شایعه داغ: شخصیت های خبیث فیلم جدید مرد عنکبوتی لو رفتند!

میستریو

هشدار این خبر ممکن است داستان فیلم بعدی مرد عنکبوتی را لو دهد !

.

.

.

.

.

.

.

میستریو.

.

همانطور که میدانید مارول و سونی قرار است برای سال 2017 فیلم جدیدی برای مرد عنکبوتی بسازند (خبرش اینجاست). حالا منبع جدیدی پیدا شده که اطلاعات زیر را درباره این فیلم به ما میدهد:

اندرو گارفیلد قطعاً در این فیلم نخواهد بود و پیتر پارکر هم قطعا یک نوجوان 16 ساله خواهد بود. «وینسنت دونافریو» که در سریال تلویزیونی «دردویل» نقش «کینگ پین» را بازی خواهد کرد در این فیلم هم ممکن  کینگ پین را بازی کند. برخی از شخصیت هایی که در این فیلم جدید مرد عنکبوتی احتمالا حاضر خواهند بود عبارتند از: ادی براک، نورمن آزبورن، هری آزبورن ، گوئن استیسی و مری جین واتسون.

البته شخصیت های خبیث فیلم «کینگ پین»، «میستریو» و «شوک دهنده» (Shocker) خواهند بود.

شوکر shocker مرد عنکبوتیکینگ پین ویلسون فیسکمیستریو

ضمناً «درو گودارد» (Drew Goddard) که مدتهاست میگویند میخواهد فیلم "شش خبیث" را بسازد این فیلم را خواهد ساخت و در حقیقت قسمت بعدی درباره شش خبیث خواهد بود.

همچنین «برادران روسو» تهیه کننده این فیلم خواهند بود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا این اطلاعات حقیقت دارد؟ ایا شما دوست دارید یک پیتر پارکر دبیرستانی را در فیلم ببینید؟ آیا دوست دارید کینگ پین، شوک دهنده و میستریو دشمنان مرد عنکبوتی باشند؟ آیا ممکن است هم گوئن در فیلم باشد و هم مری جین؟ هری و نورمن آزبورن؟

مطالب مرتبط:

خبر داغ داغ داغ: دیزنی و سونی بر سر مرد عنكبوتی به توافق رسیدند!

گزینه های برتر برای کارگردانی فیلم جدید مرد عنکبوتی!

کدام شخصیت ها باید در فیلم جدید مرد عنکبوتی باشند؟

معرفی دشمنان معروف مرد عنکبوتی

داغ داغ:تریلر سریال دردویل منتشر شد!!!!

دیزنی مرد عنکبوتی را برای فیلم کاپیتان آمریکا 3 میخواهد!

فیلم هاي «ونوم» و «شش خبیث» ساخته ميشوند!

مرد عنکبوتی اینجوری وارد عالم مارول خواهد شد!

اعضای فيلم «شش خبیث» مشخص شدند!

معرفی گروه "شش خبیث" (Sinister Six)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+10 #1 M. goblin 1393-11-30 15:38
نمیدونم چرا ولی اصلا دوست ندارم این شایعه واقعی باشه.
اولا یه پیتر 16 ساله؟؟؟اخه 16؟؟یعنی اگه اینجوری باشه من الان میتونم جاش بازی کنم!!خیلی هم بهش میخورم!!
بعد ادی براک؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد شوکر؟؟کینگ پین؟؟حداقل میستریو دشمن بزرگیه ولی این دو تا برای فیلم اول اصلا خوب نیستن.
بعد بین این همه کارگردان عالی درو گودارد چرا؟خیلی کارگردان بهتری هم هست برای اسپایدی.
اصلا این شایعه رو دوست ندارم و فقط بهش به عنوان یه شایعه ی بی خود نگاه میکنم
-5 #2 محمد عرفان بنده بهمن 1393-11-30 16:04
والا موندم چی بگم
آخه پیتر پارکر 16 ساله که دیگه آخه....
+8 #3 mtm 1393-11-30 16:05
#1:
این که فقط یه شایعه است

ولی من مطمئنم با یه پیتر نوجوان طرف خواهیم بود
چون مارول الان در بین شخصیت هاش قهرمان نوجوان نداره و مرد عنکبوتی دبیرستانی میتونه هم تنوع بده به فیلماش و هم اینکه مخاطبانش رو زیاد کنه

ضمن اینکه فراموش نکنیم پیتر اولش هم یه نوجوان بود پس مارول اینجوری میخواد همه چیز رو هم reset کنه و هم اینکه به ریشه های کمیک های اولیه برگردونه

ولی شخصیت های خبیث رو باور نکنید فعلا

به نظر اینا فقط یه به این خاطر شایعه شدن چون تا به حال تو هیچ فیلم از مرد عنکبوتی حاضر نبودن
+7 #4 mtm 1393-11-30 16:08
به نقل از GREEN-SPIDER:
والا موندم چی بگم
آخه پیتر پارکر 16 ساله که دیگه آخه....


چرا موندی چی بگی؟
مگه پیتر پارکر وقتی خلق شد 16 ساله نبود؟
همچین میگی چی بگم که انگار چیز شگفت انگیزی شنیدی!

ضمن اینکه مرد عنکبوتی به خاطر همین کم سن و سال بودن اش بود که داستان هاش این همه معروف شد

چون تا اون موقع هیچ کس ندیده بود یه نوجوان شخصیت اصلی یه کمیک اختصاصی باشه (نوجوان ها تا اون موقع دستیار یا sidekick قهرمان های بزرگ تر بودند)
+5 #5 Imperial King 1393-11-30 16:11
به نظر همکاری سونی و مارول چیز جالی از آب در میاد ولی یکم سن پیتر رو آوردن پایین و همچنین ایده شش خبیث واقعا صحنه های اکشن زیاد خواهد داشت و شاید در این قسمت مری جین هم حضور داشته باشه از کجا معلوم
کاندیدهای بازیگری پیتر هم هردو گزینه های خوبی بودن.
هیچ وقت کینگ پینی که توی داردویل سال 2003 بودش رو فراموش نمیکنم با اینکه سیاه پوس بود ولی عالی نقشش رو بازی کرد ولی دوسال پیش به رحمت خدا رفت خیلی دلم میخواد کینگ پین جدید رو ببینم احتمالا این فیلم مخصوصا با همکاری مارول عالی پیش میره
+5 #6 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-11-30 16:18
خدا کنه واقعی نباشه شخصیت های اصلی(دشمن ها) رو ول کردن رفتن سراغ یه فیلم دیگه
سونی گند زده به فیلم
پیتر دبیرستانی ..... فک کنم بد نباشه
میستوریو و کینگ پین باشه ولی اگه دورازجان این فیلم ساخته بشه بیاد دشمن های درجه2 رو ول کنند
اگه بدون هری و نورمن آزبورن باشه فیلم یعنی از افتضاح یه چیزی اون طرف تر
+6 #7 mtm 1393-11-30 16:21
به نقل از THE SUPERIOR SPIDER MAN:

اگه بدون هری و نورمن آزبورن باشه فیلم یعنی از افتضاح یه چیزی اون طرف تر


به نظر خودت تماشاچی دوست داره بعد از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 دوباره یه گابلین به عنوان دشمن مرد عنکبوتی ببینه؟ معلومه که نه

ولی احتمالا هری و نورمن تو فیلم معرفی بشن ولی تو قسمت های بعدی شاهد گرین گابلین باشیم

از مارول هم کاملا همچین چیزی قابل انتظاره
چون اهل برنامه ریزی هستش

پس احتمالا نورمن و هری هستند ولی حضور کمرنگی دارند
+6 #8 Bad joke 1393-11-30 16:25
من خب شایعه را شنیدم قطعا شایعه هست و قطعا بخشیش هم درسته
اول من احتمال فوق العاده زیاد میدم نورمن ازبورن هری مری جین و گوئن تو فیلم باشن چون همه تو فیلمای قبل دیدنشون مشکلی نیست و حتی قرار هم نیست گابلین باشن


دوما قطعا پیتر نوجوون تو اونجرز تو ذوق نمیزنه مگه تا حالا ایکس من نگاه نکردید نصفشون بچه هستن تازه جالب هم میشه

ولی شوکر قطعا کاراکتر باحالیه قدرت جالبی داره هوش خوبی داره تازه این دشمنای درجه دو به نظر من جالب هستن مثل یه بوم خالی که میشه خیلی چیزا توش نوشت همیشه شوکر منا یاد ویل هانتینگ میندازه یه بچه باهوش که وسط خیابون بزرگ شده خیلی خفن میشه در ضمن کینگ پین چرا نباشه نه میخواد اورجین داشته باشه تازه میشه بعدا رو داردویل باهاش مانور دادو از همه مهمتر میشه کلی ضد قهرمان را براش معرفی کرد

و میستریو قطعا کمتر کسی جرات کنه بره سراغش واقعا پیچیدست
+7 #9 New Goblin 1393-11-30 16:27
اصلا به هیچ عنوان نمیخوام دشمنا اینا باشن!باز شوکر و کینگ پین خوبن ولی میستریو یکم به قول حسن آقا ریسکیه!!

با نوجوان بودن هم مشکل ندارم فقط یه بچه سوسول صدا نازک نیارن بازیگر پیتر کنن!

کاش کارگردان هم یک نفر دیگه باشه!جاس ودون مگه بعد از Age of ultron بی کار نمیشه؟؟خوب بیاد اسپایدی بسازه!

این چند وقتی سطح کامنتا افت کرده کلی کامنت منفی خور داشتیم!!
+5 #10 Bad joke 1393-11-30 16:31
خب برو بچ قسمت اول twilightرا دیدید واقعا فیلم بهتریه تا قسمت های بعدی کلی شخصیت داره قبیله گرگ ها که فیلم بعدی معرفی میشن رفیقاشون خود خونواده یه لشگر طرفدار سینه چاک داشت یا نسخه ای مثل هری پاتر تازه اون 11 سالشه ولی فیلم خوبیه کلی هم شخصیت جالبی داره

میشه لیز الن فلش همه را تو فیلم گذاشت
+6 #11 I am the best 1393-11-30 16:33
به نظرم اگه میستریو تو فیلم باشه خیلی جالب میشه می تونه واسه اسپایدرمن درگیری ذهنی ایجاد کنه یعنی توی یه حالتی قرارش بده که نتونه توهمو از واقیعت تشخیص بده مثل اسکرکرو تو فیلم batman begins
+6 #12 Omid.J 1393-11-30 16:34
اگه شایعه درست باشه:
به نظر من میستریو ظرفیت بالایی داره ولی کاش تو قسمت‌های بعد می‌اومد که می‌تونست دشمنای قبلی رو هم شبیه سازی کنه.
البته میستریو ریسکش هم بالاس خیلی سخته به تصویر کشیدنش.
کینگ پین +‌ پیتر پارکر ۱۶ ساله = داستان‌های اول مردعنکبوتی نهایی!
من که خیلی باهش خاطره دارم و حال می‌کنم!
تازه فضای فیلم هم با فیلمای قبل متفاوت می‌شه.
پیتر پارکر ۱۶ ساله خوبه چون تو کمیک هم پیتر از ۱۵ سالگی اسپایدرمن شد و چون این فیلم origin نیست احتمالا ۱ سال گذشته.
ولی احساس می‌کنم اگه بخواد تو جنگ داخلی هم باشه، بزرگ باشه بهتره.
درمورد شوکر هم به نظرم فقط می‌تونه به اندازه‌ای مهم باشه که راینو تو TASM 2 مهم بود!
ولی دلم می‌خواد نقش نورمن آزبورن تو فیلم پر رنگ باشه، مثل کارتون مردعنکبوتی خارق‌العاده، یعنی هنوز گابلین نشده باشه ولی پشت پرده به کینگ پین تجهیزان و ... بده.
+5 #13 Bad joke 1393-11-30 16:35
#9
چرا اینا نباشن مگر فقط اسپایدی 2 3 تا دشمن داره تازه کلی هم خوبن مگه بتمن فقط جوکرا داره ببینیدشون خوشتون میاد ایرادتون خلاقیت نداشتن و یکم ذهن فعال نداشتن و فیلم ندیدنه

بعدشم مگر کارگردان فقط جاش ویدون تو دنیا هست مطمئن باش ویدون بعد از اونجرز تا سالها سراغ فیلم ابرقهرمانی نمیره


من که وحشتناک با شوکر موافقم شدید قسمتی که با اسپایدی تو کارتون اسپایدرمن خارق العاده روبرو شد را ببینید فکر کنم نظرتون عوض شه
+6 #14 Soheil spidey 1393-11-30 16:35
خب از این شایعه ها که قطعا زیاد میشنویم.
به نظرم خوبه که از پیتر 16 ساله استفاده کنن.
چون کاملا با کمیک ها تناسب داره. از طرفی بعد از کمیک secret wars که گذشته کاراکترهای مارول تغییر پیدا میکنه بهترین کاری که مارول میتونه بکنه همینه.
چون ممکنه بعدا دیگه نتونه ازش استفاده کنه.

خب دیدن دو تا از عشق های واقعی مردعنکبوتی تو یه فیلم هم میتونه خوب از آب در بیاد و هم بد مثل مردعنکبوتی 3.
امیدوارم زیاد فیلم رو شلوغ نکنن.
هر چی باشه فیلم اوله و بهتره قشنگ به کاراکترها بپردازن و همون بلایی که سر TASM 2 اومد سر این فیلم نیاد البته فکر نکنم مارول مال این حرفا باشه و صد در صد از فرصتی که براش پیش اومده نهایت استفاده رو میکنه.

در مورد شخصیت های منفی باید یگم استفاده از کینگ پین استفاده خوبی میتونه باشه.
میتونن از دردویل هم در فیلم مردعنکبوتی استفاده کنن اما نه مثل کارتون مردعنکبوتی نهایی که براش تبلیغ کنن.
میستریو که خیلی پیچیده ست ، به قولی گاو نر میخواهد و مرد کهن.
در مورد شوکر نظری ندارم.
+7 #15 New Goblin 1393-11-30 16:42
13#

نه اشتباه نشه حسن آقا منظورم این نبود که فقط ویدون مناسبه!!من یه گزینه خوب و معقول گفتم!البته من زیاد کارگردانارو نمیشناسم!

اون قسمت رو دیدم تو اون انیمشین و کاملا با شما موافقم!من خودم اون بخشو خیلی دوست دارم و خوب شد یادم انداختین!نظرم عوض شد شوکر باشه!فقط خوب درش بیارن!!!

شایدم شما راست میگین!این چند وقتی از بس دشمنای تقریبا کمی رو تو فیلمای اسپایدی آوردن ذهنم محدود شده!
ذهن فعال رو خوب اومدین!یکم عجله ای نظر دادم!
+6 #16 Omid.J 1393-11-30 16:46
درمورد شوکر هم الآن یادم اومد:
این دشمن فلش تو سریالش که مثل شوکره اسمش چی بود؟
به نظرم اگه شوکرو مثل اون باهوش بسازن عالی می‌شه!
شوکر نهایی:
img1.wikia.nocookie.net/.../.. .
+5 #17 New Goblin 1393-11-30 16:57
16#

اسم آدمیش فاروق جیبران بود!
اون یجواریی الکترو محسوب میشد!!
+10 #18 mokhtar 1393-11-30 16:59
من عاشق shocker تو بازی ultimate spiderman هستم



:lol:



چرا اینطوری نیگا میکنید؟

باحال بود دیگه. همین جوری زرتی میومد وسط دعوا بعد دستاشو تار مالی میکردی و خداحافظ!

ولی از شوخی گذشته من حس میکنم shocker تو فیلم باشه

یعنی ممکنه shocker از افراد کینگ پین باشه

درست مثل کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده که واسه big man کار میکرد
+7 #19 Omid.J 1393-11-30 17:00
#17
اونو نمی‌گم!
دشمنی که تو اپیزود ۱۱ بود رو می‌گم!
-11 #20 spidey 4ever 1393-11-30 17:00
#19:

راست میگی عمو

خیلی باحال بود
گاهی اوقات میومد یه گوز میداد و میرفت :lol:
+6 #21 mokhtar 1393-11-30 17:04
درو گودارد هم احتمالش کم نیست

چون 1- الان مدتیه داره روی شش خبیث کار میکنه
2- مورد تایید مارول هم هست چون فکر کنم پایلوت دردویل رو براش ساخته
+6 #22 mokhtar 1393-11-30 17:04
ولی این وسط میستریو رو نمیدونم قضیه اش چیه؟
+6 #23 New Goblin 1393-11-30 17:08
19#

آها یادم اومد! my brain=0 !!! :lol:

هارتلی راثوی یا pied piper!
+6 #24 The Rock 1393-11-30 17:18
این که فقط یه شایعه هستش ولی ایده های خوبی داره ها
مثلا خبیث هایی که اسمشون رو برده خیلی خوبن شوکر رو نمیدونم ولی فکر میکنم میتونه چیز خوبی باشه میستریو که خیلی خوبه ولی خوب درآوردنش که الکی نیست ریسک داره این کینگ پین هم خوبه به قول آقا امید مثلا میشه به وسیله نورمن ازبورن support بشه و این ها ولی گابلین نباشه.
+8 #25 mokhtar 1393-11-30 17:20
به نقل از The Rock:
این کینگ پین هم خوبه به قول آقا امید مثلا میشه به وسیله نورمن ازبورن support بشه و این ها ولی گابلین نباشه.


هیچی اندازه من دوست نداره گابلین ببینه ولی به قول اقای ترابی احتمالش تقریبا 0 درصده بعد از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 دوباره گرین گابلین یا هر گابلین دیگه ای تو فیلم شخصیت خبیث باشه

البته مگه اینکه از گرین گابلین دنیای ultimate استفاده کنند :-*
+8 #26 mokhtar 1393-11-30 17:23
خدا این مارک وب رو لعنت کنه
کاش مرگ گوئن رو تو فیلم قبلی کار نکرده بود تا تو فیلمای مارول و سونی میدیدیمش
:sad:

فکرشو بکنید چقدر جالب میشد مثلا کاپیتان امریکا یا بقیه اونجرز بهش تسلیت میگفتن؟

یا نورمن رئیس dark avengers میشد و پیتر در حالیکه عضو new avengers شده میره سراغ نورمن و گروهش. بعد پیتر به هم تیمی هاش خودش میگفت: "نورمن مال خودمه! باید تقاص پس بده"
+5 #27 Victor 1393-11-30 18:00
منکه با همشون موافقم و مشکلی هم برای عدم حضورشون نمیبینم و اگرم تایید بشه چی میشه
بنظرم خیلی بهتره که مارول میخواد داستان پیتر 16 ساله رو روایت کنه یچیزی هم اینکه معلومه مارول برای اسپایدی برنامه ی طولانی مدت داره که میخواد داستانو از اول تعریف کنه
شحصیت های خبیث هم خیلی خوشم اومد ازشون
کینگ پین میتونه راه رو برای ورود خبیث های دیگه باز کنه و در ضم همونطور که تو کامنت شماره ی 12 آقا امید هم اشاره کرد میتونه همکاریه بین کینگ پین و نورمن خیلی دیدنی باشه
شوکر هم خیلی دوست دارم ببینم من بر خلاف بقیه از شخصیت های خبیث درجه ی دو خیلی بیشتر از درجه ی یکا خوشم میاد بنظرم اونا قابلیتایی دارن که تو هیچ کدوم از کاراکترای خبیث درجه ی 1 نمیشه پیدا کرد
در مورد میستریو هم باید بگم که اصلاً پیچیده نیست با پیشرفت صنعت جلوه های بصری
دو موردو من بگم
میدونید انیمیشن فروزن چند سال بود که رو دستور کار دیزنی بود ولی بخاطر اینکه جلوه ای ویژش امکان ساختو نمیداد نمیتونستن بسازنش و بالاخره تو سال 2010 موفق شدند بالاخره راه چاره ای پیدا کنندو با اکرانش تو 2013 رکورد فروش انیمشنو بزنند
یکی دیگه هم اینکه بنظرتون با حضور میستریو هزینه ی تولید برای این فیلم چقدر باید باشه؟
هر چی بگید باز فکر نکنم بیشتر از اون 400 میلیونی باشه که دیزنی برای قسمت چهار دزدان دربایی کارائیب پرداخت کرد
حضور میستریو میتونه اونو تبدیل به کاراکتری کنه که لایقش بوده
دیزنی کمپانیه خر پولیه نگرانش نباشین :lol:
+4 #28 Victor 1393-11-30 18:12
#6
جوری حرف میزنی انگار فقط همین نورمن ازبورنو برای شخصیت بدمن داره
اسپایدی یه کلکسیون کامل از خبیث ها داره
البته میدونم نورمن باید تو فیلم باشه
#7
با حرف شما موافقم آقای ترابی
+6 #29 cap 1393-11-30 18:31
راستش نمیدونم چی بگم هم میتونه باعث موفقیت فیلم بشه و هم میتونه فیلم رو به تباهی بکشونه ولی از دشمنایی که انتخاب کردن خوشم اومد شوکر انصافا میتونه دشمن خوبی باشه هم جذابیت ظاهری داره و هم قدرت هاش جالبن کینگ پینگ هم میتونه که باعث پرورش شخصیت های خبیث بشه یعنی افرادی که به نوعی با اسپایدی دشمنی شخصی دارن رو جمع کنه و به اون ها قدرت های فرا انسانی بده درست مثل کاری که بر سر راینو و مرد شنی تو کارتون اسپایدرمن خارق العاده اومد . میستریو هم کاراکتر جذابیه البته جلوه های بصریش یکم بودجه زیادی میخواد ولی علی آقا گفتن که دیزنی پول به اندازه کافی داره ولی من خیلی امیدوارم که آفتاب پرست رو تو فیلم های سینمایی ببینم خیلی جالب میشه دشمن جذابی هم هست بخصصوص اگه اقتباصی از کارتون اسپایدرمن خارق العاده باشه ادی براک و نورمن و هری هم میتونن حضورشون در حد معرفی باشه برای قسمت های آینده و در مورد گوئن باید بگم که بهتره نباشه چرا ؟ کاملا واضحه چون تو دو تا فیلم قبلی به اندازه کافی بوده و انصافا هم گوئنش خیلی خوب بود وولی مری جین حتما باید باشه خیلی بیشتر از اینها لیاقت داره و باید بهتر توی سینما نمایش داده بشهد اون بازی کریستین دانست و شخصیت پردازی بد مری جین تو سه گانه سم ریمی اصلا به مری جین کمیک ها شباهت نداشت و امیدوارم که مری جین بهتری رو ببینیم ، چند روز پیش هم یکی از طرفدارا تو یه سایتی اما واتسون رو پیشنهاد کرده بود برای مری جین حالا که دارم فکر میکنم میبینم میتونه مری جین خوبی باشه لاقل از نظر ظاهر
+5 #30 sobhani 1393-11-30 18:36
به نظر من که قطعاً هری و نورمن رو خواهیم دید در فیلم اول ولی نه در قالب گابلین بلکه یه سری اشاره ها بهش میشه.
از بین این دشمنا به نظرم شوکر و میستریو از همه بهتر هستند ولی میستریو سخت میشه تو فیلم ظاهرش کرد ولی اگه بشه مطمئنم خیلی جالب میشه.ولی من دوست دارم در فیلم بعد والچر رو ببینم و هم گربه سیاه همون طور که سم ریمی می خواست در فیلم چهارم ازشون استفاده کنه ولی ساخته نشد.
منم به نظرم یه بازیگر نوجون خوبه برای این نقش ولی باید خیلی با استعداد باشه و نقش رو خوب بازی کنه شما به نظرتون کدوم بازیگرای نوجوان برای این نقش مناسبند؟
+3 #31 blackspidey 1393-11-30 19:07
ای جوون بلخره چیزی ک میخواستم داره میشه!میسریووووو ووووووووووووووو وو!!!!
+2 #32 cap 1393-11-30 19:31
میگم حسن آقا شما که استاد مسلم کاراکتر های زن هستید نظرتون راجب اما واتسون تو نقش مری جین چیه ؟؟؟
+7 #33 H.S 1393-11-30 19:36
سلام دوستان عزیز
نظر غیر مرتبط: این اولین نظرمه تو این سایت و امیدوارم کنار دوستان و مسئولین این سایت لحظات کمیکی خوبی داشته باشیم.

نظر مرتبط: ب نظرم مارول بعد از این همه سختی ای ک برای بدست اوردن اسپایدی کشیده فکر نکنم برای فیلم اولش از این بدمن ها استفاده کنه :roll:
+5 #34 mtm 1393-11-30 20:15
به نقل از captain america:
میگم حسن آقا شما که استاد مسلم کاراکتر های زن هستید


میگم حسن اقا میخوای نام کاربری رو عوض کنم مثلا بزارم female superhero expert?

:lol:
+6 #35 Victor 1393-11-30 20:16
#33
خیلی خوش امدید دوست من
ولی بنظر من مارول همه جوره آمادست تا دهن هر گونه رقیب برای اسپایدی هستو آسفالت کنه :lol:
+5 #36 mtm 1393-11-30 20:17
به نقل از Spidey4ever:
سلام دوستان عزیز
نظر غیر مرتبط: این اولین نظرمه تو این سایت و امیدوارم کنار دوستان و مسئولین این سایت لحظات کمیکی خوبی داشته باشیم.

نظر مرتبط: ب نظرم مارول بعد از این همه سختی ای ک برای بدست اوردن اسپایدی کشیده فکر نکنم برای فیلم اولش از این بدمن ها استفاده کنه :roll:


خوش اومدی به سایت
امیدوارم بتونی با نظرات خوبت به غنای مطالب سایت اضافه کنی

اسمت هم خیلی قشنگه
+5 #37 mtm 1393-11-30 20:18
علی اقا دانته الان برات یه ایمیل میفرستم
+4 #38 cap 1393-11-30 20:20
میگم آقای ترابی شما چطور نظری راجب اما واتسون ندارین ؟
#34 :lol:
+4 #39 Victor 1393-11-30 20:22
#29
غمت نباشه :lol:
بگونه ای پولداره که میتونه تایم وارنرو فاکسو با هم بخره
+3 #40 mtm 1393-11-30 20:26
به نقل از captain america:
میگم آقای ترابی شما چطور نظری راجب اما واتسون ندارین ؟
:l

اما واتسون؟
هیج وقت ازش خوشم نیومده!
+4 #41 Victor 1393-11-30 20:54
#37
آقای ترابی ایمیلتونو چک کنید
+4 #42 H.S 1393-11-30 21:07
به نقل از mtm:
به نقل از Spidey4ever:
سلام دوستان عزیز
نظر غیر مرتبط: این اولین نظرمه تو این سایت و امیدوارم کنار دوستان و مسئولین این سایت لحظات کمیکی خوبی داشته باشیم.

نظر مرتبط: ب نظرم مارول بعد از این همه سختی ای ک برای بدست اوردن اسپایدی کشیده فکر نکنم برای فیلم اولش از این بدمن ها استفاده کنه :roll:


خوش اومدی به سایت
امیدوارم بتونی با نظرات خوبت به غنای مطالب سایت اضافه کنی

اسمت هم خیلی قشنگه

خیلی ممنون اقای ترابی و دانته جان بنده تمام تلاشمو برای بهتر شدن این سایت انجام میدم
در ضمن ب نظرم هر اسمی ک توش اسپایدی باشه قشنگه :lol:
+3 #43 Imperial King 1393-11-30 21:08
سلام بچه ها
سلام آقای ترابی
راستی منم از اما واتسون بدم میاد
+3 #44 Imperial King 1393-11-30 21:10
واقعا اینو راست گفتی هر اسمی که توش اسپایدی باشه قشنگه به جز موارد بد
+4 #45 Imperial King 1393-11-30 21:13
سلام اسپایدی فور اور عضویتت رو تبریک میگم من علی اصغر هستم یکی از مترجمین سایت
امیدوارم هرچی از مردعنکبوتی بخوای رو بتونی اینجا پیدا کنی سوالی فنی و یا غیر فنی داشتی خودم و بقیه اعضای سایت در خدمتت هستیم
+5 #46 H.S 1393-11-30 21:22
به نقل از Imperial King:
سلام اسپایدی فور اور عضویتت رو تبریک میگم من علی اصغر هستم یکی از مترجمین سایت
امیدوارم هرچی از مردعنکبوتی بخوای رو بتونی اینجا پیدا کنی سوالی فنی و یا غیر فنی داشتی خودم و بقیه اعضای سایت در خدمتت هستیم

خیلی ممنون اقا علی اصغر شکر خدا این سایت خیلی خیلی ب اطلاعات اسپاییدییم اضافه کرده :-*
چشم حتما اگه سوالی باشه داداش میام پیشت :lol:
+5 #47 mirabilis 1393-11-30 21:26
#46 : ضمن اینکه خوش اومدی ، باید بگیم که از شماره کامنت برای پاسخگویی استفاده کن .
راستی چند سالته ؟!
نترس ، جزء بخش جنایی سایت نیستیم ! :lol: اگه نمیخوای ، میتونی جواب ندی .
+4 #48 Imperial King 1393-11-30 21:26
درضمن کمیک کارنیج رو بخون تازگیا شماره دو رو ترجمه کردم اگرهم نخوندی دنیای عنکبوتی رو حتما بخون
+3 #49 Imperial King 1393-11-30 21:35
comicbook.com/.../...
طبق این منبع جی ویلسون اظهار کرد خانوم مارول به پایان خودش نزدیکه و باید هرچی داره رو کنه این ماجرا مربوط به سکرت وارز هستش و گفته کاملا خان با تعداد زیادی دشمن توی جرزسیتی روبرو میشه و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد اینم کاورش
media.comicbook.com/.../...
+3 #50 Imperial King 1393-11-30 21:52
یک خبر دیگه مارول اعلام کرده m.o.d.o.k یا همون modok در سکرت وارز قاتل هستش و همچنین سِری سیاره هالک سکرت وارز رو اعلام کرد
+4 #51 H.S 1393-11-30 22:02
#47 خیلی ممنون میرابیلیس جان شما رو با نظرات گوهر بارت میشناسم داداش
کوچیکت حسینم 19 تهران
+5 #52 mirabilis 1393-11-30 22:03
#49 , 50 : خسته شدیم از بس این مورد رو تذکر دادیم ، دوستان توی تاپیک مربوطش خبر کار کنند ، نه اینکه در بخش نظرات هر تاپیکی که شد خبر بذارن !!
حداقل یه کم توجه کنید که بدونیم الکی صحبت نمیکنیم ... !
+5 #53 mirabilis 1393-11-30 22:06
#51 : لطف داری ، خب آقا حسین ، از این به بعد قراره از نظرات خودت استفاده کنیم .
خوبه آواتارت هم با خودت آوردی ، چون معمولا اعضای جدید شناسنامشون عکس نداره . :lol:
+3 #54 H.S 1393-11-30 22:09
#53 نه داداش من فعلا فعلنا باید زیر دست شما باشمو یاد بگیرم
من از تابستون ک تقریبا هروز چند بار میام این سایت با همه اعضا هم یه اشنایی کوچیکی دارم و گراواتار هم از تو نظرات یاد گرفتم :lol:
اگه دوست داری معرفی میکنی؟ :D
+3 #55 Imperial King 1393-11-30 22:14
شرمنده آخه نتم مشکل داره با سایت شما اصلا باز نمیشد اینجارو هم که الان دارم مینویسم چون نبسته بودمش باید بیای با اینترنت من کار کنی تا بفهمی چی میگم لطفا این بار هم منو ببخش بیشتر سعی میکنم تکرار نشه به قرآن شرمندتم
+2 #56 sonic the spider hedgehog 1393-11-30 22:15
به نقل از Spidey4ever:
سلام دوستان عزیز
نظر غیر مرتبط: این اولین نظرمه تو این سایت و امیدوارم کنار دوستان و مسئولین این سایت لحظات کمیکی خوبی داشته باشیم.
:roll:

خوش اومدی.امری داشتی رو من هم حساب کن. ;-)
منم از تابستون با این سایت اشنا شدم.
+5 #57 mirabilis 1393-11-30 22:19
#54 : sorry ، داشت کم کم از بحث خارج میشد ، هدایتش کردیم ، ما هم میرابیلیس هستیم و بیشتر از این رو هم خودمون هم نمیدونیم ! :lol:
#55 : مسئله ای نیست ، فقط توجه بشه به این نکته دفعات بعد .
+3 #58 H.S 1393-11-30 22:19
#56 حتما داداش خیلی ممنون بابت لطفت
+3 #59 Imperial King 1393-11-30 22:19
شرمنده اومدم مثبت بدم دستم خورد رو منفی داداش حلال کن
+3 #60 mohamad_srz 1393-11-30 22:24
این جمله ای که میخونم اندرو 100% در فیلم حضور ندارد احساسات منو جریحه دار میکنه میخوام بزنم زیر گریه :cry:
روحش شاد و یادش گرامی باد .
+6 #61 Imperial King 1393-11-30 22:25
به نقل از Persian-Spider:
#19:

راست میگی عمو

خیلی باحال بود
گاهی اوقات میومد یه گوز میداد و میرفت :lol:

داش میرابیلیس اگه میشه یک نگاه به رفتار این فرد بنداز این اولین بارش نیست لطفا یک پیگیری بکن
+2 #62 sonic the spider hedgehog 1393-11-30 22:28
خیلی خوب میشه اگه این شایعات حقیقت داشته باشه.اون وقت میشه داردویل هم یه حضوری تو نبرد نهایی فیلم داشته باشه تا به اسپایدی کمک کنه.درباره میستریو هم همیشه دوست داشتم این شخصیت رو تو فیلم ها ببینم.ولی بنظرم برای این شخصیت باید جلوه های ویژش خیلی پرهزینه باشه،و اگه جلوه های ویژش خوب کار نشه ممکنه شخصیت درستی از اب در نیاد.بر هر حال ریسک بزرگیه.
به نقل از Imperial King:
شرمنده اومدم مثبت بدم دستم خورد رو منفی داداش حلال کن

من زیاد به این مثبت ، منفی ها توجه نمیکنم.مشکلی نیست ;-)
+7 #63 mirabilis 1393-11-30 22:30
#62 : میدونی بهترین پیگیری چیه ؟ اجازه بدی اعضا اینقدر منفی بهش بدن که خودش بکشه کنار . قبلا هم آقای ترابی بهش تذکر داده ، الان هم دست خود آقا مهدیه ، تصمیم با ایشونه .
چون بچه خوبی هستی بهت نکات رو گوشزد میکنیم وگرنه بعضی اوقات اصلا ارزش نداره که صحبتی بکنیم ... .
+5 #64 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-11-30 22:31
سلام به سایت خوش اومدی آقای spidey4ever اگه کاری داشتی در خدمت هستم
یه چیزی بگم تمام نظرات سایت رو با دقت بخون چون گاهی قدر یه مقاله توش مطلب هست
+6 #65 mirabilis 1393-11-30 22:40
در مورد شایعات هم باید بگیم که بعضی قسمت هاش اصلا خوب نیست ، کلا فیلم ریبوت رو با شش خبیث شروع کنی مسخرست ، حالا لزوما نباید سراغ گرین گابلین رفت ولی شش خبیث یه شروع افراطیه ، تعداد کاراکترها برای یه فیلم آغازین خیلی زیاده ، تناسب بین نقش و کاراکتر به هم میریزه دوباره ، مگر اینکه یه طوری کاراکترها رو از قبل به بیننده معرفی کرده باشند ، توی فیلم که نمیشه ، برنامه ریزی کاملی انجام شده و فیلم ها پره، سریال ولی ممکنه که اون هم سونی توی قراردادش احتمالا اجازه نداده .
ضمن اینکه میستریو برای فیلم کفایت میکنه ، اینقدر میتونه پیتر رو عذاب روحی بده که کار تمام شش خبیث رو یه جا انجام میده !
پ.ن : اینجا جاش نیست ولی کسی اصلا متوجه شد که دوتا نقد جدید اضافه شد ؟ این همه استقبال واقعا به آدم روحیه میده ! :-*
+4 #66 cap 1393-11-30 22:42
خوشبختانه انقدر کمیک های اسپایدی غنی و فوق العاده هستن و ایده های جذابی هم دارن مارول کاملا دستش بازه مثلا تو انتخاب ویلین مارول علاوه بر اینهایی که ذکر شد میتونه از : عقرب ، آفتاب پرست ، مرد آبی و یا شایدم مرد شنی و شایدم هردو و در نهایت مرد گلی ( فکر کنم تو یکی از کمیک های اسپایدی این اتفاق افتاد ) ، کریون شکارچی ( میشه اتحاد اونو آفتاب پرست بخاطر رابطه برادریشون باشیم ) و حتی هاب گابلین ( به نظرم شخصیت پردازی فوق العاده ای داره و میتونه یه ویلین درست و حسابی مثل اسپایدی بشه )
+5 #67 New Goblin 1393-11-30 23:26
66#
آقا میرا نظرتون راجع به نظرات من در صفحه قبل چیه؟

حسن آقا که با غلطک از رومون رد شد و چشممون رو به سوی حقایق هستی باز کرد! :-* :lol:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما واتسون انصافا برای هرماینی گرنجر خوب بوده!ولی به نظر من از نظر ظاهر فقط به مری جین میخوره!به نظرم مارول حتی فکر این گزینه رو هم نمیکنه!
+3 #68 blackspidey 1393-11-30 23:52
# 67:
بنظر من اما واتسون ب اندازه ی کافی برای مری جین بودن خوشگل نیست!!
ولی خداییش نقششو تو هری پاتر خوب بازی کرد...خاطره داریم از اون فیلما چقدر...
+4 #69 Reverse 1393-12-01 00:44
بازم سه تا خبیث بابا اینهمه خبیث همیشه جواب نمیده مخصوصا برا قسمت اول :-|
بازم گوئن هست؟ :sad: ای بابا بازم مرگ؟ :cry:
ای داد بیداد بابا گوئنو ول کنید یه بار مرگ دیدیم کافی بود!!!!!!!!!!!!
ولی من حس میکنم تا حدودی واقعیت داره هم برا زمینه سازی شش خبیث و هم اینکه مارول و سونی قصد ساخت پیتر نوجوان رو به احتمال زیاد داشتند و دارند.(مخصوصا انتخاب بازیگر های جوان و baby face!) :-* :lol:
ممنونم از خبر! ;-)
+7 #70 mirabilis 1393-12-01 01:56
#67 : ببین ، قضیه اینجاست که میستریو اصلا ریسکی نیست ، میدونی چرا ؟ چون خیلی ها تصور میکنند که هم پرهزینه است و هم اینکه دشواره به تصویر کشیدنش !
بیاید از یه زاویه ی دیگه بهش نگاه کنید ، توی یه فیلم سینمایی میشه با یه هزینه پایین میستریو رو درآورد ، چرا ؟
میستریو همش توهمه ، اگه توی سریال هایی مثل ارو و مامورین شیلد بتونن اون جلوه های ویژه رو در بیارن پس برای یه فیلم سینمایی به سادگی انجام پذیره ، توجه بشه که شبکه ای مثل CW وضع مالیش یه چیز متوسطیه .
بعد برای محو شدن میستریو میتونن از دود استفاده کنن ، کاملا هم منطقیه ، بالاخره استاد افکت و جلوه های سینماییه و کاملا قابل باوره برای یه بیننده ای که کمیک نخونده .
بعد اینقدر میتونه پیتر رو دچار توهم کنه که تا مرز جنون پیش بره ، معلوم نیست کی میمیره ، چی واقعیه ، حرکت بعدی چیه ، میتونه یه نسخه از هر چیزی باشه با کلی نقشه ی عجیب و غریب ، کلی چالش ذهنی میتونه برای پیتر به ارمغان بیاره ، بدون هیچ جلوه ی پر هزینه اینه و فقط چند سکانس فیلم برداری از گذشته و حال میتونه مرزهای توهمات پیتر رو شکل بده !
دیگه از یه ابرشرور چی میخواین ؟ برای اینکه هیچ ریسکی باقی نمونه و فیلم درست از آب در میاد ، باید فقط خود میستریو به عنوان ابرشرور اصلی باشه که بتونه تا آخر فیلم پیتر رو بازی بده .
این از این قسمت ، درباره ی نظر کارگردانیت هم باید بگیم که مشخصا جاس ویدون درک کمیکی خیلی خوبی داره و میدونه چطور از یه کمیک فیلم بسازه ، تازه تواناییش توی ادغام صحنات فان ، اکشن و تراژدی هم عالیه ، یه گزینه ای هستش که همه بلافاصله در نظر میگیرنش ولی متاسفانه خود ویدون حاضر نمیشه همچین کاری رو انجام بده ، در واقع تا الان که قسمت دوم اونجرز رو هم ساخته ، به خاطر التران بوده .
کارگردان خلاق و کار درست زیاده توی عرصه فیلم سازی ، یه سری استعداد ناشناخته هم وجود دارند که نیاز به کشف شدن دارند ، تا الان هم مارول توی انتخاب کارگردان خوب بوده و خلافش هنوز ثابت نشده ، پس باید صبر کرد و دید مارول قراره چه تصمیمی بگیره .
در کل روی نظرات و البته موضوعات فکر کنید ، میبینید چه قدر حرف ناگفته وجود داشته که با یه نظر نرسوندین یا حتی اشتباه رسوندینش ! ;-)
+4 #71 mokhtar 1393-12-01 02:03
#70:
اشتباه میکنی
کینگ پین یه شخصیت میشه که جرم و جنایت بهش ربط پیدا میکنه
رو همه چیز نظارت داره ولی زیاد با مرد عنکبوتی درگیر نمیشه
شوکر هم یه جور نوچه است
پس شخصیت اصلی خبیث میستریو هستش
+5 #72 mokhtar 1393-12-01 02:05
#66:
میرابیلیس کی گفته میخان با سینیستر سیکس شروع کنن؟
قراره قسمت بعدی شش خبیث باشه!
+7 #73 mirabilis 1393-12-01 02:24
لازمه با تمام نظراتی که دوستان دادند و حرف هایی که اخیرا پیش اومده ، یه صحبتی در رابطه با فیلم اسپایدرمن شگفت انگیز دو بکنیم .
ببینید ، خیلی ها ممکنه بگن که این فیلم فاجعه بوده و سونی سر این فیلم شکست خورد و ... ولی قضیه اینجاست که این فیلم فیلم فاجعه ای نیست و شکست هم به شمار نمیومد ، یه سری بازیگر خیلی خوب داشت ، یه سری کاراکتر اصلی و فرعی قوی داشت ، این ها دست آورد کمی نیست .
شما وقتی نسخه ی بلوری کار رو میبینید با اون تغییراتی که در نظر گرفته شده ، در کل فیلم رو منسجم تر از قبل میبینید ، یعنی درسته چون نورمن مرد و گوئن به دست هری کشته شد و گابلینش به صورت ژنتیکی خلق شد ، نمیشه هیچوقت این فیلم رو اقتباسی سزاوار اسپایدی دونست ولی وب ایده های خیلی خوبی داشت ، توی فیلمنامه هم چیزهای جالبی وجود داشت .
نمونش اینکه ریچارد دی ان ای خودش رو با عنکبوت ها ادغام کرده بود که این باعث میشه روشن بشه چرا زمانی که عنکبوت پیتر رو نیش زد ، نه تنها نمرد ، بلکه تبدیل به اسپایدرمن شد ، در واقع دی ان ای اون بوده که فقط میتونسته بپذیره این امر رو .
بعد اون ایده ی خیانت ریچارد و مری که توسط نورمن سندسازی شده بود ، از جمله ایده هایی بود که به کمیک نزدیک بود ، یعنی در کمیک هم ما این موضوع خیانت والدین پیتر رو داشتیم ، توی کمیک پیتر برای اینکه ثابت بکنه پدر و مادرش خیانتکار نیستند ، تمام تلاشش رو میکنه و میبینیم توی فیلم هم پیتر متوجه میشه پدرش چه مرد بزرگی بوده و به نوعی اگه نورمن برمیگشت ، میتونست دشمنی این دو رو شخصی تر هم بکنه .
یا صحنات ابتدایی فیلم ، چقدر اسپایدرمن خوبی رو داریم ، شوخ طبعی که داره ، حرکات و سرعتی که داره، بدشانسی که میاره و ... یه اسپایدرمن کمیکی خوب ( البته پیتر پارکرش توی صحنه ی فارق التحصیلی به همون اندازه بده ! )
عشقی هم که توی فیلم بین پیتر و گوئن به تصویر کشیده میشه ، همون چیزیه که باید باشه ، یعنی روابط و احساسات ، تمامش برای بیننده قابل باوره که دلیلش هم اینه که اما و اندرو واقعا با هم بودن و جلوی دوربین فقط خودشون بودند . مخصوصا اون قسمتی که هری گوئن رو میگیره ، اون التماسی که پیتر میکرد ، اون تلاشی که میکرد برای نجات گوئن و در نهایت اون غم و رنجی که پیتر از مرگ گوئن بهش دست داد ، واقعا خوب بود ، واقعا .
الکسیسش هم نیازی به تعریف داره ؟!
به نظرم نباید مارک وب رو سرزنش کرد ، بهترین تلاشش رو کرد ، از یه طرفی تحت فشار بود که نباید آثارش شبیه به ریمی بشه و مشخصه که اگه گرین گابلین رو به هر صورت دیگه ای به تصویر میکشید که ذره ای شباهت با گابلین ریمی پیدا میکرد ، بهش برچسب تقلید میزدند ( کلا مشکل همه ی ریبوت ها همین قضیه شباهت نسخه ها به هم هست ، مگه میشه هربار داستان رو یه طور دیگه کرد ، اون هم از روی یه داستان و کاراکتر واحد ؟!! ) و از طرفی ایده هاش بزرگتر از یه فیلم بود . دخالت های سونی هم بی تاثیر نبود .
خلاصه اینکه این فیلم ، فیلم فاجعه ای نیست ، اتفاقا اکشن های بامزه ای هم داشت هر چند که مصنوعی بودنش حس میشد . باور کنید اگه مسئله ی هک شدن و یه سری مشکلات دیگه پیش نمیومد ، هیچ وقت سونی با مارول شریک نمیشد در زمینه ی اسپایدی . اگه شکی هم به سونی دست داد بعد از فروش فیلم ، به این خاطر بود که سطح توقعش رو خیلی بالا برده بود ، میخواست یونیورس اسپایدی رو توی یه فیلم به حد زیادی گسترش بده ولی این از ظرفیت فیلم بیشتر بود .
شاید اگه وب یه فیلم سومی میساخت ، میتونست تمام ایده هاش رو تکمیل کنه ... .
+4 #74 ELEGANT 1393-12-01 02:29
میستریو میتونه به تنهایی بار یه قسمت رو به دوش بکشه !! خیلی میتونه پیتر رو اذیت کنه
یه فضایی هم بسازه که تا الان دیده نشده
( البته فکر کنم اسکارلت جادوگر تو اونجرز 2 همچی شرایطی ایجاد میکنه ! )
اما اگه این شش خبیث چند قسمتی باشه چی ؟؟
اونطوری میتونن کامل به همه شون بپردازن و شخصیت هم کم نمیارن و تایم کافی واسه پرداخت به همه چی دارن
مثلا :
Spider-man : Sinister Six Part I
Spider-man : Sinister Six Part II
:lol:
+4 #75 mirabilis 1393-12-01 02:31
#73 : یه فیلم فعلا توی لیست مارول برای اسپایدی وجود نداره و گفته شده که سونی میخواد شش خبیث رو بسازه و احتمال دادن که توی این فیلم ظاهر میشن .
ما هم نگفتیم که قراره این کار رو بکنند یا نه ، داریم میگیم اگه شروع با شش خبیث باشه ، شروع خوبی نمیشه ، حالا ممکنه مارول هر سناریوی دیگه ای رو در نظر باشه و از اون جایی که ماروله ، بهترین سناریو رو برای خودش انتخاب میکنه .
+5 #76 mirabilis 1393-12-01 02:35
#75 : اسکارلت ویچ جادوگره ، هر کاری که بکنه ، توسط قدرت های مافوق انسانیش انجام شده ولی میستریو هیچ قدرت فراانسانی نداره ، فقط توی جلوه های ویژه تبحر داره که به بهترین نحو میتونه ازش استفاده کنه تا به اهدافش برسه ، فرض کن یه صحنه ای از نبرد پیتر به تصویر کشیده میشه که به سمت میستریو و یا یه کاراکتر دیگه حمله ور شده ولی وقتی بهش مشت میزنه ، دستش از اون طرف میزنه بیرون ، اون وقت میفهمه جلوه های ویژه است ! اسکارلت هیچ وقت نمیتونه همچین فضایی رو خلق کنه .
+4 #77 zuko 1393-12-01 10:15
من که همیشه آرزوی حضور میستریو توی دنیای سینمایی رو داشتم ولی توی قسمت سه یا دوی فیلم. واسه این میگم که نصف بیشتر جذابیت میستریو به اینه که دشمنای قدیمی اسپایدرمن رو کپی میکنه. مثلا فکر کنین که چقدر جذاب میشه که تو فیلم اول و دوم شاهد حضور گرین گابلین و دکتر اختاپوس و والچر باشیم و تو فیلم سوم همه ی اونا رو میستریو در قالب جلوه های ویژه خلق کنه. اون وقت سختی کار برای پیتر چند برابر میشه
+3 #78 mtm 1393-12-01 11:38
#74:

بهترین مطالبی که من از میرابیلیس خونده بودم. جدی میگم

واقعا از تک تک کلماتش لذت بردم
+4 #79 ELEGANT 1393-12-01 11:46
#76
نه نه منظورم قدرت هاشون نبود , از نظر سینمایی گفتم که شما گفتین فلاش بک به گذشته و اینده بزنن یه جورایی ذهن پیتر رو درگیر کنه , تقریبا شبیه بلاییه که انگار سر اونجرز میاد ( کاپیتان امریکا و بیوه سیاه و ... )
وگرنه مستریو واقعا جا واسه کار داره , هنوزم وقتی بلایی که میستریو سر ولورین اورد تو کمیک Old Man Logan رو یادم میاد مخم سوت میکشه !
بعدم میستریو یه طراحی ای داره که به نظرم اگه یه لباس قشنگ براش طراحی کنن , میتونه یه حالت ترسناک و رعب آور هم داشته باشه
+3 #80 Bad joke 1393-12-01 11:48
#74
با عرض احترام من بازم میگم تقصیر کار بزرگ فیلم خود مارک وبه بی شک

سونی ایراد داشت درسته دخالت کرده اونم مشخصهتمام استدیو ها تو کار کارگردانها نظارت شدید دارن و فقط جلوی بعضی جرات دخالت ندارن خود مارک باید قبول میداشت این همه ایده را عقیم بذاری تو فیلم نابود میشه حتی اکشنش هم بدرد نخور بود من کلا به اکشن بیشتر از درام حساسم مبارزه اولش با الکترو 1 دقیقه و با گرین گابلین 2 دقیقه بود اصلا منطقی نبود استدیو هم فشاراش را بیاره میگه اکشنش را زیاد کن

بعدشم تاکید میکنم خرج مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 از اونجرز هم گرونتر تموم شده بود اخه چطوری باعقل جور نمیاد تو فیلم اونجرز نیویورک را منفجر کردن یه بازیگر داشتن به اندازه کل عوامل فیلم مارک وب دستمزد گرفته این نشانه کامل باز بودن دست مارک وبه که فاجعه افریده اونم تو بخش مالی
+4 #81 Goblin.S 1393-12-01 12:49
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
+1 #82 shocker 1393-12-24 09:55
:-) عالی شد من شوک دهنده (shocker) ررو خیلی دوست دارم.

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید