاوته ، آیه نازل نشده که حتما باید کمیک نمره ی بالا بگیره . کوچکترین نکته ای موثره ، یه لحظه خودت فکر کن ، نویسنده نمیتونست این تنهایی سیلک رو به روش جالب تری نشون بده که حتی نقاط بارز روانشناختی رو هم به معرض نمایش بده ؟!!
#23 : واقعا عجیبه ، این دلیل واقعا شما رو قانع میکنه ؟ باور کنید میدونیم داریم چی میگیم .
ما با تمام قدرت های جسیکا آشناییم ، ولی یه مسئله ای هست ، فرمونی که داره بهش اشاره میشه ، یه ماده ای که معمولا حشرات تولید میکنند و نهایتا پستانداران با داشتن اندام تخصصی برای پیگیریش میتونند جذب اون بشن . ضمن اینکه معمولا این ماده روی جنس ماده تاثیر میذاره نه جنس نر !!! هیچ سندی وجود نداره که این ماده تاثیری روی انسان ها داشته باشه ( در واقع اصلا تاثیری هم نداره و انسان هیچ عضو کاربردی برای جذب این ماده و جداسازیش از سایر مواد نداره ) و قدرت تولید اون هم رو نداره بالطبع و از همه مهم تر ، بر فرض محال تاثیر هم بخواد بذاره ، جسیکا باید استراتترانول از خودش ساطع کنه نه فرمون !!! از همه ی اینها گذشته ، فرمون هیچ تاثیری روی قوه ی قضاوت و فهم و درک نداره ، بر فرض اینکه جسیکا یه تانکر فرمون هم اون موقع ترشح کرده باشه ، هیچ تاثیری روی فهم و درک مورلان نداره .
بر فرض خیلی محال تر ، مورلان مدهوش بود و نفهمید ، جنیکس که اونجا نیست مدهوش بشه ، اون از تماس ها متوجه میشه و به مورلان و سولوس میگه ، دوقلو ها که توی کمیک امیزینگ دیدیم که مدهوش نشدند ، از روی شواهدی که جسیکا به جا گذاشت میفهمیدند ، خود سولوس که پدر اینهاست ، عمرا نفهمه !!!
حالا اگه همه ی این بحث های علمی ، داستانی و تخصصی برای سایت افت داره که ما حرف دیگه ای نداریم .
i'm outta here .

:eek: :eek: تخصصی ترین نظری بود که تو کل عمرم خونده بودم
نقل قول کردن
the punisher
+2 #30 the punisher 1393-11-13 04:14
من فکر میکنم معیار شما برای کمیک خوب شخصیت پردازی درست طراحی خوب وتمرکز روی شخصیت اصلی باشه ولی خداییش اینا کافیه؟بابا جسیکا خیلی شیک رفته اون وسط انگار نه انگار از شماره قبلی این قضیه رو مخمه هزارم که جاسوس باشه خود 007 باشه توانایی تغییر شکل آفتابپرست و توهم مستریورم داشته باشه بازم با وارثان طرفه هر چقدرم عصبی باشه اصا اتفاق طبیعیش :-* باشه اونروز بازم تابلوه
البته این ضعف اسلات از قبلم بود یادتونه که تو کمیکای سوپریور همه حرص میخوردیم که چرا مری جین نمیفهمه پیتر عوض شده
از یه طرف دیگه من نفهمیدم آخر این وارثان احمقن یا باهوش چون بعضی کاراشون واقعا حماقته
از اینم بگذریم میرسیم به عنکبوت بافنده که گفت اونا تونسن هستی رو بدست بگیرن!!!!!جل الخالق!!اینا کی هستی رو بدست گرفتن!اینا که مث دله فقط دنبال عنکبوتا میدون!
سیکم کم کم داره عقده ای میشه بچه هیچکس محلش نمیزاره امیدوارم تو کمیکای اختصاصیش یه اتفاق خوب براش بیوفته که از این حالت بیرون بیاد

محمد شیرزاده م که عالی اصلا هیچ حرفی توش نمیشه آوورد همون یه تیکه شادروانش شادروانم کرد :lol:


حالا یه سوالم عجیب برام پیش اومد
آقای ترابی صفحه 13 آیرون منی رو دیدیم که ظاهرا قدرت عنکبوتی داره رو ماسکش تارای عنکبوت کشیده بود
این بوده یا جدیده؟؟
نقل قول کردن
the punisher
+2 #31 the punisher 1393-11-13 04:17
یه سوال از هر کسی که هر جوابی میتونه پیدا کنه

سیلک نصف عمرشو تو سلول بوده مدرک دانشگاهی نداره شبکه تلوزیونی به همین راحتی به همچین کسی کار میده؟؟؟؟!!!!!!

فقط نگید مطالعه میکرده که ناراحت میشم
نقل قول کردن
hosein taleshebadi
+2 #32 hosein taleshebadi 1393-11-13 08:01
یک سوال بی ربط چجور می شه پست و مقاله گذاشت
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #33 mokhtar 1393-11-13 09:30
#28:
میرابیلیس تو فکر کنم کمیک رو با مقاله علمی و پژوهشی اشتباه گرفته ای !
بابا فرمون جسیکا با فرمون حیوانات فرق داره
یه جورایی نسخه ابرقهرمانی شده فرمون حیواناته
درست مثل spider sense مرد عنکبوتی که با عنکبوتیان فرق داره
پس اینقدر قضیه رو علمی نکن
try to enjoy the story and focus on the positives
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #34 mokhtar 1393-11-13 09:32
#23:
ببخشیدا اقا مهدی ولی من تو کامنت شماره 3 به قضیه فرمون ها اشاره کرده بودم :-*
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #35 mokhtar 1393-11-13 09:34
#31:
شما فرهنگ ایرانی رو با فرهنگ اونا مقایسه نکن
اونجا شایسته سالاریه
مطمین باش تو سری اختصاصی سیلک بیشتر در این باره توضیح داده میشه
نقل قول کردن
mirabilis
+1 #36 mirabilis 1393-11-13 09:57
#33 : یکی از نکاتی که بعضا به یه کمیک جون میده ، توجیه های علمی هست که میاره ولی قضیه اصلا بحث علمی نیست .
بالا هم اشاره کردیم ، بر فرض اینکه جسیکا اصلا فرمون ساطع شده ازش ، عقل و هوش مورلان رو از سرش برده ولی جسیکا چیکار کرده ؟ میگوی نخورده رو دل درد گرفته ، از مورلان دوری کرده ، لباسش پاره شده در حالی که رفته بوده توی کانال هواگیر ، بعد از همون کانال با صدای بلند سقوط کرده در حالی که اون اطراف پر از نگهبانه ، با پیتر صحبت کرده ، در حالی که جنیکس همون موقع داشته شنود میکرده ارتباطات رو ، مری جین رو زده ناکار کرده و توی کمیک امیزینگ داشته کار های عجیبش رو در جلوی دوقلو ها انجام میداده !!!
مورلان یه طرف قضیست ولی وارثان دیگه چی ؟ اون ها هم نفهمن ؟ پدر اینا که همه کاخشون زیر نظر اونه ، اون هم نمیتونه بفهمه ؟
لذت بردن از داستان شرط داره ، شرطش اینه که نویسنده بتونه یه بستر منطقی و باورپذیر برای داستان ایجاد کنه که مخاطب حداقل داستان رو قابل قبول بدونه . اینجه نه تنها این اتفاق نمی افته ، بلکه خیلی بچگانه برخورد شده . قضیه ی سیلک هم به همین منوال بود ، تمام پتانسیل هایی که میشد ازش استفاده بشه با یه سوسک از بین رفته !
انصافا به نظرت خیلی خوب پیش رفته ؟ در نظر تو شاید .
نقل قول کردن
the punisher
+1 #37 the punisher 1393-11-13 09:57
مختار اون آیرون من عنکبوتی رو دیدی؟؟
میشناسیش؟؟
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
#38 پرشین اسپایدی 1393-11-13 10:00
#28 #33
با تمام حرف هایی که گفته شد من با میرابیلیس بیشتر موافقم!
درسته که داستان تخیلیه ولی این داستان داره تو یه دنیای واقعی میگذره!
ینی چی؟ ینی اینکه اگر ما تو داستان های هری پاتر یا نوشته های تالکین چیزی رو بخونیم که خیلی با عقل جور در نیاد موردی نداره چون داستان و حوادث تو یک دنیای خیالی با قوانین خیالی جریان دارن ولی اسپایدروومن مربوط به دنیای اصلیه و نویسنده باید طبق قوانین اینجا براش دلیل بیاره! :)
اصلا خودتون قضاوت کنید شما وقتی بیشتر لذت میبرید که نویسنده یه چیزی رو بگه وجود داره بدون هیچ دلیل موجهی یا وقتی که برای تخیلش یه مورد علمی مشابه با رابطه جالب برامون بیاره؟!
برای همینه که من میگم چ بهتر که قابلیت پرواز جسیکا رو به قول حسن آقا نادیده گرفتن چون واقعا با عقل جور در نمیومد!

البته حرف مختار رو هم قبول دارم که باید لذت برد ولی یه سری ساده اندیشی ها جلوی لذت رو میگیره گاهی اوقات! :)
نقل قول کردن
the punisher
#39 the punisher 1393-11-13 10:03
#33
اسلات واقعا ازبین برنده پتانسیلاست
اگه من میخواستم از سوسک استفاده کنم کاری میکردم که قریضه ش باعث بشه میل خوردنشو داشته باشه ولی بندازتش کنار این یه شروع خوبم میشد برای مقاومت سیلک در مقابل قریضه احمقانش ولی به قول خودت میخواسته یه چیز باحال بسازه از وال ای تقلید کرده دیگه کاریش نمیشه کرد
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #40 mokhtar 1393-11-13 10:08
#36:
من یه سوال ازت بپرسم؟
اگه یه عنکبوت رادیو اکتیو ادمو نیش بزنه چی میشه؟
میخوای من جواب بدم؟ ادم میمیره! :lol:
پس ما یه چیز رو قبول میکنیم که غیر قابل باوره
ولی بعدش در نتیجه اون اتفاق غیر محتمل و غیر علمی وارد دنیایی میشیم که در اون از تعاملات شخصیت ها ، ماجراجویی ها، دراما و ... لذت میبریم
اصلا این پایه فانتزیه
در غیر این صورت ما اصلا نمیتونیم از فانتزی لذت ببریم
تو کمیک هم ما یه جور شبه علم یا pseudo science داریم
یعنی ایده رو ظاهر و رویه علمی میدیم ولی دیگه وارد جزییات اش نمیشیم چون دیگه از هدف اصلی فانتزی و تخیل پردازی منحرف میشیم
شما هم تو قضیه جسیکا و مورلان ایده رو به صورت کلی بگیر و بعدش دیگه وارد جزییات نشو
برای منم همون توضیح فرمون کافیه دیگه (حالا بگذریم که خیلی کمیک ها حتی همین توضیح کلی رو هم نمیدن!)
برای من همین که چارچوب همین قواعد شبه علمی قدرت های جسیکا رعایت میشه کافیه
پس دیگه نمیخام لذت بردن از کمیک رومنوط کنم به جزییات ریز
البته این نظر منه ...
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #41 mokhtar 1393-11-13 10:10
به نقل از omid E iran:
مختار اون آیرون من عنکبوتی رو دیدی؟؟
میشناسیش؟؟

نه
فکر نکنم قبلا وجود داشته
شایدم بعدا بهش اشاره بشهبه نقل از omid E iran:
مختار اون آیرون من عنکبوتی رو دیدی؟؟
میشناسیش؟؟
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #42 mokhtar 1393-11-13 10:13
#38:
این کمیک و ماجراش تو دنیای واقعی میگذره؟؟؟؟
باهات موافق نیستم اصلا
این دنیای کمیکه با قواعد خودش
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #43 mirabilis 1393-11-13 10:25
#40 : آق مختار ، میگیم اصلا موضوع علم نیست ، واقعیت نیست ، موضوع یه بستر قابل باوره ، توی سیلماریلیون شما میای باور میکنی الف ها رو ، با هیچ منطقی درست از آب در نمیاد ولی نویسنده برات قابل باورش کرده .
کار به فرمون و سایر نکات نداریم ، الان بذار من یه سوال ازت بپرسم :
به نظرت اگه مورلان نفهمه ، یعنی بقیه هم نمیفهمن ؟
جواب من هم به این سوال اینه : معلومه که بقیه میفهمن .
یه بار دیگه نظر ما رو بخون ، بحثی از واقعیته ؟ فقط میخوایم جواب بدی چطور ممکنه هیچ کس متوجه نشه ؟ اصلا چرا جسیکا باید بره توی کانال که با پیتر صحبت کنه ، توی کمیک امیزینگ دیدیم که توی تالار بزرگ داشت با پیتر حرف میزد ؟ بعد که کانال خراب میشه ، نگهبانایی که اون پایین هستن ، نمیگن مثلا چه اتفاقی افتاده ؟ جنیکس از شنود متوجه نشده قضیه رو ؟ باور کن همش حفره ی داستانیه ، نویسنده توهماتش رو هم روی کاغذ میاورد یه چیز جالب تری خلق میشد .
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #44 mokhtar 1393-11-13 10:33
#43:
اینکه چرا بقیه نفهمیدن من میگم به خاطر اینه که همشون مشکلات و گرفتاری خاص خودشون رو دارن
جنیکس ساختمونش داره داغون میشه، دایموس تو دنیای 2099 گیر افتاده، بورا و بوریکس دنبال عروس عنکبوتین و سولوس درگیر پیشگویی و فرزند عنکبوتی ...
اون قضیه کانال کولر هم بحث اش جداست
مربوط میشه به عدم هماهنگی بین طراحا و نویسنده ها که کاملا هم طبیعیه . ضمن اینکه اونقدر مهم و بزرگ نیست که داستان رو از مسیر اصلی خارج کنه
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #45 Bad joke 1393-11-13 10:43
#43
چرا مورلان باید بفهمه جسیکا این دنیا و اون دنیا با هم چه فرقی دارن هیچی هیکلی که مو نمیزنن میزنن نه فقط اخلاقی باهم فرق دارن دخترا کلا اخلاقی اصلا تعادل ندارن مورلان هم میزاره به اون حساب :-*
بعدشم یه روز دادشت هوله همه چی یادش نمیاد میزاری به چه حساب یه گندی زده مورلان هم همین طور اصلا حساب نمیکنه که عنکبوتی ها بیان تو دنیاش
بعدشم میرا خب اون اثر را هر چی دلت میخواد بزار اسمش محرک هر چی من که میگم زیادم داستان غیر منطقی نبود در کل این ارک تو در تو و صد البته پر شخصیت قطعا هم نا هماهنگی داره هم حفره داستانی
بعدشم خیلی قضیه را می پیچونی نصف این حرفا تا من که نفهمیدم فکر کردم زدم شبکه چهار :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #46 mokhtar 1393-11-13 10:46
#22:
خواهشا از سایتای دیگه اینجا بدگویی نکنید
من در حال حاضر به قابلیت ویرایش کامنت. دیگران دسترسی ندارم و اگه مهدی انلاین بودحتما کامنت شما رو ویرایش میکرد
پس خواهشا خودت نظری که درباره فانتزی کمیک دادی رو ویرایش کن
در هر حال هر سایتی نظر خودش رو داره
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+1 #47 sonic the spider hedgehog 1393-11-13 11:22
به نقل از omid E iran:
مختار اون آیرون من عنکبوتی رو دیدی؟؟
میشناسیش؟؟


چرا کسی اینجا ایرون فیست عنکبوتی رو ادم حساب نمیکنه؟ :-*
نقل قول کردن
the punisher
+2 #48 the punisher 1393-11-13 12:22
#45
حسن دوتا فیلم برات مثال میزنم-127 ساعت-دور افتاده
هر جفتشون عالین و تو یه سبکن ولی بزارشون تو مقایسه کارگردانی رابرت زمکیس و مقایسه کن با دنی بویل،بازی خارق العاده تام هنکس و مقایسه کن با بازی جیمز فرانکو قدرت متنو ببین وقتی که از یه توپ والیبال یه شخصیت ساخت از تمام امکاناتی که بود استفاده کرد حتی اون جعبه ای که هیچوقت باز نشد
اینارو گفتم که برسم به پتانسیلای داستان که از بین رفت
سیلکتوی یه دنیای رادیواکتیو شده تنها مونده بود درست مثل تمام سالای گذشته که اسیر بود حالا تو فضای بزرگتری گیر افتاده ،این فضا چقدر میتونه به شخصیت پردازی یه قهرمان تازه متولد شده کمک کنه ولی فقط با یه سوسک صحبت میکنه
جسیکا که موندنش تو اون دنیا همینجوریش عجیب بود کسی نفهمید این اومد کسی نفهمید ملتو کتک میزنه هیچ کس هیچی نفهمید فقط با یه توجیه مسخره که عنکبوت بافنده کمکش کرده!!!!
مری جین به هیچ عنوان نمیتونست اونجا باشه اسلات اینو گذاشته بود فقط برای اینکه بگه آره میخوام به شخصیت اینم گند بزنم!!!سو استورم که برای اونکار گزینه بهتری بود
جسیکای دوم با افتادن تو اون کششتی خیلی قشنگ میتونست چهره واقعی خودشو نشون بده با کمک به عنکبوتیا تنفر خودشو از وارثان نشون بده ولی اینجوری نفهمیدیم با وارثان خوبه یا بده!!فقط میتونم بگم موجیه
اسلات فقط میخواد خفن باشه مگه توی جنگ داخلی چندنفر مردن؟؟ولی چقدر داستان عالی بود جقدر همه چی سر جای خودش بود همین کمیک و مقایسه کن با سری 2099 میبینی چقدر ضعیفه از هیچی زن عنکبوتی استفاده نمیشه دشمناش کجان؟؟متحداش کجان؟؟خودش کجاست؟؟تو بغل مورلان
این کمیکم فقط و فقط برای همین دنیای عنکبوتی خوبه بخواد همینجویر پیش بره اصلا دووم نمیاره
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #49 Bad joke 1393-11-13 13:09
#45
نه نشد توجیه نکردی اولا چرا مری جین نمیتونست اونجا باشه خیلی هم میتونست مثلا یه دنیای دیگست مثلا اصلا شما که انقدر منطقی هستید چطور تو این دنیا دزد دریای هست ماشین کادیلاک دهه 50 که پرواز هم میکنه این شهر را از دنیای فاینال فانتزی کشیدن بیرون یه جوری حرف میزنید انگار کمیک نمی خونی اصلا

در ضمن زن عنکبوتی اصلا به اسپایدی ها هیچ ربطی نداره دشمناش هایدرا وایپر و های ایولوشنری هستن تازه عنکبوت 99 خوبه درسته ولی خب این داستان جوری بود که عنکبوت بافنده جسیکا را اورد این دنیا راهکار را بهش داد و جیم شد

خیلی از جاهای کمیک را باید خودت پر کنی نه اینکه داستان را برات بجوین مثلا دهه60 شاید 10 برابر الان دیالوگ داشت ولی دیگه الان این شکلیه حالا برای ادامه باید ببینیم چی میشه از الان نمیشه گفت کلا داستانای زن محور زیاد دووم نمیارن این که اینه واندروومن هم زورکی دووم اورده
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #50 As Responsible As Spider-Man 1393-11-14 00:10
سلام. همه چیش خوب بود. راستی اقای ترابی لینک دانلود مستقیم سایت خرابه ها!!! وقت کردین یه یگیری بکنید...
نقل قول کردن
Soheil spidey
+2 #51 Soheil spidey 1393-11-14 21:49
ممنون به خاطر ترجمه و ادیت.
کمیک زن عنکبوتی نسبت به شماره قبل به نظرم خیلی بهتر شده.
پسر اصیل رو والا نمیدونم چی بگم کی هست ؟
آقا محمد یه ایراد کوچولو تو ادیتت هست که منم مثل شما اولا باهاش مشکل داشتم ؛ فاصله بین خطوط.
وقت کردی یه نگا به کمیک هایی که آقا رضا یا آقا عرفان ادیت میکنند بنداز و طرز چینششون رو نگاه کن.
----------------
ادیتور های عزیز ببخشند که من همش نکاتی درباره بهتر شدن ادیت میگم و همچنین از آقا رضا و آقا عرفان هم معذرت میخوام که پیش دستی میکنم و این نکات رو میگم. :oops:
من فقط محض این که کار سایتمون بهتر بشه عرض میکنم.
و گر نه ما کجا و ایراد گرفتن از دیگران کجا ! :-?
نقل قول کردن
M. goblin
+2 #52 M. goblin 1393-11-14 21:56
#51
یعنی چجوریه؟
کمه یا زیاده؟
نقل قول کردن
Soheil spidey
+2 #53 Soheil spidey 1393-11-14 23:05
#51
راستش بیشتر مواقع زیاده ( یعنی من ندیدم که جایی فاصله کم بزاری ؛ بیشتر یا اندازه بوده یا یکم زیاد ) مثلا اینو ببین :
uplooder.net/.../...
فاصله خطوط اونقدر زیاده که آدم اولش نمیفهمه چی به چیه ؟
برای تنظیم فاصله از قسمت character استفاده کن.
نقل قول کردن
M. goblin
+2 #54 M. goblin 1393-11-14 23:16
#53
من اولا اقا رضا میگفت اندازه رو کم میگیرم الانا متوسط میگیرم.یکم کمتر از این به جز حباب اول یعنی دیگه داره به هم میچسبه!!!اینجا خود جابرای نوشته هم کوچیک بوده یکم.بعضی لحاظ هم بزرگ
درهرحال باشه.کوچک تر میکنم!!
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #55 mokhtar 1393-11-15 00:16
اقای قادری و اقای اسدپور
با عرض سلام و شب بخیر :lol:

کدوم یک از شما مایل هستید کمیکی که من دارم ترجمه میکنم یعنی spiderverse team up شماره 3 رو ادیت کنید؟ چون جناب اقای اویسی بد قول حتی به خودش زحمت نمیده جواب ایمیل ما رو بده :-*
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+1 #56 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-11-18 21:16
وای مردعنکبوتی سام ریمی تو کمیک بود
نقل قول کردن
karia mokhtari garakani
#57 karia mokhtari garakani 1394-04-18 10:27
  • عالی بود
نقل قول کردن
ariyarz81
#58 ariyarz81 1394-09-05 00:44
سلام میشه لینک دانلود شماره 4 رو ینفر بهم بده هرچقد سرچ میکنم نمیاد شماره 5 رو گرفتم اما 4 هرچقدر سرچ میکنم نمیاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید