چه كسی در شماره 3 كمیك Civil War II میمیرد؟

چه كسی در شماره 3 كمیك Civil War II میمیرد؟

اونایی كه كمیك Civil War II رو دنبال میكنند میدونند كه این  داستان تا اینجا دو شماره ازش منتشر شده و  یك تلفات داشته به اسم رودی رودز یا همون War Machine . حالا مارول ادعا میكند در شماره سوم  از  این كمیك  یك نفر دیگه هم قراره بمیره.

شنیده ها حاكی از اونه كه قراره این دفعه یكی از اعضای گروه Inhuamns  كشته بشه. حالا سئوال ما از شما اینه كه به نظرتون كی میمیره؟ ما لیستی از قربانیان احتمالی رو آماده كرده ایم :

- Beast

- Black Bolt

- She-Hulk

- Hulk/Bruce Banner

- Wasp

- Crystal

- Human Torch

شما به نظرتون كدومیك از افراد این لیست كشته میشه؟ یا شاید هم به نظرتون یكی دیگه كشته میشه كه در لیست ما نیست؟ مثلا كی؟

در ضمن براي خواندن قسمت هاي 1 و 2 اين داستان زيبا به زبان فارسي روي لينك هاي زير كليك كنيد:

شماره  1و 2 کمیک بوک جنگ داخلی 2 (Civil War II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 Hobbit 1395-04-08 17:17
من خودم تو یه سایت خارجی به مرگ هالک رای دادم حالا نمیدونم چرا؟!!ولی جالبه بدونید بقیه هم تو اون سایت به گزینه هالک بیشترین رایو دادن نزدیک2000نفر!!!!!!!

ولی نمیدونم چرا به این رای امیدوار نیستم؟!!ولی فکر میکنم کسی جونشو از دست بده که خون هم رو به غلیان بندازه ولی چون گفته میشه احتمالا یه ناانسانه نمیدونم چرا ذهنم بهم میگه مدوسا گزینه احتمالیه. به هر حال خیلی این کمیک عجیب و پیچیده است و اصلا به این راحتی قابل پیش بینی نیست.
#2 Spidey Reigns 1395-04-08 17:31
اصلا شاید تلفات نداشته باشه :-*
#3 Marvel khafan 1395-04-08 17:37
خو beast نمدونم ممکنه بمیره
بلک بولت فکر نکنم بنده خدا من ازش خوشم میاد چرا بمیره
شی هالک ممکنه
هالک بروس بنر امیدوارم
واسپ خو کدوم واسپ هوپ که فکر نکنم بنده خدا تازه آمده اون یکی که اسمشو نمیدونم خدا نکنه
کریستال ا زبونتو گاز بگیر این چه حرفی فکر نکن ایشون فوت کنند
هیومن تورچ اممممم نمدونم شاید
من فکر کنم یکی روی این داستان تا حالا تاسیر داشتخ بمیره راستی به موهای این هالکی گه تو کاوره نگا کنید مثل موهای آمادوس سیخ سیخیه میگم نکنه یولیسس تو پیش بینیش آمادوسو دیده باشه نه بروسو؟!
+1 #4 mtm 1395-04-08 17:43
من احتمال ميدم يكي از اعضاي inhumans بميره كه جديدا عوض اين تيم شده مثلا هويمن تورچ يا beast
اينجوري مثلا اگه beast بميره پاي ايكس من ها هم مياد وسط
#5 Marvel khafan 1395-04-08 17:47
به نقل از mtm:
من احتمال ميدم يكي از اعضاي inhumans بميره كه جديدا عوض اين تيم شده مثلا هويمن تورچ يا beast
اينجوري مثلا اگه beast بميره پاي ايكس من ها هم مياد وسط

ا سلام آقای ترابی آواتار جدید مبارک
#6 VENOM-ZOMBIE 1395-04-08 17:47
subscene.com/.../1362783

زیرنویس انگلیسی نسخه آلتیمیت -Batman v Super Man
#7 Hobbit 1395-04-08 17:50
#4
استاد فکر نمیکنید باید یه اتفاقی بیوفته تا یه عده ای هم برن گروه آیرونمن چون واقعا تو شماره قبلی 1 در برابر همه بود فکر کنم هر اتفاقی هم بیوفته مرز بندی جدیدی بین اعضا ایجاد میکنه

اگر هم بچه ها بدونید رابطه ایکس منو و ناانسان ها هم شکر آبه...اگر یه درگیری بینشون پیش بیاد محشره

راستی هروقت این عکس هالکو میبینم معضب میشم یعنی چی بابا
8pic.ir/.../...
#8 Marvel khafan 1395-04-08 17:57
به نقل از Hobbit:
#4
استاد فکر نمیکنید باید یه اتفاقی بیوفته تا یه عده ای هم برن گروه آیرونمن چون واقعا تو شماره قبلی 1 در برابر همه بود فکر کنم هر اتفاقی هم بیوفته مرز بندی جدیدی بین اعضا ایجاد میکنه

اگر هم بچه ها بدونید رابطه ایکس منو و ناانسان ها هم شکر آبه...اگر یه درگیری بینشون پیش بیاد محشره

راستی هروقت این عکس هالکو میبینم معضب میشم یعنی چی بابا
8pic.ir/.../...

دقیقا خیلی تصیویر بدیه خوب نامردا چرا جینو اونجا گذاشتین نمیزاشتینش دیگه اشک من بدبختو در آوردین :cry: البته فکر نکنم هالک تو حالت معمولی اونجوری بشه چون خیلی بزرگ شده راستی اون قسمت چه کارول رفت سراغ بروس به نظرم آمد بروس یه لبخندی رو لبشه و یه دارویی برای کنترل نیروش پیدا کرده ولی وقتی اونو میچپونه تو حلقش یه مدتی اصر هالکیشو از بین میبره ولی بعدش یه هو یه جوری میزنه بیرون که انقدر گنده میشه نظر شما چیه
#9 Hobbit 1395-04-08 18:03
به نقل از Marvel khafan:
به نقل از Hobbit:
#4
استاد فکر نمیکنید باید یه اتفاقی بیوفته تا یه عده ای هم برن گروه آیرونمن چون واقعا تو شماره قبلی 1 در برابر همه بود فکر کنم هر اتفاقی هم بیوفته مرز بندی جدیدی بین اعضا ایجاد میکنه

اگر هم بچه ها بدونید رابطه ایکس منو و ناانسان ها هم شکر آبه...اگر یه درگیری بینشون پیش بیاد محشره

راستی هروقت این عکس هالکو میبینم معضب میشم یعنی چی بابا
8pic.ir/.../...

دقیقا خیلی تصیویر بدیه خوب نامردا چرا جینو اونجا گذاشتین نمیزاشتینش دیگه اشک من بدبختو در آوردین :cry: البته فکر نکنم هالک تو حالت معمولی اونجوری بشه چون خیلی بزرگ شده راستی اون قسمت چه کارول رفت سراغ بروس به نظرم آمد بروس یه لبخندی رو لبشه و یه دارویی برای کنترل نیروش پیدا کرده ولی وقتی اونو میچپونه تو حلقش یه مدتی اصر هالکیشو از بین میبره ولی بعدش یه هو یه جوری میزنه بیرون که انقدر گنده میشه نظر شما چیه

آی گفتی جین!!!بعد از اینکه شنیدم توی فیلم بعدی تور نیست دلم شکست :cry:

در ادامه صحبتت دوست عزیز فک کنم باید شی هالک بمیره تا هالک بزنه به سرش یعنی تقریبا چیزی که با عقل جور در میاد همینه ولی این نویسنده خوب بلده آدمو بپیچونه شاید قضیه چیز دیگه ای باشه اتفاقا همین موضوع رجوع کارول به بروس هم برای من قابل درک نیست چرا اصلا رفت؟وبدتر چرا تنهایی رفت؟اصلا بروس از حال جنیفر خبر داره یا نه؟ در کل قضیه این جنگ خیلی پیچیدست هرچی میشه فک کنم تونی ازش برای بهره برداری از درست بودن حرف خودش ازش استفاده کنه.
#10 Cap-Spider Potter 1395-04-08 18:04
فکر کنم یعنی حدس میزنم Beast بمیره
#11 Spidey Reigns 1395-04-08 18:28
سلام آقای ترابی...

ببخشید بابت اسپم..

میخواستم دو تا پیشنهاد بدم...

1) میدونم خیلی ها این رو ازتون درخواست کردن ولی یه بار دیگه منم تکرارش میکنم...

لطفا روی 100 شخصیت برتر دی سی هم کار کنید!عالی میشه...

2)این یکی پیشنهاد کمی خنده داره ولی اگه عملی بشه کار خیلی بزرگیه...

ترجمه ی سری کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز!!!

VOL 1 رو میگم!!!

خیلی کار سختیه ولی اگه مترجم باشه و هر روز ترجمه ی کار رو به من بده من توی مدت دو روز ادیتش میکنم...

میدونم شاید ادیتور نخواید ولی فقط یه پیشنهاد بود!

من همیشه آرزوم بوه این سری رو با ترجمه فارسی بخونم...
#12 mat mordak/DareDevil 1395-04-08 18:35
به نظرم بلک بولت نمیتونه بمیره چون کمر ناانسان ها میشکنه یکی از اعضای نا انسان ها شاید ولی هالک و شی هالک شاید در حالت معمولی بمیرند وسپ و کریستال ممنکه بمیرند
#13 mat mordak/DareDevil 1395-04-08 18:37
راستی شما ادیتور یا مترجم نمی خواید؟؟
#14 The Rock 1395-04-08 18:42
به نظرم یکی از اعضای ناانسان ها میمیره
مثلا شاید beast یا crystal هم ممکنه باشه
کلا هر کی بمیره احتمال زیاد یه عضو جوونه که تازه به ناانسان ها پیوسته
#15 Hobbit 1395-04-08 18:50
#11
داداش فک کنم من بتونم حداقل جواب سوالاتتو بدم منم همیشه خدا از استاد تقاضا میکنم و ول کنم نیستم ولی یه روز یکی از اعضا بهم گفت استاد احتمالا برای شیوه رتبه بندی همچین کاری نمیکنه و حوصله همچین کاری رو هم نداره و احتمالا توی لیست ایشون بتمن اول که هیچی شاید سومم نباشه به هر حال من و عده ای محدود هر وقت شده از استاد تمنا کردیم ولی جوابی نگرفتیم به هر حال من به تلاشم ادامه میدم

در ضمن فکر کنم سایت برای ترجمه و ادیت جای خالی نداشته باشه حالا حالاها...و در ضمن توی سایت بیشتر به کیفیت کار اهمیت میدن تا کمیتش.
#16 dr.artist 1395-04-08 18:54
به نقل از mat mordak/DareDevil:
راستی شما ادیتور یا مترجم نمی خواید؟؟

آقای ترابی چندبار گفته اگه ادیتور یا مترجم بخوان خودشون طلاعیه میدن.البته ببخشید انقدر تند برخورد کردم. :lol:
#17 dr.artist 1395-04-08 18:55
راستی آواتارم باحاله ؟(خودم کشیدمش)
#18 Spidey Reigns 1395-04-08 19:06
به نقل از Hobbit:
#11
داداش فک کنم من بتونم حداقل جواب سوالاتتو بدم منم همیشه خدا از استاد تقاضا میکنم و ول کنم نیستم ولی یه روز یکی از اعضا بهم گفت استاد احتمالا برای شیوه رتبه بندی همچین کاری نمیکنه و حوصله همچین کاری رو هم نداره و احتمالا توی لیست ایشون بتمن اول که هیچی شاید سومم نباشه به هر حال من و عده ای محدود هر وقت شده از استاد تمنا کردیم ولی جوابی نگرفتیم به هر حال من به تلاشم ادامه میدم

در ضمن فکر کنم سایت برای ترجمه و ادیت جای خالی نداشته باشه حالا حالاها...و در ضمن توی سایت بیشتر به کیفیت کار اهمیت میدن تا کمیتش.


در مورد اولی خب حتما آقای ترابی صلاح رو توی این میدونن رتبه بتمن اول نباشه!

من با این که تو دی سی اول طرف بتمنم ولی من به همون مقاله هم راضیم...

در مورد دومی هم من نمیخوام حتما خودم ادیتور این کار باشم...

فقط دوست دارم این سری رو که منبع حداکثر 60 درصد مقالات اسپایدرمن هست رو به فارسی بخونم...
#19 Spidey Reigns 1395-04-08 19:08
منظورم از حداکثر،حداقل بود :-*
#20 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-08 19:11
هالک!
راستی دقت کردید که لحظاتی که یولیسیس دید چقدر شبیه الد من لوگان هستش؟توی این نبرد جای خالی لوگان پیرمرد حس میشه!
15# 16#
عزیزان. یکم دقت کنید میبینید که الان یه اطلاعیه هستش و باید به اقای اسدپور ایمیل بزنید واسه ادیت! مترجم فکر نکنم لازم باشه ولی ادیتور لازمه سایت! منم تا یکی دو روز دیگه تست رو میدم به اقای اسدپور!
#21 amirjjyy 1395-04-08 19:21
دوستان و اساتید سایت یه ویدیو از جوخه انتحار اومده که جرلد لتو مصابحه کردن یه جاشم جالب بود جوکر داشت با ایفون یا اندروید کار میکرد :D لطفا کاملشو قرار بدین :sigh:
#22 Spidey Reigns 1395-04-08 19:22
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:

15# 16#
عزیزان. یکم دقت کنید میبینید که الان یه اطلاعیه هستش و باید به اقای اسدپور ایمیل بزنید واسه ادیت! مترجم فکر نکنم لازم باشه ولی ادیتور لازمه سایت! منم تا یکی دو روز دیگه تست رو میدم به اقای اسدپور!


آقایون!وجدانا من نگفتم حتما میخوام ادیتور شم... :lol:

ولی ایمیل رو میشه بدید؟
#23 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-08 19:39
#24 Spidey Reigns 1395-04-08 19:48
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:


ممنون :-)
#25 Doc Strange 1395-04-08 19:57
راستی آقا بلک بولت کجاست چرا اصلا تو کمیک تو گروه نا انسان ها نیست؟
#26 هالک 1395-04-08 20:06
سلام ببخشید میشه یه مقاله برای معرفی نا انسان ها بنویسید من تا حالا کمیکی یا اطلاعات مستقیمی ازشون نخوندم
#27 Bruce Wayne 1395-04-08 20:08
راستی بچه ها سایت کمیک جنگ داخلی 1 رو که 2007 منتشر شد رو ترجمه نکرده؟
اگه کرده لینکش رو بزارین..من عاشقشم :lol:
#28 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-08 20:12
27#
لطفا قوانین نظرات رو بخون عزیز. لینک گذاشتن از هرجایی ممنوع ـه
ولی میتونی یه سرچی کنی پیدا کنی. امروزم یک مقاله با همین موضوع توسط سیاوش اومد روی سایت که کمیک رو توضیح داد(الگوریتم تابستون)
#29 Bruce Wayne 1395-04-08 20:16
به نقل از pedram.EP.the.Joker.Vendetta:
27#
لطفا قوانین نظرات رو بخون عزیز. لینک گذاشتن از هرجایی ممنوع ـه
ولی میتونی یه سرچی کنی پیدا کنی. امروزم یک مقاله با همین موضوع توسط سیاوش اومد روی سایت که کمیک رو توضیح داد(الگوریتم تابستون)


منظورم اینه از خود همین سایت..
منظورت اینه لینک گزاشتن از خود همین سایت هم لیراد داره؟
خوب در اون صورت من نمیدونستم..معذر ت میخوام
#30 SPIDER-ALI 1395-04-08 20:18
به نظر من خود بروس بنر یا شی هالک میمیره ولی امید وارم تلفات نداشته باشه :cry:
#31 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-08 20:27
29#
نه از این سایت (اسپایدی) که ایراد نداره
از سایت های دیگر و فارسی زبان
گذاشتن ایمیل و تبادل اطلاعات شبکه اجتماعی هم ممنوع ـه
ولی یه سایتی این کمیک رو ترجمه کرده، شما سرچ کن توی گوگل پیدا میکنی. دیگر هم لطفا پیام نده اسپم خونه شد اینجا
#32 Doc Strange 1395-04-08 20:30
به نقل از هالک:
سلام ببخشید میشه یه مقاله برای معرفی نا انسان ها بنویسید من تا حالا کمیکی یا اطلاعات مستقیمی ازشون نخوندم

همه چیز درباره ناانسان ها:
spidey.ir/.../...
#33 young spider 1395-04-08 20:44
احتمال من بین بیست و هالک هستش .

شی هالک نمیمیره چون تو تموم پوسترها و درگیری ها هستش .

بلک بولت هم امکان داره باشه ولی چون حضور موثری تو کمیک ها ( جنگ داخلی ۲ ) نداشته ، زیاد معلوم نیست . انقدر حضور نداشته که دوستان هی اشاره می کنند که کجاست ؟؟

واسپ عمرا . تازه اومده ، کجا می خواد بمیره ؟؟؟ در ضمن مارول حتما تا آوران انت مت و واسپ آین کارکتر رو نگه می داره واسه زمینه سازی .

کریستال هم امکان داره ولی آخه مرگ کریستال چقدر میتونه رو داستان تاثیر بزاره ؟؟؟ اگه تو درگیری با هالک بمیره ، یه چیزی . اونموقعه ناانسان ها بد وارد داستان می شوند . البته مرگش رو هوادار اصلا به کفششون نمی گیرن

جانی هم می گم با شایعه امیرعلی قادری و حضور نداشتن تو کاورها و روی زمین آمدن ثینگ دور از انتظار نیست

بنر مرده می مونه تا اکران ثور ۳ . چون مارول یه هالک چینی داره ، نمی خواد هالک تو هالک بشه . درضمن اون هالک چینی هم به گروه تونی پیوسته .

درباره بیست هم نظری ندارم غیر از اینکه با مرگش ایکس من میرن سمت تونی .
#34 Agent Syd 1395-04-08 21:09
من که میگم هیومن تورچ .
بعد یه سوال میشه یکی بگه قدرت های اپوکالیپس چیه؟
#35 Hobbit 1395-04-08 21:14
به نقل از Agent Syd:
من که میگم هیومن تورچ .
بعد یه سوال میشه یکی بگه قدرت های اپوکالیپس چیه؟

بهتره تو سایت سرچ کنی اونوقت به جواب بهتری میرسی ولی محظ اطلاعت:
نامیرا(عمر طولانی)
داشتن دانش از علوم مختلف و پیشرفته
قابلیت تغییر اندازه
کنترل میوتنایتها
و...
که آدم ازش خوف میگیره :o
اینم لینکش:
spidey.ir/.../...
#36 spider emad 1395-04-08 21:29
بیشترین احتمال من به هالکه.شایدم بیست بمیره.ولی شاید اونجایی که هالک داره استارکو میزنه بعد از اینه که یه نفر تو ناانسانا کشته شده.هالک عصبانی شده و داره تونیو میزنه.
#37 MohammadDeadpool 1395-04-08 21:29
به نظر من شی هالک میمیره چون تو جنگ با تانوس به شدت زخمی شده بود و احتمال مرگ اون بیشتر از بقیه هستش
#38 Doc Strange 1395-04-08 21:42
آخه مگه شی هالک نمرد تو همون شماره اول؟
صدای نبضش که تو کمیک اینطوری بود:
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
بعدا هم اصلا نگفتن مرده یا زندس.
#39 spider-sonic 1395-04-08 22:06
هالک :-|
شایدم جانی :-|
هموطور که اینجا گفته بودن شاید جانی بمیره :-*
spidey.ir/.../...
+1 #40 ultimate spider man 3000 1395-04-08 22:17
منم میگم beast میمیره همونطور که اقای mtm گفتن اگه beast بمیره پای X man هم میاد وسط و اوضاع بین x man و ناانسان ها هم که میدونید....

ولی خارج از این من احتمال میدم این یاروی که میتونه آینده رو ببینه دست به خود کشی بزنه شاید وقتی ببینه که ابر قهرمان ها به خاطر خودش و قدرتش دارن به جون هم می افتن از خودش متنفر بشه ودست به خودکشی بزنه

یا اینکه از ابرقهرمان ها نا امید بشه و به این عقیده برسه که ابرقهرمانان لیاقت چنین قدرتی رو ندارن و نمیتونن اونو کنترل کنن و خودشو گم و گور کنه و ربره تو نا کجا ابادو یه ابر خبیثی رو ببینه چه میدونم مثلا مگنیتو که اونم یه بلاهایی سرش بیاره و ازش استفاده کنه و تا بتونه نسل بشرو از ببره هو که احتمال این هم هست که بازم تو این شرایط میگم احتمالا خود کشی کنه

یا شایدم یه اینده ای چیزی رو ببینه و تجربه کنه و نتونه تحمل کنه و بمیره

یا مثلا اینده ی جهان رو ببینه که به نابودی کشیده شده و فقط به خاطر اختلافات بین تونی و کاپیتان مارول و باز این احتمال داره که خودکشی کنه

ولی یه چیزی اگه این یارو خود کشی کنه به نظرتون تونی یه کلون از اون یارویی که اینده رو میبینه میسازه؟؟؟

شما که خودتون دیدین تونی یه اسکنی چیزی از اون یارو گرفت شاید بعد از مرگ اون یارو بخواد یه کلونی با قدرتای اون یارو بسازه ولی اینم احتمالش کمه چون اون با این قدرت دیدن آینده زیاد حال نمیکرد خودتون دیدین خو شایدم تونی بتونه با اون اسکنی که از بدن اون یارو گرفت خودش بتونه اینده رو ببینه یا یه چیزی بسازه که از طریق اون بتونه ببینه ولی این دفعه خودشم باهاش مشکلی نداشته باشه چون مطمنه از کارخودشو و اطمینان داره که مشلی پیش نمیاد

ببخشید خیلی طولانی شد ممنون که تا اخرش رو خوندید :lol:
#41 هالک 1395-04-08 22:22
به نقل از Doc Strange:
به نقل از هالک:
سلام ببخشید میشه یه مقاله برای معرفی نا انسان ها بنویسید من تا حالا کمیکی یا اطلاعات مستقیمی ازشون نخوندم

همه چیز درباره ناانسان ها:
spidey.ir/.../...

خیلی خیلی ممنونم
#42 agh 1395-04-08 22:22
قبلا یه شایعاتی شده بود که هیومن تورچ میمیره و به نظر احتمالش هست که اون بمیره و تازه بار اولشم نیست که مرده.هالک هم احتمالش هست که بمیره بخاطر این پیشگویی اما واقعا چجوری میتونن حریف هالک بشن یا حتی بکشنش؟راستی چرا تو این کمیک خبری از دکتر استرنج نیست؟چون اون هم جادوگره و مسائلی رو میتونه بفهمه
#43 Hobbit 1395-04-08 22:24
#40
نظریه شما یه اشکال کوچیک داره(همون کلون)آخه تونی بره از چیزی که مخالفشه و باعث یه نبرد خونین میشه کلون بسازه :o :-| :sigh: البته تو دنیای کمیک هیچ چیز محالی نیست در کل نظریه هایی شما داری رو بالای 90% خوانندگان این کمیک دارن و نویسنده هم خیلی کلکه ما هنوز شروع جنگو ندیدم قضیه به هالک رسیده :sigh:
#44 Spectacular Deadpool 1395-04-08 22:32
به نظر من شی هالک شاید بمیره که همین باعث میشه بروس بنر قاطی کنه و به بقیه حمله کنه
ولی شاید این حمله ی هالک باعث بشه بعضی قهرمان ها بترسن و به گروه تونی برن چون ممکنه تغییر آینده باعث نابودی خودشون بشه!
البته ممکنه یه نفری که از این جنگ سود میبره ذهن بروس بنر رو دست کاری کنه و همین هم باعث شده انقدر بزرگ بشه
#45 ultimate spider man 3000 1395-04-08 22:34
به نقل از spider-sonic:
هالک :-|
شایدم جانی :-|
هموطور که اینجا گفته بودن شاید جانی بمیره :-*
spidey.ir/.../...

عزیزجان من تو این ادرس رفتم و چیزی در مورد هیومن تورچ پیدا نکردم که بگه احتمالا اون میمیره فقط نوشته بود یه شخصیت مهم میمیره و باعث جنگ داخلی میشه که اونم هممون توشماره ی صفر این داستان دیدم رودی یا همون ماشین جنگی بهترین دوست تونی مرد چیزی در مورد هیومن تورچ من ندیدم نوشته باشه
#46 Hobbit 1395-04-08 22:37
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از spider-sonic:
هالک :-|
شایدم جانی :-|
هموطور که اینجا گفته بودن شاید جانی بمیره :-*
spidey.ir/.../...

عزیزجان من تو این ادرس رفتم و چیزی در مورد هیومن تورچ پیدا نکردم که بگه احتمالا اون میمیره فقط نوشته بود یه شخصیت مهم میمیره و باعث جنگ داخلی میشه که اونم هممون توشماره ی صفر این داستان دیدم رودی یا همون ماشین جنگی بهترین دوست تونی مرد چیزی در مورد هیومن تورچ من ندیدم نوشته باشه

دوست عزیز کامنتا رو تو اون صفحه چک کن چون یه جایش یکی اعضا گفته چرا اسپایدرمن به گروه کپ رفته
+1 #47 ultimate spider man 3000 1395-04-08 22:44
به نقل از Hobbit:
#40
نظریه شما یه اشکال کوچیک داره(همون کلون)آخه تونی بره از چیزی که مخالفشه و باعث یه نبرد خونین میشه کلون بسازه :o :-| :sigh: البته تو دنیای کمیک هیچ چیز محالی نیست در کل نظریه هایی شما داری رو بالای 90% خوانندگان این کمیک دارن و نویسنده هم خیلی کلکه ما هنوز شروع جنگو ندیدم قضیه به هالک رسیده :sigh:

اره اینم هست ولی همونطور که خودتون که گفتین همه چیز ممکنه تازه تونی یه اینده نگره و همینطور یه نابغه پس همونطور که گفتم احتمالا بعد از خودکشی اون یارو ((همون که میتونه اینده رو ببینه)) تونی بخواد یه کلونی ازش بسازه ولی اینبار با تحت نظارت خودش و کاملا اطمینان پیدا کنه که اینده ای که پیش بینی میکنه دقیق و حتما اتفاق میوفته پس اونوقت میتونهجلوشو بگیره چون همون طور که دیدین تونی یه فرضیه بر مبنی اینکه شاید طرف اینده رو دچار اشتباه ببینه که باعثش مشکلات احساسی و عاطفی یا مشکلات عصبی و اینا دیگه ولی وقتی یه کلون یا یه هوش مصنوعی بر اساس اون اسکنی که گرفت بسازه و کاملا برش نظارت داشته باشه احتمال اینکه تونی اینکارا رو بکنه زیاد هست ولی من با نظر شما هم موافقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

همه چیز ممکنه
#48 Spidey Reigns 1395-04-08 22:57
#47

شما همون ارشیا 3000 هستی؟
#49 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:00
به نقل از Hobbit:
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از spider-sonic:
هالک :-|
شایدم جانی :-|
هموطور که اینجا گفته بودن شاید جانی بمیره :-*
spidey.ir/.../...

عزیزجان من تو این ادرس رفتم و چیزی در مورد هیومن تورچ پیدا نکردم که بگه احتمالا اون میمیره فقط نوشته بود یه شخصیت مهم میمیره و باعث جنگ داخلی میشه که اونم هممون توشماره ی صفر این داستان دیدم رودی یا همون ماشین جنگی بهترین دوست تونی مرد چیزی در مورد هیومن تورچ من ندیدم نوشته باشه

دوست عزیز کامنتا رو تو اون صفحه چک کن چون یه جایش یکی اعضا گفته چرا اسپایدرمن به گروه کپ رفته


بله بله البته حق با شماست ولی همه ی ما که عکس اسپایدی رو دیدیم که تو گروه کاپیتان ماروله دلیلشم مشخصه حالا من یه کامینت دیگه میزارم در رابط دلیل ملحق شدنه اسپایدی به کاپیتان مارول ولی عزیز من هنوز نفهمیدم اون کامینتی که اقای mtm گذاشت چه ربطی به هیومن داشت؟؟؟ میشه لطفا توضیح دقیق بدید ممنون
#50 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:01
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از Hobbit:
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از spider-sonic:
هالک :-|
شایدم جانی :-|
هموطور که اینجا گفته بودن شاید جانی بمیره :-*
spidey.ir/.../...

عزیزجان من تو این ادرس رفتم و چیزی در مورد هیومن تورچ پیدا نکردم که بگه احتمالا اون میمیره فقط نوشته بود یه شخصیت مهم میمیره و باعث جنگ داخلی میشه که اونم هممون توشماره ی صفر این داستان دیدم رودی یا همون ماشین جنگی بهترین دوست تونی مرد چیزی در مورد هیومن تورچ من ندیدم نوشته باشه

دوست عزیز کامنتا رو تو اون صفحه چک کن چون یه جایش یکی اعضا گفته چرا اسپایدرمن به گروه کپ رفته


بله بله البته در مورد کامینت حق با شماست ولی همه ی ما که عکس اسپایدی رو دیدیم که تو گروه کاپیتان ماروله دلیلشم مشخصه حالا من یه کامینت دیگه میزارم در رابط دلیل ملحق شدنه اسپایدی به کاپیتان مارول ولی عزیز من هنوز نفهمیدم اون کامینتی که اقای mtm گذاشت چه ربطی به هیومن داشت؟؟؟ میشه لطفا توضیح دقیق بدید ممنون
#51 Bullseye 1395-04-08 23:06
صد در صد شی هالک میمیره چون قبلشم دیدیم رفته تو کما.از اونطرفم فکر کنم هالک بدجور قاطی کنه و بزنه همرو کتلت کنه :lol: فکرکنم مثله تونی اونم بدش بیاد که تو روند اینده دستکاری شده مثله مرگ رودی که تونی و عصبانی کرد
#52 Hobbit 1395-04-08 23:06
#47
معلومه کمیک خون خوبی هستی و به جزئیات خوب توجه میکنی البته من یه نظریه دیگه در مورد شما دارم اونم اینکه شما خودت با نویسندگان این کمیک نشست و برخاست داری :D

در کل این نظریه کلون ساختن از طرفو گفتی منم یه نظریه زد به سرم شاید تونی یه کلون از طرف بسازه بدون نقص و ایراد و در مقابل گروه کاپیتان مارول ازش استفاده منه(در کل خیلی نظریه محال از ذهنیه)

این قضیه بررسی یولیسس از طرف تونی شاید برای شناخت ضعف این طرف و مقابله با گروه کارول باشه یا شایدم ساختن یه برنامه کامپیوتری برای مقابله با یولیسسه چون یا باید تونی یولیسس رو طرف خودش نگه داره(که تقریبا با وجود ناانسانها محاله ) و به هر حال باید یه فکری برای مقابله با گروه کارول با وجود این ناانسان بکنه چون دلش بخواد یا نخواد باید دا دشمناش که حرکاتش رو پیش بینی میکنن مقابله کنه.
#53 WarForWolfman 1395-04-08 23:08
احتمال مرگ هالک زیاده چون احتمالا یک ناانسان میکشه بعدشم میکشنش :-*
شی هالک خودش داره میمیره پس هیچی ولی مرگش احتمالا خیلی جو بزرگی به داستان میده
بلک بولت به نظرم قویترین ناانسانه و به همین راحتیا نمیمره ولی کریستال به نظرم نامزد خوبی برای مردنه 8)
#54 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:10
به نقل از Spidey Reigns:
#47

شما همون ارشیا 3000 هستی؟

نه خیر عزیزم من اونی که شما فکر میکنید نیستم
پروفایل رو به خاطر همین گذاشتن دیگه اگه به پروفایلم سر بزنی میبینی که ارشیا 3000 نیسیتم
#55 DarkCat666 1395-04-08 23:10
حالا نميتونن با خوبيو خوشي كنار هم زندگي كنن هيشكيم نميره؟!؟!
#56 Hobbit 1395-04-08 23:12
#49
کاربر عزیزی تو اون پیج گفتن چون هیومن تورچ تو دعوای بین طرفین از بین میره اسپایدرمن با خودش میگه خب حالا اگه این ناانسان این قضیه رو پیش بینی میکرد بهترین دوستم نمیمرد...همین ...این دوست همچین نظریه ای گفتن...و صرفا یه نظریه هست

در ضمن آقایmtm استاد ترابی عزیز صاحب این سایت هستش و معولا ترینیتی ایشون و عمو مختار و خانوم ساداتی فر بدجور تو اینجور پیش بینی ها نظریات جالبی دارن

من تازه به بالا نگاه کردم دیدم استاد یه اشتب زده به جای عضو نوشته عوض...در کل بیست و تورچ عضو ناانسانها شدن جدیدا!!
#57 Hobbit 1395-04-08 23:31
به نقل از DarkCat666:
حالا نميتونن با خوبيو خوشي كنار هم زنگي كنن هيشكيم نميره؟!؟!

اینطوری حال نمیده :D
مثل اینه جوکر و بتمن با هم برن شهربازی :P
#58 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:35
میخواستم در رابط اینکه اسپایدی رفته تو تیم کاپیتان مارول برای دوستان و کاربران عزیز توضیح بدم البته مشخصه ولی مانعی نمیبینم که یه توضیحی بدم که همه متوجه بشن

اسپایدی که ما الان میبینیم یه اوریجین داره که هممون ازش باخبرم من عذر میخوام از عزیزان بابت اینکه اوریجین مردعنکبوتی رو تکرار میکنم میدونم که اونو بارها و بارها شنیده اید ولی مجبورم برای روشن کردن بعضی از دوستان و عزیزان این بار هم اونو یاد اوری بکنم

پیتر پارکر یه پسر نوجوان دبیرستانی خر خون بود که هیچکس محلش نمیذاشت

یک روز پیتر توسط یک عنکبوت اغشته به رادیواکتیو گزیده شد و دارای قدرت و مهارت یه عنکبوت شد و همچنین قدرت حس عنکبوتی را بدست اورد او که از قدرتش درست استفاده نمیکرد یک روز یک سارق درست از کنار او رد شد و او با اینکه میتوانست جلوی او را بگیرد اینکارا نکرد و گفت بیخیال بزار یکی دیگه این کارو انجام بده و بعدا شب پلیس در خانه ی پارکر زد و به ان ها تسلیت گفت بله عمو بن به قتل رسیده است عمو بن و زن عمو می از بچگی از زمانی که پدر و مادر پارکر اورا ترک کردند ان ها پارکر را بزرگ کردند وقتی که پیتر این خبر را شنید حسی از سردرگمی غم و خشم را باهم داشت که با یکدیگر ادغام شده بودند وقتی که او ان قاتل را پیدا کرد متوجه شد که این قاتل همان سارقیست که میتوانست جلویش را بگیرد پیتر میتواست ان قاتل را بکشد ولی این کارا نکرد از ان روز تا کنون که پیتر پارکر دارای شرکت صنایع پارکر است و شعبه های زیادی هم دارد همواره یک چیز یک جمله الگوی او بوده

(((........قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد.......)))


خب ببخشید که سرتونو دراوردم ولی مجبور بودم پیتر اگه میتونست اینده رو ببینه و یا از اینده مطلع بشه و بفهمه که عموش قراره توسط اون سارقی به قتل برسه که میتونست جلوش رو بگیره ولی نگرفت عمو بن اکنون زنده بود البته این کاری که پارکر را انجام داد را توجیح نمیکند ولی اگر هرکسی ای
بود ارزوی این را داشت که اگه یه اتفاق بد قراره بیوفته از قبل اونو بدونه و بتونه جلوشو بگیره

ممنون که تا اخرشو خوندید :lol:
#59 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:40
به نقل از Hobbit:
#49
کاربر عزیزی تو اون پیج گفتن چون هیومن تورچ تو دعوای بین طرفین از بین میره اسپایدرمن با خودش میگه خب حالا اگه این ناانسان این قضیه رو پیش بینی میکرد بهترین دوستم نمیمرد...همین ...این دوست همچین نظریه ای گفتن...و صرفا یه نظریه هست

در ضمن آقایmtm استاد ترابی عزیز صاحب این سایت هستش و معولا ترینیتی ایشون و عمو مختار و خانوم ساداتی فر بدجور تو اینجور پیش بینی ها نظریات جالبی دارن

من تازه به بالا نگاه کردم دیدم استاد یه اشتب زده به جای عضو نوشته عوض...در کل بیست و تورچ عضو ناانسانها شدن جدیدا!!


بله اینم حرفیه
#60 Hobbit 1395-04-08 23:41
#58
شما تا حالا فکر کردید اگه همچین اتفاقی نمی افتاد این جمله عمو بن اصلا برای پیتر مورد استفاده قرار نمیگرفت و شاید حالا با اسپایدرمن طرف نبودیم و همچیز عوض میشد درست شبیه وقایع فلش پوینت(حالا معلوم شد من عضو گروه آیرونمنم :D )
#61 DarkCat666 1395-04-08 23:42
#57
خخخخخخخخخ :lol:
#62 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:42
به نقل از ultimate spider man 3000:
به نقل از Hobbit:
#49
کاربر عزیزی تو اون پیج گفتن چون هیومن تورچ تو دعوای بین طرفین از بین میره اسپایدرمن با خودش میگه خب حالا اگه این ناانسان این قضیه رو پیش بینی میکرد بهترین دوستم نمیمرد...همین ...این دوست همچین نظریه ای گفتن...و صرفا یه نظریه هست

در ضمن آقایmtm استاد ترابی عزیز صاحب این سایت هستش و معولا ترینیتی ایشون و عمو مختار و خانوم ساداتی فر بدجور تو اینجور پیش بینی ها نظریات جالبی دارن

من تازه به بالا نگاه کردم دیدم استاد یه اشتب زده به جای عضو نوشته عوض...در کل بیست و تورچ عضو ناانسانها شدن جدیدا!!


بله اینم حرفیه



ولی یه چیزی که من احتمال میدم اتفاق بیوقته مرگه یولسیس که خودکشی میکنه دلایلشم توضیح دادم
#63 DarkCat666 1395-04-08 23:48
به نقل از ultimate spider man 3000:
ببخشید که من بد برداشت میکنم

ولی شما به من خندیدی؟؟؟

نه عزيزم من غلط بكنم به شما بخندم (كامنت پنجاهو هفت)
#64 Hobbit 1395-04-08 23:49
#62
الان من دیر یا زود منتظر همچین چیزیم ولی خدایی خیلی اینطور کلیشه ای میشه یا باید غیر از این اتفاق بیوفته یا باید یه جوری کمیک تموم کنن که غیر از این باشه. شما یه نظریه دیگه رو هم در نظر بگیر شاید یولیسس یه شرورباشه!!!بله یا بعدا شرور شه یا دست یه ذهن شرور بیوفته یا یه توطئه باشه که با کمیک این چند شماره اول تقریبا محال به نظر میرسه در کل این نویسنده ها خیلی این جنگ رو غیرقابل پیش بینی کردن
#65 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:52
به نقل از DarkCat666:
#57
خخخخخخخخخ :lol:

اهان پس من عذر میخوام حس کردم شما به نظر من خندیدی ببخشید که یکم بدبینم
#66 spider-sonic 1395-04-08 23:55
به نقل از Hobbit:
#58
شما تا حالا فکر کردید اگه همچین اتفاقی نمی افتاد این جمله عمو بن اصلا برای پیتر مورد استفاده قرار نمیگرفت و شاید حالا با اسپایدرمن طرف نبودیم و همچیز عوض میشد درست شبیه وقایع فلش پوینت(حالا معلوم شد من عضو گروه آیرونمنم :D )

اینطوری پیتر با مرجین بود و عموبن زنده بود.در ذمن(اگه اشتباه ننوشته باشم)پیتر تابحال شده بگه عالی شد که ابرقهرمانم؟؟ :-|
#67 ultimate spider man 3000 1395-04-08 23:56
به نقل از Hobbit:
#62
الان من دیر یا زود منتظر همچین چیزیم ولی خدایی خیلی اینطور کلیشه ای میشه یا باید غیر از این اتفاق بیوفته یا باید یه جوری کمیک تموم کنن که غیر از این باشه. شما یه نظریه دیگه رو هم در نظر بگیر شاید یولیسس یه شرورباشه!!!بله یا بعدا شرور شه یا دست یه ذهن شرور بیوفته یا یه توطئه باشه که با کمیک این چند شماره اول تقریبا محال به نظر میرسه در کل این نویسنده ها خیلی این جنگ رو غیرقابل پیش بینی کردن

بله این فرضیه رو هم من در نظر گرفتم و نوشتم اگه دقت کنین تو همون کامینت اولی که گذاشتم میبینینش اونجایی که گفتم گمو گور میشه و دست ابر خبیثی مثل مگنیتو یا هر ابر خبیث دیگه ای میوفته
#68 DarkCat666 1395-04-09 00:00
#66
اشكال نداره عزيزم پيش مياد :P
#69 spider-sonic 1395-04-09 00:01
واقعا باید از جنگ داخلی 2 ترسید...
#70 ultimate spider man 3000 1395-04-09 00:01
به نقل از Hobbit:
#58
شما تا حالا فکر کردید اگه همچین اتفاقی نمی افتاد این جمله عمو بن اصلا برای پیتر مورد استفاده قرار نمیگرفت و شاید حالا با اسپایدرمن طرف نبودیم و همچیز عوض میشد درست شبیه وقایع فلش پوینت(حالا معلوم شد من عضو گروه آیرونمنم :D )

من گفتم که پیتر دوست داره این اتفاق بیوفته که عمو بن زنده باشه اون قضیه ی تغییر اینده اصلا یه داستان دیگه ای شما چرا اصل ماجرا رو در نظر نمیگیری عزیز
#71 Hobbit 1395-04-09 00:25
#70
عزیز جان شما در مورد یولیسس حرف میزنید...پس باید تغییر آینده رو هم در نظر بگیری...هر چیزی میتونه با عمل کردن یا پس زدن این پیش بینی ها عوضشه بعدشم معلومه آینده عوض میشه در کل شاید من در آینده هیتلر شم آیا باید بدون آگاهی خودم از این موضوع تحت پیگرد قرار بگیرم!!!این چیزیه که تونی بهش اعتقاد داره آینده رو ما میسازیم نه دیگران برامون هر چی هم پیش بیاد


میگم خیلی این بحثو کشیدیما.....بند ه خداها اونایی که بخوان این بحث بین ما رو بخونن در کل نظرت برام خیلی محترمه خیلی باهات حال کردم در طی این بحث پرنشاط چون منم سرم درد میکنه واسه همچین بحثای باحال و پرپیمونی...به هر حال ما تصمیم گیرنده نحوه نگارش آینده این کمیک نیستیم و فقط باید از ادامش لذت ببریم
#72 بی باک 1395-04-09 00:46
بنظر من که شی هالک میمیره چون قراره تو این داستان هالک به اونجرز و قهرمانان حمله کنه و مرگ شی هالک دلیل خوبی برای حمله هالکه چون یجورایی اسیب دیدن و یا شاید هم مرگ اون تقصیر کاپیتان مارول و گروهش و یا به عبارتی ابر قهرمانانه
#73 Rorschach 1395-04-09 00:49
شی هالک
#74 ahbking 1395-04-09 01:03
آقا یه سوال مگه شی هالک نمرد
#75 Hobbit 1395-04-09 01:05
به نقل از ahbking:
آقا یه سوال مگه شی هالک نمرد

معلوم نیست...احتمالا نه..چون حتما قسمت قبلی بهش اشاره میشد
#76 spider pool 1395-04-09 01:07
She-hulk or hulk
#77 Victor strange 1395-04-09 06:38
من کلا به همه چیز این کمیک مشکوکم و واقعا نمیددنم قراره چه اتفاقی بیوفته . اما بین تمام گزینه احتمال مرگ این سه نفر به ترتیب بیشتر از همه هستش (البته به نظر من) : جانی ، شی هالک و هالک
#78 ASTHI 1395-04-09 13:25
من هس میکنم شی هالک بمیره و بروس عصبانی بشه و به کارول و مدوسا حمله کنه

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید